Dat klopt helaas wel ja...quote:Op dinsdag 21 mei 2013 07:24 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Zelfs de grootste idioot begrijpt dat als het staaldraad tevoorschijn komt dat dat niet goed is. Jouw broer is niet de slimste zeker?
Wat voor een dan?!quote:Op zondag 2 juni 2013 19:51 schreef StateOfMind het volgende:
Van de week de auto de deur uit gedaan en sinds vrijdag heb ik nu een scooter als vervoermiddel. Ik had al 20 jaar of zo niet meer op een scooter of een brommer gezeten en ik moet zeggen dat ik het stiekem best nog wel leuk vind eigenlijk
Sym Orbit 50. Ik wilde in eerste instantie een nieuwe kopen, maar mijn auto bleek wat gebreken te hebben (lekke koppakkingquote:Op maandag 3 juni 2013 09:18 schreef Geelman het volgende:
[..]
Wat voor een dan?!![]()
Kleppen laten stellen van de Kymco, rijdt ''ie weer net wat beter!
Mocht het allemaal harder moeten, volgens mij is er vrij weinig te krijgen voor de Sym blokjes als in andere cilinders enzo.quote:
mijn Rush heeft bijna 25K op de teller.. maar goed daar is in elk geval 1x een nieuwe cylinder onder gekomen..quote:Op zondag 2 juni 2013 13:15 schreef Geelman het volgende:
Het begint nu inderdaad eindelijk lekker scooterweer te worden!Mijn Kymco heeft nu bijna 20k gelopen, kijken of de 30k er ook nog inzit!
Och, dat gaat hard zat zo tussen de 60 en de 70 op de teller. Harder hoeft van mij niet.quote:Op maandag 3 juni 2013 15:04 schreef vosss het volgende:
[..]
Mocht het allemaal harder moeten, volgens mij is er vrij weinig te krijgen voor de Sym blokjes als in andere cilinders enzo.
Ik ben ook in de running voor een scooter. Voorkeur gaat uit naar een tweedehands New Dink, People S of Like en dan eigenlijk omdat daar wel gewoon een 90cc voor te krijgen is.
Kymco's kan je leuk opvoeren, Piaggio's ook. (Nu heb ik het in beide gevallen over de viertaktmodellen.) De rest niet...quote:Op maandag 3 juni 2013 15:04 schreef vosss het volgende:
[..]
Mocht het allemaal harder moeten, volgens mij is er vrij weinig te krijgen voor de Sym blokjes als in andere cilinders enzo.
Ik ben ook in de running voor een scooter. Voorkeur gaat uit naar een tweedehands New Dink, People S of Like en dan eigenlijk omdat daar wel gewoon een 90cc voor te krijgen is.
ff meten met een GPS plottertje op je smartphonequote:Op woensdag 5 juni 2013 18:01 schreef StateOfMind het volgende:
De startblokkering werkt ook goed kwam ik vanochtend achter![]()
![]()
Weet iemand toevallig wat de tank inhoud is van de Sym Orbit 50 (1e type)?
En hoeveel echte kilometers 60 op de teller is (en 70 op de teller)?
harder moet je niet willen, zeker niet met mooi weer straks, dan staat ie meer op het bureau dan dat je er op kan rijdenquote:Op maandag 3 juni 2013 15:04 schreef vosss het volgende:
[..]
ach voor mooi weer toeren kan je beter een 25km model nemenquote:Op woensdag 5 juni 2013 21:13 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
harder moet je niet willen, zeker niet met mooi weer straks, dan staat ie meer op het bureau dan dat je er op kan rijden
ga dan fietsen gastquote:Op woensdag 5 juni 2013 21:30 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
ach voor mooi weer toeren kan je beter een 25km model nemen
Dat is een goede tip idd. Heb je nog een goede app daarvoor toevallig (Android).quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:15 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
ff meten met een GPS plottertje op je smartphone
Hoe bevalt het zo naar je werk met dat ding? Goed? Hoeveel kilometer enkele reis is het?quote:Op woensdag 5 juni 2013 23:38 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dat is een goede tip idd. Heb je nog een goede app daarvoor toevallig (Android).
Ik heb geen werk meer (maandag a.s. toevallig wel een soll. gesprek), maar ik reed en rij elke dag zo'n 2 keer 15 kilometer zeg, plus nog wat extra voor boodschappen en andere dingen. Niet echt afstanden waar ik persé een auto voor nodig had. Maar het bevalt mij wel ja.quote:Op donderdag 6 juni 2013 00:06 schreef vosss het volgende:
[..]
Hoe bevalt het zo naar je werk met dat ding? Goed? Hoeveel kilometer enkele reis is het?
Aankomend weekend van mij ga ik waarschijnlijk ook een kopen
dan niet je scooter verkopen want die is best handig erbijquote:Op donderdag 6 juni 2013 00:15 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
motorrijbewijs, motorkleding en een motor.
Ah okay duidelijk. Ik dacht dat je hem voor woon/werkverkeer gekocht had.quote:Op donderdag 6 juni 2013 00:15 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik heb geen werk meer (maandag a.s. toevallig wel een soll. gesprek), maar ik reed en rij elke dag zo'n 2 keer 15 kilometer zeg, plus nog wat extra voor boodschappen en andere dingen. Niet echt afstanden waar ik persé een auto voor nodig had. Maar het bevalt mij wel ja.
Wat dat betreft mis ik de auto niet en red ik mij prima met de scooter. Qua tijd scheelt het niet eens zo noemenswaardig veel, qua verbruik (1 op 33 kom ik uit na de eerste keer tanken) en andere kosten scheelt het een hoop. De moeite waard.
En ik roep al jáááren dat ik mijn motorrijbewijs een keer wil gaan halen, maar nu ik de scooter heb, heb ik de knoop doorgehakt om zodra ik weer werk heb te gaan sparen voor het motorrijbewijs, motorkleding en een motor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |