SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zeg het maar.
ja.. ik rook het door mn tvquote:
Jaquote:Op zondag 21 april 2013 22:56 schreef gniffie het volgende:
De ouderwetse Strootman. Alsof die ooit goed speelt
banquote:Op zondag 21 april 2013 22:56 schreef gniffie het volgende:
wAT ZEG JE NOU GVD?????quote:Op zondag 21 april 2013 22:56 schreef gniffie het volgende:
Bert stelde hem op hoorquote:Op zondag 21 april 2013 22:58 schreef Shreyas het volgende:
Van Marwijk moet weer even zijn schoonzoon ophemelen die het EK voor Nederland heeft verkloot en er voor heeft gezorgd dat PSV geen kampioen is geworden
zeer waardevolle speler als hij zn kop er ff bij houdt, maar nog geen van bommel.quote:Op zondag 21 april 2013 22:56 schreef gniffie het volgende:
oh ja Mark heeft het verneukt tijdens het EK, de rest speelde GE-WELDIG!quote:Op zondag 21 april 2013 22:58 schreef Shreyas het volgende:
Van Marwijk moet weer even zijn schoonzoon ophemelen die het EK voor Nederland heeft verkloot en er voor heeft gezorgd dat PSV geen kampioen is geworden
Ja best vaak wel.quote:Op zondag 21 april 2013 22:56 schreef gniffie het volgende:
hier past slechtsquote:Op zondag 21 april 2013 22:58 schreef Shreyas het volgende:
Nee pik, Heerenveenquote:
Ik dacht dat hij zelf al wel een duidelijke voorkeur voor Ajax had uitgesproken.quote:Op zondag 21 april 2013 23:00 schreef Doublepain het volgende:
Maher moet overigens gewoon zeggen wat ie wil ipv schijnheilig doen
Ja dat is handig, niet iedereen is zo dom als jij hoor.quote:Op zondag 21 april 2013 23:00 schreef Doublepain het volgende:
Hij doet niet schijnheilig, hij wilt gewoon naar de club die hebt het beste jaarsalaris geeft, dat zou jij ook doen.quote:Op zondag 21 april 2013 23:00 schreef Doublepain het volgende:
Maher heeft weinig te zeggen denk ik, AZ zal wel een mooi hoog bod uit Engeland voor hem uitkiezenquote:Op zondag 21 april 2013 23:00 schreef Doublepain het volgende:
Dan gaat ie naar City dus?quote:Op zondag 21 april 2013 23:01 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Hij doet niet schijnheilig, hij wilt gewoon naar de club die hebt het beste jaarsalaris geeft, dat zou jij ook doen.
Dat denk ik wel jaquote:
Die kans is zeer aannemelijk jaquote:
Hij kan toch wel zeggen waar hij liever naar wil?quote:Op zondag 21 april 2013 23:02 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Maher heeft weinig te zeggen denk ik, AZ zal wel een mooi hoog bod uit Engeland voor hem uitkiezen
Hij moet zelf toch die handtekening zetten? Als hij meer dan twee hersencellen heeft, doet ie dat heus niet.quote:
quote:Op zondag 21 april 2013 23:02 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hij kan toch wel zeggen waar hij liever naar wil?
Zo kan de ander club een ander speler zoeken ipv maanden achter zijn reet aanlopen
dat wordt later alleen maar tegen je gebruiktquote:Op zondag 21 april 2013 23:02 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zo kan de ander club een ander speler zoeken ipv maanden achter zijn reet aanlopen
Dan kan Louis in ieder geval al een naam afschrijven voor het WK.quote:
Hey lang niet gezienquote:Op zondag 21 april 2013 23:03 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik hoor Waterreus niet graag praten.
Gelukkig zit hij er niet.²
BOMMEL HELD DONDER OP MAN HIJ HAD BETER EEN BOXER KUNNEN WORDEN... HOPENLIJK LIGT DIE GAUW TUSSEN 6 PLANKEN...quote:
ach zo vaak dergelijke dingen gehoord. Dan vraagt AZ 15 miljoen en dan komt er niemand uit Nederland en gaat hij toch naar het buitenlandquote:Op zondag 21 april 2013 23:03 schreef Doublepain het volgende:
[..]
[..]
Hij zegt zelf liever in NL te blijven, dus geld is niet belangrijk
Die jongen is 19 jaar, hij is allang blij dat hij op een voetstuk geplaatst wordt en zo veel media-en clubaandacht krijgt.quote:Op zondag 21 april 2013 23:02 schreef Doublepain het volgende:
[..]
quote:Op zondag 21 april 2013 23:03 schreef Maineye het volgende:
[..]
BOMMEL HELD DONDER OP MAN HIJ HAD BETER EEN BOXER KUNNEN WORDEN... HOPENLIJK LIGT DIE GAUW TUSSEN 6 PLANKEN...
lol iksdeequote:Op zondag 21 april 2013 23:03 schreef Maineye het volgende:
[..]
BOMMEL HELD DONDER OP MAN HIJ HAD BETER EEN BOXER KUNNEN WORDEN... HOPENLIJK LIGT DIE GAUW TUSSEN 6 PLANKEN...
quote:Op zondag 21 april 2013 23:03 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik hoor Waterreus niet graag praten.
Gelukkig zit hij er niet.²
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |