Haha, echt grappige foto'squote:Op maandag 22 april 2013 20:10 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik moest gisteren echt lachen om De eeuwige strijd tussen katten en luxaflex
Kunnen kleine vernielers zijn, die 'schattige' beestjesquote:
Ik weet er alles vanquote:Op maandag 22 april 2013 20:13 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Kunnen kleine vernielers zijn, die 'schattige' beestjes
Volgens Joop, die er toevallig een zak geld mee krijgt.quote:Op maandag 22 april 2013 20:15 schreef MaryMouse het volgende:
Koningslied blijft, want 60% van de Nederlanders vind het wél goed
Ik ga dus gewoon uit protest het Wilhelmus zingenquote:Op maandag 22 april 2013 20:16 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Volgens Joop, die er toevallig een zak geld mee krijgt.
Ik ken het Wilhelmus niet eens (helemaal) uit m'n kopquote:Op maandag 22 april 2013 20:17 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ga dus gewoon uit protest het Wilhelmus zingen
Ik ook alleen maar het 1e en 6e couplet hoor. Gelukkig is mijn vader nooit zo gek geweest om te verlangen dat we ze alle 15 uit ons hoofd zouden leren.quote:Op maandag 22 april 2013 20:22 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik ken het Wilhelmus niet eens (helemaal) uit m'n kop
Ik ken tot en met de de koning geëerd te hebbenquote:Op maandag 22 april 2013 20:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ook alleen maar het 1e en 6e couplet hoor. Gelukkig is mijn vader nooit zo gek geweest om te verlangen dat we ze alle 15 uit ons hoofd zouden leren.
Godver, aan je werk vlerk!quote:Op maandag 22 april 2013 20:23 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Niet zo aanstellen joh, ik heb het nog nooit verplicht hoeven te zingen
quote:Op maandag 22 april 2013 20:25 schreef BredeBroeder het volgende:
\
[..]
Ik ken tot en met de de koning geëerd te hebben
^ dit dus....quote:
Nooit op school gezeten?quote:Op maandag 22 april 2013 20:23 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Niet zo aanstellen joh, ik heb het nog nooit verplicht hoeven te zingen
Nee, ga het maar leren vlerk. Overmorgen ga ik je overhorenquote:Op maandag 22 april 2013 20:27 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Tip van Flip, bemoei je ff met je eigen zaken
Ja. Bv bij de aubade.quote:
Bij deze meldt ik me overmorgen ziekquote:Op maandag 22 april 2013 20:28 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, ga het maar leren vlerk. Overmorgen ga ik je overhoren
Lafaardquote:Op maandag 22 april 2013 20:29 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Bij deze meldt ik me overmorgen ziek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |