abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 24 april 2013 @ 16:23:51 #101
331250 tuut-chips
Koning redstone
pi_125683449
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2013 23:11 schreef gelestipjes het volgende:

[..]

De één leert natuurlijk makkelijker dan de ander he. Voor mij was 1 keer dat boekje doorlezen en daarna oefenexamens maken wel voldoende, dat hoeft echt niet meer dan 1 a 2 dagen te kosten. Maar er zijn natuurlijk ook mensen die zo'n boek 4 keer doorlezen en het dan nog niet onthouden. Dat verschilt gewoon per persoon.
Inderdaad. Ik had maandagmorgen theorie, zondagmorgen het boekje doorgelezen en de rest van de dag oefenexamens gemaakt. Op de dag zelf het boekje nog eens half doorgelezen op de moeilijke dingen en geslaagd.

Vrienden van me zijn echter na 4 pogingen en 10000x het boekje doorlezen alsnog gezakt. Kan ontzettend veel verschillen. Ik heb het idee dat het ook wel helpt als je al wat rijlessen achter de rug hebt.
  woensdag 24 april 2013 @ 16:24:33 #102
331250 tuut-chips
Koning redstone
pi_125683473
Ohja en oefenexamens >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> boekje lezen
pi_125684000
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2013 14:56 schreef Braddie het volgende:

[..]

Hoe wel? :D
Ik heb een tijd erover nagedacht en ik kan het niet onder woorden brengen wat ik bedoel, sorry :') (Hoezo retarded? :D )
Gewoon normaal doen ja.
  woensdag 24 april 2013 @ 16:43:28 #104
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_125684106
quote:
99s.gif Op woensdag 24 april 2013 16:23 schreef tuut-chips het volgende:

[..]
Vrienden van me zijn echter na 4 pogingen en 10000x het boekje doorlezen alsnog gezakt. Kan ontzettend veel verschillen. Ik heb het idee dat het ook wel helpt als je al wat rijlessen achter de rug hebt.
4x wtf?
  woensdag 24 april 2013 @ 17:47:51 #105
331250 tuut-chips
Koning redstone
pi_125686332
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2013 16:43 schreef xzaz het volgende:

[..]

4x wtf?
ben bij mijn theorie bij het CBR in Arnhem iemand tegengekomen die er voor de NEGENDE keer zat :')____!!!
pi_125687928
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2013 16:40 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Ik heb een tijd erover nagedacht en ik kan het niet onder woorden brengen wat ik bedoel, sorry :') (Hoezo retarded? :D )
Heel erg met klamme handen en amper praten tegen je instructeur? :P
pi_125687982
quote:
99s.gif Op woensdag 24 april 2013 16:23 schreef tuut-chips het volgende:

[..]

Ik heb het idee dat het ook wel helpt als je al wat rijlessen achter de rug hebt.
Dat doet het volgens mij ook wel, want hij brengt je ook gewoon wat regeltjes bij :) En dat is fijn.
Morgen m`n 2e rijles :)
pi_125688073
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2013 18:35 schreef Braddie het volgende:

[..]

Heel erg met klamme handen en amper praten tegen je instructeur? :P
Nee joh, mijn instructeur is mega relaxed :D is een gozer van 25 (exact mijn leeftijd) dus daar ligt het echt niet aan ;)
Gewoon normaal doen ja.
pi_125688115
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2013 18:41 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Nee joh, mijn instructeur is mega relaxed :D is een gozer van 25 (exact mijn leeftijd) dus daar ligt het echt niet aan ;)
Dat is chill ja een relaxte instructeur, hier ook. Praten over van alles en nog wat, lol trappen onder het rijden, onszelf zowat bezeiken van het lachen.

Echt, ik wilde eerst geen rijles omdat ik bang was voor een lul als instructeur, maar het is echt een toffe vent
pi_125690708
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2013 18:42 schreef Braddie het volgende:

[..]

Dat is chill ja een relaxte instructeur, hier ook. Praten over van alles en nog wat, lol trappen onder het rijden, onszelf zowat bezeiken van het lachen.

Echt, ik wilde eerst geen rijles omdat ik bang was voor een lul als instructeur, maar het is echt een toffe vent
Sterker nog; voor hem had ik een idioot als instructeur. Wilde overal mee stoppen, was het zat, want voor die idioot had ik een agressieve Marokkaan wat dus ook nergens op sloeg.
Maar met deze gast ben ik heel blij O+ En hij ziet er ook nog eens niet verkeerd uit :9
Gewoon normaal doen ja.
pi_125690870
2x gezakt voor mijn theorie, puur omdat ik lui was. Eerste keer op een fout na gezakt, tweede keer waren dat er 3 ofzo. Toen dat hele boek eens doorgelezen, wat oefenexamens gemaakt en met vlag en wimpel geslaagd.

Achteraf wel beter hoor :) Inmiddels al een maand of 4 mijn rijbewijs
  woensdag 24 april 2013 @ 23:57:18 #112
348280 Bankpasje
FOK! it up.
pi_125705101
inmiddels 5 dagen in het bezit van dat prachtige roze pasje, rijden gaat echt relaxt nu denk ik zelfs wel eens van shit waarom had ik hier met rijles nou zoveel moeite mee. Vrijdag nog maar even lekker een stukje snelweg mee pakken.

Voor alle examen kandidaten: Succes, keep kalm en doe gewoon je ding!
pi_125706230
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2013 19:48 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Sterker nog; voor hem had ik een idioot als instructeur. Wilde overal mee stoppen, was het zat, want voor die idioot had ik een agressieve Marokkaan wat dus ook nergens op sloeg.
Maar met deze gast ben ik heel blij O+ En hij ziet er ook nog eens niet verkeerd uit :9
Lijkt me echt vervelend.
Deze kerel begon meteen al bij m`n intake over muziek te lullen, helemaal te gek.
Geen seconde tegen me geschreeuwd of stem verheft. Als ik iets niet goed deed werd ik rustig gecorrigeerd en deden we het trajectje opnieuw :)

Had 2x even last met het inschatten van een bocht en hij zegt dan altijd rustig " Kijk naar het punt waar je naar toe wilt, dan komt het helemaal goed"

En inderdaad :D
  FOK!fotograaf donderdag 25 april 2013 @ 00:58:47 #114
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_125706587
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2013 00:37 schreef Braddie het volgende:
Had 2x even last met het inschatten van een bocht en hij zegt dan altijd rustig " Kijk naar het punt waar je naar toe wilt, dan komt het helemaal goed"
Dat geldt met uitwijken ook. Niet naar bijv. de in de slip geraakte vrachtwagen kijken, maar naar de lege ruimte. Daar stuur je namelijk onbewust ook naartoe.
The summer is magic!
Nobody on the road, nobody on the beach.
I feel it in the air, the summer is out of reach.

"Censorship is telling a man he can't have a steak just because a baby can't chew it."
pi_125706677
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2013 00:58 schreef Pizza_Boom het volgende:

[..]

Dat geldt met uitwijken ook. Niet naar bijv. de in de slip geraakte vrachtwagen kijken, maar naar de lege ruimte. Daar stuur je namelijk onbewust ook naartoe.
Ahh! Handig dit te weten!
pi_125709481
Gisteravond eerste ritje alleen gedaan, daarna wat rond gereden met vrienden. Vet raar op het begin, moest ook even een benzine auto onder de knie krijgen, je moet dan met optrekken precies genoeg gas bijgeven, dat is in zo'n diesel lesauto wel wat makkelijker. Daarna wat rustige wegen opgezocht, lekker door bochten scheuren.

Je merkt trouwens als je alleen rijdt wat een klootzakken er op de weg zitten man :')
In de lesauto begrijpt iedereen het nog wel als er wat fout gaat, zit je alleen en de auto slaat af als het groen wordt krijg je meteen allemaal middelvingers haha
  donderdag 25 april 2013 @ 11:05:29 #117
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_125711478
Gezakt -O-, keek niet voldoende vooruit en liet iemand niet voorgaan die stilstond van rechts :'), Rotterdam Noord om 8 uur 's ochtends wat een chaos... :{
pi_125711602
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2013 09:39 schreef Remy669 het volgende:
Gisteravond eerste ritje alleen gedaan, daarna wat rond gereden met vrienden. Vet raar op het begin, moest ook even een benzine auto onder de knie krijgen, je moet dan met optrekken precies genoeg gas bijgeven, dat is in zo'n diesel lesauto wel wat makkelijker. Daarna wat rustige wegen opgezocht, lekker door bochten scheuren.

Je merkt trouwens als je alleen rijdt wat een klootzakken er op de weg zitten man :')
In de lesauto begrijpt iedereen het nog wel als er wat fout gaat, zit je alleen en de auto slaat af als het groen wordt krijg je meteen allemaal middelvingers haha
Inderdaad genoeg idioten, precies t zelfde hier allmaal bumperkleven, ach lekker even de rem iets intrappen en nog langzamer gaan rijden moeten ze maar niet gaan auwehoeren
pi_125712011
quote:
1s.gif Op donderdag 25 april 2013 11:10 schreef Bankpasje het volgende:

[..]

Inderdaad genoeg idioten, precies t zelfde hier allmaal bumperkleven, ach lekker even de rem iets intrappen en nog langzamer gaan rijden moeten ze maar niet gaan auwehoeren
Rem intrappen bij bumperklevers is wel het domste wat je kan doen. Mocht hij/zij schrikken en crashen dan ben jij de schuldige.

Je ruiten lekker schoonmaken mag wel, of beter gewoon de verstandigste zijn en niet geprovoceerd reageren.
Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
pi_125712838
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2013 11:24 schreef Fyodor het volgende:

[..]

Rem intrappen bij bumperklevers is wel het domste wat je kan doen. Mocht hij/zij schrikken en crashen dan ben jij de schuldige.
Dat slaat als een lul op een drumstel, degene die achterop knalt is juist ALTIJD schuldig.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_125714111
quote:
1s.gif Op donderdag 25 april 2013 11:49 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Dat slaat als een lul op een drumstel, degene die achterop knalt is juist ALTIJD schuldig.
Bij een normale kop-staart botsing: ja

Maar als jij zonder geldige reden op de rem trapt zal de rechter jou aansprakelijk stellen als er daardoor iemand achterop knalt. Of zich om een boom vouwt. Artikel 5. Heb je zoiets niet met je lessen geleerd?

Toevallig laatst nog wegmisbruikers gezien waar iets soortgelijks gebeurde. Een auto zat langdurig links, gast erachter ging bumperkleven. Vervolgens haalde hij in toen de auto voor hem naar rechts ging en ging even vol op de rem staan. Videowagen gelijk ervoor rijden en meneer kon mee voor een zware boete. En terecht...
Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
pi_125715273
2e les gehad vandaag :) Ging nog best ok vond ik zelf, en hij ook. Mocht al meteen gaan schakelen, ging opzich ook wel ok, alleen het aangrijpingspunt vinden is nog even lastig en het rustig wegrijden daarna ook :P
(En ik zat bijna op de stoep omdat ik samen met m`n instructeur naar een stel politie wagens aan het kijken was)

Hij vond dat ik héél erg vooruit was gegaan tijdens deze les.

A.S Zaterdag weer. Dit klinkt raar maar;

IK HEB ER ZIN IN *O*
  FOK!fotograaf donderdag 25 april 2013 @ 13:11:23 #123
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_125715683
quote:
1s.gif Op donderdag 25 april 2013 11:49 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Dat slaat als een lul op een drumstel, degene die achterop knalt is juist ALTIJD schuldig.
Neehoor. Zie de wegmisbruikers case en ik heb het vaker gezien.
The summer is magic!
Nobody on the road, nobody on the beach.
I feel it in the air, the summer is out of reach.

"Censorship is telling a man he can't have a steak just because a baby can't chew it."
pi_125717900
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2013 12:59 schreef Braddie het volgende:
A.S Zaterdag weer. Dit klinkt raar maar;

IK HEB ER ZIN IN *O*
Is niet raar hoor haha, eerste lessen vond ik ook geweldig.
Naarmate ik langer bezig was begon ik het wel steeds kutter te vinden, niet omdat de instructeur niet leuk was of omdat het slecht ging, maar omdat je tegen het einde steeds dezelfde routes aan het rijden bent. Ook is het de hele tijd van snelweg op, snelweg af, snelweg op, snelweg af. Dan begint het wel wat te vervelen en wil je gewoon alleen gaan rijden.
pi_125718326
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2013 12:26 schreef Fyodor het volgende:

[..]

Bij een normale kop-staart botsing: ja

Maar als jij zonder geldige reden op de rem trapt zal de rechter jou aansprakelijk stellen als er daardoor iemand achterop knalt. Of zich om een boom vouwt. Artikel 5. Heb je zoiets niet met je lessen geleerd?

Toevallig laatst nog wegmisbruikers gezien waar iets soortgelijks gebeurde. Een auto zat langdurig links, gast erachter ging bumperkleven. Vervolgens haalde hij in toen de auto voor hem naar rechts ging en ging even vol op de rem staan. Videowagen gelijk ervoor rijden en meneer kon mee voor een zware boete. En terecht...
Dan zeg je dat je remde voor een konijn, klaar.

En je moet natuurlijk ook niet vol op de rem gaan staan, gewoon aantikken.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')