quote:
ik vind het welquote:
dat moet wel,jaquote:Op zondag 21 april 2013 21:41 schreef computergirl het volgende:
Zal hij nu ook al vrrschil merken met die slaapapneu?
Ze heeft zelf een klein buikjequote:
Ja, was van voor de operatiequote:
Ohoh niet dusquote:Op zondag 21 april 2013 21:44 schreef computergirl het volgende:
Hij zier er goed uit hoor.
Ook niet zo'n jankert als vorige week, dus misschien houdt hij het wel vol
was dat een spoiler?quote:Op zondag 21 april 2013 21:48 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Potverdorie hij wordt gewoon weer dik!!!
Natuurlijk, zal me niks verbazen als hij er geen last meer van heeft.quote:Op zondag 21 april 2013 21:41 schreef computergirl het volgende:
Zal hij nu ook al vrrschil merken met die slaapapneu?
Nee, bedoelde meer wat een rotzooiquote:
quote:Op zondag 21 april 2013 21:48 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Potverdorie hij wordt gewoon weer dik!!!
Klopt, denk dat het komt omdat hij met alles bezig is behalve met zichzelf. Je hoort hem echt alleen maar over zn gezin en het opvoeden van die kids. Voor zichzelf persoonlijk heeft ie volgens mij geen enkel doel in het leven en enkel een crappy baantje....quote:Op zondag 21 april 2013 21:55 schreef opgebaarde het volgende:
Hij was weer behoorlijk wat aangekomen
Inderdaad. Maar hij heeft er ook gewoon geen tijd voor om wat voor zichzelf te doen. Hij werkt een heleboel, als je dan ook nog tijd door moet brengen met je familie en kinderen en moet sporten, dan blijft er niet al te veel over.quote:Op zondag 21 april 2013 21:56 schreef Samson het volgende:
[..]
Klopt, denk dat het komt omdat hij met alles bezig is behalve met zichzelf. Je hoort hem echt alleen maar over zn gezin en het opvoeden van die kids. Voor zichzelf persoonlijk heeft ie volgens mij geen enkel doel in het leven en enkel een crappy baantje....
Maar wat heb je dan uberhaupt voor leven? Daarom zei ik al dat ik niet graag met m zou willen ruilen. Nooit tijd voor jezelf, enkel voor je baas en voor je gezin.quote:Op zondag 21 april 2013 22:01 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Inderdaad. Maar hij heeft er ook gewoon geen tijd voor om wat voor zichzelf te doen. Hij werkt een heleboel, als je dan ook nog tijd door moet brengen met je familie en kinderen en moet sporten, dan blijft er niet al te veel over.
Lijkt op het leven dat vele mensen met een gezin hebben.quote:Op zondag 21 april 2013 22:17 schreef Samson het volgende:
[..]
Maar wat heb je dan uberhaupt voor leven? Daarom zei ik al dat ik niet graag met m zou willen ruilen. Nooit tijd voor jezelf, enkel voor je baas en voor je gezin.
Ben ik blij dat ik geen gezin heb dan, beleef je enkel nog lol aan een uitstapje om de zoveel tijd en daarna weer dezelfde ellende in. Waar begin je aan.quote:Op maandag 22 april 2013 06:58 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Lijkt op het leven dat vele mensen met een gezin hebben.
quote:Toen Sally eind twintig was, werd ze slachtoffer van een ongeluk waarbij haar knie en enkel werden verbrijzeld. Daarna moest ze weer opnieuw leren lopen. Ze kon niet meer terugkeren naar de actieve levensstijl die ze voor het ongeluk had en daardoor werd ze steeds zwaarder. Op 45-jarige leeftijd weegt ze uiteindelijk meer dan 150 kilo. Voor haar komt dan het besef dat als ze haar levensstijl niet omgooit, ze niet in staat zal zijn om haar zoontje Jackson groot te brengen. Na goedkeuring van een arts, begint Sally haar zware, confronterende training met Chris Powell.
Precies. Ook als je niet sportief kan zijn kost het toch enorm veel inzet en doozettingsvermogen om je tot 150 kilo te vreten.quote:
Ik vrees het ook jaquote:
4 min later -> gejankquote:Op zondag 5 mei 2013 20:10 schreef MissJ het volgende:
ze komt tot nu toe wel over als iemand die er echt voor zal gaan zonder veel gejank.
ik neem mijn woorden bij deze terugquote:
Chris mag best bij me langs komen hoorquote:Op zondag 5 mei 2013 20:27 schreef Maraca het volgende:
Jullie worden steeds minder actief in het meepostenMoet ik Chris soms op jullie afsturen, om jullie een schop onder de kont te geven?
Jij kijgt Wendy van Dijkquote:
neeeeeeequote:
Ik snap dat ook niet..quote:Op zondag 5 mei 2013 20:32 schreef MissJ het volgende:
50 kilo afvallen in 3 maanden, lijkt me niet bepaald gezond, maar goed.
Daar gaan wij als tv kijkers toch niet op wachten......quote:Op zondag 5 mei 2013 20:33 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik snap dat ook niet..
Ik zou zeggen doe het over 3 jaar ipv 1. Maarja ze willen/gaan natuurlijk geen 3 jaar begeleiding betalen
Dus dat. En het moet spectaculair zijn voor het programma, dus hoe meer afvallen in kortere tijd, hoe beter.quote:Op zondag 5 mei 2013 20:33 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik snap dat ook niet..
Ik zou zeggen doe het over 3 jaar ipv 1. Maarja ze willen/gaan natuurlijk geen 3 jaar begeleiding betalen
Ze kunnen toch nu beginnen met filmen en over drie jaar uitzenden?quote:Op zondag 5 mei 2013 20:34 schreef Samson het volgende:
[..]
Daar gaan wij als tv kijkers toch niet op wachten......
Dan is het concept van het programma al lang achterhaald....quote:Op zondag 5 mei 2013 20:35 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ze kunnen toch nu beginnen met filmen en over drie jaar uitzenden?
zal mij niks verbazenquote:
Nou ja, als hij elke keer 3 maanden ergens anders woont dan zullen ze elkaar niet zo vaak zienquote:
Ja, laat dat nou een kleeeeeein leugentje omwille van het programma zijn, naar het schijntquote:Op zondag 5 mei 2013 20:46 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nou ja, als hij elke keer 3 maanden ergens anders woont dan zullen ze elkaar niet zo vaak zien
Hij wil haar knop om krijgen...quote:Op zondag 5 mei 2013 20:57 schreef Geo4kant het volgende:
Hartstikke lief van Chris hoor bij hun intrekken, maar als je het probleem niet kan vinden is de kans dat ze terug valt tocht superrrrr groot.. dus is dit ook niet heel goed.
Hij probeert de show te reddenquote:
Zo niet aantrekkelijkquote:Op zondag 5 mei 2013 21:00 schreef Stephanti het volgende:
Wow, die tata's gaan echt alle kanten op met het rennen![]()
Oh, en: Heidi![]()
Ditquote:Op zondag 5 mei 2013 21:03 schreef Lutte het volgende:
Ze komen echt over als zo'n irritant gezond stelletje, dat 's avonds voor de lol samen twintig kilometer gaat hardlopen om vervolgens gelukzalig paprika te gaan knagen op de bank.
quote:Op zondag 5 mei 2013 21:03 schreef Lutte het volgende:
Ze komen echt over als zo'n irritant gezond stelletje, dat 's avonds voor de lol samen twintig kilometer gaat hardlopen om vervolgens gelukzalig paprika te gaan knagen op de bank.
Die krijgen ze hoe dan ook, maar hier knippen ze dat moment er dan uitquote:Op zondag 5 mei 2013 21:10 schreef Maraca het volgende:
Dit doel zal ze ook wel niet gehaald hebben. Dag 50k
Ja, maar als je kijkt waar ze begonquote:
Oh wachtquote:
quote:Voor mannen in de leeftijd van 17 tot en met 29 jaar geldt een gezond vetpercentage van 10% tot 15%. Voor vrouwen in dezelfde leeftijd is dat een percentage tussen de 20% en 25%. Voor mannen tussen de 30 tot en met 39 jaar is een vetpercentage van 15% tot 17,5% gezond. Voor vrouwen in dezelfde leeftijdsgroep is dat 25% tot 27,5%. Voor mannen boven de 40 jaar geldt een gemiddeld gezond vetpercentage van 20%, voor vrouwen boven de 40 jaar 30%.
Er bestaan voor de leeftijdsgroep van 40 jaar en ouder nog specifiekere percentages. Zo is het voor mannen van 40 tot en met 59 jaar tussen de 11% en 22%, voor vrouwen in die leeftijd 23% tot 34%. Voor mannen van 60 tot en met 79 jaar is een vetpercentage van 13% tot 25% goed, voor vrouwen in die leeftijdsgroep 24% tot 36%.
Nee...quote:
http://www.vetpercentage.com/wat-is-een-gezond-vetpercentage/quote:voor vrouwen boven de 40 jaar 30%.
Halverwege de veertig zo'n beetje... dacht dat ze zeiden dat ze met 42 een kind kreeg en dat kind was drie...quote:
quote:Op zondag 5 mei 2013 21:18 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Halverwege de veertig zo'n beetje... dacht dat ze zeiden dat ze met 42 een kind kreeg en dat kind was drie...
edit: of dat wat Maraca zegt dus
En toch zal ze haar zin wel krijgenquote:Op zondag 5 mei 2013 21:22 schreef miss_dynastie het volgende:
Stom mens, je hebt je best niet gedaan, dit is echt niet spannend hoor
Nee, dat is medisch onverantwoord, ik geloof er niet inquote:Op zondag 5 mei 2013 21:23 schreef computergirl het volgende:
[..]
En toch zal ze haar zin wel krijgen
Dan voeieren we haar aan de haaien in het aqua centre.quote:Op zondag 5 mei 2013 21:26 schreef Maraca het volgende:
5kg in 3 maanden. Zou me niks verbazen als ze dat ook niet haalt
Tuurlijk. Janken helpt bij die dokter niet, die operaties zijn duur, ja, dat wordt hem wel hoorquote:Op zondag 5 mei 2013 21:30 schreef Stephanti het volgende:
Nou, zou ze eindelijk eens haar doel gehaald hebben?
Ze manipuleren die weegschaal toch welquote:Op zondag 5 mei 2013 21:30 schreef Stephanti het volgende:
Nou, zou ze eindelijk eens haar doel gehaald hebben?
Je hebt gelijkquote:Op zondag 5 mei 2013 21:31 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Tuurlijk. Janken helpt bij die dokter niet, die operaties zijn duur, ja, dat wordt hem wel hoor
Het moet natuurlijk wel een succesprogramma blijvenquote:
Wat had je in gedachten?quote:Op zondag 5 mei 2013 21:32 schreef Geo4kant het volgende:
Het is wel knap hoor de transformatie.. maar er moeten ook consequenties zitten aan het niet halen van je doel. Het moet een beloning zijn..
Zij prikt door dat napoleon complexje van hem heenquote:Op zondag 5 mei 2013 21:34 schreef Stephanti het volgende:
Niet zo aanhankelijk doen hè Chris, anders slaat Heidi dat er vanavond wel even uit
"Up with it!, Go!, Go!"quote:Op zondag 5 mei 2013 21:34 schreef Stephanti het volgende:
Niet zo aanhankelijk doen hè Chris, anders slaat Heidi dat er vanavond wel even uit
Hopelijk omdat er nooit een operatie is geweest en zij verplicht werd in dat bed te gaan liggen om het programma een succes te laten lijken.quote:Op zondag 5 mei 2013 21:35 schreef miss_dynastie het volgende:
Jammer dat we het resultaat van de operatie niet te zien krijgen
Je zag haar toch maar 1x bij die dokter of heb ik het mis?quote:Op zondag 5 mei 2013 21:37 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hopelijk omdat er nooit een operatie is geweest en zij verplicht werd in dat bed te gaan liggen om het programma een succes te laten lijken.
![]()
plus zag ze er bij die dokter weer dikker uit dus wie weet klopt het nog ook
Wat zou dat voor ziekte zijn?quote:
dan gaat ze jou ook feedenquote:
quote:
quote:Sikkelcelanemie (sikkelcelziekte)
Erfelijke vorm van bloedarmoede (= anemie) bij mensen met een donkere huidskleur als gevolg van een afwijking van de rode bloedkleurstof (= hemoglobine) in de rode bloedcellen (= erytrocyten). Hierdoor neemt het vermogen van het bloed om zuurstof te transporteren naar de weefsels en organen af. De rode bloedcellen zijn sikkel-vormig (vandaar de naam van de ziekte) en vallen snel uiteen (= hemolyse).
Ok, thnx.quote:
Ooohquote:
We weten nog niet wat er met hun relatie gebeurt tijdens zijn 'transformatie'.quote:
ongelooflijk zegquote:
goede vrouwen zijn zeldzaamquote:Op zondag 12 mei 2013 21:08 schreef miss_dynastie het volgende:
Wat tof, een vrouw die zo goed steunt en meedoet
quote:Op zondag 12 mei 2013 21:08 schreef miss_dynastie het volgende:
Wat tof, een vrouw die zo goed steunt en meedoet
Wat een schat, ik zou dr ook meteen mee trouwenquote:
ik heb er al, hequote:Op zondag 12 mei 2013 21:10 schreef Samson het volgende:
[..]
Wat een schat, ik zou dr ook meteen mee trouwen
quote:Op zondag 12 mei 2013 21:10 schreef Samson het volgende:
[..]
Wat een schat, ik zou dr ook meteen mee trouwen
they all collect the 50k.....quote:Op zondag 12 mei 2013 21:18 schreef THEFXR het volgende:
deze baas gaat het gewoon halen and collects the 50K
jaquote:
Wat een onzin, je typt gewoon die naam over.quote:Op zondag 12 mei 2013 21:32 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, da's Adriana op z'n Nederlands![]()
Ja, hehequote:Op zondag 12 mei 2013 21:32 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wat een onzin, je typt gewoon die naam over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |