SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goed bezigquote:Op maandag 22 april 2013 11:36 schreef Adolecens het volgende:
Al het werk weer gedelegeerd. Wachten tot ze ermee klaar zijn en dan pas verder kunnen
Lijkt veel op een relatie hequote:
Aha, daar ging ik dus elke keer de mist inquote:
Al iemand gevonden in je relatie om je konijnenhok te fixen?quote:
Waarschijnlijk wel, duidelijk blijven he!quote:Op maandag 22 april 2013 11:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Aha, daar ging ik dus elke keer de mist in
Touchequote:Op maandag 22 april 2013 11:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Al iemand gevonden in je relatie om je konijnenhok te fixen?
Het klinkt als een waardeloze klus. Lukt het een beetje?quote:Op maandag 22 april 2013 11:53 schreef Adolecens het volgende:
Touche
Nee dus. Ik ben er gisteren zelf maar mee begonnen en de hele onderkant aan het vervangen
Ook zoiets vaagsquote:
Ik ken mijn klantnr inmiddels uit mijn hoofdquote:Op maandag 22 april 2013 11:55 schreef BobbyB het volgende:
Hoi, zit hier ook UPC Webcare? Mijn factuur is inees 79 euro en geen idee waarom en mijn klantnummer weet ik niet. Ok doei.
Het lukt wel, waardeloos blijft hetquote:Op maandag 22 april 2013 11:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het klinkt als een waardeloze klus. Lukt het een beetje?
Jouw poes leert toch ook niet met teleurstellingen omgaan. Die trapt er de volgende keer ook weer in.quote:Op maandag 22 april 2013 12:03 schreef Huppelmuts het volgende:
Mijn kat wordt gemiddeld 4x op een dag in een kast opgesloten. Dit gebeurt geheel per ongeluk natuurlijk!!
Leert die kat het dan nooit?
quote:Op maandag 22 april 2013 12:08 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Jouw poes leert toch ook niet met teleurstellingen omgaan. Die trapt er de volgende keer ook weer in.
[..]
Jouw poes leert toch ook niet met teleurstellingen omgaan. Die trapt er de volgende keer ook weer in.
[..]
Daar stond eerst een andere smiley meneer!!quote:
quote:Op maandag 22 april 2013 11:55 schreef BobbyB het volgende:
Hoi, zit hier ook UPC Webcare? Mijn factuur is inees 79 euro en geen idee waarom en mijn klantnummer weet ik niet. Ok doei.
Ja...omdat ik de reactie op mijn foon deed en daar liggen ze te dicht bij elkaar.....ofwijl heb ik te dikke vingers...quote:Op maandag 22 april 2013 12:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daar stond eerst een andere smiley meneer!!
Ofwel!quote:Op maandag 22 april 2013 12:14 schreef MOON76 het volgende:
[..]
Ja...omdat ik de reactie op mijn foon deed en daar liggen ze te dicht bij elkaar.....ofwijl heb ik te dikke vingers...
Weet je ook eens hoe dat voeltquote:
Bij Bobby?quote:
Ik laat haar nooit wachten.quote:
Moet je eens doen. Dingen nooit als vanzelfsprekend laten ervarenquote:
Check!quote:Op maandag 22 april 2013 12:20 schreef Adolecens het volgende:
Moet je eens doen. Dingen nooit als vanzelfsprekend laten ervaren
Haha, leuk deze!quote:Op maandag 22 april 2013 12:20 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Zo is Tammi ook niet. Gelukkig.quote:Op maandag 22 april 2013 12:20 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Thx.... vind jou ook lief...quote:
quote:
Waarop?quote:
hee, ik heb wel geholpen hoorquote:Op maandag 22 april 2013 11:53 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel, duidelijk blijven he!
[..]
Touche
Nee dus. Ik ben er gisteren zelf maar mee begonnen en de hele onderkant aan het vervangen
Wie?quote:
Tammi doet dat gewoon thuis. Erg leuk om naar te kijken.quote:Op maandag 22 april 2013 12:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
Overigens vind ik het ook raar als mensen dingen maar heel normaal gaan vinden in een relatie.
Ik wil yoga gaan doen. Dan kun jij me wel weg brengen elke week![]()
Wut? Jíj wil zonodig yogaen
En goed om inspiratie op te doenquote:Op maandag 22 april 2013 12:50 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Tammi doet dat gewoon thuis. Erg leuk om naar te kijken.
En sowieso dingen normaal gaan vinden is niet goed vind ik.
Ik heb anders liever dat de woorden per persoon worden afgekort al p.p. en niet als PP.quote:Op maandag 22 april 2013 11:30 schreef magnetronkoffie het volgende:
Gelukkig, geen spelfouten in de TT *pfew*
quote:Op maandag 22 april 2013 12:50 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ga je mee doen dan?quote:
Ben jij zo lening dan?quote:
het was een voorbeeldquote:Op maandag 22 april 2013 12:50 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ah ja, idd. Ik moest kokenquote:
Halloooooquote:
Wat nou.quote:
JE mag helemaal niet kijken. Je zit toch altijd op je laptop?quote:
Oke faxie en dan nu de plankquote:
Dat is wat jij denkt.quote:Op maandag 22 april 2013 12:59 schreef Tamashii het volgende:
[..]
JE mag helemaal niet kijken. Je zit toch altijd op je laptop?
Mijn intuitie voelde dat gewoon aan, daarom doe ik het niet meer.quote:
quote:Op maandag 22 april 2013 13:03 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Mijn intuitie voelde dat gewoon aan, daarom doe ik het niet meer.
Grapjon. Doe vanavond wel weer. In de slaapkamerquote:
Kamasutra is niet helemaal te vergelijken met yoga hequote:Op maandag 22 april 2013 13:17 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Grapjon. Doe vanavond wel weer. In de slaapkamer
Gister was toch wel weer genoeg voor het komende jaar???quote:Op maandag 22 april 2013 13:20 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Kamasutra is niet helemaal te vergelijken met yoga he
Jij begint over de slaapkamer.quote:Op maandag 22 april 2013 13:21 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Gister was toch wel weer genoeg voor het komende jaar???
Ja, is ook voor andere dingen goed hoor. Gister was niet eens alleen slaapkamerquote:
quote:Op maandag 22 april 2013 13:25 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja, is ook voor andere dingen goed hoor. Gister was niet eens alleen slaapkamer
Nee klopt, ik sliep op de bank alquote:Op maandag 22 april 2013 13:25 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja, is ook voor andere dingen goed hoor. Gister was niet eens alleen slaapkamer
Wowquote:
Als je langs dat poortje komt kun je op magische wijze weer lopen.quote:
"Once you see it, you'll shit bricks" :$quote:
Nee die wil ik niet shittenquote:Op maandag 22 april 2013 13:47 schreef Dqod het volgende:
[..]
"Once you see it, you'll shit bricks" :$
Bwehehehequote:
Baby I'm backquote:Op maandag 22 april 2013 13:48 schreef BobbyB het volgende:
Moet wel wennen dat Dqod weer zoveel op de radio is
die met het 3e been gok ik zoquote:
quote:
Waarom had je een maand buikpijn?quote:Op maandag 22 april 2013 13:52 schreef Evie het volgende:
[..]
die met het 3e been gok ik zo
[..]nou ik heb vandaag eindelijk na een maand geen buikpijn ... dan wil ik echt geen bakstenen gaan kakken
![]()
haha
NIET?quote:Op maandag 22 april 2013 13:55 schreef Dqod het volgende:
[..]
Waarom had je een maand buikpijn?
Anyway, nee dat lijkt me in de letterlijke zin van het woord ook geen pretje nee![]()
Het leven blijft je verbazenquote:
Als ik bakstenen zou kakken zou ik ze verkopen voor veel geld.quote:
Laat maar, ik pas.quote:Op maandag 22 april 2013 13:59 schreef rival het volgende:
[..]
dat wil ik liever niet vertellen, ik kan het je wel laten zien
Overal is een markt voor.. Geen idee of ik met deze blij zou zijn thoquote:Op maandag 22 april 2013 14:00 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Als ik bakstenen zou kakken zou ik ze verkopen voor veel geld.
[..]
Laat maar, ik pas.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./bored
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
Nah ik ook niet, ik kan geen bijpassen boxer vinden om het gat te dichten.quote:Op maandag 22 april 2013 14:01 schreef Dqod het volgende:
[..]
Overal is een markt voor.. Geen idee of ik met deze blij zou zijn tho
quote:Op maandag 22 april 2013 14:01 schreef Adolecens het volgende:
modelsNoem mij gek maar ik vind geen enkele vrouw echt aantrekkelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./bored
Waarom.. sjah over een maand echo en dan kijken of het beeld veranderd is. Zo niet dan denken ze aan de ziekte van crohn .. en anders geen ideequote:Op maandag 22 april 2013 13:55 schreef Dqod het volgende:
[..]
Waarom had je een maand buikpijn?
Anyway, nee dat lijkt me in de letterlijke zin van het woord ook geen pretje nee![]()
Wat?? Waarom niet???quote:Op maandag 22 april 2013 14:02 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Noem mij gek maar ik vind geen enkele vrouw echt aantrekkelijk.
Ow fuck, daar ben je goed klaar mee danquote:Op maandag 22 april 2013 14:03 schreef Evie het volgende:
[..]
Waarom.. sjah over een maand echo en dan kijken of het beeld veranderd is. Zo niet dan denken ze aan de ziekte van crohn .. en anders geen idee
Weet het nog niet.. maar zou niet zo fraai zijn. Wel aannemelijk als ik eerlijk terugkijk oa..quote:Op maandag 22 april 2013 14:04 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ow fuck, daar ben je goed klaar mee dan![]()
Ken er een paar de dat hebben
Heb je nog nooit gehad dat je een vrouw zag... en je van boven tot onder in vuur en vlam stond?quote:Op maandag 22 april 2013 14:04 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Smaak... of een gebrek daaraan. Ligt eraan hoe je het bekijkt.
Ai ai aiquote:Op maandag 22 april 2013 14:03 schreef Evie het volgende:
[..]
Waarom.. sjah over een maand echo en dan kijken of het beeld veranderd is. Zo niet dan denken ze aan de ziekte van crohn .. en anders geen idee
Jawel hoor.quote:Op maandag 22 april 2013 14:06 schreef Evie het volgende:
Heb je nog nooit gehad dat je een vrouw zag... en je van boven tot onder in vuur en vlam stond?
Hoop ook van niet... maar er is/was iig wel wat aan de hand..quote:Op maandag 22 april 2013 14:07 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ai ai aiDa's nie best
![]()
Hoop het iig niet voor je
Ik zou er zelfs niet een ONS willen met zequote:Op maandag 22 april 2013 14:07 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jawel hoor.
Ik doel specifiek op de modellen op de foto's... daar zie ik niks tussen waarvan ik denk, daar zou ik wel een beschuitje mee willen eten.
Ja, voor een ONS wel maar meer, nee.
Ja, dat lijkt me idd als je zolang buikpijn hebt.. Mgoed, sterkte iig en zal voor je duimen dat alles goedkomtquote:Op maandag 22 april 2013 14:07 schreef Evie het volgende:
[..]
Hoop ook van niet... maar er is/was iig wel wat aan de hand..
Maar thnx
Ooow ik zie de vergissing, je had mijn quote gemist en dacht dat ik geen enkele vrouw aantrekkelijk vond.quote:Op maandag 22 april 2013 14:08 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik zou er zelfs niet een ONS willen met ze
quote:
Heb je Bobby's ex wel eens gezien?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
quote:Op maandag 22 april 2013 14:16 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Heb je Bobby's ex wel eens gezien?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Hij pakt altijd mijn afdankertjes.![]()
[..]
Heb je Bobby's ex wel eens gezien?Faal. Die laptop is te lelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
Haal je handen uit je zakken....quote:
[..]
Heb je Bobby's ex wel eens gezien?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die verdiende geen 100/200 p/uquote:
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Ik vind het wel mooi weer eigenlijk.quote:
Nou, nee. Dat deed het niet.quote:Op maandag 22 april 2013 14:24 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Maar het vrolijkt je wel weer wat op.
Dat gifje wel eh.. JAAAAAA u_uquote:
Likje terug.quote:Op maandag 22 april 2013 14:28 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat gifje wel eh.. JAAAAAA u_u
Maar ik sluit vast ff af.. Mezelf zo even weer naar m'n werk slepen
Sterkte chick, komt goed hopelijk
En kusjes voor jullie![]()
quote:Op maandag 22 april 2013 14:28 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wel een beetje ja.quote:Op maandag 22 april 2013 14:28 schreef Dqod het volgende:
[..]
Gisteren had ik vanuit het niets weer een hele sombere bui, waarin ik het liefst de snelweg op zou lopen. Ik heb ze sinds gesprekken met de psych eigenlijk bijna niet gehad. Vandaag voel ik er dus weer een opkomen ...quote:
Dat klinkt niet echt lekker. Medicijnen of niet?quote:Op maandag 22 april 2013 14:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Gisteren had ik vanuit het niets weer een hele sombere bui, waarin ik het liefst de snelweg op zou lopen. Ik heb ze sinds gesprekken met de psych eigenlijk bijna niet gehad. Vandaag voel ik er dus weer een opkomen ...
Nee, die heb ik gelukkig niet nodig. Ik kan het nog wel enigszins beheersen. Zo'n bui heb ik tot nu toe ook altijd thuis en niet op m'n werk ofzo.quote:Op maandag 22 april 2013 14:38 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dat klinkt niet echt lekker. Medicijnen of niet?
Hoe ga je daar normaal gesproken mee om?quote:Op maandag 22 april 2013 14:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Gisteren had ik vanuit het niets weer een hele sombere bui, waarin ik het liefst de snelweg op zou lopen. Ik heb ze sinds gesprekken met de psych eigenlijk bijna niet gehad. Vandaag voel ik er dus weer een opkomen ...
misschien weer een paar gesprekken doen dan?quote:Op maandag 22 april 2013 14:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Stalken tot hij er dood bij neervalt.quote:Op maandag 22 april 2013 15:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
misschien weer een paar gesprekken doen dan?
En: exen
Alimentatie had vanaf jan omhoog gemoeten, dus hij zei dat ie in feb omhoog zou gaan, prima, een maandje missen is niet zo'n ramp. Feb, niet omhoog, nog een keer gevraagd, nu zelfs in april is t nog niet verhoogd, dus ik nog een keer vragen, krijg ik een mail terug met: het zit me niet lekker dat je dit blijft vragen.![]()
Omdat ie n dagje in t ziekenhuis heeft vertoeft afgelopen weekend? Ik snap t niet
nou ja, op zich betaalt ie altijd gewoon netjes en ik vind het ook helemaal niet zo'n ramp.quote:Op maandag 22 april 2013 15:04 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Stalken tot hij er dood bij neervalt.![]()
![]()
Nee grapje, maar beetje meer emphatie naar jou mag wel.
Bestaat dat dan? Exen met empathie?quote:Op maandag 22 april 2013 15:04 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee grapje, maar beetje meer empathie naar jou mag wel.
Ja.quote:Op maandag 22 april 2013 15:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bestaat dat dan? Exen met empathie?
Ik ken het ook niet inderdaad, maar ach.quote:Op maandag 22 april 2013 15:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
ach, mijn ex voor deze heeft me, toen we al lang en breed uit elkaar waren, nog aan een huisje geholpen.quote:Op maandag 22 april 2013 15:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uitstervend ras?quote:
quote:Op maandag 22 april 2013 15:07 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik ken het ook niet inderdaad, maar ach.
Was die ex ook een vader van?quote:Op maandag 22 april 2013 15:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ach, mijn ex voor deze heeft me, toen we al lang en breed uit elkaar waren, nog aan een huisje geholpen.![]()
Dus t kan prima
In foetushouding op de grond liggen tot het over is of iemand me op komt rapen. Volgens de psych heb ik dan behoefte aan warmte en veiligheid, dus het helpt dan om geknuffeld te worden. Maar ja, er is niet altijd iemand om te knuffelen.quote:Op maandag 22 april 2013 14:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe ga je daar normaal gesproken mee om?
nee, maar het ging over exen hequote:
Misschien, maar dat ligt eraan of het nog vaak voor gaat komen. Ik heb mn verhaal daar toen gedaan, er is weinig anders te vertellen. Maar ja, als dit het enige is, kan ik er wel mee leven. Ik weet nu wat ik wel en vooral niet moet doen.quote:Op maandag 22 april 2013 15:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
misschien weer een paar gesprekken doen dan?
En: exen
Alimentatie had vanaf jan omhoog gemoeten, dus hij zei dat ie in feb omhoog zou gaan, prima, een maandje missen is niet zo'n ramp. Feb, niet omhoog, nog een keer gevraagd, nu zelfs in april is t nog niet verhoogd, dus ik nog een keer vragen, krijg ik een mail terug met: het zit me niet lekker dat je dit blijft vragen.![]()
Omdat ie n dagje in t ziekenhuis heeft vertoeft afgelopen weekend? Ik snap t niet
Het valt mij gewoon op dat die empathie eerder verdwijnt bij de papa-exen dan bij de gewone exenquote:Op maandag 22 april 2013 15:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nee, maar het ging over exen he![]()
Mijn vader en moeder deden trouwens nog heel normaal tegen elkaardat was erg fijn, maar dat hoor je inderdaad niet zo vaak.
quote:
Ik ga ook nog gewoon met mij ex om hoor en help haar met dingen.quote:Op maandag 22 april 2013 15:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het valt mij gewoon op dat die empathie eerder verdwijnt bij de papa-exen dan bij de gewone exen![]()
Mijn vader en moeder hadden echt vet ruzie toen ze uit elkaar gingen, is gebleven tot aan pa zn dood.
Mn stiefvader en moeder hadden een enorm goede vriendschap die tot zijn dood is gebleven
*mijnquote:Op maandag 22 april 2013 15:28 schreef MOON76 het volgende:
[..]
Ik ga ook nog gewoon met mij ex om hoor en help haar met dingen.
Doe ook nog wel eens boodschappen samen.
Dikke Vingers!!....quote:Op maandag 22 april 2013 15:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
*mijn
Het is ook wel mogelijk, dat weet ik.
Het is alleen zo jammer dat je te vaak hoort dat het niet lukt. Dat er haat en nijd is en vooral strijd waarbij de kinderen als wapen worden ingezet.
Daar word ik verdrietig van.
Door dikke vingers vergeet je op een 'n' te drukken?quote:Op maandag 22 april 2013 15:42 schreef MOON76 het volgende:
[..]
Dikke Vingers!!....
Ja, ga nu beter met haar om dan toen we nog getrouwd waren...![]()
Maar vind het ook wel een beetje logisch...het was niet alleen maar slecht al die jaren, dus moet dit ook wel kunnen.
En aangezien we samen voor de kinderen zorgen , is het alleen maar beter als je normaal met elkaar om kan gaan...
Voor nu bedoel jequote:
Ik zag hem wel maar je was sneller.quote:Op maandag 22 april 2013 15:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Door dikke vingers vergeet je op een 'n' te drukken?![]()
Als ik mijn ex moet geloven heeft hij vanaf dag 1 van onze relatie een bloedhekel aan mij gehad![]()
Die is compleet vergeten dat we ook gelukkige momenten hadden en dat daar een kind uit is gekomen. Maar ja. Geen zin meer om over exen te kletsen.
Ja die kans is altijd aanwezig hequote:Op maandag 22 april 2013 15:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Voor nu bedoel je![]()
Morgen belt ze je op als ze ergens staat met pech
Ghehe mooi hequote:Op maandag 22 april 2013 15:45 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik zag hem wel maar je was sneller.
Zie mijn probleem.quote:Op maandag 22 april 2013 15:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ghehe mooi he![]()
Dat is rotterdams, om gek van te worden ook. Ik spreek het al en zo heel af en toe typ ik het ook
Jouw probleem is gewoon veel ernstigerquote:Op maandag 22 april 2013 15:47 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zie mijn probleem.
Probleem is alleen dat ik niet altijd even snel ben met corrigeren.
Ja, dat wel.quote:Op maandag 22 april 2013 15:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jouw probleem is gewoon veel ernstiger
Stap 1 is erkennen dat je een probleem hebt hequote:Op maandag 22 april 2013 15:48 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, dat wel.
Er zit verbetering in.
Die ben ik al gepasseerd. Het aantal fouten is af aan het nemen maar elke fout valt op he.quote:Op maandag 22 april 2013 15:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Stap 1 is erkennen dat je een probleem hebt he
Nobody's Perfect,....quote:Op maandag 22 april 2013 15:50 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Die ben ik al gepasseerd. Het aantal fouten is af aan het nemen maar elke fout valt op he.
Hi, I'm nobodyquote:
Sweet!!!quote:
Zo werk ik helaas niet al denkt Huppel daar allicht wat anders over.quote:
Nooit!!quote:
Ok...quote:
Ook ik zie de vooruitgang hoorquote:Op maandag 22 april 2013 15:52 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zo werk ik helaas niet al denkt Huppel daar allicht wat anders over.
Ik wil juist vooruitgang, beter worden en dat geldt voor meer zaken dan alleen de Nederlandse taal.
Bah!!quote:
Ik had je bijna te pakken.quote:Op maandag 22 april 2013 15:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ook ik zie de vooruitgang hoor
Ik kan niet wachten tot je mij op d/t fouten enz wijst
LOL!!!quote:
Jij bent ook gemakkelijk om zeg.quote:Op maandag 22 april 2013 15:53 schreef MOON76 het volgende:
[..]
LOL!!!
Nou vooruit....dan maar een borrel...
Ik drink nooit joh!quote:Op maandag 22 april 2013 15:53 schreef MOON76 het volgende:
[..]
LOL!!!
Nou vooruit....dan maar een borrel...
Je had me gewoon al te pakken!!quote:
Ik ben niet zo moeilijk...quote:Op maandag 22 april 2013 15:54 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jij bent ook gemakkelijk om zeg.
Natte dweil.
Fuck!!..quote:
Wat is dezen?quote:Op maandag 22 april 2013 15:55 schreef MOON76 het volgende:
[..]
Ik ben niet zo moeilijk...
( en met genoeg borrel erin, komt dat neucken vanzelf...)
Nee hoor, ik was te laat.quote:
Tijger.quote:Op maandag 22 april 2013 15:55 schreef MOON76 het volgende:
[..]
Ik ben niet zo moeilijk...
( en met genoeg borrel erin, komt dat neucken vanzelf...)
Je had hem toch gezien en er voor gezorgd dat mijn ninja-edit overbodig wasquote:
oeps....quote:Op maandag 22 april 2013 15:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat is dezen?![]()
Hier schrik ik wel van hoor
Het is dat jij het zegt he, want er is geen bewijs.quote:Op maandag 22 april 2013 15:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je had hem toch gezien en er voor gezorgd dat mijn ninja-edit overbodig was
Je kunt beter zachte vingers hebben.quote:
Ik gaf mijn fout direct al toequote:Op maandag 22 april 2013 15:58 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Het is dat jij het zegt he, want er is geen bewijs.
Zover wil ik echt niet gaan hoor haha.quote:Op maandag 22 april 2013 15:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik gaf mijn fout direct al toe![]()
Anders kan je altijd nog aan Tam de edithistorie vragen
Komt wel goed....quote:
Alsof ik zoveel fouten maakquote:Op maandag 22 april 2013 15:59 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zover wil ik echt niet gaan hoor haha.
Zand erover, op naar de volgende.
Neuh dat niet. Dit is de reden waarom ik er nooit een ophef om maak want dan lijkt het alsof ik dol enthiousiast een fout heb gevonden terwijl ik er feitelijk heel nuchter onder blijf.quote:
Ik ook niet altijd....maar red het wel...quote:Op maandag 22 april 2013 16:01 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik word niet vrolijk van mijn saldo. Gloeiende
Vandaag salaris gehadquote:Op maandag 22 april 2013 16:01 schreef Huppelmuts het volgende:
Bofkont!!quote:
Slecht ditquote:Op maandag 22 april 2013 16:05 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hey maat, wanneer gaan we borrelen?
Zelfs mijn telefoon stond roodgloeiendquote:Op maandag 22 april 2013 16:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bofkont!!
Ik heb Dennis gezien gisteren
Ghehe mooi.quote:Op maandag 22 april 2013 16:05 schreef rival het volgende:
[..]
Zelfs mijn telefoon stond roodgloeiend
euhm...... vanaf donderdag kan ik datquote:Op maandag 22 april 2013 16:05 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hey maat, wanneer gaan we borrelen?
Oja????quote:Op maandag 22 april 2013 16:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bofkont!!
Ik heb Dennis gezien gisteren
dat zeiden ze toch in de aflevering..... 360 euro voor het geluid ofzo?quote:Op maandag 22 april 2013 16:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ghehe mooi.
Hoe hoog was de boete eigenlijk?
Dat weet ikquote:Op maandag 22 april 2013 16:05 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Rival wilde al een paar keer een meetje organiseren.
De hoogte zou toch door de OvJ bepaald worden?quote:Op maandag 22 april 2013 16:06 schreef rival het volgende:
[..]
dat zeiden ze toch in de aflevering..... 360 euro voor het geluid ofzo?
Dat blijkt wel ja.quote:Op maandag 22 april 2013 16:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat weet ik![]()
Rival houdt geloof ik alleen niet zo van plannen, iets wat toch wel nodig is bij het organiseren van een meet
Wat maakt er popcorn tv van dan?quote:Op maandag 22 april 2013 16:04 schreef Adolecens het volgende:
popcorn tv
http://nos.nl/nieuws/live/journaal24/
Brammetje die zijn baan kwijt isquote:
Ja, werd tijd tochquote:
dat is voor het artikel 5...quote:Op maandag 22 april 2013 16:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De hoogte zou toch door de OvJ bepaald worden?
Is nog niet zeker he....quote:
Aha, duidelijk!quote:Op maandag 22 april 2013 16:08 schreef rival het volgende:
[..]
dat is voor het artikel 5...
die uitspraak komt nog (dit is van 4 weken geleden ongeveer, dus dat duurt nog maanden)
Zorgtoeslag gehad toch?quote:Op maandag 22 april 2013 16:01 schreef Huppelmuts het volgende:
quote:
Nog niet tochquote:
Nu niet meer dusquote:Op maandag 22 april 2013 16:10 schreef rival het volgende:
[..]
nee brammetje in de enige toffe strafpleiter
Oh ik wel.quote:Op maandag 22 april 2013 16:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nog niet toch
[..]
Nu niet meer dus
Ik ook nietquote:
Ik heb het nodig en dus heb ik het niet. Zoals altijd.quote:
quote:Op maandag 22 april 2013 16:11 schreef Huppelmuts het volgende:
Het is pas echt middag als Tam begint met aftellen
En in de eerste minuut ook alquote:Op maandag 22 april 2013 16:12 schreef rival het volgende:
voor wie dennis wilt zien....
http://www.kijk.nl/video/7uDPpM3e15jg
vanaf 16 minuten
Het pitoreske, het landelijk gelegen...het Anton Pieck-achtige...SLIEDRECHT!!quote:Op maandag 22 april 2013 16:13 schreef Huppelmuts het volgende:
Volgende week Q-day![]()
Ik ga lekker feesten in het o zo bruisende Sliedrecht
Daar was ik gister nog. Het enige dat daar bruiste was de cola die ik aan het drinken was.quote:Op maandag 22 april 2013 16:13 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ga lekker feesten in het o zo bruisende Sliedrecht
Jajaja me jelly!quote:
Waarom? Waar?quote:Op maandag 22 april 2013 16:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar was ik gister nog. Het enige dat daar bruiste was de cola die ik aan het drinken was.
Het baggerdorpquote:Op maandag 22 april 2013 16:14 schreef MOON76 het volgende:
[..]
Het pitoreske, het landelijk gelegen...het Anton Pieck-achtige...SLIEDRECHT!!
Geweldig...
Dat gaat je niks aan en in Sliedrecht-Oost.quote:
Je was bij mensen thuis? In oost zit geloof ik niets waar je wat kan gaan drinken, ja een patatzaak.quote:Op maandag 22 april 2013 16:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat gaat je niks aan en in Sliedrecht-Oost.
quote:Op maandag 22 april 2013 16:21 schreef Huppelmuts het volgende:
Je was bij mensen thuis? In oost zit geloof ik niets waar je wat kan gaan drinken, ja een patatzaak.
Ik heb in oost gewoondquote:
Die zijn mij niet bewust opgevallen, geloof ik.quote:Op maandag 22 april 2013 16:22 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb in oost gewoond![]()
In 1 van die 10-hoogflats
Er staan er 6 langs de snelwegquote:Op maandag 22 april 2013 16:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die zijn mij niet bewust opgevallen, geloof ik.
Dan weet ik welke je bedoelt.quote:
Kom je vaak in Sld?quote:
Nope, meer in Zwijndrecht en in Dordt.quote:
Zwijndrecht kom ik nooit. Dordt zelden.quote:Op maandag 22 april 2013 16:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nope, meer in Zwijndrecht en in Dordt.
hi airquote:Op maandag 22 april 2013 16:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nope, meer in Zwijndrecht en in Dordt.
Hai, welk een genoegen jou hier aan te treffen.quote:
quote:Op maandag 22 april 2013 16:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hai, welk een genoegen jou hier aan te treffen.
Wat een gave heeft die Air. Een vrouw zo snel stil krijgen dat lukt niet veel mannen!quote:Op maandag 22 april 2013 16:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]![]()
Ja, nu weet ik niets meer te zeggen
Ik weet dat ze al jaren is voorbewerkt door haar partner. Da's relatief makkelijk inkoppen.quote:Op maandag 22 april 2013 16:35 schreef Huppelmuts het volgende:
Wat een gave heeft die Air. Een vrouw zo snel stil krijgen dat lukt niet veel mannen!
quote:Op maandag 22 april 2013 16:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik weet dat ze al jaren is voorbewerkt door haar partner. Da's relatief makkelijk inkoppen.
Awwwwwwww...quote:Op maandag 22 april 2013 16:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
![]()
Ja, nu weet ik niets meer te zeggen
Nietquote:
Rijst met kip???quote:
Heb je mijn frituur wel eens gezien.quote:Op maandag 22 april 2013 16:47 schreef Tamashii het volgende:
Thuisbezorgd. Nee, dan liever de frituur aan.
hangt er maar net vanaf welke toko's bezorgen natuurlijk....quote:Op maandag 22 april 2013 16:47 schreef Tamashii het volgende:
Thuisbezorgd. Nee, dan liever de frituur aan.
Hoezo? Kapot? Vies?quote:Op maandag 22 april 2013 16:49 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Heb je mijn frituur wel eens gezien.
Beter man. Duurt zo lang voordat je je eten in huis hebt en meestal is het slap enzo. Anders liever uit eten.quote:Op maandag 22 april 2013 16:49 schreef rival het volgende:
[..]
hangt er maar net vanaf welke toko's bezorgen natuurlijk....
maar de frituur is een stuk goedkoper en altijd goed
Mijne was ook vies. Maar toen was er een kabouter die heeft hem schoongemaakt.quote:Op maandag 22 april 2013 16:50 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat laatste. Ik heb hem al ruim een jaar niet meer gebruikt.
Mag ik die kabouter lenen?quote:Op maandag 22 april 2013 16:51 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Mijne was ook vies. Maar toen was er een kabouter die heeft hem schoongemaakt.
Vinneehhhhhhh. Hoor je dat deuntje uit southpark erbij?quote:
quote:Op maandag 22 april 2013 16:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik weet dat ze al jaren is voorbewerkt door haar partner. Da's relatief makkelijk inkoppen.
quote:Op maandag 22 april 2013 16:55 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Vinneehhhhhhh. Hoor je dat deuntje uit southpark erbij?
Kind moet straks sporten hequote:
Tss, de waarheid doet echt wel pijnquote:
Oh pfoeeh na het eten. Zou het dan eerder erna doen.quote:
Ik ga dus niet om half 10 nog staan koken voor hem!!quote:Op maandag 22 april 2013 17:02 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Oh pfoeeh na het eten. Zou het dan eerder erna doen.
Oh wow, lange sport.quote:Op maandag 22 april 2013 17:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga dus niet om half 10 nog staan koken voor hem!!
daarom zei ik hangt van de toko af. sommige weten het wel goed af te leveren..... wij hebben echt een hele goede hier zittenquote:Op maandag 22 april 2013 16:50 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Beter man. Duurt zo lang voordat je je eten in huis hebt en meestal is het slap enzo. Anders liever uit eten.
Als ik dan nog moet eten zou ik vergaan van de hongerquote:Op maandag 22 april 2013 17:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga dus niet om half 10 nog staan koken voor hem!!
wat?quote:Op maandag 22 april 2013 17:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Tss, de waarheid doet echt wel pijn
Het is paar dorpen verderop. Trainen is van 7 tot half 9, dan nog terugreizen dus is hij rond half 10 eindelijk thuis.quote:
ik eet regelmatig pas rond die tijdquote:Op maandag 22 april 2013 17:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als ik dan nog moet eten zou ik vergaan van de honger
Hij komt rond half 10 thuis dan gaat ie eerst wat te eten maken. Brood of brinta ofzo, dan douchen en dan snel zn bed in.quote:Op maandag 22 april 2013 17:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als ik dan nog moet eten zou ik vergaan van de honger
Die hups kan niet koken opmerkingen.quote:
wees blij. ik moet soms bikkelen voor ik kan etenquote:Op maandag 22 april 2013 17:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als ik rond dat tijdstip eet is het voor een 2e keer
Vreetzakquote:Op maandag 22 april 2013 17:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij komt rond half 10 thuis dan gaat ie eerst wat te eten maken. Brood of brinta ofzo, dan douchen en dan snel zn bed in.
[..]
Die hups kan niet koken opmerkingen.
Waarheid wel, toch pijnlijk
zelf mee gekomen.quote:Op maandag 22 april 2013 17:07 schreef Huppelmuts het volgende:
Die hups kan niet koken opmerkingen.
Waarheid wel, toch pijnlijk
Kloptquote:
Die kan blijven eten, is niet leuk meer.quote:
Daar kies je hoogst waarschijnlijk.zelf voorquote:Op maandag 22 april 2013 17:08 schreef rival het volgende:
[..]
wees blij. ik moet soms bikkelen voor ik kan eten
Niet goed voor de bankrekeningquote:Op maandag 22 april 2013 17:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Klopt
[..]
Die kan blijven eten, is niet leuk meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |