Lekkerquote:Op woensdag 24 april 2013 16:59 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Dat ga ik eten.Mét kippetjes erbij.
Moluks recept gebruik ik. Heerlijk! Maar nu ben ik vol en misselijk.quote:
Ik gebruik het Marko receptquote:Op woensdag 24 april 2013 19:28 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Moluks recept gebruik ik. Heerlijk! Maar nu ben ik vol en misselijk.
Afhaal bij de Chinees zeker.quote:Op woensdag 24 april 2013 19:49 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ik gebruik het Marko receptHeerlijk!
Zoiets iddquote:Op woensdag 24 april 2013 19:58 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Afhaal bij de Chinees zeker.
verplicht, elke werkdag?quote:Op woensdag 24 april 2013 13:10 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Hmm, ik heb een voorstel gekregen om aan de slag te bij het bedrijf. maar ik moet dan wel een 2 delig pak aan....en daar ben ik totaal niet het type voor..![]()
idd. niet echt mijn dingquote:Op woensdag 24 april 2013 20:58 schreef ReMcOrE het volgende:
Dortmund begint goed
[..]
verplicht, elke werkdag?
hmmm, ik draag niet elke dag een 2-delig pak (+ stropdas); maar ben wel altijd netjes gekleed met overhemd etc.quote:
het lijkt een Duitse finale te worden, wie had dat een paar rondes terug verwacht?!quote:
Weinigen. Mooi manquote:Op woensdag 24 april 2013 22:36 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
het lijkt een Duitse finale te worden, wie had dat een paar rondes terug verwacht?!
Dus nu heb je te grote bestedd?quote:Op woensdag 24 april 2013 22:44 schreef Kreator het volgende:
Mooie pot weer.
Loopschoenen besteld. Mijn maat was er niet meer. Maat 47.. Normaal heb ik 44.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |