SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
Mwoah valt mee. Hij moet gewoon ophouden met mijn voorraad aanvallen elke keer. Dan denk ik nog iets op voorraad te hebben maar dan heeft hij dat al opgegeten.quote:
Uhuhquote:Op maandag 22 april 2013 17:13 schreef Tamashii het volgende:
Eten kan ook echt wel goed en goedkoop hoor.
Dat is wel irritant jaquote:Op maandag 22 april 2013 17:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mwoah valt mee. Hij moet gewoon ophouden met mijn voorraad aanvallen elke keer. Dan denk ik nog iets op voorraad te hebben maar dan heeft hij dat al opgegeten.
[..]
Uhuh
Ach, ik raak er inmiddels wel aan gewend. Dan denk ik nog spaghetti in huis te hebben maar dan blijkt dat hij dat heeft gekookt enzquote:
En ga je dan nog wel staan koken of wordt het dan thuisbezorgd.nl?quote:
dat is wel zo fijn bij mij....quote:Op maandag 22 april 2013 17:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ach, ik raak er inmiddels wel aan gewend. Dan denk ik nog spaghetti in huis te hebben maar dan blijkt dat hij dat heeft gekookt enz
Awww koetsjiekoetsjiekoequote:Op maandag 22 april 2013 17:21 schreef rival het volgende:
[..]
dat is wel zo fijn bij mij....
de inhoud van mijn kastjes is altijd gelijk aan toen ik em dicht deed.
is eigenlijk een verkapte zie mij alleen zijn
hangt er helemaal vanaf.... soms heb ik al iets uit de vriezer gehaald 's ochtends... sowieso dat ik dat dan eet... zonde anders.quote:Op maandag 22 april 2013 17:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En ga je dan nog wel staan koken of wordt het dan thuisbezorgd.nl?
Netjesquote:Op maandag 22 april 2013 17:23 schreef rival het volgende:
[..]
maar ligt er dus wat te eten in de ijskast of naast de vriezer dan kook ik vrijwel altijd......
Als ie dat nou even zegtquote:Op maandag 22 april 2013 17:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ach, ik raak er inmiddels wel aan gewend. Dan denk ik nog spaghetti in huis te hebben maar dan blijkt dat hij dat heeft gekookt enz
Er wordt heerlijke döner bezorgd in Purmerend weet ik toevalligquote:Op maandag 22 april 2013 17:25 schreef rival het volgende:
[..]
vanavond niet.... nu moet ik nog een keuze maken.....
Nu vraag je wel heel veel van een puber hoorquote:
dönerquote:Op maandag 22 april 2013 17:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Er wordt heerlijke döner bezorgd in Purmerend weet ik toevallig
Ghehe ok okquote:Op maandag 22 april 2013 17:28 schreef rival het volgende:
[..]
döner
helemaal klaar met die goedkope bende
Heeft ie geen mond?quote:Op maandag 22 april 2013 17:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nu vraag je wel heel veel van een puber hoor
Waar denk je dat al dat eten in verdwijnt?quote:
Onder z'n neusquote:Op maandag 22 april 2013 17:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waar denk je dat al dat eten in verdwijnt?
Mijn ogen, wat doe je?quote:Op maandag 22 april 2013 17:31 schreef Huppelmuts het volgende:
Als u wilt zien die is stalking bij uw profiel. moet u proberen deze toepassing. het zal berekenen hoe vaak je profiel zijn bezocht en degenen die hebben gezien uw profiel
Mooi tochquote:
In de bus?quote:
Altijd leukquote:
Waarom?quote:Op maandag 22 april 2013 18:01 schreef Huppelmuts het volgende:
Stomme Joop van den Ende![]()
Het koningslied blijft
Doen mannen ook vaak zat hoorquote:Op maandag 22 april 2013 18:05 schreef Vinniiee het volgende:
Vrouwen
Middenop een drukke straat schafeformulier invullen
Geen idee man, geen ideequote:
Stelletje kneuzen. Behalve een kentekenplaat die eraf lag, niks te zien. Rij dan even 50m verder en zet 'm op de parkeerplaatsquote:
Stommertsquote:Op maandag 22 april 2013 18:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geen idee man, geen idee![]()
Ik vind dit nieuws wel reden om een biertje te pakken
Sinds de lancering van het lied is er sprake van een golf van reacties, veelal positief.quote:Op maandag 22 april 2013 18:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/muziek/3(...)ast-koningslied.html
In het bejaardentehuis en bij het doveninstituutquote:Op maandag 22 april 2013 18:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Sinds de lancering van het lied is er sprake van een golf van reacties, veelal positief.![]()
![]()
Ah, uiteraardquote:Op maandag 22 april 2013 18:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
In het bejaardentehuis en bij het doveninstituut
Jaja! Rianne KEN niet eens eten kopen jaquote:Op maandag 22 april 2013 18:33 schreef Huppelmuts het volgende:
Er is weer storing bij de ABN.
Leesvoer![]()
https://www.facebook.com/abnamro/posts/604862076191586
Jammer, ik wilde je net vragen of je biertje kwam doenquote:Op maandag 22 april 2013 18:40 schreef FL_Freak het volgende:
Hallon,
Heb wel weer genoeg oude mensen gezien voor vandaag. Weer lekker thuis en morgne pas om half 3 beginnen
Ja helemaal naar 010 komen? Dikke lul 3 bier.quote:Op maandag 22 april 2013 18:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jammer, ik wilde je net vragen of je biertje kwam doen
Ik zag ook "heefd" en "betalt" voorbij komen.quote:Op maandag 22 april 2013 18:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jaja! Rianne KEN niet eens eten kopen ja
Ik woon verdomme niet in 010quote:Op maandag 22 april 2013 18:41 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ja helemaal naar 010 komen? Dikke lul 3 bier.
Ik dacht tijd geleden dat je zei dat je juist in amsterdam wilt wonen maar dat je in rotjeknor woonde. Maar waar woon je dan?quote:Op maandag 22 april 2013 18:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik woon verdomme niet in 010![]()
Ik heb nooit in 010 gewoond, ik wil niet in 010 wonen en ik zal nooit in 010 gaan wonen
Ik woon in Gorinchem. Veel te dichtbij Rotterdam naar mijn zin. Ja ik zou het liefst naar Amsterdam verhuizen.quote:Op maandag 22 april 2013 18:43 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik dacht tijd geleden dat je zei dat je juist in amsterdam wilt wonen maar dat je in rotjeknor woonde. Maar waar woon je dan?
nouja gorinchem is ook ver wegquote:Op maandag 22 april 2013 18:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik woon in Gorinchem. Veel te dichtbij Rotterdam naar mijn zin. Ja ik zou het liefst naar Amsterdam verhuizen.
Dat zeggen ze op heel veel plaatsen!!quote:
Je hebt wel heel mijn grap verziekt hequote:
kusje erop dan.quote:Op maandag 22 april 2013 18:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je hebt wel heel mijn grap verziekt he
Normaal fout jaquote:Op maandag 22 april 2013 18:49 schreef FL_Freak het volgende:
Ik ruil. Hij ruilt. Wij ruilen. Ik heb het gerolen. Gewoon normaal toch?
Waar nog meer dan?quote:Op maandag 22 april 2013 18:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat zeggen ze op heel veel plaatsen!!
Dat zegt bijna iedereen omdat ze allemaal hun tong breken over geruildquote:
Bijna overal wel hoorquote:
Echt serieus, alsof het alleen aan de ABN ligtquote:Kon mijn kaartjes voor het John Mayer concert niet betalen.. Nu is het uitverkocht. Hoera.
Dat is inderdaad wel heel overdrevenquote:Op maandag 22 april 2013 18:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Echt serieus, alsof het alleen aan de ABN ligt
Normaal in debielenland.quote:Op maandag 22 april 2013 18:49 schreef FL_Freak het volgende:
Ik ruil. Hij ruilt. Wij ruilen. Ik heb het gerolen. Gewoon normaal toch?
Hmm oke, ik dacht dat het typisch iets Arnhems was. Maar ja, ik denk wel meerquote:Op maandag 22 april 2013 18:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bijna overal wel hoor![]()
Emmen, Rotterdam, Dordrecht, Sliedrecht
En vast nog wel meer
Oh noesquote:Op maandag 22 april 2013 18:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel heel overdreven![]()
Ik heb net mn zoon moeten vertellen dat ie niet kan gaan sporten omdat het geld er nog niet is
Ja dat is wel kutquote:Op maandag 22 april 2013 18:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel heel overdreven![]()
Ik heb net mn zoon moeten vertellen dat ie niet kan gaan sporten omdat het geld er nog niet is
quote:
Mjah, daar baal ik ook wel behoorlijk van.quote:
Snap ik, is niet leukquote:Op maandag 22 april 2013 18:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Mjah, daar baal ik ook wel behoorlijk van.
Maar waar heeft iedereen het dan over?quote:Op maandag 22 april 2013 18:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Mjah, daar baal ik ook wel behoorlijk van.
Ach het is niet het eind van de wereld. Ik moest alleen wel beloven dat hij zaterdag wel naar de battle kanquote:
De toeslagen komen altijd de 20ste binnen hoor. Als de 20ste in het weekend is dan de maandag erna.quote:Op maandag 22 april 2013 18:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Maar waar heeft iedereen het dan over?
Belastingdienst stort bij mij altijd op de 15e.
Heb vandaag ook gewoon kunnen overboeken etc
Ik krijg het de 15e. Maar ik krijg alleen VT.quote:Op maandag 22 april 2013 18:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De toeslagen komen altijd de 20ste binnen hoor. Als de 20ste in het weekend is dan de maandag erna.
Nu is er blijkbaar een heerlijke technische storing waardoor bij het gros de toeslagen nog niet zijn gestort
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee dat niet, maar toch is het niet leuk.quote:Op maandag 22 april 2013 18:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ach het is niet het eind van de wereld. Ik moest alleen wel beloven dat hij zaterdag wel naar de battle kan![]()
Maar dat komt wel goed
quote:Op maandag 22 april 2013 19:01 schreef FL_Freak het volgende:
The Voice en al die programma's_!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
VT?quote:Op maandag 22 april 2013 19:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik krijg het de 15e. Maar ik krijg alleen VT.
Misschien ligt het daar aan
Nee, dat is volgende maandquote:Op maandag 22 april 2013 19:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar toch is het niet leuk.
O ja, was dat niet het NK of zo?![]()
Mijn stem heb jequote:Op maandag 22 april 2013 19:02 schreef muhahaha het volgende:
Ik ga ooit nog een keer meedoen aan 'so you think you can fap'.
[ afbeelding ]
Voorlopige Toeslagquote:Op maandag 22 april 2013 19:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
VT?
De 20ste is altijd zorg- en huurtoeslag en Kindgebondenbudget
Oeh, nicequote:Op maandag 22 april 2013 19:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee, dat is volgende maand![]()
Zaterdag is de eerste training/battle om een eigen crew te gaan vormen
Watdeneuk is een voorlopige toeslag?quote:Op maandag 22 april 2013 19:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Voorlopige Toeslag
Ow dat ontvang ik allemaal niet
Nee, ik heb liever iets warms, zachts van vlees en bloedquote:Op maandag 22 april 2013 19:04 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jij wilt zeker wel een lesje boeken.
Nou, als ie bij die crew komt wil dat zeggen dat ie mee gaat doen aan nationale en internationale battles.quote:
Hypotheekquote:Op maandag 22 april 2013 19:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Watdeneuk is een voorlopige toeslag?
Wat is het nu?quote:Op maandag 22 april 2013 19:05 schreef muhahaha het volgende:
Ik kreeg op 6 April een beschikking van 40 euro over de zorgtoeslag van 2012 en 4 dagen later krijg ik een voorstel waarbij ik 14 euro moet betalen.
Belastingdienst.
Dat is natuurlijk wel de mindere kant. Ik heb natuurlijk geen flauw idee wat dat kost maar misschien moet ie dan meer gaan werken of wat anders zoeken?quote:Op maandag 22 april 2013 19:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nou, als ie bij die crew komt wil dat zeggen dat ie mee gaat doen aan nationale en internationale battles.
God weet waar ik dat van moet gaan betalen
Ah, vandaar dat het me niks zegtquote:Op maandag 22 april 2013 19:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hypotheek
of voorlopige terugggave
Nou denk dan aan reiskosten, inschrijfgeld voor de battles (dat is tussen de 0 en 20 euro meestal) en als ie naar het buitenland gaat ook hotel enzquote:Op maandag 22 april 2013 19:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk wel de mindere kant. Ik heb natuurlijk geen flauw idee wat dat kost maar misschien moet ie dan meer gaan werken of wat anders zoeken?
[..]
Ah, vandaar dat het me niks zegt
Epicquote:
Laat ie de boel heel?quote:Op maandag 22 april 2013 19:11 schreef Huppelmuts het volgende:
Huppelkind gaat nu als een wervelwind door het huis!!
Mn geld is er, over 8 minuten gaat de trein namelijk
Ik heb hem nooit zo snel iets zien doenquote:
Volgende keer zo een brandweerpaal vanuit je raam monteren.quote:Op maandag 22 april 2013 19:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb hem nooit zo snel iets zien doen![]()
Deuren die dicht werden gegooid maar hij zit nu op de fiets
Hmm, dat kan aardig oplopen jaquote:Op maandag 22 april 2013 19:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nou denk dan aan reiskosten, inschrijfgeld voor de battles (dat is tussen de 0 en 20 euro meestal) en als ie naar het buitenland gaat ook hotel enz
Hij en snel?quote:Op maandag 22 april 2013 19:11 schreef Huppelmuts het volgende:
Huppelkind gaat nu als een wervelwind door het huis!!
Mn geld is er, over 8 minuten gaat de trein namelijk
Strak plan, zal ik dan zelf ook wel gebruik van makenquote:Op maandag 22 april 2013 19:13 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Volgende keer zo een brandweerpaal vanuit je raam monteren.
Nog sneller op de fiets.
Hij was binnen 2 minuten aangekleed, spullen gepakt en de deur uit.quote:
Damn, dat is echt rapquote:Op maandag 22 april 2013 19:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij was binnen 2 minuten aangekleed, spullen gepakt en de deur uit.
Ik ben flabbergasted!!
En hoe zit het met kleding?quote:
dan heb je inderdaad niet genoeg aan de tegemoetkoming van de gemeente...quote:Op maandag 22 april 2013 19:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nou denk dan aan reiskosten, inschrijfgeld voor de battles (dat is tussen de 0 en 20 euro meestal) en als ie naar het buitenland gaat ook hotel enz
Als je op zo'n niveau gaat battlen wordt kleding ook belangrijk. En dat kost helaas ook veel geldquote:
Oh, geen idee. Dat weet ik niet.quote:Op maandag 22 april 2013 19:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als je op zo'n niveau gaat battlen wordt kleding ook belangrijk. En dat kost helaas ook veel geld
Misschien is sponsoring een idee.quote:
Uhm hoezo wordt kleding dan belangrijk?quote:Op maandag 22 april 2013 19:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als je op zo'n niveau gaat battlen wordt kleding ook belangrijk. En dat kost helaas ook veel geld
Waarom praat je over mijn zoon en zijn sport met Vin?quote:
Nee, dat gaat hem niet worden dan neequote:Op maandag 22 april 2013 19:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dan heb je inderdaad niet genoeg aan de tegemoetkoming van de gemeente...
Omdat kleding/uitstraling ook een onderdeel van de act is.quote:Op maandag 22 april 2013 19:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhm hoezo wordt kleding dan belangrijk?
Was een reactie op zijn post over kostenquote:Op maandag 22 april 2013 19:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waarom praat je over mijn zoon en zijn sport met Vin?
Dat valt bij de breakdansers best nog wel mee hoor.quote:Op maandag 22 april 2013 19:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Omdat kleding/uitstraling ook een onderdeel van de act is.
Dat vroeg ik mij ook al af.quote:Op maandag 22 april 2013 19:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waarom praat je over mijn zoon en zijn sport met Vin?
quote:
En logischerwijs kan jij antwoord geven op zijn vragenquote:Op maandag 22 april 2013 19:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Was een reactie op zijn post over kosten
Dan kan ik toch niet op een vraag van jou antwoorden? Ik ben z'n papa niet hoorquote:Op maandag 22 april 2013 19:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Was een reactie op zijn post over kosten
A en K doen tennis en paardrijden. Nu moet A een nieuw racket en K een nieuwe broek en dan heb je de normale maandelijkse kosten nog, sporten is vaak duurder dan alleen wat je er aan lidmaatschap in de maand voor kwijt bent.quote:Op maandag 22 april 2013 19:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee, dat gaat hem niet worden dan nee
Dat scheelt weerquote:Op maandag 22 april 2013 19:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat valt bij de breakdansers best nog wel mee hoor.
Daar is het belangrijker dat je er goed in kan bewegen.
Goede schoenen is wel belangrijk maar ook die hoeven niet per se allemejezusduur te zijn.
Y doet dus breakdancen.quote:Op maandag 22 april 2013 19:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
A en K doen tennis en paardrijden. Nu moet A een nieuw racket en K een nieuwe broek en dan heb je de normale maandelijkse kosten nog, sporten is vaak duurder dan alleen wat je er in de maand voor kwijt bent.
En zeker als je het inderdaad een beetje op niveau gaat doen (dat is bij ons dan niet zo)
Toen we in Emmen woonden ging hij op koninginnedag met een vriendje breaken in het centrum. Haalden ze gerust 200 euro de man op.quote:Op maandag 22 april 2013 19:53 schreef Vinniiee het volgende:
Kan ie geen geld verdienen met breakdancen?
Da's nog best veelquote:Op maandag 22 april 2013 19:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Toen we in Emmen woonden ging hij op koninginnedag met een vriendje breaken in het centrum. Haalden ze gerust 200 euro de man op.
Als hij echt goed gaat worden dan zou hij les kunnen gaan geven bijvoorbeeld maar zo ver is hij nog niet.
Vanaf 2 minuten danst mn zoon, dat jochie naast hem is dat vriendje waarmee hij in Emmen ging breakenquote:Op maandag 22 april 2013 19:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Da's nog best veel
Komt vanzelf wel, dat lukt hem
Kan hij ook poppen en locken?quote:Op maandag 22 april 2013 19:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vanaf 2 minuten danst mn zoon, dat jochie naast hem is dat vriendje waarmee hij in Emmen ging breaken![]()
Dit is van 2 jaar geleden, zijn ze kampioen geworden![]()
ja, dan loopt het wel op..quote:Op maandag 22 april 2013 19:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Y doet dus breakdancen.
Op dinsdags hier in het dorp (5 euro per week)
Op maandag in Dordrecht en omdat hij daar de leraar helpt met les geven gratis maar wel treinkosten (9 euro per week)
Op woensdag in Dalem (5 euro per week)
Dan zijn er gelukkig geen wekelijkse wedstrijden maar als er wedstrijden zijn dan zijn die meteen ver weg. Bijvoorbeeld volgende maand in Eindhoven, dan ben ik dus reiskosten, entreegeld en inschrijfgeld kwijt.
De kleding is op zich wel makkelijk, daar hoef ik niet speciaal iets voor te halen. Het moet gewoon lekker zitten en hij moet er in kunnen bewegen. Schoenen slijten nog sneller dan normaal dus die moet ik wel om de maand nieuw kopen.
En dan is hij nog niet eens op niveau bezig nog!! Daar is hij wel naartoe aan het werken![]()
Yepsquote:
VIDEOS DAARVAN AUBquote:Op maandag 22 april 2013 20:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Yeps![]()
Stiekem is hij best wel goed
Ik vind het geweldig allemaal.quote:Op maandag 22 april 2013 20:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ja, dan loopt het wel op..
Wel leuk natuurlijk
Heb ik nietquote:
leukquote:Op maandag 22 april 2013 19:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vanaf 2 minuten danst mn zoon, dat jochie naast hem is dat vriendje waarmee hij in Emmen ging breaken![]()
quote:Op maandag 22 april 2013 20:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb ik niet![]()
Hij wil mij geen video's meer geven en ik mag niet meer filmen want: "Ma alsof ze op je facebook en fok zitten te wachten op filmpjes van mij!!"
Ik zal binnenkort weer eens vragen of ie nog wat leuks heeftquote:
topquote:Op maandag 22 april 2013 20:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zal binnenkort weer eens vragen of ie nog wat leuks heeft
Nicequote:Op maandag 22 april 2013 19:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bij 6 minuten ofzo geloof ik doen ze "the routine"quote:
wij proberen ook om vooral de oudste wat enthousiaster te krijgen, die speelt nu wedstrijden en dat vindt ze wel leuk, dan doet ze een stuk beter dr best dan bij de lessenquote:Op maandag 22 april 2013 20:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind het geweldig allemaal.
Doe ook alles wat ik kan om het te stimuleren
Op de verenigingen weten ze dat toch wel?quote:Op maandag 22 april 2013 20:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
wij proberen ook om vooral de oudste wat enthousiaster te krijgen, die speelt nu wedstrijden en dat vindt ze wel leuk, dan doet ze een stuk beter dr best dan bij de lessen![]()
De jongste is al enthousiast, ik wil haar ook op gaan geven voor wedstrijdjes, ik heb alleen nog geen idee hoe
Ja, ik zag het.quote:Op maandag 22 april 2013 20:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bij 6 minuten ofzo geloof ik doen ze "the routine"
Zo gaaf dat stuk
ja, ik moet het gewoon een keer vragenquote:Op maandag 22 april 2013 20:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Op de verenigingen weten ze dat toch wel?
Pff dat is wel heel duur ja.quote:Op maandag 22 april 2013 20:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ja, ik moet het gewoon een keer vragenhoe dat werkt enzo. Ws moet ze danextra lessen om te oefenen en dat maakt het wel lastig, want een priveles is bv 60 euro
ja, denk idd dat het bij zo'n sport wel heel goed kan zijn.quote:Op maandag 22 april 2013 20:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Pff dat is wel heel duur ja.
Ik ben wel blij dat Y op 3 verschillende plekken zn sport doet. Er is toch een limiet aan wat 1 leraar kan leren.
Op dinsdags krijgt mn zoon les van de nummer 17 van NLquote:Op maandag 22 april 2013 20:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ja, denk idd dat het bij zo'n sport wel heel goed kan zijn.
Ik vind het inderdaad nogal duur, je kan het met zn tweeen doen en dat scheelt bijna de helft, maar dan nog..
ik wil haar sowieso wel af en toe mee gaan laten doen, maar ik beslis daar niet alleen over hèquote:Op maandag 22 april 2013 20:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Op dinsdags krijgt mn zoon les van de nummer 17 van NL![]()
Heb jij niet zoiets van 'zij vindt het leuk en geweldig dus dan regel ik het wel op een of andere manier'?
Dat heb ik namelijk wel heel sterk met Y. zn sport. Hij doet echt bijna alles ervoor. Hij is al een paar keer ziek naar school gegaan omdat ie wist dat thuisblijven betekent dat ie ook niet mag breakdancen, dus tegen mij liegen dat ie niet ziek is.
Het mooie bij breakdancen vind ik ook dat de wedstrijden ook niet echt als wedstrijden voelen. De rivaliteit onderling is er ook echt alleen maar tijdens het moment van dansen. Het is dan ook prachtig om vrienden tegen elkaar te zien battlenquote:Op maandag 22 april 2013 20:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik wil haar sowieso wel af en toe mee gaan laten doen, maar ik beslis daar niet alleen over hè
Dat moet dus sowieso in overleg.
En ze heeft nog nooit wedstrijdjes gereden, dus weet ook niet hoe het is (en wat ze mist) dus ze vraagt er zel ook niet echt om.
ja hoor, ik was klaarquote:Op maandag 22 april 2013 20:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het mooie bij breakdancen vind ik ook dat de wedstrijden ook niet echt als wedstrijden voelen. De rivaliteit onderling is er ook echt alleen maar tijdens het moment van dansen. Het is dan ook prachtig om vrienden tegen elkaar te zien battlen![]()
Zullen we nu even weg gaan uit OUD?
Hoe is het verder met JB?quote:
Ik weiger nog dingen over het K-lied te openen!!quote:Op maandag 22 april 2013 20:41 schreef muhahaha het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)uwe_koningslied.html!
teveel gedaan vandaagquote:
Hoezo nog niet goed tegen kan? (ik heb vast wel iets gemist)quote:Op maandag 22 april 2013 20:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
teveel gedaan vandaag![]()
Ik merk dat ik daar nog steeds niet zo goed tegen kan, word er helemaal moe en stijf van![]()
En jij?
Ik las kut-lied.quote:Op maandag 22 april 2013 20:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik weiger nog dingen over het K-lied te openen!!
Ik open nu een HJ!
in dec heb ik een ongeluk gehad en mn nek is nog niet helemaal hersteld.quote:Op maandag 22 april 2013 20:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoezo nog niet goed tegen kan? (ik heb vast wel iets gemist)
Weinig gedaan, hele dag zitten vloeken op de ABN![]()
Verder gewoon saaie huishoudelijke taken
Oh jeej.quote:Op maandag 22 april 2013 20:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
in dec heb ik een ongeluk gehad en mn nek is nog niet helemaal hersteld.
nee, ik mocht (nog) geen fysio, misschien binnenkort wel.quote:Op maandag 22 april 2013 20:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh jeej.
Wat was er gebeurd dan? Bummer. Nog wel fysio enz?
Damn dat is wel schrikken danquote:Op maandag 22 april 2013 20:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nee, ik mocht (nog) geen fysio, misschien binnenkort wel.
Ik was op de fiets en werd geschept door een auto die me voorrang had moeten geven, maar me niet had gezien. Had een scheurtje in een wervel en een verhaking in mn nek.
ik ookquote:Op maandag 22 april 2013 20:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Damn dat is wel schrikken dan![]()
Hopen dat je snel van de naweeën af bent dan
Nog heel ff terug naar OUD....Cool Filmpje!!quote:Op maandag 22 april 2013 20:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Damn dat is wel schrikken dan![]()
Hopen dat je snel van de naweeën af bent dan
Ik zit hier te genieten van VI nuquote:Op maandag 22 april 2013 21:03 schreef MOON76 het volgende:
[..]
Nog heel ff terug naar OUD....Cool Filmpje!!
En nek en wervels zijn lastig!!!!
Ja en?quote:Op maandag 22 april 2013 21:06 schreef Royco1 het volgende:
Fokking hell, werd ik vandaag weer aangezien voor de papa.
Je wordt oud Hups Roykequote:Op maandag 22 april 2013 21:06 schreef Royco1 het volgende:
LOL!quote:
Tja, dat krijg je als je als je scharrel een kind heeft.quote:Op maandag 22 april 2013 21:06 schreef Royco1 het volgende:
Stiekem vind je het wel leuk om een beetje papa te spelenquote:Op maandag 22 april 2013 21:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Omdat je een kleine bij hebt denken ze maar meteen dat die van jou is, stomme mensen.
Nee hoor, op zich niet raar.quote:Op maandag 22 april 2013 21:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Omdat je een kleine bij hebt denken ze maar meteen dat die van jou is, stomme mensen.
Het is wel een leuk kereltje.quote:Op maandag 22 april 2013 21:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Stiekem vind je het wel leuk om een beetje papa te spelen
Is het toch ook....quote:Op maandag 22 april 2013 21:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Stiekem vind je het wel leuk om een beetje papa te spelen
Zie je wel, je vindt het helemaal niet ergquote:Op maandag 22 april 2013 21:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het is wel een leuk kereltje.
En het is wel leuk om scharrel gek te maken met al zijn electronische speelgoed.
Ik ben al bijna 15 jaar zowel papa als mama. Ik vind het niet zo leuk meer.quote:
quote:Op maandag 22 april 2013 21:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Tja, dat krijg je als je als je scharrel een kind heeft.
Ok, das ook niks (denk ik)..quote:Op maandag 22 april 2013 21:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben al bijna 15 jaar zowel papa als mama. Ik vind het niet zo leuk meer.
Ik heb er een dubbel gevoel bij.quote:Op maandag 22 april 2013 21:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zie je wel, je vindt het helemaal niet erg
Waardoor een dubbel gevoel dan?quote:
Stel nu dat het serieuzer gaat worden, dan krijg je er toch een verantwoordelijkheid bij he.quote:Op maandag 22 april 2013 21:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waardoor een dubbel gevoel dan?
Ik zit ook te kijken hoe Hansiepansie boos aan het worden is dus als ik wat laat reageer dan weet je hoe het komt.
Je bedoelt financieel?quote:Op maandag 22 april 2013 21:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Stel nu dat het serieuzer gaat worden, dan krijg je er toch een verantwoordelijkheid bij he.
Nee dat niet zo zeer.quote:
Hoe dan ook, je wordt er in meegezogen.quote:Op maandag 22 april 2013 21:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee dat niet zo zeer.
Al speelt dat ook mee natuurlijk.
Maar dan ga je toch deel uitmaken van de opvoeding he.
Wil de mama dat ook dan??quote:Op maandag 22 april 2013 21:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee dat niet zo zeer.
Jij bent NIET de vader dus je hebt ook NIET de taken die de vader WEL heeft.quote:Op maandag 22 april 2013 21:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee dat niet zo zeer.
Het jochie is 2, dus stel dat het serieuzer gaat worden en uiteindelijk gaat het samenwonen worden, dan lijkt het me dat je automatisch toch er deel van uit gaat maken, al zullen de beslissingen altijd bij de vader en moeder liggen.quote:Op maandag 22 april 2013 21:20 schreef MOON76 het volgende:
[..]
Wil de mama dat ook dan??
Want ik zou er niet aan moeten denken dat een eventuele nieuwe partner ( van mij of ex) zich gaat bemoeien met de opvoeding...
(miss anders omdat mijn kinderen wat ouder zijn, 14 en 11, maar toch.,...)
Hear Hear!!!quote:Op maandag 22 april 2013 21:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij bent NIET de vader dus je hebt ook NIET de taken die de vader WEL heeft.
Je krijgt het juist makkelijk want je moet gewoon met de moeder op 1 lijn zitten en naar mijn idee kan je op je kop gaan staan als je het niet eens bent met haar straf/keuze whatever maar dan heb je gewoon pech.
Als je nou met die instelling de relatie in gaat dan vind je veel sneller je draai in de rol en dan komt dat vader spelen vanzelf wel. Dan kan je ook inschatten wat wel en wat niet goed is voor die kleine. Als jij denkt dat je vanaf dag 1 meteen de rol van papa krijgt dan ga je het juist heel moeilijk krijgen.
Neem een beetje afstand en probeer een pa te zijn zonder de rol van papa over te nemen
Echt eng word het pas als ze jou papa gaan noemenquote:Op maandag 22 april 2013 21:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het jochie is 2, dus stel dat het serieuzer gaat worden en uiteindelijk gaat het samenwonen worden, dan lijkt het me dat je automatisch toch er deel van uit gaat maken, al zullen de beslissingen altijd bij de vader en moeder liggen.
Ik kan hem moeilijk negeren tot zijn 18e.
Het is ook niet dat ik de vader wil gaan uithangen, maar het is wel iets meer dan een hond ofzo die ze meebrengt natuurlijk.quote:Op maandag 22 april 2013 21:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij bent NIET de vader dus je hebt ook NIET de taken die de vader WEL heeft.
Je krijgt het juist makkelijk want je moet gewoon met de moeder op 1 lijn zitten en naar mijn idee kan je op je kop gaan staan als je het niet eens bent met haar straf/keuze whatever maar dan heb je gewoon pech.
Als je nou met die instelling de relatie in gaat dan vind je veel sneller je draai in de rol en dan komt dat vader spelen vanzelf wel. Dan kan je ook inschatten wat wel en wat niet goed is voor die kleine. Als jij denkt dat je vanaf dag 1 meteen de rol van papa krijgt dan ga je het juist heel moeilijk krijgen.
Neem een beetje afstand en probeer een pa te zijn zonder de rol van papa over te nemen
Ik heb een ex gehad die wilde dat mijn zoon hem papa ging noemen.quote:Op maandag 22 april 2013 21:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Echt eng word het pas als ze jou papa gaan noemen![]()
Maar goed, heb er wel genoeg over gezegd nu
Ik durf te beweren dat jij dat kan, dat jij daar zelfs heel goed in zal worden!quote:Op maandag 22 april 2013 21:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het is ook niet dat ik de vader wil gaan uithangen, maar het is wel iets meer dan een hond ofzo die ze meebrengt natuurlijk.
Ik vraag me best wel af of ik die verantwoordelijkheid aan zou kunnen.
Heel goed van Huppelkind...quote:Op maandag 22 april 2013 21:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb een ex gehad die wilde dat mijn zoon hem papa ging noemen.
Y. was toen 7 en zei: papa? Wat is dat dan? Mijn mama is allebei, jij bent gewoon R.
Mooi was dat
Awesomequote:Op maandag 22 april 2013 21:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Y. was toen 7 en zei: papa? Wat is dat dan? Mijn mama is allebei, jij bent gewoon R.
Mooi was dat
Scharrel Hups, scharrelquote:Op maandag 22 april 2013 21:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik durf te beweren dat jij dat kan, dat jij daar zelfs heel goed in zal worden!
Echt, geloof me.
En om eerlijk te zijn, de relatie heb je gewoon al, zou zonde zijn als je vanwege het kind niet wil gaan kijken of het serieus kan worden.
Op z'n plek gezet!quote:Op maandag 22 april 2013 21:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mooi was dat
Ik vind dat ook zo'n onzin.quote:Op maandag 22 april 2013 21:26 schreef MOON76 het volgende:
[..]
Heel goed van Huppelkind...
Zo hoort het ook..
Schatje, ik zat erbij zaterdag.quote:
Is dit zo?quote:Op maandag 22 april 2013 21:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij zit al zo diep in de relatie het is gewoon schattig
Jaquote:
SCHARREL!!quote:Op maandag 22 april 2013 21:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Schatje, ik zat erbij zaterdag.
Ik ga eerst van de week kijken hoe haar BBQ kunsten zijn, eerder neem ik nog geen beslissing.quote:Op maandag 22 april 2013 21:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Schatje, ik zat erbij zaterdag.
Ik gun Royke gewoon een leuke meid en ik heb gezien hoe zijn ogen helemaal blij werden toen hij haar aan de telefoon hadquote:
Dan hoop ik voor hem dat ze fantastisch kan BBQ-en....quote:Op maandag 22 april 2013 21:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik gun Royke gewoon een leuke meid en ik heb gezien hoe zijn ogen helemaal blij werden toen hij haar aan de telefoon had![]()
Mooi was dat
Logisch!!quote:Op maandag 22 april 2013 21:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ga eerst van de week kijken hoe haar BBQ kunsten zijn, eerder neem ik nog geen beslissing.
Je liegtquote:Op maandag 22 april 2013 21:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik gun Royke gewoon een leuke meid en ik heb gezien hoe zijn ogen helemaal blij werden toen hij haar aan de telefoon had![]()
Mooi was dat
Ik ben verdomme bloedserieus jongequote:
Ontkenningsfasequote:
Ik bemoei me sowieso altijd met vleeschquote:Op maandag 22 april 2013 21:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Logisch!!
Je weet wel dat BBQ-en eigenlijk de taak van de man is? Dit is dus een test!! Ze nodigt jou, haar vriendje, uit om te BBQ-en en ze verwacht dus eigenlijk dat jij daar als een ware neanderthaler het vleesch gaat staan braden
Daaromquote:Op maandag 22 april 2013 21:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik bemoei me sowieso altijd met vleesch
AHA.... nog in de ontkenningsfase!!!quote:
echt?quote:Op maandag 22 april 2013 21:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben verdomme bloedserieus jonge
Ja echtquote:
Ja dan is het waarquote:Op maandag 22 april 2013 21:37 schreef Huppelmuts het volgende:
NOU DAN WEET JE WEL DAT IK SERIEUS BEN HOOR!!
Leuk toch!!quote:
En ik probeerde moon nog wijs te maken dat ik nooit drinkquote:Op maandag 22 april 2013 21:39 schreef muhahaha het volgende:
Huppel die op bier zweert, dit ga ik nooooooooooooooit meer vergeten!
Ehhhh.....ik ga nog ff nadenken over de terras uitnodiging..quote:Op maandag 22 april 2013 21:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En ik probeerde moon nog wijs te maken dat ik nooit drink
Nou ja, we zien wel hoe het gaat lopen.quote:Op maandag 22 april 2013 21:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Leuk toch!!
Echt wat betreft die kleine, doe een stapje terug qua denken. Je gaat heus niet volgende week al samenwonen dus de dingen die jij je in je hoofd haalt zijn nog helemaal niet aan de orde. Geniet eerst ff van het relatie hebben en dan kan je verder kijken!
Dat is de verstandigste beslissing...quote:Op maandag 22 april 2013 21:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nou ja, we zien wel hoe het gaat lopen.
Juist!!quote:Op maandag 22 april 2013 21:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nou ja, we zien wel hoe het gaat lopen.
Hoezo dat dan?quote:Op maandag 22 april 2013 21:41 schreef MOON76 het volgende:
[..]
Ehhhh.....ik ga nog ff nadenken over de terras uitnodiging..
quote:Op maandag 22 april 2013 21:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoezo dat dan?
Ik heb genoeg aan 2 pilsjes hoor. Dan ben ik al dronken dus duur gaat het niet worden
Twee 77's jonge!quote:Op maandag 22 april 2013 21:39 schreef muhahaha het volgende:
Huppel die op bier zweert, dit ga ik nooooooooooooooit meer vergeten!
OHHHHHH......dan ben je welkom....quote:Op maandag 22 april 2013 21:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoezo dat dan?
Ik heb genoeg aan 2 pilsjes hoor. Dan ben ik al dronken dus duur gaat het niet worden
Ssssstquote:
77quote:
LOL!!!quote:
Niet geloven wat Royke gaat zeggen!!quote:
Hij heeft ze niet meer. En als ik hij eraan kan komen dan heeft hij ze.quote:
Ik doe nu huilenquote:Op maandag 22 april 2013 21:46 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hij heeft ze niet meer. En als ik hij eraan kan komen dan heeft hij ze.
Kortom, hij kan er niet aankomen.
Ohhh.,...een kakkerlak... dat zegt genoeg!!quote:Op maandag 22 april 2013 21:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niet geloven wat Royke gaat zeggen!!
Hij liegt, die nare kakkerlak!!
Hier gaat iets misquote:Op maandag 22 april 2013 21:47 schreef MOON76 het volgende:
[..]
Ohhh.,...een kakkerlak... dat zegt genoeg!!
Na 2 bier, bestel ik wel limonade voor je....
We hebben het zaterdag best beschaafd gehouden.quote:Op maandag 22 april 2013 21:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niet geloven wat Royke gaat zeggen!!
Hij liegt, die nare kakkerlak!!
Nou inderdaad!!quote:Op maandag 22 april 2013 21:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
We hebben het zaterdag best beschaafd gehouden.
Klopt.quote:Op maandag 22 april 2013 21:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nou inderdaad!!
Wij kunnen veel beter dan dat
Ik zal de laatste zijn die je verplicht iets anders te drinken dan je zelf wil...quote:
Was dat ook al zo'n film die jij graag wilde zien?quote:Op maandag 22 april 2013 21:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Klopt.
Maar tijdens goodfellas kon ik me niet meer verroeren omdat er iemand in slaap was gevallen.
Ja, maar goodfellas is echt tof Vin.quote:Op maandag 22 april 2013 21:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Was dat ook al zo'n film die jij graag wilde zien?
Ik was wel schattig tochquote:Op maandag 22 april 2013 21:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Klopt.
Maar tijdens goodfellas kon ik me niet meer verroeren omdat er iemand in slaap was gevallen.
Johhny "2 times" is een held!!quote:
The Godfather is ook tofquote:Op maandag 22 april 2013 21:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat zei je ook over The Godfather
Even IMDB'en
quote:
LOL!!!quote:
Die ondertitel van jou!quote:Op maandag 22 april 2013 21:49 schreef MOON76 het volgende:
[..]
Ik zal de laatste zijn die je verplicht iets anders te drinken dan je zelf wil...
Drink whatever u like...
Wat is er mis met: A.F.C.A. CB$ ?quote:
Die ander.quote:Op maandag 22 april 2013 22:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat is er mis met: A.F.C.A. CB$ ?
Klopt ie niet???quote:
Signature!quote:
Is verwarrend omdat die andere ondertitel heet!quote:
Wat ben je mooi als je boos kijktquote:
Klopt, daarom moeten mensen de juiste benaming gebruikenquote:Op maandag 22 april 2013 22:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is verwarrend omdat die andere ondertitel heet!
Dat kan zij volgens mij niet eensquote:Op maandag 22 april 2013 22:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat ben je mooi als je boos kijkt
Nee nee. 2 onders maakt het juist verwarrendquote:Op maandag 22 april 2013 22:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Klopt, daarom moeten mensen de juiste benaming gebruiken
Ja nou en, als iedereen de juiste benaming gebruikt is er niks aan de handquote:Op maandag 22 april 2013 22:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee nee. 2 onders maakt het juist verwarrend
Iedere vrouw kan datquote:
Hoe weeeeet je dat nou!quote:Op maandag 22 april 2013 22:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat ben je mooi als je boos kijkt
Gokjequote:
En dat weten mensen niet omdat allebei onder!!quote:Op maandag 22 april 2013 22:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja nou en, als iedereen de juiste benaming gebruikt is er niks aan de hand
Over vrouwen gesproken.... how's the ex?quote:
Moeten ze maar niet zo autistisch zijnquote:Op maandag 22 april 2013 22:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gokje
[..]
En dat weten mensen niet omdat allebei onder!!
Zei de opperautistquote:Op maandag 22 april 2013 22:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Moeten ze maar niet zo autistisch zijn
Vrouwen? *kuch proest uchuchuch*quote:Op maandag 22 april 2013 22:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Over vrouwen gesproken.... how's the ex?
Stilte voor de stormquote:Op maandag 22 april 2013 22:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Vrouwen? *kuch proest uchuchuch*
Stil, heel stil
Subtiele topic change...quote:Op maandag 22 april 2013 22:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Over vrouwen gesproken.... how's the ex?
Doe ik tochquote:
Normaal ben ik niet zo subtielquote:
Ja ik weet het wel. Jij zegt dat het niet kan.quote:Op maandag 22 april 2013 22:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waarom? Jij weet toch wel of je boos kijkt of niet?
Straks staat ze ineens met m'n verjaardag voor de deur of zoquote:Op maandag 22 april 2013 22:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Stilte voor de stormDat is eng hoor
Onterecht, want ik weet wel het verschilquote:
Altijd leuk.quote:Op maandag 22 april 2013 22:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Straks staat ze ineens met m'n verjaardag voor de deur of zo
Nee, ik zei dat ik dat dacht.quote:Op maandag 22 april 2013 22:24 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja ik weet het wel. Jij zegt dat het niet kan.
NEEEEEE.quote:Op maandag 22 april 2013 22:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, ik zei dat ik dat dacht.Nu weet ik dat je het wel kan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |