ach tja :p ieder zn voorkeur natuurlijkquote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:45 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Zelfs in de zomer rijd minimaal met helm+handschoenen+jas, ja verklaar mij voor gek, maar zonder handschoenen met 20km/u moeten uitwijken en tegen een muur tot stilstand komen is volgens mij erger dan warme handjes
ik had echt niet willen weten hoe mijn hand er uit zou zien, het leer en carbon delen compleet aan stukken
er is niets meer rewarding dan eerst 5km onder 6k houden, en dan een lege dijk op te rijden, spiegelen voor politie en dan open trekken tot boven de 12kquote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:43 schreef -niemand- het volgende:
eigenlijk zou ik ook warm moeten rijden![]()
alleen doe ik het vaak niet, dan maak ik mezelf wijs dat als ik de straat uit ben dat hij dan al warm is
of voor korte stukjes door het dorp doe ik het vaak helemaal niet, omdat het maar een kort stukje is
hardstikke slecht. ik weet het
eensquote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:49 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
er is niets meer rewarding dan eerst 5km onder 6k houden, en dan een lege dijk op te rijden, spiegelen voor politie en dan open trekken tot boven de 12k
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:49 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
er is niets meer rewarding dan eerst 5km onder 6k houden, en dan een lege dijk op te rijden, spiegelen voor politie en dan open trekken tot boven de 12k
mountainbike even goed, ja het is warm, maar het is beter dan met je zweetpoten met 40kmu van je stuur af te glijdenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:47 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
ach tja :p ieder zn voorkeur natuurlijk
mn pa alleen met regen en andere neerslag met handschoenen..
maar goed die is ook al 10x meer onderuit gegleden dan ik
ik val wel met een gewone fietsquote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:50 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
mountainbike even goed, ja het is warm, maar het is beter dan met je zweetpoten met 40kmu van je stuur af te glijden
ben je al gevallen dan?
solex?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:50 schreef -niemand- het volgende:
[..]![]()
![]()
alleen draait mijn blok geneens 6k toeren
vespatjequote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:52 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
solex?
reminds me, precies dat deed ik op een zomerse avond, ik spiegel voor de zekerheid en zie een politieauto achter mij, NET voordat ik op wil schakelen, je kan de teleurstelling begrijpen
trekken ze me nog van de weg af met "ja jij dacht zeker hard te gaan rijden"
nee hoor, ik spiegelde gewoon
en verder tja met de scoot op ijs proberen te rijden..quote:
ik zou best een 10kw elec blokje op een fiets willen bouwen, gewoon als brommer gebruikenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:54 schreef -niemand- het volgende:
[..]
vespatje
ik zou hem evengoed voor geen goud geld kwijt willen![]()
ik mag pas een paar maanden legaal rijden, maar wat een plezier heb ik met dat ding
10KW elektromotor op een fiets? wat een overkillquote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:55 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
ik zou best een 10kw elec blokje op een fiets willen bouwen, gewoon als brommer gebruiken
Zomer is gewoon broek, shirt met korte mouwen en helm hoor voor mij. Winter handschoenen en jas natuurlijk.quote:
2kw zit er op die elec fietsen, komop man, dat is toch niet te doenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 21:30 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
10KW elektromotor op een fiets? wat een overkill![]()
met 2 KW kom je er ooken heb je wat minder accu nodig
als je kijkt dat mn snor een 0.7KW blok heeftquote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:02 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
2kw zit er op die elec fietsen, komop man, dat is toch niet te doen
(okay in nederlandverbodsland zit er maar 0.2 op!!!)
mijn gewone brommert eens op een testbank gegooid, altijd leuk zon uitdraaitjequote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:23 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
als je kijkt dat mn snor een 0.7KW blok heeft
nja mijn scoot blok is sterker dan die van mn pa..quote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:30 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
mijn gewone brommert eens op een testbank gegooid, altijd leuk zon uitdraaitje3.5 pk
tot kort geleden hield de nederlandse overheid iedereen voor dat een bromfiets max 0.5 kw mocht produceren (iedereen die ooit een lesje natuurkunde heeft gevolgd weet dat niet feitelijk onmogelijk is) en heeft op grond daarvan miljoenen burgers onrechtmatig geld afhandig gemaakt.
hoezo is het niet verstelbaarquote:Op zondag 12 mei 2013 11:12 schreef Haasbeuntje het volgende:
Halloo,
De ontstekingspoel van mijn CPI SX50 (2007) heeft het laatst begeven, toen heb ik een nieuwe gekocht en gemonteerd.
Mijn brommer deed het meteen weer, maar toen ik hem ff doortrok op een stuk weg kwam de snelheid niet boven de 64 (voor de wind) op de teller uit dat terwijl ik eerst altijd met gemak de 75 op de teller aantikte...
Ik had al ff gegoogled of er meer mensen waren met dit probleem, en er waren 2 lui op SF die dit ook hebben alleen daar was ook nog geen oplossing voor :||:
(Oja, onsteking is niet verstelbaar))
Heeft iemand hier toevallig hetzelfde meegemaakt en.of een oplossing?
De grondplaat heeft gewoon 3 M10 gaten weinig aan te verstellen dus. Of ik moet een vervroegende vliegwielspie halen mss werkt datquote:
m10?quote:Op zondag 12 mei 2013 21:06 schreef Haasbeuntje het volgende:
[..]
De grondplaat heeft gewoon 3 M10 gaten weinig aan te verstellen dus. Of ik moet een vervroegende vliegwielspie halen mss werkt dat
Op teller? Zit wel wat marge op heaquote:Op zondag 12 mei 2013 21:43 schreef siemz het volgende:
Vandaag zo hard als ik kon met me tzr 50 gereden haalt ie helaas 75, rollerbank en hij is weg ..en dan woon ik nog wel Rond utrecht, zeist, amersfoort.
Uh oh.
Ontsteking is van buiten exact hetzelfde als de oude, ik ga binnenkort eens vervroegingspietjes halen mss werkt dat.quote:Op zondag 12 mei 2013 21:24 schreef -niemand- het volgende:
heb je misschien een begrensde ontsteking gekocht? of een niet originele?
of juist wel een originele?
zorg eerst dat het dezelfde ontsteking is, misschien heeft de vorige eigenaar de gaten op de grondplaat opgeboord en verdraaid.
75.. prima snelheid voor een brommer denk ik danquote:Op zondag 12 mei 2013 21:43 schreef siemz het volgende:
Vandaag zo hard als ik kon met me tzr 50 gereden haalt ie helaas 75, rollerbank en hij is weg ..en dan woon ik nog wel Rond utrecht, zeist, amersfoort.
Uh oh.
Haha lol, ik gebruik nu altijd action oliequote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:36 schreef -niemand- het volgende:
http://www.castrol.com/ca(...)58&contentId=7085605
oei, ik heb laatst nog van deze olie gekocht. toch maar even die code controleren
Action olie!quote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:28 schreef Haasbeuntje het volgende:
[..]
Haha lol, ik gebruik nu altijd action olieLekker goedkoop
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |