Geen macbook hebbenquote:Op zondag 21 april 2013 20:57 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Dell precision 4600.
minecraft werkt niet door drivers of zo iets
quote:
quote:
hahahaa :s ;s;s;quote:
ligt aan jou, al 3 jaar iphone en nu ook macbook, nooit problemen (behalve moederbord kapot, maar dat was fabricagefout)quote:Op zondag 21 april 2013 21:00 schreef OmgevallenFlat het volgende:
apple koop ik niet meer heb al zo ipad ding werkt ook van alles niet
wie?quote:
geen geld hebbenquote:Op zondag 21 april 2013 21:00 schreef Ezell het volgende:
[..]
Belachelijk veel geld uitgeven aan een laptop.
quote:Op zondag 21 april 2013 20:58 schreef Taexon het volgende:
Prom niet aanbidden
No offense, maar als je de hele tijd gaat zitten trollen in een SC (le maymay xd xd) heeft het ook niet veel nut er te zijn en moet je niet gaan janken als mensen boos wordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarovoor heb jij een duur ding nodig?quote:Op zondag 21 april 2013 20:58 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ja ze hadden niet veel meer dure dingenLekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
alles voor jou. ik steel van die rijke OFquote:
ja maar ipad is anders want het laggt soms en dat hoort echt nietquote:Op zondag 21 april 2013 21:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
ligt aan jou, al 3 jaar iphone en nu ook macbook, nooit problemen (behalve moederbord kapot, maar dat was fabricagefout)
Nou, dan mis je iets. Ik heb een iPhone en wil ook niemeer zonder niequote:Op zondag 21 april 2013 21:00 schreef OmgevallenFlat het volgende:
sinds vandaagquote:
des te duurder des te beter dacht ikquote:Op zondag 21 april 2013 21:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
No offense, maar als je de hele tijd gaat zitten trollen in een SC (le maymay xd xd) heeft het ook niet veel nut er te zijn en moet je niet gaan janken als mensen boos worden
[..]
Waarovoor heb jij een duur ding nodig?
quote:Op zondag 21 april 2013 21:01 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nou, dan mis je iets. Ik heb een iPhone en wil ook niemeer zonder nie
Ik ben er mee bezig, over 2 maanden heb ik hem als het goed isquote:
Je kan er niet mee omgaan gr grquote:Op zondag 21 april 2013 21:00 schreef OmgevallenFlat het volgende:
oh tofquote:Op zondag 21 april 2013 21:02 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
sinds vandaag
Maar nu ik je toch spreek, wil je me in de wa-groep zetten"@
quote:Op zondag 21 april 2013 21:02 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Sorry, maar de titel aandachtshoer is al bezet. Wacht op jouw beurt
ERHMAGERDquote:Op zondag 21 april 2013 21:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ben er mee bezig, over 2 maanden heb ik hem als het goed is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |