Ik denk de laatste tijd te vaak aan mijn ex, heel raarquote:Op zondag 21 april 2013 21:25 schreef msacras het volgende:
[..]
Nah niet eens, ik ben blijven zitten dus pas 5vwo. Geen CE dus, wel schoolexamens. En met m'n ex.. tsja, gewoon gedoe. Aan-uit etc, elkaar nog wel willen maar geen relatie, etc. ik had het even moeilijk met alles Maar dat is nu helemaal over.
Cuz unicorns are greatquote:Op zondag 21 april 2013 21:32 schreef jordyqwerty het volgende:
Waarom staat er een eenhoorn in de OP?
quote:Op zondag 21 april 2013 21:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik denk de laatste tijd te vaak aan mijn ex, heel raar
Ik sta gewoon te lang droog
Assen, dan belde ik altijd mijn ouders dat ze me konden ophalen van het station.quote:
Omdat eenhoorns fucking gaaf zijnquote:Op zondag 21 april 2013 21:32 schreef jordyqwerty het volgende:
Waarom staat er een eenhoorn in de OP?
YOLOquote:Op zondag 21 april 2013 21:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Wil ineens van een brug afspringen
bungee jumpen?quote:Op zondag 21 april 2013 21:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
bijna groningennnnnquote:Op zondag 21 april 2013 21:34 schreef Renesite het volgende:
[..]
Assen, dan belde ik altijd mijn ouders dat ze me konden ophalen van het station.
"Ik bel wel wanneer ik in Assen ben"
aw:(quote:
wel hand in handquote:Op zondag 21 april 2013 21:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Stop es met roken slettenbakquote:Op zondag 21 april 2013 21:36 schreef Etsu het volgende:
araaaaa, als ik in groningen ben, nog een sigaretje.al 2,5 uur bijna niet gerookt
Tofffffquote:
Als vrouw kan je dat juist eerder zeggen (natte poes ditdat hihi)quote:Op zondag 21 april 2013 21:36 schreef msacras het volgende:
[..]
aw:(
ik weet hoe je je voelt
ik sta ook wel al lang droog
(kan je dat eigenlijk zeggen als vrouw?)
nouja je begrijpt wat ik bedoel
Over een half uur peuken kopenquote:Op zondag 21 april 2013 21:36 schreef Etsu het volgende:
araaaaa, als ik in groningen ben, nog een sigaretje.al 2,5 uur bijna niet gerookt
quote:
ohja das waarquote:Op zondag 21 april 2013 21:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als vrouw kan je dat juist eerder zeggen (natte poes ditdat hihi)
ik ben ook niet kutquote:Op zondag 21 april 2013 21:37 schreef Trollscience het volgende:
wil fakking kogel door me kop ieder1 is kut behalve me vriendinne -.-
Haat aan mongolen?quote:Op zondag 21 april 2013 21:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
Mensen die achter andermans reet aanlopen en kwijlen![]()
![]()
![]()
wie doet dat danquote:Op zondag 21 april 2013 21:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
![]()
![]()
Beetje kwijl is lekkerquote:Op zondag 21 april 2013 21:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
![]()
![]()
dexterquote:Op zondag 21 april 2013 21:38 schreef Trollscience het volgende:
[ afbeelding ]
aww dit is zo'n leuk gifje
ok danquote:
Trollschatjequote:Op zondag 21 april 2013 21:37 schreef Trollscience het volgende:
mensen die rokencyanide
altijd uit je muil stinken
verslaafd zijn
![]()
maakt niet uit, maakt niet uitquote:Op zondag 21 april 2013 21:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
niet mijn beste dag, sorry
omg accepteren we dit?quote:
Ik heb donderdag wel vrij, heb je dan een gaatje?quote:Op zondag 21 april 2013 21:39 schreef msacras het volgende:
[..]
maakt niet uit, maakt niet uit
die dagen hebben we allemaal wel eens
dus, neuken?
verdomme ik klikte erop aangezien hij bij mij ook ongeveer op het punt staat om aan de lader te leggen..quote:
haha, ik schrok ff, dacht dat m'n computer leeg wasquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |