Ik wissel wat tussen soms wat te rationeel en soms wat te emotioneelquote:Op dinsdag 23 april 2013 13:37 schreef snoepgoed11 het volgende:
[..]
Mmmm, ben je een gevoelig mens? :po
pff ja, ik ben best apart.. Bij mij is alles TEquote:Op dinsdag 23 april 2013 13:37 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Ben je nou je eigen sterrenbeeld aan het uitschelden?
quote:Op dinsdag 23 april 2013 13:41 schreef erodome het volgende:
[..]
Ik wissel wat tussen soms wat te rationeel en soms wat te emotioneel
Nou ja, als je maar een loyale partner bentquote:Op dinsdag 23 april 2013 13:46 schreef snoepgoed11 het volgende:
[..]
pff ja, ik ben best apart.. Bij mij is alles TE
Kreeft samenvatting: TE zorgzaam, TE hulpzaam, TE liefdevol, houd van lachen, is open, te meevoelend te gevoelig te overomotioneel!
Slechte eigenschappen; te snel vooroordelen, TE JALOERS, Over emotiooneel, gevoelig.
ben ik!quote:Op dinsdag 23 april 2013 14:22 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Nou ja, als je maar een loyale partner bent
:pquote:Op dinsdag 23 april 2013 14:49 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Nou, dan zul je die stier wel kunnen vangen
Als je dat echt wilt weten, dan voel ik me verplicht je te zeggen dat of je volgens de astrologie bij elkaar past, afhangt van véél meer dan alleen simpelweg iemands sterrenbeeld. Ik kan je nu wel gaan vertellen dat 'Stier past bijv. Leeuw' of dat 'Vissen totaal niet past bij Maagd', maar dan zou ik tegen je liegen. Om iets zinnigs te zeggen hierover moet je toch echt kijken naar meer dan slechts onder welk teken iemand is geboren.quote:Op dinsdag 23 april 2013 12:33 schreef snoepgoed11 het volgende:
[..]
Hoi meid,
Ik bedoel niet dag ik 24-7 rond aan het hangen ben op astrologie. Meer van welke sterrenbeeld een goeie match zouden zijn.
quote:Op dinsdag 23 april 2013 15:15 schreef snoepgoed11 het volgende:
[..]
Nou, nee. Ik zit liever ergens anders op:@:@:@
Dit dus. Hangt van heel veel meer factoren in je horoscoop af en ook van heel veel meer factoren in de horoscoop van de ander. Maar mijns inziens zijn er niet speciaal horoscopen die perse niet met iets anders kunnen.quote:Op dinsdag 23 april 2013 16:19 schreef Natalie het volgende:
[..]
Als je dat echt wilt weten, dan voel ik me verplicht je te zeggen dat of je volgens de astrologie bij elkaar past, afhangt van véél meer dan alleen simpelweg iemands sterrenbeeld. Ik kan je nu wel gaan vertellen dat 'Stier past bijv. Leeuw' of dat 'Vissen totaal niet past bij Maagd', maar dan zou ik tegen je liegen. Om iets zinnigs te zeggen hierover moet je toch echt kijken naar meer dan slechts onder welk teken iemand is geboren.
Had ook niet verwacht dat je '24-7' rond zou hangen in de astrologie'. Jij beweert 'onderzoek gedaan te hebben', en aangezien in de eenvoudige 'dit sterrenbeeld past bij die' zo van internet kan plukken (en daar overigens totaal geen waarde aan hecht) vraag ik me af waaruit dat onderzoek heeft bestond.
Enzogoed: de typische eigenschappen die toegewezen worden aan Stier zijn niet op iedereen van toepassing. Da's eigenlijk waar het op neerkomt
quote:
Dus: de boodschap is duidelijk! Vat die stier bij zijn hoorn en garanties worden niet gegeven in de liefde. Als je van hem houdt, ga er dan voor.quote:Op dinsdag 23 april 2013 16:26 schreef senesta het volgende:
[..]
Dit dus. Hangt van heel veel meer factoren in je horoscoop af en ook van heel veel meer factoren in de horoscoop van de ander. Maar mijns inziens zijn er niet speciaal horoscopen die perse niet met iets anders kunnen.
Ja! :pquote:Op dinsdag 23 april 2013 20:43 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
[..]
Dus: de boodschap is duidelijk! Vat die stier bij zijn hoorn en garanties worden niet gegeven in de liefde. Als je van hem houdt, ga er dan voor.
nee, geen zinquote:Op woensdag 24 april 2013 20:40 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
En? Heb je hem gevangen?
Misschien maar beterquote:Op woensdag 24 april 2013 20:58 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Ja, dat schiet ook niet op...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |