wat voor troep?quote:Op woensdag 12 juni 2013 20:49 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
gewoon wat troep tussen doen en vastmaken
ik steek er wel een biefstuk tussenquote:Op woensdag 12 juni 2013 22:15 schreef Life2.0 het volgende:
ja ik weet niet hoe het heet, beetje plasticachtig pakkingspul, winkel kent dat wel![]()
lijkt beetje op aangebrand vlees +
Zo. In de regen zonder regenpak op en neer gereden.quote:Op woensdag 12 juni 2013 18:33 schreef vosss het volgende:
Morgen eens op en neer naar het werk, kijken hoe lang ik er over doe ongeveer.
gewoon zon opvouwbaar regenjack voor een euro, zon opvouwbaar ding wat dan uiteindelijk ter groote van een aansteker is in je buddy doen, altijd handigquote:Op donderdag 13 juni 2013 19:34 schreef vosss het volgende:
[..]
Zo. In de regen zonder regenpak op en neer gereden.
Terugweg deed ik in 32 minuten ongeveer. Niet slecht en niet veel langer dan met de auto.
Op de heenweg was ik verkeerd gereden. Maakte verder niks uit, ik ken de weg daar wel redelijk, maar daardoor wel een flink stuk om gereden.
Jas was zeiknat en mn shirt eronder ook. Broek was verrassend droog. Had ik niet gedacht.
Van het weekend eens kijken naar een regenhoes voor dat ding.
En morgen voor het eerst ermee naar het werk
Waar kun je die dingen kopen?quote:Op donderdag 13 juni 2013 19:37 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
gewoon zon opvouwbaar regenjack voor een euro, zon opvouwbaar ding wat dan uiteindelijk ter groote van een aansteker is in je buddy doen, altijd handig
Of 13 euro per keer op en neer naar het werk betalen of 2 euro per keer op en neer naar het werk betalen.quote:Met de auto doe ik er 25 minuten over.
het enige wat je 'weet', is dat je al die tijd al mazzel hebt. Wat je ook weet, is dat het de eerste keer dat je pech hebt, oftewel; als je eens wél op je plaat gaat, het een flink drama wordt.quote:Op zondag 16 juni 2013 16:27 schreef feunbaasq het volgende:
[..]
ben in 4 jaar tijd nog geen een keer gevallen dus ik weet van mezelf dat ik goed kan rijden
en heb wel eens 80cc zip snor gehad die 90km/u op de teller ging.. dat is wel wat anders dan 50-55 hoor.
90 KM/u met helm is niet achterlijk?quote:Op zondag 16 juni 2013 16:49 schreef Yreal het volgende:
Niet dat ik heilig ben, allerminst. Maar zo hard zonder helm is achterlijk.
ligt een beetje aan de situatie lijkt me, en wat je verder nog aan hebt.quote:
en mijn circuitracer ook niet?quote:Op zondag 16 juni 2013 18:19 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
En zoals gezegd; voor tips over het opvoeren van je kruisraket moet je niet op FOK! zijn.
open maar een projecttopic.quote:
Ik moet zeggen dat ik in de zomer ook gewoon met een korte broek en t-shirt op m'n brom zit, maar ik ga dan ook geen 90 KM/u met dat ding, hij gaat ook maar 65 echte kilometers en het is een motormodel met ook motorremmen e.d.quote:Op zondag 16 juni 2013 19:05 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
ligt een beetje aan de situatie lijkt me, en wat je verder nog aan hebt.
Op een snorfiets met snorfiets-remmetjes op een fietspad; ja.
Op een bromfiets op de normale rijbaan met fatsoenlijke kleding en upgraded remmen; moet kunnen.
je weet dat met 65 onderuit gaan een remspoor van een meter of 30-40 op je tere huidje betekent he? Dat is een paar keer huidtransplantatie en alsnog geen knapperd worden. Overigens wil dat niet zeggen dat wen spijkerbroek daar veel aan gaat veranderen, maar bedenk jezelf dat je met gebroken benen nogal slecht opstaat van kokend heet asfaltquote:Op zondag 16 juni 2013 19:22 schreef Blester het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik in de zomer ook gewoon met een korte broek en t-shirt op m'n brom zit, maar ik ga dan ook geen 90 KM/u met dat ding, hij gaat ook maar 65 echte kilometers en het is een motormodel met ook motorremmen e.d.
Ik heb een paar keer op mijn oude scooters gereden (de Yamaha Neos) die liep 80 KM/u en zat er nou niet echt met een gemakkelijk gevoel op.
nee, daar kunnen we een uitzondering op maken als je er echt serieus mee op circuits racet, in dit topic gaan we daar niet aan beginnen. Mensen kunnen niet omgaan met onderscheid.quote:Op zondag 16 juni 2013 19:48 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
en dan dichtgooien want 'opvoeren is stout'
ik denk niet dat iemand 'misbruik' kan maken van mijn poortmapsquote:Op zondag 16 juni 2013 19:56 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
nee, daar kunnen we een uitzondering op maken als je er echt serieus mee op circuits racet, in dit topic gaan we daar niet aan beginnen. Mensen kunnen niet omgaan met onderscheid.
alsof je met de motor wel onderuit wilt gaan, doe niet zo kinderachtigquote:Op zondag 16 juni 2013 19:52 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
je weet dat met 65 onderuit gaan een remspoor van een meter of 30-40 op je tere huidje betekent he? Dat is een paar keer huidtransplantatie en alsnog geen knapperd worden. Overigens wil dat niet zeggen dat wen spijkerbroek daar veel aan gaat veranderen, maar bedenk jezelf dat je met gebroken benen nogal slecht opstaat van kokend heet asfalt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |