Welke spectaculaire producten zijn het laatste jaar gelanceerd?quote:Op woensdag 24 april 2013 22:31 schreef Swetsenegger het volgende:
echt, waar komt dat negatieve sentiment voor apple toch vandaan het laatste jaar bij analysten?
Hoe komt Windows erop?quote:
Met een installatie van Windows.quote:Op woensdag 24 april 2013 22:49 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Hoe komt Windows erop?
Geen disc om zo nu en dan een spelleke te spelen
Hoe komt die erop?quote:
Ja, vooral maximaliseren en documenten naast elkaar zetten.quote:
Maar in mijn ogen een beetje overbodig sinds de komt van de verbeterde Mission Control.quote:Op donderdag 25 april 2013 08:15 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ja, vooral maximaliseren en documenten naast elkaar zetten.
Haha dat gebruik ik nooit.quote:Op donderdag 25 april 2013 08:44 schreef Dimens het volgende:
[..]
Maar in mijn ogen een beetje overbodig sinds de komt van de verbeterde Mission Control.
Dezelfde spectaculaire producten als elke andere fabrikant in de branche, waarbij apple een veel beter trackrecord heeft EN wederom een recordomzet heeft behaald.quote:Op woensdag 24 april 2013 22:42 schreef Stuart het volgende:
[..]
Welke spectaculaire producten zijn het laatste jaar gelanceerd?
Ik denk eerder de iPod touch, en die ziet er toch erg fraai uit.quote:Op donderdag 25 april 2013 09:18 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik hoop toch van harte dat ze met die kleurtjes niet de iPod nano achterna gaan. Wat een idiote vormgeving heeft die laatste serie zeg.
En een daling van de winst met 18%quote:Op donderdag 25 april 2013 09:17 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dezelfde spectaculaire producten als elke andere fabrikant in de branche, waarbij apple een veel beter trackrecord heeft EN wederom een recordomzet heeft behaald.
/care. Apple was toch chiller toen niet iedereen er mee liep. Zie het ook wel zitten dat Ive nu hoofd software is en als het slechter gaat zal Apple sprongen moeten maken om meer klanten te trekkenquote:Op donderdag 25 april 2013 09:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
En een daling van de winst met 18%
Voor het eerst in 10 jaar. Dat wil toch best iets zeggen. Ik vind dat Samsung het momenteel gevaarlijk goed doet.
Ik ben blij met mijn iPhone en MBP hoor maar echt spannende nieuwe dingen heb ik nog niet gezien
Het gaat hier om analisten en aandeelhouders. Niet om mensen die fan zijn van Apple. De vraag was waarom analisten negatief zijn en dat is simpel, die kijken alleen naar het resultaatquote:Op donderdag 25 april 2013 09:42 schreef n8n het volgende:
[..]
/care. Apple was toch chiller toen niet iedereen er mee liep. Zie het ook wel zitten dat Ive nu hoofd software is en als het slechter gaat zal Apple sprongen moeten maken om meer klanten te trekken
Waarbij ze nog steeds een hogere winstmarge hebben dan Samsung. Wiens galaxy S4 ook kut ontvangen werd en ook alleen maar evolueren van gejatte designs ipv nieuwe producten maken.quote:Op donderdag 25 april 2013 09:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
En een daling van de winst met 18%
Voor het eerst in 10 jaar. Dat wil toch best iets zeggen. Ik vind dat Samsung het momenteel gevaarlijk goed doet.
Ik ben blij met mijn iPhone en MBP hoor maar echt spannende nieuwe dingen heb ik nog niet gezien
Dan is het dus juist NIET simpel.quote:Op donderdag 25 april 2013 09:45 schreef Stuart het volgende:
De vraag was waarom analisten negatief zijn en dat is simpel, die kijken alleen naar het resultaat
Ik zeg nergens dat ze het beter doen. Ik zeg dat ze het gevaarlijk goed doen en die stijgende trend zie ik vooralsnog niet worden onderbroken eigenlijk tenzij Apple met een sensationeel nieuwe iPhone komt.quote:Op donderdag 25 april 2013 09:46 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Waarbij ze nog steeds een hogere winstmarge hebben dan Samsung. Wiens galaxy S4 ook kut ontvangen werd en ook alleen maar evolueren van gejatte designs ipv nieuwe producten maken.
Hoe doet Samsung het precies beter dan dan Apple?
Ik mis waarschijnlijk iets? Waarom niet?quote:Op donderdag 25 april 2013 09:47 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dan is het dus juist NIET simpel.
Waarom zou de stijgende trend van Samsung onderbroken moeten worden voor Apple? Apple stijgt ook. Meer verkochte iPhones meer geactiveerde iphones.quote:Op donderdag 25 april 2013 09:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik zeg nergens dat ze het beter doen. Ik zeg dat ze het gevaarlijk goed doen en die stijgende trend zie ik vooralsnog niet worden onderbroken eigenlijk tenzij Apple met een sensationeel nieuwe iPhone komt.
Ik wil de iPod mini wel weer terug. Super solide, toch vrij klein en wel een grote spinwheel.quote:Op donderdag 25 april 2013 09:28 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik denk eerder de iPod touch, en die ziet er toch erg fraai uit.
Sterker nog, naar mijn mening het mooiste iDevice ooit. Super dun, licht, fantastisch scherm. Als Apple er ooit in slaagt om de iPhone in een iPod Touch-behuizing te stoppen koop ik hem meteen!
Omdat de resultaten meer dan goed zijn. Zeker vergeleken met concurrenten in de branchequote:Op donderdag 25 april 2013 09:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik mis waarschijnlijk iets? Waarom niet?
En toch minder winst dus ergens gaat er dan toch iets niet helemaal goed. 18% minder winst is gewoon best flink. De verwachtingen waren natuurlijk krankzinnig hoog en het aandeel Apple is ook absurd hard gestegen in de afgelopen jaren.quote:Op donderdag 25 april 2013 09:49 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Waarom zou de stijgende trend van Samsung onderbroken moeten worden voor Apple? Apple stijgt ook. Meer verkochte iPhones meer geactiveerde iphones.
Hoe kom je bij 18% minder winst?quote:Op donderdag 25 april 2013 09:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
En toch minder winst dus ergens gaat er dan toch iets niet helemaal goed. 18% minder winst is gewoon best flink. De verwachtingen waren natuurlijk krankzinnig hoog en het aandeel Apple is ook absurd hard gestegen in de afgelopen jaren.
In 2009 stond het tussen de $85 en $195
In 2010 stond het tussen de $195 en $325
In 2011 stond het tussen de $320 en $420
In 2012 stond het tussen de $400 en $700
Dat we nu dus staan op hetzelfde niveau van begin 2012 lijkt me niet onredelijk. Het aandeel was te hard gestegen op veel te hoge verwachtingen. Dit is nog steeds een heel hoge koers en naar mijn idee niets mis mee
Daar gaat het niet om. De verwachtingen lagen hoger. Als er voor het eerst in 10 jaar een winstdaling komt en dan ook nog eens van 18% dan hakt dat erin ook al is de winst nog zo krankzinnig hoog.quote:Op donderdag 25 april 2013 09:49 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Omdat de resultaten meer dan goed zijn. Zeker vergeleken met concurrenten in de branche
Ja dat heet internationale crisis. Alle concurrenten in de branche zijn NOG verder weggezakt.quote:Op donderdag 25 april 2013 09:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
En toch minder winst dus ergens gaat er dan toch iets niet helemaal goed.18% minder winst is gewoon best flink.
Maar die correctie heeft al plaats gevonden op basis van eerdere negatieve sentimentenquote:De verwachtingen waren natuurlijk krankzinnig hoog en het aandeel Apple is ook absurd hard gestegen in de afgelopen jaren.
In 2009 stond het tussen de $85 en $195
In 2010 stond het tussen de $195 en $325
In 2011 stond het tussen de $320 en $420
In 2012 stond het tussen de $400 en $700
Met aandeel koersen is sowieso niets mis, het gaat me om het negatieve sentiment.quote:Dat we nu dus staan op hetzelfde niveau van begin 2012 lijkt me niet onredelijk. Het aandeel was te hard gestegen op veel te hoge verwachtingen. Dit is nog steeds een heel hoge koers en naar mijn idee niets mis mee
http://news.cnet.com/8301(...)d-sales-stay-strong/quote:Op donderdag 25 april 2013 09:54 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Hoe kom je bij 18% minder winst?
Je hebt helemaal gelijk, dat getal had ik nog niet zo gepresenteerd gezien.quote:Op donderdag 25 april 2013 09:57 schreef Stuart het volgende:
[..]
http://news.cnet.com/8301(...)d-sales-stay-strong/
quote:Op donderdag 25 april 2013 09:42 schreef n8n het volgende:
[..]
/care. Apple was toch chiller toen niet iedereen er mee liep. Zie het ook wel zitten dat Ive nu hoofd software is en als het slechter gaat zal Apple sprongen moeten maken om meer klanten te trekken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |