Geen macbook hebbenquote:Op zondag 21 april 2013 20:57 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Dell precision 4600.
minecraft werkt niet door drivers of zo iets
quote:
quote:
hahahaa :s ;s;s;quote:
ligt aan jou, al 3 jaar iphone en nu ook macbook, nooit problemen (behalve moederbord kapot, maar dat was fabricagefout)quote:Op zondag 21 april 2013 21:00 schreef OmgevallenFlat het volgende:
apple koop ik niet meer heb al zo ipad ding werkt ook van alles niet
wie?quote:
geen geld hebbenquote:Op zondag 21 april 2013 21:00 schreef Ezell het volgende:
[..]
Belachelijk veel geld uitgeven aan een laptop.
quote:Op zondag 21 april 2013 20:58 schreef Taexon het volgende:
Prom niet aanbidden
No offense, maar als je de hele tijd gaat zitten trollen in een SC (le maymay xd xd) heeft het ook niet veel nut er te zijn en moet je niet gaan janken als mensen boos wordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarovoor heb jij een duur ding nodig?quote:Op zondag 21 april 2013 20:58 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ja ze hadden niet veel meer dure dingenLekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
alles voor jou. ik steel van die rijke OFquote:
ja maar ipad is anders want het laggt soms en dat hoort echt nietquote:Op zondag 21 april 2013 21:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
ligt aan jou, al 3 jaar iphone en nu ook macbook, nooit problemen (behalve moederbord kapot, maar dat was fabricagefout)
Nou, dan mis je iets. Ik heb een iPhone en wil ook niemeer zonder niequote:Op zondag 21 april 2013 21:00 schreef OmgevallenFlat het volgende:
sinds vandaagquote:
des te duurder des te beter dacht ikquote:Op zondag 21 april 2013 21:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
No offense, maar als je de hele tijd gaat zitten trollen in een SC (le maymay xd xd) heeft het ook niet veel nut er te zijn en moet je niet gaan janken als mensen boos worden
[..]
Waarovoor heb jij een duur ding nodig?
quote:Op zondag 21 april 2013 21:01 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nou, dan mis je iets. Ik heb een iPhone en wil ook niemeer zonder nie
Ik ben er mee bezig, over 2 maanden heb ik hem als het goed isquote:
Je kan er niet mee omgaan gr grquote:Op zondag 21 april 2013 21:00 schreef OmgevallenFlat het volgende:
oh tofquote:Op zondag 21 april 2013 21:02 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
sinds vandaag
Maar nu ik je toch spreek, wil je me in de wa-groep zetten"@
quote:Op zondag 21 april 2013 21:02 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Sorry, maar de titel aandachtshoer is al bezet. Wacht op jouw beurt
ERHMAGERDquote:Op zondag 21 april 2013 21:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ben er mee bezig, over 2 maanden heb ik hem als het goed is
quote:
quote:Op zondag 21 april 2013 21:02 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Sorry, maar de titel aandachtshoer is al bezet. Wacht op jouw beurt
is goed schatquote:Op zondag 21 april 2013 21:01 schreef supersof het volgende:
[..]
alles voor jou. ik steel van die rijke OF
Neuh.quote:Op zondag 21 april 2013 21:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja jonge kom ruzie maken dan
2145 groningen centraal
omg je bent er weerquote:Op zondag 21 april 2013 21:02 schreef msacras het volgende:
[..]
wat was ik ookalweer?
ben het vergeten, zo lang hier niet geweest
ik mis jullie wel hoor
Voor de helft heb je een prima laptop, max duizend anders. Daarna wordt het echt te veel van het goedequote:Op zondag 21 april 2013 21:02 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
des te duurder des te beter dacht ik
jaaa, superdruk met school en werk en met mezelf vooral dus daarom ff van fok weggeweest maar ik ben terug!quote:
ja amar ik wil die zware games erop draaienquote:Op zondag 21 april 2013 21:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Voor de helft heb je een prima laptop, max duizend anders. Daarna wordt het echt te veel van het goede
Haha het internet is zo cool als je moet lerenquote:Op zondag 21 april 2013 21:01 schreef msacras het volgende:
[..]
goed
en met jou?
ik heb weer examens dus ik ben terug op foklol, volkomen logisch. meh.
Dan heb je een 11 inch model met 128GB opslag, is te weinig voor dagelijks gebruik denk ikquote:Op zondag 21 april 2013 21:03 schreef OmgevallenFlat het volgende:
oh macbook was 500 goedkoper geweest
Kan ook op eentje van 1000quote:Op zondag 21 april 2013 21:03 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ja amar ik wil die zware games erop draaien
leuk tochquote:
ja daarom maar ik moet deze laptop gewoon goed instellen denk en anders ben ik opgelichtquote:Op zondag 21 april 2013 21:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dan heb je een 11 inch model met 128GB opslag, is te weinig voor dagelijks gebruik denk ik
ja maar dat staat skeerquote:Op zondag 21 april 2013 21:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Kan ook op eentje van 1000
hossel swaggg!!quote:Op zondag 21 april 2013 21:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
14 jarige met een laptop van 1500
wat is er erg aan dan?quote:Op zondag 21 april 2013 21:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
14 jarige met een laptop van 1500
komt wel goed schatjequote:Op zondag 21 april 2013 21:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
En ik maar ploeteren voor mijn macbook van 2000
Heb je java al geinstalleerd? Daar draait minecraft opquote:Op zondag 21 april 2013 21:04 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ja daarom maar ik moet deze laptop gewoon goed instellen denk en anders ben ik opgelicht
Waarom zo'n dure? Ik heb voor de helft van dat geld een MacBook gehaald.quote:Op zondag 21 april 2013 21:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
ooh het is nog steeds aan?quote:Op zondag 21 april 2013 21:04 schreef Taexon het volgende:
[..]
Haha het internet is zo cool als je moet leren
Hier ook goed, weer lekkah bij prom:
mijne was 2500 ofzo.quote:Op zondag 21 april 2013 21:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
ja java natuurlijk gta en twd si werken gewoon maar minecraft zeurt over de video card driversquote:Op zondag 21 april 2013 21:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Heb je java al geinstalleerd? Daar draait minecraft op
AI WANNA HOLT JOE WANNA HOLT JOE TAITquote:
ja ssstquote:Op zondag 21 april 2013 21:04 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
maar dan komt van die examens weinig terecht
Neequote:
Mijn MacBook kostte ook 2000 eu, maar ik heb een pro met i7 processor.quote:Op zondag 21 april 2013 21:05 schreef Ezell het volgende:
[..]
Waarom zo'n dure? Ik heb voor de helft van dat geld een MacBook gehaald.
strugglesquote:
ik heb een N53SVquote:Op zondag 21 april 2013 21:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee
Een applelaptop van 500 staat skeer.
http://tweakers.net/price(...)4215h/specificaties/
Ken meerdere mensen met deze laptop (of zelfde serie) Prima ding, ziet er goed uit
en de mijne ook tax plehquote:
Ik kreeg een pc van 600 euro van mijn ouders en een nokia 3310, ik was gelukkigquote:
ja maar je moet veel dure dingen hebben anders werkt er nooit iets duren dingen zijn duurzaam dus die gaan niet zo snel kapot als je prut gaat halen zo kapotquote:Op zondag 21 april 2013 21:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee
Een applelaptop van 500 staat skeer.
http://tweakers.net/price(...)4215h/specificaties/
Ken meerdere mensen met deze laptop (of zelfde serie) Prima ding, ziet er goed uit
Daar heb ik echt geen verstand van.quote:Op zondag 21 april 2013 21:07 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Mijn MacBook kostte ook 2000 eu, maar ik heb een pro met i7 processor.
Hopelijk ooit met een ssd upgraden
euhquote:Op zondag 21 april 2013 21:08 schreef supersof het volgende:
raad het liedje
TUDU TUTUTUTUTUTUTUTU
pling plingplging
ja maar jij bent ook niet ge emigreerd neem ik aanquote:Op zondag 21 april 2013 21:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik kreeg een pc van 600 euro van mijn ouders en een nokia 3310, ik was gelukkig
euh waarom :S?quote:Op zondag 21 april 2013 21:08 schreef msacras het volgende:
[..]
true, true
wel ff wennen die ava haha, denk steeds dat je JRRY bent
Ik maak muziek met een pcquote:Op zondag 21 april 2013 21:05 schreef Ezell het volgende:
[..]
Waarom zo'n dure? Ik heb voor de helft van dat geld een MacBook gehaald.
raad dang XD XDquote:
quote:Op zondag 21 april 2013 21:08 schreef jordyqwerty het volgende:
Mijn broertje maakte net met flitser een foto van zijn boterhammen'ja iemand op whatsapp vroeg dat'
Je bent aandachtshoer junior, zo goed?quote:Op zondag 21 april 2013 21:02 schreef msacras het volgende:
[..]
wat was ik ookalweer?
ben het vergeten, zo lang hier niet geweest
ik mis jullie wel hoor
nja allebei een geel/oranje diertje enzo, weetjewelquote:
Ik ook niet, heb me laten adviseren door de verkoper en gelijk de duurste gekocht omdat ik dacht dat t wel zo genoeg zou zijnquote:
Ja alweer bijna een maand een andere ui, mijn autisme heeft het er nog moeilijk meequote:Op zondag 21 april 2013 21:08 schreef msacras het volgende:
[..]
true, true
wel ff wennen die ava haha, denk steeds dat je JRRY bent
retina?quote:
stuur me een screenshot van de meldingquote:Op zondag 21 april 2013 21:06 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ja java natuurlijk gta en twd si werken gewoon maar minecraft zeurt over de video card drivers
zou ik ook zo kunnen doen, hahaquote:Op zondag 21 april 2013 21:08 schreef jordyqwerty het volgende:
Mijn broertje maakte net met flitser een foto van zijn boterhammen'ja iemand op whatsapp vroeg dat'
dafuqquote:Op zondag 21 april 2013 21:08 schreef jordyqwerty het volgende:
hahhahahahahaquote:Op zondag 21 april 2013 21:08 schreef jordyqwerty het volgende:
ik weet het ook nietquote:Op zondag 21 april 2013 21:10 schreef supersof het volgende:
niemand kan het liedje raden hahaha X Dxxd
Nee doe eens een makkelijk liedje daar ben ik wel goed inquote:Op zondag 21 april 2013 21:10 schreef supersof het volgende:
niemand kan het liedje raden hahaha X Dxxd
truequote:Op zondag 21 april 2013 21:09 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Je bent aandachtshoer junior, zo goed?
Mis u 2 bby. Minder leven hebben, vaker fokken
O, vandaar. Maar da's dan nog een best mooie korting.quote:Op zondag 21 april 2013 21:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik maak muziek met een pcVirtuele synthesizers hebben trekken veel kracht, dus ik neem de 15-inch met een dikke i7. Maar zal waarschijnlijk 1700 worden met studentenkorting
Die willen gewoon zo'n duur ding verkopen.quote:Op zondag 21 april 2013 21:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ook niet, heb me laten adviseren door de verkoper en gelijk de duurste gekocht omdat ik dacht dat t wel zo genoeg zou zijn
bohhhquote:Op zondag 21 april 2013 21:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
zeer zeker. ook grootste geheugen en alles.
pff, arme taxquote:Op zondag 21 april 2013 21:09 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ja alweer bijna een maand een andere ui, mijn autisme heeft het er nog moeilijk mee
er is geen tekst.quote:
Ik mis jou ook, ookal ken ik je niet.quote:Op zondag 21 april 2013 21:10 schreef msacras het volgende:
[..]
true
ja ik heb net té veel gezopen op een huwelijksfeestje van m'n ouders, gezoend met de gitarist/leadzanger van de band die speelde
je zou dus wel kunnen zeggen dat mijn leven tamelijk over is
en ik moet leren
en ik mis jullie
Etsu heeft hier totaal geen verstand van.quote:Op zondag 21 april 2013 21:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
quote:Op zondag 21 april 2013 21:10 schreef msacras het volgende:
[..]
pff, arme tax![]()
hier om je te troosten:
oke wacht.quote:Op zondag 21 april 2013 21:10 schreef JRRY het volgende:
[..]
Nee doe eens een makkelijk liedje daar ben ik wel goed in
is toch ook zo?quote:Op zondag 21 april 2013 21:11 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Etsu heeft hier totaal geen verstand van.
Redenering: Meeste, grootste, oh zal wel goed zijn:
Enigszins wel mee eens, maar een een Asus-laptop van 800 euro is beter dan een HP-laptop van 800 euro.quote:Op zondag 21 april 2013 21:07 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ja maar je moet veel dure dingen hebben anders werkt er nooit iets duren dingen zijn duurzaam dus die gaan niet zo snel kapot als je prut gaat halen zo kapot
Kids arent safe in the metroquote:Op zondag 21 april 2013 21:11 schreef supersof het volgende:
[..]
oke wacht.
WE MET YESTERDAY AT THE TESCO
Ik ben Maaike, vaste member van de JNG SC al sinds het begin, maar heb even een pauze van een maandje gehad omdat ik veel aan school etc moest werken. Maar ik ben terug!quote:Op zondag 21 april 2013 21:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik mis jou ook, ookal ken ik je niet.xoxo
SSD is een schijf zonder bewegende delen, als een usb-stisck, met chips. En het gaat snelquote:
Ja dat wel, maar zoveel heb je nooit nodigquote:
klangkarruselquote:Op zondag 21 april 2013 21:12 schreef JRRY het volgende:
sof ik denk dat je klangkarrussel sonnendans bedoelde
Ooooops. Succes!quote:Op zondag 21 april 2013 21:10 schreef msacras het volgende:
[..]
true
ja ik heb net té veel gezopen op een huwelijksfeestje van m'n ouders, gezoend met de gitarist/leadzanger van de band die speelde
je zou dus wel kunnen zeggen dat mijn leven tamelijk over is
en ik moet leren
en ik mis jullie
huhquote:
Oke aangenaam kennis te maken. Ik ben Etsu en ben sinds kort hier, voornamelijk 's savonds en 's nachts en heel veel overdagmensen mogen mij niet en ik hen ook niet. hopelijk worden wij zielsverwanten en nog veel plezier op school xoxoxquote:Op zondag 21 april 2013 21:12 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik ben Maaike, vaste member van de JNG SC al sinds het begin, maar heb even een pauze van een maandje gehad omdat ik veel aan school etc moest werken. Maar ik ben terug!
xoxo
Ok welke vind jij mooier, deze of Jerry van Tom. Of Ben & Jerry's. Of Beyonce.quote:Op zondag 21 april 2013 21:12 schreef msacras het volgende:
[..]
klangkarrusel
ik heb hem live gezien
en je ava? huh?
O mijn god, ik dacht bij chips als eerst aan eetbare chips. Ernstig.quote:Op zondag 21 april 2013 21:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
SSD is een schijf zonder bewegende delen, als een usb-stisck, met chips. En het gaat snel
valt wel mee hoor, volgensmij weten m'n ouders het niet maar het is gewoon een beetje beschamend, hahaquote:
oh nou ik vind je heel aardig hoorquote:Op zondag 21 april 2013 21:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oke aangenaam kennis te maken. Ik ben Etsu en ben sinds kort hier, voornamelijk 's savonds en 's nachts en heel veel overdagmensen mogen mij niet en ik hen ook niet. hopelijk worden wij zielsverwanten en nog veel plezier op school xoxox
ik vraag de aanschafprijs.quote:Op zondag 21 april 2013 21:12 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar zoveel heb je nooit nodigals je over een jaar weer een nieuwe koopt koop ik 'm wel van je over
hoe ken jij die nog weer :squote:
Ik vind ze allemaal prachtigquote:Op zondag 21 april 2013 21:13 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ok welke vind jij mooier, deze of Jerry van Tom. Of Ben & Jerry's. Of Beyonce.
Dilemma
ken ik nietquote:
quote:Op zondag 21 april 2013 21:12 schreef JRRY het volgende:
sof ik denk dat je klangkarrussel sonnendans bedoelde
Wat heeft dat er mee te maken?quote:Op zondag 21 april 2013 21:08 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ja maar jij bent ook niet ge emigreerd neem ik aan
Als je dat bent verdien je meerquote:Op zondag 21 april 2013 21:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wat heeft dat er mee te maken?
OFquote:Op zondag 21 april 2013 21:15 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Als je dat bent verdien je meer
Is mij iets te veel van het goede. Ga dan wel dingen doen met design, maar daaaammnnquote:Op zondag 21 april 2013 21:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
ohja hahaquote:
Als ik lapo heb wel.quote:Op zondag 21 april 2013 21:15 schreef msacras het volgende:
krijg ik zometeen ook nog wel een naamtopique
mijn ex heet jerry en toen ik jou voor het eerst zag hier op fok schrok ik me dood want hoeveel mensen heten er nou jerryquote:
Overkillquote:Op zondag 21 april 2013 21:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Is mij iets te veel van het goede. Ga dan wel dingen doen met design, maar daaaammnn
jaquote:
Normaal was het 1800-1900 dacht ik, ik neem het lekker ruimquote:Op zondag 21 april 2013 21:10 schreef Ezell het volgende:
[..]
O, vandaar. Maar da's dan nog een best mooie korting.
[..]
Die willen gewoon zo'n duur ding verkopen.
Oquote:Op zondag 21 april 2013 21:15 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ja ik ben hier ook niet meer zo veel hoor
ben & jerry's, tom & jerry, jerry van de spice girls (die 3 meisjes die de wereld redden in Beverly Hills ofzo)quote:Op zondag 21 april 2013 21:16 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
mijn ex heet jerry en toen ik jou voor het eerst zag hier op fok schrok ik me dood want hoeveel mensen heten er nou jerry
Kan ik amperquote:
Bull. shit.quote:Op zondag 21 april 2013 21:15 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Als je dat bent verdien je meer
Ik doe wel eens youtubefilmpjes na-oefenen als ik zin hebquote:Op zondag 21 april 2013 21:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Kan ik amperEigenlijk gewoon niet, ik ken wat akkoordjes en daar riedel ik maar wat mee in Ableton
spice girlsquote:Op zondag 21 april 2013 21:17 schreef JRRY het volgende:
[..]
ben & jerry's, tom & jerry, jerry van de spice girls (die 3 meisjes die de wereld redden in Beverly Hills ofzo)
nooit, ik ben nu aan het frustreren als een mallequote:
Haagen Dazs > Ben & Jerry'squote:Op zondag 21 april 2013 21:17 schreef JRRY het volgende:
[..]
ben & jerry's, tom & jerry, jerry van de spice girls (die 3 meisjes die de wereld redden in Beverly Hills ofzo)
Mensen trappen er inquote:Op zondag 21 april 2013 21:18 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Fok faalt best wel.
4.20 om je user notes in te zien
koop je een abbo voor 3,20 kan je het ook zien
OHja dat was de naamquote:Op zondag 21 april 2013 21:18 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
spice girlsTotally spies bedoel je
Achja, later lach je er alleen maar omquote:Op zondag 21 april 2013 21:13 schreef msacras het volgende:
[..]
valt wel mee hoor, volgensmij weten m'n ouders het niet maar het is gewoon een beetje beschamend, haha
3 euro*quote:Op zondag 21 april 2013 21:18 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Fok faalt best wel.
4.20 om je user notes in te zien
koop je een abbo voor 3,20 kan je het ook zien
oh shitquote:Op zondag 21 april 2013 21:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
nooit, ik ben nu aan het frustreren als een malle
en ik heb m pas sinds oktober, dus over een jaartje of 3 ofzo is t helemaal vol als ik niks verwijderquote:
Dat uiteraard! Anders doe ik dat natuurlijk niet haha.quote:Op zondag 21 april 2013 21:18 schreef arachide. het volgende:
[..]
Achja, later lach je er alleen maar om
Was hij knap?
Heb liever een full-HD scherm voor het 1440x900 scherm dat er nu inzitquote:
1920x1080 hierquote:Op zondag 21 april 2013 21:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Heb liever een full-HD scherm voor het 1440x900 scherm dat er nu inzit
Ik ga ze binnenkort weer eens allemaal luisterenquote:
Nee ik frustreer me om hem, die opmerkingen somsquote:
Ik ben bijna thuis en daar heb ik Ben en Jerrys van mn huisgenoot in mn vriezer, zal ik 't eten?quote:
wat lief dat je mij uitnodigtquote:Op zondag 21 april 2013 21:21 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik ga ze binnenkort weer eens allemaal luisteren
SSD wel? Ik heb wel echt 500GB nodig eigenlijk, dus toch maar nietquote:Op zondag 21 april 2013 21:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
en ik heb m pas sinds oktober, dus over een jaartje of 3 ofzo is t helemaal vol als ik niks verwijderdus ik kan alles opgebruiken als ik dat wil.
[ afbeelding ]
Doe wat je niet laten kan.quote:Op zondag 21 april 2013 21:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ben bijna thuis en daar heb ik Ben en Jerrys van mn huisgenoot in mn vriezer, zal ik 't eten?
quote:Op zondag 21 april 2013 21:21 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik ga ze binnenkort weer eens allemaal luisteren
ik heb werkelijk geen idee. de beste en de duurste die er is, dus zoek maar op.quote:Op zondag 21 april 2013 21:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
SSD wel? Ik heb wel echt 500GB nodig eigenlijk, dus toch maar niet
Eerste die mijn hoofd in komtquote:
lol, I can imaginequote:Op zondag 21 april 2013 21:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee ik frustreer me om hem, die opmerkingen soms
Maar waarom was je weg?
Er staat flashopslag dus dat moet welquote:Op zondag 21 april 2013 21:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik heb werkelijk geen idee. de beste en de duurste die er is, dus zoek maar op.
Examens zeker? Maar wat is er met je ex dan?quote:Op zondag 21 april 2013 21:22 schreef msacras het volgende:
[..]
lol, I can imagine
Ik had het heel druk met school, werk, mezelf, dingen met m'n ex, enzo. Maar ik ben nu weer helemaal normaal (behalve dan dat ik nog steeds een workaholic ben en te veel aan school doe en ik ben zelf ook nog steeds een mongool natuurlijk. maar verder ben ik weer chill) en heb weer ff tijd voor fok enzo dus.
Told yaquote:Op zondag 21 april 2013 21:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Er staat flashopslag dus dat moet wel
Yesss nicequote:Op zondag 21 april 2013 21:22 schreef msacras het volgende:
[..]
lol, I can imagine
Ik had het heel druk met school, werk, mezelf, dingen met m'n ex, enzo. Maar ik ben nu weer helemaal normaal (behalve dan dat ik nog steeds een workaholic ben en te veel aan school doe en ik ben zelf ook nog steeds een mongool natuurlijk. maar verder ben ik weer chill) en heb weer ff tijd voor fok enzo dus.
Ze hebben weer chocoladekoekjes hè.quote:Op zondag 21 april 2013 21:23 schreef arachide. het volgende:
Ik had net een magnum swirl. Die is zo lekker
okquote:Op zondag 21 april 2013 21:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Er staat flashopslag dus dat moet wel
Keertje bij etsquote:Op zondag 21 april 2013 21:21 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
wat lief dat je mij uitnodigtja lijkt me gezellig
Ja, ik heb nog 425 GB vrijquote:Op zondag 21 april 2013 21:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
okmaar volgens dat ding heb ik 250 GB, dat is toch veel te weinig als jij een laptop van 500GB wil en goedkoper dan mijn ding?
Nah niet eens, ik ben blijven zitten dus pas 5vwo. Geen CE dus, wel schoolexamens. En met m'n ex.. tsja, gewoon gedoe. Aan-uit etc, elkaar nog wel willen maar geen relatie, etc. ik had het even moeilijk met alles Maar dat is nu helemaal over.quote:Op zondag 21 april 2013 21:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Examens zeker? Maar wat is er met je ex dan?
Ik hoop het ook. vandaag weer mooi huisje gezien en zooquote:Op zondag 21 april 2013 21:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
jij komt niet binnen en ik ga verhuizennnnnn boh
Flash is een soort van opslag, SATA is een aansluitingquote:Op zondag 21 april 2013 21:23 schreef Ezell het volgende:
Wat is het verschil tussen een Flash-opslag en een SATA-schijf?
Ga ver weg uit mn buurt wonen hequote:Op zondag 21 april 2013 21:25 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik hoop het ook. vandaag weer mooi huisje gezien en zoo!
quote:Deze Mac heeft 2 geheugensleuven die elk geschikt zijn voor
een geheugenmodule van 1333 MHz DDR3.
dus ik heb een flash ssd?quote:Op zondag 21 april 2013 21:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Flash is een soort van opslag, SATA is een aansluiting
Je hebt 2 soorten schijven, HDD en SSD.
HDD is een fysieke schijf. 1 of meerdere schijfjes in een kastje waar een naald overheen leest. Een SSD (flashopslag) Bestaat uit een hoeveelheid opslagchips zoals die in een USB-stick zitten. Is sneller, zuiniger en schokgevoelig.
/nurt
Eentje gezien in Groningen Zuid, bij de Apenrotsquote:
gwn inspiratie opdoen op artnet jatogggquote:Op zondag 21 april 2013 21:26 schreef Dromenvangertje het volgende:
ik heb 4 kleine canvasjes van 10x15 cm wat zal ik hierop schilderen
Ik hoop westerhaven.quote:Op zondag 21 april 2013 21:27 schreef Renesite het volgende:
[..]
Eentje gezien in Groningen Zuid, bij de Apenrots!
Waar ga jij heen?
Ligt er aan wat er in de sleuven zitquote:Op zondag 21 april 2013 21:25 schreef Etsu het volgende:
ik snap t niet![]()
er staat
bij geheugen:
Deze Mac heeft 2 geheugensleuven die elk geschikt zijn voor
een geheugenmodule van 1600 MHz DDR3.
is dat goed of slecht?
2x4.quote:Op zondag 21 april 2013 21:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ligt er aan wat er in de sleuven zit![]()
Waarschijnlijk 2x2GB of 2x4GB
Ik volg het nog steeds niet zo.quote:Op zondag 21 april 2013 21:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Flash is een soort van opslag, SATA is een aansluiting
Je hebt 2 soorten schijven, HDD en SSD.
HDD is een fysieke schijf. 1 of meerdere schijfjes in een kastje waar een naald overheen leest. Een SSD (flashopslag) Bestaat uit een hoeveelheid opslagchips zoals die in een USB-stick zitten. Is sneller, zuiniger en schokgevoelig.
/nurt
Jup, stukke sneller enzo, maar de ruimte ga ik wel nodig hebbenquote:
Meeehh. Dat soort dingen zijn zo matig.quote:Op zondag 21 april 2013 21:25 schreef msacras het volgende:
[..]
Nah niet eens, ik ben blijven zitten dus pas 5vwo. Geen CE dus, wel schoolexamens. En met m'n ex.. tsja, gewoon gedoe. Aan-uit etc, elkaar nog wel willen maar geen relatie, etc. ik had het even moeilijk met alles Maar dat is nu helemaal over.
wow waarom heb ik nog niet eerder van die site gehoordquote:Op zondag 21 april 2013 21:27 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
gwn inspiratie opdoen op artnet jatoggg
SATA is gewoon een kabeltje, de voorloper (ATA) was gewoon langzamerquote:Op zondag 21 april 2013 21:27 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik volg het nog steeds niet zo.Maar hoe komt het dan dat Etsu op zijn Macbook een flash-opslag heeft en ik een SATA-schijf?
ik haat gamen, dus dat hoeft allemaal niet. gaat mij erom dat ik kan internetten en het draagbaar is voor naar colleges enzo. en documentjes kan aanmakenquote:Op zondag 21 april 2013 21:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Jup, stukke sneller enzo, maar de ruimte ga ik wel nodig hebben
Naar dat huisjequote:Suggested routes
2.4 km, 31 mins
quote:Suggested routes
4.8 km, 59 mins
http://www.artnet.com/auc(...)ked-glass-with-boy-2quote:Op zondag 21 april 2013 21:28 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
wow waarom heb ik nog niet eerder van die site gehoord
De snelheid van de harde schijf is vooral belangrijk bij het zoeken naar bestanden, laptop opstarten, dingen installeeren, programma's opstarten. Bij games zou het levels sneller laden, verder maakt het daarvoor niet uitquote:Op zondag 21 april 2013 21:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik haat gamen, dus dat hoeft allemaal niet. gaat mij erom dat ik kan internetten en het draagbaar is voor naar colleges enzo. en documentjes kan aanmakenen films/series kijken. verder boeit me niet.
Ik ben bijna klaar met mijn examen werk. Het wordt wat!quote:Op zondag 21 april 2013 21:28 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
wow waarom heb ik nog niet eerder van die site gehoord
Pfff, ik zou mij echt meer in dat soort dingen moeten verdiepen om het te snappen.quote:Op zondag 21 april 2013 21:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
SATA is gewoon een kabeltje, de voorloper (ATA) was gewoon langzamer
ga wegquote:Op zondag 21 april 2013 21:30 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
http://www.artnet.com/auc(...)ked-glass-with-boy-2
koop voor mij
Sata is te vergelijken met USB, maar is voor intern in de PC/laptopquote:Op zondag 21 april 2013 21:29 schreef Etsu het volgende:
SATA is dus eigenlijk een apart ding extra dat verbonden is met je mac?
pic?quote:Op zondag 21 april 2013 21:30 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik ben bijna klaar met mijn examen werk. Het wordt wat!
Niet heel veel, heb ook een externe harde schijfquote:
Ookal doe ik dat, lukt me toch nietquote:Op zondag 21 april 2013 21:30 schreef Ezell het volgende:
[..]
Pfff, ik zou mij echt meer in dat soort dingen moeten verdiepen om het te snappen.
Ik zette als 13 jarige mijn eigen PC in elkaar dus ik weet te veel nogquote:Op zondag 21 april 2013 21:30 schreef Ezell het volgende:
[..]
Pfff, ik zou mij echt meer in dat soort dingen moeten verdiepen om het te snappen.
Best wel jaquote:Op zondag 21 april 2013 21:28 schreef arachide. het volgende:
[..]
Meeehh. Dat soort dingen zijn zo matig.
jijquote:Op zondag 21 april 2013 21:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik zette als 13 jarige mijn eigen PC in elkaar dus ik weet te veel nog
Met wat verdieping moet dat heus wel lukken.quote:Op zondag 21 april 2013 21:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ookal doe ik dat, lukt me toch nietBen echt echt echt een n00b op techniek en ict-gebied.
quote:Op zondag 21 april 2013 21:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik zette als 13 jarige mijn eigen PC in elkaar dus ik weet te veel nog
ahquote:Op zondag 21 april 2013 21:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Sata is te vergelijken met USB, maar is voor intern in de PC/laptop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |