quote:Op woensdag 24 april 2013 13:10 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Hmm, ik heb een voorstel gekregen om aan de slag te bij het bedrijf. maar ik moet dan wel een 2 delig pak aan....en daar ben ik totaal niet het type voor..![]()
Ik vind Nutella niet zo boeiend. Vind de chocoladepasta van de Calvé lekkerderquote:
Denk even aan mij andersquote:
Er komen geen klanten aan de balie, wel moet ik soms naar een locatie toe.quote:Op woensdag 24 april 2013 13:45 schreef Kreator het volgende:
[..]
En dan een pantalon en blouse ja? Of komen er klanten aan de balie?
*fapfapfap*quote:
Mja, boeiend toch. Niks mis met een pantalon en een blouse. Zolang je geen jasje aan hoeft...quote:Op woensdag 24 april 2013 13:58 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Er komen geen klanten aan de balie, wel moet ik soms naar een locatie toe.
Twijfel twijfel.
Jasje wss hoogstens als ie naar locatie toegaat. .dat is te overzienquote:Op woensdag 24 april 2013 14:01 schreef Kreator het volgende:
[..]
Mja, boeiend toch. Niks mis met een pantalon en een blouse. Zolang je geen jasje aan hoeft...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 24 april 2013 14:09 schreef ACT-F het volgende:
Goedemiddag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.,
,
. Teun!
,
,
.
Kutcomputer.quote:Op woensdag 24 april 2013 14:24 schreef Cue_ het volgende:
Uitzoeken waarom een applicatie traag is.. "weet ik veel" vind ik ook best een goed antwoord
waar ga je heen verhuizen?quote:Op woensdag 24 april 2013 13:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Morgen verhuizen, ik heb helemaal geen zin om nog 24u te wachten![]()
Bornequote:
Klopt altijd. En anders is het kutgebruikerquote:Op woensdag 24 april 2013 14:44 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dat klop ik altijd in onder 'oorzaak' in ons 'helpdeskpakket'!
quote:
staat er ook in van: heb je al geprobeerd hem uit en aan te zetten?quote:Op woensdag 24 april 2013 15:15 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Klopt altijd. En anders is het kutgebruiker
IT Crowdquote:Op woensdag 24 april 2013 15:18 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
staat er ook in van: heb je al geprobeerd hem uit en aan te zetten?
Of heb je de computer überhaupt aangezet?quote:Op woensdag 24 april 2013 15:18 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
staat er ook in van: heb je al geprobeerd hem uit en aan te zetten?
Autist FTWquote:Op woensdag 24 april 2013 15:21 schreef Cue_ het volgende:
Natuurlijk.. collega komt 'gezellig ' bij me op kantoor zitten en praat vervolgens de hele tijd tegen zichzelf / de computer![]()
Kom ik nooit en ken ik niet.quote:Op woensdag 24 april 2013 12:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Lang niet alleen vrouwen, ik zie ook jochies HE-LE-MAAL gek worden van Nutella. Zal wel door de rage op 9gag komen, maartoch
Die droge zooi.quote:Doe mij maar een bammetje pindakaas
Wat moet je in Hengelo doen dan?quote:Op woensdag 24 april 2013 16:05 schreef Cue_ het volgende:
Heb geen zin om naar Hengelo te gaan vanavond
uhuquote:Op woensdag 24 april 2013 15:17 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]lig je nu in een deuk omdat ik heel droog oke zei?
Ga naar t theater toe.quote:Op woensdag 24 april 2013 16:14 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Wat moet je in Hengelo doen dan?
Je moet vanuit Enschede toch? Nou, wat een wereldreis!quote:Op woensdag 24 april 2013 16:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Klopt.. alleen geen zin om er naartoe te reizen
I know.. i know.. komt goed...quote:Op woensdag 24 april 2013 16:20 schreef Ratelslangetje het volgende:
Je moet vanuit Enschede toch? Nou, wat een wereldreis!![]()
Gewoon gaan. Als je er eenmaal bent is het echt wel de moeite van het reizen waard geweest. mag ik hopen voor je
quote:
quote:Op woensdag 24 april 2013 16:30 schreef Kreator het volgende:
Ik heb zin in punani.
Ik las net dat vrouwtjes-kangoeroe's 3 vagina-ingangen hebben.
quote:Op woensdag 24 april 2013 16:33 schreef Cue_ het volgende:
En ik heb niets in huis.. hmm wat zal ik eens gaan eten
quote:Op maandag 22 april 2013 13:20 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik heb zaterdag van die grote wraps gekocht. Honingmosterdsaus eroverheen gesmeerd. Kip gebakken, thaise groentemix, beetje knoflook, beetje peper.
Erin, oprollen. Smullen..
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |