Mooi tempo, ik ging vandaag niet harder dan 77. Was wel een mooi tochtjequote:Op zondag 21 april 2013 22:23 schreef Patroon het volgende:
Lol, KOM behaald in de afdaling vanuit Tecklenburg. 1/185. Ging daar 85 naar beneden.
http://app.strava.com/segments/3893160
Dalen is bochtentechniek. Een zwaarder iemand die rechtdoor gaat is echter moeilijk te kloppen (als ze een beetje aerodynamisch op de fiets zitten, wat de meeste toerders echter niet doen).quote:Op zondag 21 april 2013 22:36 schreef Patroon het volgende:
Je zou verwachten dat de zwaardere mensen sneller dalen, maar ze vangen ook meer wind.. ik rij ze altijd voorbij, zelfs zonder trappen...
Mooi werk!quote:Op zondag 21 april 2013 22:39 schreef Wombcat het volgende:
Vandaag heb ik de Fleche Normande gereden. Een cyclo over 145 km met 1365 hoogtemeters. Ca. 340 man aan de start. Er werd gestart op nummer en omdat ik me gisteren pas ingeschreven had, stond ik dus achteraan.
Na 7 km volle bak sloot ik aan bij het eerste peloton, om vervolgens de eerste klim op te mogen. Lekker is anders...
Uiteindelijk zat ik na een kilometer of 40 in een pelotonnetje van een man of 60, wat uitdunde tot een man of 35-40. Op de slotklim begon ik wel 'vrolijk' als eerste, maar werd in de 2e helft door de hele groep voorbijgereden.
Ik kon nog wel weer aansluiten, de groep was nog een mannetje of 25 groot (of de rest er voor zat of toch nog achter me was gebleven, weet ik niet). Ik was 4e in de sprint van de groep. Ik was wel de snelste in de laatste 200 meter, maar zat op 300 meter voor de finish nog opgesloten, moest even remmen en toen waren er 6 man licht vooruit. Twee daarvan haalde ik nog in, maar de finish was wat te dichtbij om de rest ook nog in te halen.
Als 14e gefinished, in 4 uur 33 minuten.
Leuk fietsen daar in Normandië
Zag ik ja. Ik haalde maar 78. 15th / 186. Niet slecht.quote:Op zondag 21 april 2013 22:23 schreef Patroon het volgende:
Lol, KOM behaald in de afdaling vanuit Tecklenburg. 1/185. Ging daar 85 naar beneden.
http://app.strava.com/segments/3893160
Je hebt gewoon lekker rollende wielen. Ik rolde jou ook telkens voorbij vorige week, ook zonder trappen. Mijn wielen rollen dus lekkerderderder.quote:Op zondag 21 april 2013 22:36 schreef Patroon het volgende:
Je zou verwachten dat de zwaardere mensen sneller dalen, maar ze vangen ook meer wind.. ik rij ze altijd voorbij, zelfs zonder trappen...
Tnx.quote:
Haha, ik zou het doen!quote:Op maandag 22 april 2013 07:31 schreef kanovinnie het volgende:
Wacht, ik kan nu ook een segment maken waar ik sneller was dan marco
Was lang zoeken zeker?quote:Op zondag 21 april 2013 23:10 schreef Oksel het volgende:
Ha! Gelukt! Een segment waar ik sneller was dan Patroon.
http://app.strava.com/segments/3893717
Oksel
Apr 21, 2013
35.7km/h
225W
27:54
Patroon
Apr 21, 2013
35.5km/h
179W
28:04
Flikker opquote:
Behalve het patroon heb je een adapter nodig. In die adapter schroef of klik je het patroon, en de adapter zet je op het ventiel.quote:Op maandag 22 april 2013 07:34 schreef KolonelBroodje het volgende:
Ik heb even een vraag, ik wil co2 patronen aanschaffen, maar welke moet ik hebben?
Ik heb en wil liever geen pompje, is dan een patroon met schroefdraad goed voor een frans vertiel, of heb ik nog meer nodig?
Alvast bedankt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |