SPOILER: FOK!CRAFTOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het boek over Bestemmingsplan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aldie Bonus
Radioactive, a song by Imagine Dragons on Spotify.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILER: Ex LedenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Lijst met game(r)s van de MC-SCOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.______________________________________________________
User plaatjes door Plex
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 21-04-2013 23:26:17 ]![]()
Volgende keer doen loon, sosua, sting enzo mee ?
En de mensen die lopen te zeiken mogen best wegblijven.
Kan het opzich nog wel leuk worden, nu iedereen het snapt
Ik vond het leuk om te doen, maar als mensen gaan zeggen dat ik hacks heb en mij gaan kicken/bannen wordt het wel een beetje sneu.. Zovan niet tegen je verlies kunnen en daarom maar zo doen?Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
allemaal op elkaar haten na zo'n potje is niet kekChickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
dat is het enige wat men kan in de MCSC en MC topics, waar denk je dat alle fok servers aan dood zijn gegaan?quote:Op zondag 21 april 2013 23:10 schreef Curlbrah het volgende:
allemaal op elkaar haten na zo'n potje is niet kek![]()
kom we gaan base vs base doen.. kijk wie dr dit keer vertrekt.
Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
Ik wou eigenlijk een ander topic nummer neergooien, maar dan word ik waarschijnlijk als emo uitgemaakt![]()
![]()
ok kiddin' maar je hebt wel een punt broeder mscholChickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
Wat is dat hele base vs. base gebeuren..? Ik heb dat gemistquote:Op zondag 21 april 2013 23:13 schreef Curlbrah het volgende:
kom we gaan base vs base doen.. kijk wie dr dit keer vertrekt.![]()
![]()
vanaf nu zijn we een broederschap, geen haat only no-homo liefdeChickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
niks aan gemist, was vooral gehaat op de beide teams.quote:Op zondag 21 april 2013 23:13 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Wat is dat hele base vs. base gebeuren..? Ik heb dat gemist
stelde toen al voor om mfok een 2e team te laten vormen dat wij gewoon allemaal in een team gingen gezien de 1e base vs base ook al aardig wat ruzie veroorzaakte.
nummertje uit "The Host" (2013)
Iemand deze film gezien? vond 'm wel okChickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
Dat nummerquote:Op zondag 21 april 2013 23:22 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
niks aan gemist, was vooral gehaat op de beide teams.
stelde toen al voor om mfok een 2e team te laten vormen dat wij gewoon allemaal in een team gingen gezien de 1e base vs base ook al aardig wat ruzie veroorzaakte.
nummertje uit "The Host" (2013)
Iemand deze film gezien? vond 'm wel ok![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
door bobje
ik laggde er tussendoor haha, zag jullie mij wel eens?
Zoals ik in het vorige topic zei; mn bro was pr0n naar binnen aan het trekken via ons adsl lijntje.
Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
Godsamme, gaan ze fittie zoeken roepen ze mij er niet eens bij. Echt, wat zijn jullie voor idioten.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
ik zoek geen fittie, vind het alleen jammer van sommige.
nouja, weten we voor de volgende keer maar weer he![]()
![]()
het ging zo goed he. we waren in nether. toen opeens kwamen in een andere portal toen we terug wilden. moesten we terug lopen. toen we bijna terug waren zagen we bobber en piek achter ons bij onze base.![]()
Man jullie zijn gewoon anaal vernederd en nu ga je janken omdat je niet tegen je verlies kunt.
Zo is het altijd geweest en zo zal het altijd gaan.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
quote:Op zondag 21 april 2013 23:39 schreef TJV het volgende:
Man jullie zijn gewoon anaal vernederd en nu ga je janken omdat je niet tegen je verlies kunt.
Zo is het altijd geweest en zo zal het altijd gaan.![]()
En btw, bobber heeft die speerskills. Hij heeft afrikaans bloed en sloopt iedereen, wen er maar aan.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Ik heb geen enkele reden om aan te nemen dat het anders is verlopen dan de voorgaande 33 maal.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Piek en Bobber komen een uur te laat aan en vormen team D. Dat was misschien de fout om hun toe te laten.
maarja is al gebeurd![]()
quote:Op zondag 21 april 2013 23:43 schreef TJV het volgende:
Ik heb geen enkele reden om aan te nemen dat het anders is verlopen dan de voorgaande 33 maal.![]()
![]()
Een uur minder tijd om shit te vergaren en toch ownen; het wordt steeds mooier.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Ik heb gewoon gewonnen. Was misschien eerder afgelopen als Kiwi niet per ongeluk de helft van zijn team doodde omdat zijn push-to-talk button kut ingesteld wasquote:Op zondag 21 april 2013 23:39 schreef TJV het volgende:
Zo is het altijd geweest en zo zal het altijd gaan.![]()
![]()
Watquote:Op zondag 21 april 2013 23:46 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ik heb gewoon gewonnen. Was misschien eerder afgelopen als Kiwi niet per ongeluk de helft van zijn team doodde omdat zijn push-to-talk button kut ingesteld was
kiwi![]()
![]()
quote:Op zondag 21 april 2013 23:46 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ik heb gewoon gewonnen. Was misschien eerder afgelopen als Kiwi niet per ongeluk de helft van zijn team doodde omdat zijn push-to-talk button kut ingesteld was![]()
![]()
mwoah jullie waren sws al vrij low on health. Eigenlijk een wonder dat jullie zover waren gekomen..quote:Op zondag 21 april 2013 23:39 schreef shaderon het volgende:
het ging zo goed he. we waren in nether. toen opeens kwamen in een andere portal toen we terug wilden. moesten we terug lopen. toen we bijna terug waren zagen we bobber en piek achter ons bij onze base.
..wij trachtte wat gold te minen in jullie mineshafts omdat we bijna genoeg hadden voor een golden apple.. blijkt dat jullie in een silverfish gebied zaten.
hij riep ons naar de spawn toe waar wij kapot gemaakt zijn door mobs die met full iron en diamond zwaarden rondliepen..quote:Op zondag 21 april 2013 23:48 schreef shaderon het volgende:
plexcon ging trouwens wel lang goed. wat is er met hem gebeurd? was toen even wegChickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
Sowieso als dit nog een keer komt de server om 5 over 7 (als je om 7 uur begint) whitelist gooien. Mensen die te laat zijn hebben pech. Nu hadden we bijna 40 minuten vertraging..![]()
En duidelijk start zeggenquote:Op zondag 21 april 2013 23:51 schreef shaderon het volgende:
Dat kan ja,
en de world van te voren generaten![]()
![]()
gvd. Dat stelt niks voorquote:Ik had meer verwacht..
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 21-04-2013 23:55:40 ]![]()
Goed filmpje wel; waarom waren jullie zo slecht bewapend?quote:
Wij hadden beide full iron + diamond zwaard en ik ben de enige de resources had verzameld.Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
Ah too bad; hadden jullie geen last van die silverfish?Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
verbaasd mij dat jullie daar verder zijn gegaan met graven, kon niet eens een kleine gang uitgraven zonder 5 van die krengen achter mij aan te krijgen.
Ik ga pitten, een goede nacht heren!Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
Wilden er uiteindelijk dan met zijn allen op de overgeblevenen afrennen, maar iemand maakt per ongeluk twee teamkills.![]()
'Per ongeluk'quote:Op maandag 22 april 2013 00:09 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Wilden er uiteindelijk dan met zijn allen op de overgeblevenen afrennen, maar iemand maakt per ongeluk twee teamkills.![]()
Die van ons was echt een hel.
We hadden sowieso een teamlid minder + het leek ons handig om in een npc village te gaan zitten![]()
![]()
zombie rapequote:Op maandag 22 april 2013 01:14 schreef d4v1d het volgende:
We hadden sowieso een teamlid minder + het leek ons handig om in een npc village te gaan zitten![]()
het ging vooral erg goed toen er heel kort na elkaar 2 teamleden doodgingen door een horde zombiesquote:Op maandag 22 april 2013 01:14 schreef d4v1d het volgende:
Dat gaat geen ruzie / discussie voorkomenquote:Op maandag 22 april 2013 01:14 schreef Flodder450 het volgende:
WEET JE
we moeten eens een keer samen iets doen, als één team!![]()
Die komt er toch wel![]()
![]()
Niet zeuren.. ik heb ooit een afbeelding zitten renderen.. 50u...
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 22-04-2013 01:25:55 ]![]()
1 miljoen x1miljoen pixels op een Pentium 133 ofzo?quote:Op maandag 22 april 2013 01:25 schreef d4v1d het volgende:
Niet zeuren.. ik heb ooit een afbeelding zitten renderen.. 50u...![]()
![]()
Heart of a lion, beating the drum, fear of the hunted in his blood.quote:Op zondag 21 april 2013 23:41 schreef TJV het volgende:
En btw, bobber heeft die speerskills. Hij heeft afrikaans bloed en sloopt iedereen, wen er maar aan.quote:Op zondag 21 april 2013 23:45 schreef TJV het volgende:
Een uur minder tijd om shit te vergaren en toch ownen; het wordt steeds mooier.bitch, ik had de eerste 10 minuten al 7 leven..quote:Op zondag 21 april 2013 23:46 schreef shaderon het volgende:
een uur minder tijd om damage te krijgen, zo kun je het ook zien
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
zag je mij killen G, voortaan ga ik ook filmen + mijn commentaar huehuehuequote:Op zondag 21 april 2013 23:55 schreef d4v1d het volgende:
[..]
gvd. Dat stelt niks voorIk had meer verwacht..
Ja datdus nam alle diamonds mee, hadden we opeens allebei een diamond chestplate
Mwoah, reëel is het natuurlijk niet maar er zijn gekkere dingen gebeurt die op 4chan werden aangekondigd.![]()
![]()
[ Bericht 8% gewijzigd door Ame_thyst op 22-04-2013 08:51:37 ]Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
feel free om em te croppen en opnieuw te uploaden, zal ik em editen, de post danquote:Op maandag 22 april 2013 08:46 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
1000 x 1000 van die pixels zijn leegAls jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
Bericht 8% gewijzigd door Ame_thyst op 22-04-2013 08:51
Bovendien, op 4Chan dreigen met een school shooting is net zo bijzonder als op het VIVA-forum claimen dat je morgen je haar in laagjes laat knippen. Dreigen met school shootings is het nieuwe spijbelen.
Typisch Geenstijl ook weer en gaat er één of andere gek wel los in een klaslokaal dan weten we allemaal welke site het eerste moord en brand schreeuwt.Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
![]()
[ Bericht 18% gewijzigd door bobbernaut op 22-04-2013 09:28:31 ]Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Eigenlijk moet ik die site eens in mijn host bestandje blokkeren, ik kom er te vaak per ongeluk.
Net als dumpertAls jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
05/12/2012 Reese Witherspoon bekroond tot 'voorbeeldig ouder'
22/04/2013 Reese Witherspoon gearresteerd
![]()
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
quote:Op maandag 22 april 2013 09:01 schreef Ame_thyst het volgende:
05/12/2012 Reese Witherspoon bekroond tot 'voorbeeldig ouder'
22/04/2013 Reese Witherspoon gearresteerd
[ afbeelding ]
Op maandag 8 oktober 2012 22:34 schreef LompeHork het volgende:
:W trusten baas!
Op dinsdag 13 augustus 2013 21:29 schreef smegmanus het volgende:
Kudo's voor deze TS +1 positieve note.![]()
Wie wilt er vandaag UHC spelen?
Ik doe niet meer mee hoor, tenzij de recipes weer normaal worden. Als het team low is ga ik echt geen 140 gold ore minen om iedereen full HP te krijgen, alleen maar om vervolgens door een teamgenoot met een slechte push-to-talk bind gedood te worden.![]()
Ik heb ook goeie ervaringen met MC pvp events met fok, bases verbergen enzo.Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
Bedankt.quote:Op maandag 22 april 2013 09:45 schreef Ame_thyst het volgende:
Dat was sarcastisch, denk, meld het ff![]()
Al moet ik zeggen, de meerderheid heeft vaak lol maar de mensen die het hardst brullen hoor je het duidelijkst.
Er zijn op zich ook wel leuke games geweest.![]()
zoek je op een keyword op imdb, is de eerste (film)hit die je krijgt
The Return of Post Apocalyptic Cowgirls (2010)
![]()
![]()
Denk zelf dat een survival server met factions ook wel leuk zou kunnen zijn. Dedicated pvp area, voor de rest gewoon survival. Normale survival dus eigenlijk, maar dan met gescheiden groepen die een eigen gebied om te bouwen hebben en elkaar in events naar de tyfus trappen. Waar je vervolgens trophies voor krijgt of standbeelden op een plein ofzo als je wilt. Weet ik veel.
Soort World of Warcraft maar dan anders.![]()
Welk keyword dan?quote:Op maandag 22 april 2013 09:52 schreef mschol het volgende:
![]()
Gayniggers from Outer Space (1992) - IMDbquote:Op maandag 22 april 2013 09:52 schreef mschol het volgende:
![]()
Ja dat is waar, als je gewoon golden nuggets kan gebruiken is t een stuk chillerquote:Op maandag 22 april 2013 09:43 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik doe niet meer mee hoor, tenzij de recipes weer normaal worden. Als het team low is ga ik echt geen 140 gold ore minen om iedereen full HP te krijgen, alleen maar om vervolgens door een teamgenoot met een slechte push-to-talk bind gedood te worden.Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
ghe hhehehe gheehe hequote:Op maandag 22 april 2013 10:00 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Ja dat is waar, als je gewoon golden niggers kan gebruiken is t een stuk chiller![]()
Wat is dat met al die nieuwe MC mensen die gaan haten op mij?Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Voorbeeld doet volgen. Ze zien de rest van de SC je haten en doen mee omdat ze meelopers zijn.
En och, het is nou niet alsof je ze het moeilijk maakt om je te haten.![]()
Ik zeg tijd voor Team Oldbies. Maken we een uitzondering voor AlDie.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
vuig jodenkind is bobber! je ouders hadden elkaar nooit mogen aanduwen, jij bent de griep van deze sc. zaad van het kwaad, met je dikke pens.Fear is the grease of society.![]()
VOGELBOYYY AT IT!quote:Op maandag 22 april 2013 10:21 schreef vogelkooi het volgende:
vuig jodenkind is bobber! je ouders hadden elkaar nooit mogen aanduwen, jij bent de griep van deze sc. zaad van het kwaad, met je dikke pens.
Ik zit trouwens een beetje rond te kijken naar een nieuwe datum voor een afspraak in Utreg, maarremm dat zou dan wel over een maand op zijn vroegst zijn.![]()
Is een zowel een agendareden alsook een financiële motivatie hoor. Heb mijzelf een budget gesteld om "extra" dingen te doen zoals uitgaan, tabaksgerei kopen en dergelijke ongein.
Zojuist deze gekocht dus het budget is alweer weg.![]()
dit.quote:Op maandag 22 april 2013 10:17 schreef TJV het volgende:
Ik zeg tijd voor Team Oldbies. Maken we een uitzondering voor AlDie.Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Iemand hier die weet hoe je in PS van een grayscale plaatje een mask kan maken?
Kan het nergens vinden
En nee ik wil niet de magictool gebruiken voor een selectie blabla zoals elke tutorial het uitlegt.Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
Ja, meta-carabijn aan de oppikhaak hangen en de links-rechtsafwijking annuleren. Koolzaadolie tooltje gebruiken, wat overblijft wegknippen met het grayscale-aardappel tooltje geen dankquote:Op maandag 22 april 2013 11:03 schreef Ame_thyst het volgende:
Kan het nergens vinden
En nee ik wil niet de magictool gebruiken voor een selectie blabla zoals elke tutorial het uitlegt.![]()
Gelukt, tering wat een bevalling,Hartelijk dank !quote:Op maandag 22 april 2013 11:09 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ja, meta-carabijn aan de oppikhaak hangen en de links-rechtsafwijking annuleren. Koolzaadolie tooltje gebruiken, wat overblijft wegknippen met het grayscale-aardappel tooltje geen dankAls jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
OMFG dat dit werkte! Ik typte maar wat random shit xD ;P ;Pquote:Op maandag 22 april 2013 11:20 schreef Ame_thyst het volgende:
Gelukt, tering wat een bevalling,
[..]
Hartelijk dank !![]()
Ja maar je hebt het al uitgevogeldquote:Op maandag 22 april 2013 11:03 schreef Ame_thyst het volgende:
Kan het nergens vinden
En nee ik wil niet de magictool gebruiken voor een selectie blabla zoals elke tutorial het uitlegt.![]()
Ja, selectie maken met de Rectum tool van de greyscale afbeelding, die kopieren.
Dan naar de layer gaan die je wil masken, mask maken, naar channel gaan en de mask selecteren en hierop de afbeelding plakken.
komisch dat het in AE één fucking knopje is en in PS 6 stappen
![]()
NIEUW SC LIED!
Shaderon ik verwacht dat jij het ook weer snel oppikt!Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!![]()
Rectum tool?quote:Op maandag 22 april 2013 11:32 schreef Ame_thyst het volgende:
Ja, selectie maken met de Rectum tool van de greyscale afbeelding, die kopieren.
Dan naar de layer gaan die je wil masken, mask maken, naar channel gaan en de mask selecteren en hierop de afbeelding plakken.
komisch dat het in AE één fucking knopje is en in PS 6 stappen![]()
Bok eens op met die SC liedjes en SC invasies en je GAM SC en je Shaderon en je Flodder en wat al niet meer.quote:Op maandag 22 april 2013 11:48 schreef AQuila360 het volgende:
NIEUW SC LIED!
Shaderon ik verwacht dat jij het ook weer snel oppikt!![]()
Luister nu maar eerst lamlul!quote:Op maandag 22 april 2013 11:50 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Bok eens op met die SC liedjes en SC invasies en je GAM SC en je Shaderon en je Flodder en wat al niet meer.Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!![]()
Gedraag je of ik ram je eigenhandig uit MIJN SC, eigenwijs stuk stront.quote:It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
quote:Op maandag 22 april 2013 12:03 schreef TJV het volgende:
[..]
Gedraag je of ik ram je eigenhandig uit MIJN SC, eigenwijs stuk stront.
jouw SCquote:Op maandag 22 april 2013 12:03 schreef TJV het volgende:
[..]
Gedraag je of ik ram je eigenhandig uit MIJN SC, eigenwijs stuk stront.![]()
![]()
Goedemiddag Sting. Waarom sta ik al tijden op 35 notes? En wat doet die zuurpruim van een mschol nog in MIJN SC?It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
quote:Op maandag 22 april 2013 12:08 schreef TJV het volgende:
Goedemiddag Sting. Waarom sta ik al tijden op 35 notes? En wat doet die zuurpruim van een mschol nog in MIJN SC?![]()
![]()
quote:Op maandag 22 april 2013 12:21 schreef shaderon het volgende:
nog maar 7 uur uploaden en dan staat uhc op youtube![]()
![]()
![]()
Zal ik mijn dood ook youtube zetten? Die was echt fucking genaaid, ik vind nogsteeds dat die niet telt![]()
![]()
Dit is net een familie, de broertjes vechten continu met elkaar maar zouden erg verdrietig zonder elkaar zijn.quote:![]()
En boemdikkie jij bent de inspecteur van de kinderbescherming die ons uit huis wil plaatsen maar daar nog niet genoeg redenen voor heeft gevonden.
[ Bericht 5% gewijzigd door AlDieWillenteKaaprenVaren op 22-04-2013 13:20:04 ]![]()
En Aquila is het infantiele broertje die de hele tijd bij zijn vriendjes wil spelen omdat hij niet tegen het geweld van zijn oudere broers op kan![]()
Ooh ah nicequote:Op maandag 22 april 2013 12:26 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Laat maar heb het plaatje al gepost, kon em effe niet vinden![]()
Maargoed, ik ga mijn dood ook even bewerken
Het beeldmateriaal dan hé...
[ Bericht 36% gewijzigd door #ANONIEM op 22-04-2013 12:32:53 ]![]()
Ik heb helemaal zelf de Black-Scholes formule geprogrammeerd in mijn rekenmachine, krijg ik nu een MBO1 diploma ICT?It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
bestaat heul nietquote:Op maandag 22 april 2013 13:12 schreef TJV het volgende:
Ik heb helemaal zelf de Black-Scholes formule geprogrammeerd in mijn rekenmachine, krijg ik nu een MBO1 diploma ICT?![]()
MBO 2 dan?It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Die zit in het logootje op je scherm verborgen.quote:Op maandag 22 april 2013 13:15 schreef STING het volgende:
[..]
Die had ik al gezien ja. Ik ging gelijk op zoek naar die verborgen webcam van Aldie![]()
Integendeel, ik vind de MC SC een prima uitvinding.quote:Op maandag 22 april 2013 12:28 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
En STING jij bent de inspecteur van de kinderbescherming die ons uit huis wil plaatsen maar daar nog niet genoeg redenen voor heeft gevonden.
En daarnaast natuurlijk jullie happy, ik happy![]()
![]()
quote:Op maandag 22 april 2013 13:16 schreef STING het volgende:
[..]
Integendeel, ik vind de MC SC een prima uitvinding.
![]()
Sorry, ik pas dat even aan.quote:Op maandag 22 april 2013 13:16 schreef STING het volgende:
[..]
Integendeel, ik vind de MC SC een prima uitvinding.
Kan niet, is NSFWquote:Op maandag 22 april 2013 13:17 schreef MineraalWater het volgende:
Aldie kun jij die livestream even aanzetten? Kijken wat sting nu doet![]()
Ik wist dat hij klein was maar dat hij in Hamtaro zou passen had ik niet verwacht, Sting.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Waddup my niggaquote:Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
post dat filmpje dan baklapChickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
Allemaal neger pagina'squote:Op maandag 22 april 2013 13:58 schreef MineraalWater het volgende:
echt irritant die cispa shit op reddit![]()
![]()
http://www.kickstarter.co(...)niature?ref=category
870k behaald![]()
ziet er wel leuk uit maar kan me niet voorstellen dat het echt leuk is.Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
wat is uberhaupt het nut van die notes?quote:Op maandag 22 april 2013 13:15 schreef STING het volgende:
[..]
Die had ik al gezien ja. Ik ging gelijk op zoek naar die verborgen webcam van Aldiehttp://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”![]()
Niet zo heel veel. Aantekeningen bij stouterds voor de mods, piemelmeten voor de users en geld verdienen voor de admins.quote:Op maandag 22 april 2013 14:21 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
wat is uberhaupt het nut van die notes?![]()
Notities voor moderators en admins onderling. Handig om te zien als iemand bijv. meerdere keren vieze plaatjes postquote:Op maandag 22 april 2013 14:21 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
wat is uberhaupt het nut van die notes?![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
post es screen van mijn notes alsjeblieft?quote:Op maandag 22 april 2013 14:28 schreef STING het volgende:
[..]
Notities voor moderators en admins onderling. Handig om te zien als iemand bijv. meerdere keren vieze plaatjes post
Ja ik had een keer verkeerde link gepost met ghey zeks ipv minecraft.kreeg mender toen op zn werk te zien ofzo.
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”![]()
Jij hebt allemaal notes voor bagger, ik spaar ze voor het beledigen van etnische/culturele minderheden.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Zal wel omdat ik toen heil plexcon met mijn minecraft poppetje in hitler begroetings stand en een hakenkruis op de achtergrond![]()
quote:Op maandag 22 april 2013 14:34 schreef MineraalWater het volgende:
Zal wel omdat ik toen heil plexcon met mijn minecraft poppetje in hitler begroetings stand en een hakenkruis op de achtergrond![]()
![]()
REMY WAAROM BEN IK GEEN ELITE?It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Ohja deze is ook leuk, Heb ik toen op Torchcraft gezet.
Was me wel snel gevonden, 20 minuutjes ofzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik haat niet op bobbertj0n?quote:Op maandag 22 april 2013 10:15 schreef bobbernaut het volgende:
Wat is dat met al die nieuwe MC mensen die gaan haten op mij?Op maandag 8 oktober 2012 22:34 schreef LompeHork het volgende:
Jij niet, jij mag blijven.quote:
Ik?quote:Op maandag 22 april 2013 10:15 schreef bobbernaut het volgende:
Wat is dat met al die nieuwe MC mensen die gaan haten op mij?![]()
Dat is geen haat![]()
[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 22-04-2013 14:47:25 ]![]()
.. fuckquote:Op maandag 22 april 2013 14:28 schreef STING het volgende:
[..]
Notities voor moderators en admins onderling. Handig om te zien als iemand bijv. meerdere keren vieze plaatjes post![]()
Mwaaaaaahquote:
HA!quote:Op maandag 22 april 2013 14:33 schreef bobbernaut het volgende:
41 notes
http://www.fok.nl/shop/notes.php![]()
![]()
Chapeauquote:Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Geen ideequote:Op maandag 22 april 2013 14:47 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]Van wanneer was die ook alweer?
![]()
quote:![]()
Ultimate hardcore en dan gaan klagen dat het moeilijk is. Ja duhhhHet is juist de bedoeling dat je niet als klapjosti's gaat rond kutten.
![]()
Geen 56 notes hebben
Dat is ook weer zoquote:Op maandag 22 april 2013 14:57 schreef Timwonnacott het volgende:
Ultimate hardcore en dan gaan klagen dat het moeilijk is. Ja duhhhHet is juist de bedoeling dat je niet als klapjosti's gaat rond kutten.
![]()
Dat was mijn point of view. @ UHC.
Fraps had niet in 1080p opgenomen dus je moet het doen met een iets lagere kwaliteit..
(Ja. Ik heb een keer in een cave met optifine gezoomed. Dit was niet met opzet maar uit automatisme.. )![]()
Maar dat is leukquote:Op maandag 22 april 2013 14:57 schreef Timwonnacott het volgende:
![]()
Je hebt 2 notes gekregen van onze moderators.Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
Ik heb dat ooit gedaan met die copyright vrije dubstep/electro/house/etc. die ik hier had neer gepleurt. Ik had geen zin om het van elk nummer individueel uit te zoekenquote:Op maandag 22 april 2013 15:10 schreef -Datdus- het volgende:
Mensen die hun mp3 download vals aanprijzen als 320kbs mogen van mij echt naar de pomp lopen.![]()
![]()
28-03-2013 @ 13:37quote:Op maandag 22 april 2013 15:10 schreef Curlbrah het volgende:
Je hebt 2 notes gekregen van onze moderators.
User verplaatst naar groep Crew - Frontpage
28-03-2013 @ 13:37
User verplaatst naar groep Crew - Frontpage + Film
niet echt boeiend welChickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
13:37quote:Op maandag 22 april 2013 15:12 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
User verplaatst naar groep Crew - Frontpage
User verplaatst naar groep Crew - Frontpage + Film
niet echt boeiend wel![]()
![]()
http://forum.fok.nl/topic/1957118(andere FOK! minecraft server? )
Voor dit forum is privetoegang vereist. Meen je dat je die moet hebben, mail dan naar forum@fok.nl.quote:Op maandag 22 april 2013 15:14 schreef Curlbrah het volgende:
http://forum.fok.nl/topic/1957118(andere FOK! minecraft server? )
![]()
Wat.twitter:911BUFF twitterde op maandag 22-04-2013 om 15:14:02RUSSIA: GUNMAN OPENED FIRE KILLING 6 PEOPLE INCLUDING 16 YEAR OLD GIRL IN BELGOROD. SUSPECT RELEASED FROM PRISON LAST YEAR, STILL AT LARGE! reageer retweet
![]()
![]()
85.236.109.210:27165Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
Tot mijn spijt heb ik vorig jaar twee keer mogen ervaren dat dit niet het geval is.quote:Op maandag 22 april 2013 15:17 schreef d4v1d het volgende:
Kan / Mag je een screenshot van dat topic posten?![]()
okey ff ddosser_legit_cracked_novirus100%.exe downloadenAls jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
Een vriend van mij zei dat ook op school over het schoolnetwerk. Hij ging het doen terwijl hij nog ingelogd was op zijn schoolaccount... Ja.quote:![]()
DDoS'en op windowsquote:Op maandag 22 april 2013 15:19 schreef Ame_thyst het volgende:
okey ff ddosser_legit_cracked_novirus100%.exe downloaden![]()
![]()
![]()
Straks DDoS ik je moeder.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
The K is the extinction coefficient: the amount of absorption loss when an electromagnetic wave propagates through a material. This is usually confused with the Abbe, but it is not related to this. K is related to the extinction of the wave.Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
k van koffie, en die golft hier naar binnen todat het geabsorbeerd is .Fear is the grease of society.![]()
Je bent de L vergetenquote:Op maandag 22 april 2013 15:43 schreef vogelkooi het volgende:
de M is van meneer mender en meervoudige doodslag.![]()
quote:Op maandag 22 april 2013 15:49 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
De O is van Ongeneeslijk, zo kun je de kansloosheid van deze SC het beste beschrijven.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: