Juist niet, zo blijkt.quote:Op woensdag 24 april 2013 12:58 schreef RvLaak het volgende:
[..]
van de FOK! gebruikers kan ik dat soort domme reacties nog wel billijken... Die zijn immers lang niet allemaal nerds. Maar op Tweakers.... Die zouden beter moeten weten imo.
Idd... Wel jammer. Vroagah was Tweakers vooral een bron van interessante discussies onder de nieuwsberichten. Tegenwoordig lijkt het wel of de gemiddelde leeftijd daar 12 is en iemand iets naars gezegd heeft over de favoriete voetbalclub van de poster in kwestiequote:
quote:Op woensdag 24 april 2013 14:36 schreef FredVleespet het volgende:
WWDC op 10 t/m 14 juni. Dan zullen we eindelijk iOS7 en OSX 10.9 zien
[ afbeelding ]
Zitten er nog hints in het logo?
Een nogal vibrant iOS-icoontje zie ik erin. Duidt wat mij betreft op een nieuwe iOS-stijl.quote:Op woensdag 24 april 2013 14:36 schreef FredVleespet het volgende:
WWDC op 10 t/m 14 juni. Dan zullen we eindelijk iOS7 en OSX 10.9 zien
[ afbeelding ]
Zitten er nog hints in het logo?
Precies. Kon mijn SSD en RAM-geheugen gewoon zelf installeren, geen gezeik. Bij de IVIZI waren ze al meteen aan het mekkeren of garantie (geheel onterecht; heb daar nog een hele discussie gevoerd).quote:Op woensdag 24 april 2013 11:36 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Ik ook, ze voeren het zelfde assortiment van Apple wat je overal ook ziet ( Media Markt,Dixons e.d.) maar hebben 1 groot voordeel, eigenlijk twee.
- Standaard 2 jaar garantie
- Hele goede achteraf service en lopen niet te muggenziften over regeltjes als iets makkelijk is op te
lossen.
Maar service is daar een heel stuk minder naar mijn ervaring.quote:
quote:Op woensdag 24 april 2013 15:36 schreef gohan16 het volgende:
Mac Os X 10.9 Lynx? De andere goed bekkende katachtigen hebben ze nu wel gehad.
Koop een MacBook en pleur er Windows op.quote:Op woensdag 24 april 2013 15:54 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Is een Samsung serie 9 ultrabook een beetje vergelijkbaar met een MacBook pro?
Heb toch liever een Windows based laptop eigenlijk, nog meer tips?
Ultrabook en MacBook Pro? Tuurlijk, en een iMac is echt te vergelijken met een willekeurig desktopstationquote:Op woensdag 24 april 2013 15:54 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Een beetje wel. Het is ook een dunne laptop met een 13" scherm.quote:Op woensdag 24 april 2013 15:54 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik heb hier anders vrijwel net zoveel op mijn iPad 16 GB als jij op jouw iPad hebt en ik heb nog ruim 3 GB vrij. En nee, ook 1,5 GB vrij, 10% van de capaciteit, vind ik niet krap.quote:Op woensdag 24 april 2013 06:56 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Hoezo? iOS neemt bij mijn zo'n 4GB in, zoals je ziet in de screenshot.
"Capacity: 27.97GB" dus 32-28=4 en 16-4=12 dus dan zou ik nog 1.5GB vrij hebben. Wordt krap hè?
Niet alle verzekeringen worden automatisch verlengd. Dat heeft meer met de voorwaarden te maken dan met de wetgeving. Ik heb ook wel eens verzekeringen gehad met beperkte looptijd, zonder verlenging na die periode.quote:Op woensdag 24 april 2013 11:29 schreef RvLaak het volgende:
Maar ja, die valt wel onder dezelfde wetgeving. Ook dat contract wordt, na de contractperiode, maandelijks verlengd (en maandelijks opzegbaar).
Hmm, ik welquote:Op woensdag 24 april 2013 17:10 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik heb hier anders vrijwel net zoveel op mijn iPad 16 GB als jij op jouw iPad hebt en ik heb nog ruim 3 GB vrij. En nee, ook 1,5 GB vrij, 10% van de capaciteit, vind ik niet krap.
Kan maar dan blijven nog steeds de zelfde nadelenquote:Op woensdag 24 april 2013 15:55 schreef Dimens het volgende:
[..]
Koop een MacBook en pleur er Windows op.
Office, internetten zo nu en dan een spelletje. Wat programma's kijken en zo, wat chattenquote:Op woensdag 24 april 2013 16:11 schreef TC03 het volgende:
[..]
Een beetje wel. Het is ook een dunne laptop met een 13" scherm.
Waaorm wil je liever Windows? Wat ga je ermee doen?
Ga je straks ook in een Androidtopic vragen welke iPhone je moet kopen?quote:Op woensdag 24 april 2013 20:49 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Kan maar dan blijven nog steeds de zelfde nadelen
De nadelen van Windows?quote:Op woensdag 24 april 2013 20:49 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Kan maar dan blijven nog steeds de zelfde nadelen
Nice. Werkt best wel goed.quote:Op woensdag 24 april 2013 21:34 schreef boem-dikkie het volgende:
Waarom vind ik nu pas ShiftIt uit? Briljante app.
MacBook Pro met Windows.quote:Op woensdag 24 april 2013 22:26 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Over de MacBook had ik het
Windowsbased het gewicht en batterijduur van Apple zou ideaal zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |