Niet onbekend mee natuurlijk, maar 17:00 staat er dus ook al zou dat west-coast tijd zijn dan nog is het max zondag 01:00 Nederlandse tijd, zaterdagnacht. En post ie op een voornamelijk Amerikaans board. Meestal zeg je dan niet 'tomorrow' als je maandag bedoelt. Maar goed een schoolshooting gaat wel wat lastig op een zondag natuurlijkquote:
"Ja maar meneer de agent, kijk mijn PI dan!"quote:Op maandag 22 april 2013 00:39 schreef Doodloper het volgende:
[..]
volgens mij kun je met zulke posts beter ook maar oppassendie agentjes zijn toch al niet zo technisch, als je dan hier een beetje loopt te trollen dat jij het was kun je nog best problemen krijgen denk
Wie is ze? Anonymous kan letterlijk iedereen zijn.quote:Op maandag 22 april 2013 00:33 schreef Strani het volgende:
[..]
Anonymous is prachtig als ze aan jouw kant staan. Maar op een dag doen ze dat niet.
Ja, dat zegt de naam ook wel een beetje...quote:Op maandag 22 april 2013 00:42 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wie is ze? Anonymous kan letterlijk iedereen zijn.
quote:De politie kreeg bij de opsporing hulp van de FBI (De federale politie van Amerika), zo liet burgemeester Van der Velden van Breda tijdens een personferentie weten. De jongen had zijn bedreiging namelijk geplaatst op een Amerikaanse website. Minister Ernst Hirsch-Ballin van Justitie was vol lof over het daadkrachtig optreden in Rijsbergen. "Want dat is niet bepaald makkelijk."
Heheh. Ik heb wel eens gedacht wat er ou gebeuren als ver in de toekomst al je posts die je hier heb geplaatst tegen je gebruikt worden maar alle smilys werken intussen niet meer. Daar gaat al je sarcasmequote:Op maandag 22 april 2013 00:41 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
"Ja maar meneer de agent, kijk mijn PI dan!"
Nou ja, 'ze' is dan diegenen die zich voordoen als Anonymous.quote:Op maandag 22 april 2013 00:42 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wie is ze? Anonymous kan letterlijk iedereen zijn.
quote:Op maandag 22 april 2013 00:44 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Heheh. Ik heb wel eens gedacht wat er ou gebeuren als ver in de toekomst al je posts die je hier heb geplaatst tegen je gebruikt worden maar alle smilys werken intussen niet meer. Daar gaat al je sarcasme
Watte?quote:Op maandag 22 april 2013 00:53 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
hoop dat je het met wassen uit je broek krijgt
X-chat.quote:Op maandag 22 april 2013 00:56 schreef icloud het volgende:
[..]
Moet je zeker mirc weer voor downloaden, bleh
quote:Op zondag 21 april 2013 23:36 schreef Doodloper het volgende:
twitter:diederikwijn twitterde op zondag 21-04-2013 om 23:34:50DIT GEBEURT NIET MIJN KANKER SCHOOL ZIT IN OEGSTGEEST. DIT GEBEURT NIET! MAAK ME WAKKER!!!!! IK WOON MADEKKFACKER IN LEIDEN reageer retweet
twitter:diederikwijn twitterde op zondag 21-04-2013 om 23:19:12waarom bedreigen ze onze school niet komop hee!! #bedrijghetrijnlands reageer retweet
Kan iemand mij uitleggen waarom deze irc hier besproken word? terwijl het totaal inrellevant aan leiden is?quote:
Het is de (of een) 4chan-IRC. Maar zo te zien een beetje de ONZ-variant.quote:Op maandag 22 april 2013 01:06 schreef icloud het volgende:
[..]
Kan iemand mij uitleggen waarom deze irc hier besproken word? terwijl het totaal inrellevant aan leiden is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |