Anonymous is niks. Als men het daar over heeft klinkt het als een of andere geheime organisatie of zo, maar dat druist tegen het hele principe in.quote:Op maandag 22 april 2013 00:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ja, 'ze' is dan diegenen die zich voordoen als Anonymous.
en 4chan is? en wat is de relatie met de dreiging in leiden?quote:Op maandag 22 april 2013 01:06 schreef Zapato het volgende:
[..]
Het is de (of een) 4chan-IRC. Maar zo te zien een beetje de ONZ-variant.
De dreiging komt daar vandaan, het afvoerputje van het internet.quote:Op maandag 22 april 2013 01:07 schreef icloud het volgende:
[..]
en 4chan is? en wat is de relatie met de dreiging in leiden?
http://tinypic.com/view.php?pic=le4d4&s=4quote:Op maandag 22 april 2013 01:07 schreef icloud het volgende:
[..]
en 4chan is? en wat is de relatie met de dreiging in leiden?
http://i.imgur.com/vsKDjoZ.jpgquote:Op maandag 22 april 2013 01:07 schreef Zapato het volgende:
[..]
http://tinypic.com/view.php?pic=le4d4&s=4
Dan zal het dus wel geen echte dreiging zijn.quote:Op maandag 22 april 2013 01:07 schreef VacaLoca het volgende:
Zal politie handje helpen:
De foto van de wapens is iig niet van die poster zelf:
http://www.firearmstalk.com/forums/f14/colt-defender-58497/
Lijkt mij ook. Maja zekere voor het onzekere enzo.quote:Op maandag 22 april 2013 01:08 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dan zal het dus wel geen echte dreiging zijn.
Het is allemaal kanker.quote:Op maandag 22 april 2013 01:03 schreef Nibb-it het volgende:
Zijn hele oeuvre is om te huilen. Wat een ellende.
Toch organiseren ze zich voor specifieke operaties. Misschien is er dan geen vaste structuur maar er blijft een bepaald element van (tijdelijke) organisatie.quote:Op maandag 22 april 2013 01:06 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Anonymous is niks. Als men het daar over heeft klinkt het als een of andere geheime organisatie of zo, maar dat druist tegen het hele principe in.
Thnx,quote:
Omdat alle middelbare scholen en mbo's in Leiden morgen dicht moeten. Als dat alleen op basis van 4chan is, is dat inderdaad een twijfelachtige beslissing.quote:
Als een willekeurige groep mensen samen protesteert op een plein tegen een bepaalde wetgeving, maakt dat ze ook geen organisatie. Als een groep anonieme mensen hetzelfde doen, maar zich dan actief verzetten of ergens voor inzetten, vind ik dat niet veel anders. Beide hebben inderdaad elementen van tijdelijke organisatie, al speelt het zich voornamelijk af tussen mensen die vreemden van elkaar zijn.quote:Op maandag 22 april 2013 01:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Toch organiseren ze zich voor specifieke operaties. Misschien is er dan geen vaste structuur maar er blijft een bepaald element van (tijdelijke) organisatie.
Nu ik het bericht heb gelezen klinkt het toch echt als de zelfmoordernaar die zijn daden aankondigd, die zullen namelijk nooit springen.quote:Op maandag 22 april 2013 01:14 schreef Zapato het volgende:
[..]
Omdat alle middelbare scholen en mbo's in Leiden morgen dicht moeten. Als dat alleen op basis van 4chan is, is dat inderdaad een twijfelachtige beslissing.
Fair enough. Toch blijf ik erbij dat ik het niet zo op Anonymous heb, ook als het geen echte organisatie is. Anonymous wordt door veel mensen een beetje verheerlijkt omdat het vaak tegen de gevestigde orde ingaat. Tot zover ben ik het ook altijd met Anonymous Ops eensgeweest. Maar dat zal ongetwijfeld een keer veranderen.quote:Op maandag 22 april 2013 01:15 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als een willekeurige groep mensen samen protesteert op een plein tegen een bepaalde wetgeving, maakt dat ze ook geen organisatie. Als een groep anonieme mensen hetzelfde doen, maar zich dan actief verzetten of ergens voor inzetten, vind ik dat niet veel anders. Beide hebben inderdaad elementen van tijdelijke organisatie, al speelt het zich voornamelijk af tussen mensen die vreemden van elkaar zijn.
Ik heb het er ook niet zo op. Maar dat komt ook omdat ik niet zo'n positief beeld heb van de gemiddelde /b/tard.quote:Op maandag 22 april 2013 01:17 schreef Strani het volgende:
[..]
Fair enough. Toch blijf ik erbij dat ik het niet zo op Anonymous heb, ook als het geen echte organisatie is. Anonymous wordt door veel mensen een beetje verheerlijkt omdat het vaak tegen de gevestigde orde ingaat. Tot zover ben ik het ook altijd met Anonymous Ops eensgeweest. Maar dat zal ongetwijfeld een keer veranderen.
Dat beeld deel ik met jequote:Op maandag 22 april 2013 01:18 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik heb het er ook niet zo op. Maar dat komt ook omdat ik niet zo'n positief beeld heb van de gemiddelde /b/tard.
Zonder jou? Never. Alleen Clumsy laat het afweten vanavond.quote:Op maandag 22 april 2013 01:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik dacht even dat jullie per ongeluk buiten het Ewbank-topic aan het posten waren.
quote:Op maandag 22 april 2013 01:23 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Zonder jou? Never. Alleen Clumsy laat het afweten vanavond.
Ik hou het ook voor gezien, lees het morgen wel in de krant.
Hou je veilig!
En een belangrijke toets o.i.d uitgesteld krijgenquote:Op maandag 22 april 2013 01:44 schreef Studeur het volgende:
Met een goede proxy en een post op 4chan kan je dus tegenwoordig al het nieuws halen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |