quote:
ik vind het welquote:
dat moet wel,jaquote:Op zondag 21 april 2013 21:41 schreef computergirl het volgende:
Zal hij nu ook al vrrschil merken met die slaapapneu?
Ze heeft zelf een klein buikjequote:
Ja, was van voor de operatiequote:
Ohoh niet dusquote:Op zondag 21 april 2013 21:44 schreef computergirl het volgende:
Hij zier er goed uit hoor.
Ook niet zo'n jankert als vorige week, dus misschien houdt hij het wel vol
was dat een spoiler?quote:Op zondag 21 april 2013 21:48 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Potverdorie hij wordt gewoon weer dik!!!
Natuurlijk, zal me niks verbazen als hij er geen last meer van heeft.quote:Op zondag 21 april 2013 21:41 schreef computergirl het volgende:
Zal hij nu ook al vrrschil merken met die slaapapneu?
Nee, bedoelde meer wat een rotzooiquote:
quote:Op zondag 21 april 2013 21:48 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Potverdorie hij wordt gewoon weer dik!!!
Klopt, denk dat het komt omdat hij met alles bezig is behalve met zichzelf. Je hoort hem echt alleen maar over zn gezin en het opvoeden van die kids. Voor zichzelf persoonlijk heeft ie volgens mij geen enkel doel in het leven en enkel een crappy baantje....quote:Op zondag 21 april 2013 21:55 schreef opgebaarde het volgende:
Hij was weer behoorlijk wat aangekomen
Inderdaad. Maar hij heeft er ook gewoon geen tijd voor om wat voor zichzelf te doen. Hij werkt een heleboel, als je dan ook nog tijd door moet brengen met je familie en kinderen en moet sporten, dan blijft er niet al te veel over.quote:Op zondag 21 april 2013 21:56 schreef Samson het volgende:
[..]
Klopt, denk dat het komt omdat hij met alles bezig is behalve met zichzelf. Je hoort hem echt alleen maar over zn gezin en het opvoeden van die kids. Voor zichzelf persoonlijk heeft ie volgens mij geen enkel doel in het leven en enkel een crappy baantje....
Maar wat heb je dan uberhaupt voor leven? Daarom zei ik al dat ik niet graag met m zou willen ruilen. Nooit tijd voor jezelf, enkel voor je baas en voor je gezin.quote:Op zondag 21 april 2013 22:01 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Inderdaad. Maar hij heeft er ook gewoon geen tijd voor om wat voor zichzelf te doen. Hij werkt een heleboel, als je dan ook nog tijd door moet brengen met je familie en kinderen en moet sporten, dan blijft er niet al te veel over.
Lijkt op het leven dat vele mensen met een gezin hebben.quote:Op zondag 21 april 2013 22:17 schreef Samson het volgende:
[..]
Maar wat heb je dan uberhaupt voor leven? Daarom zei ik al dat ik niet graag met m zou willen ruilen. Nooit tijd voor jezelf, enkel voor je baas en voor je gezin.
Ben ik blij dat ik geen gezin heb dan, beleef je enkel nog lol aan een uitstapje om de zoveel tijd en daarna weer dezelfde ellende in. Waar begin je aan.quote:Op maandag 22 april 2013 06:58 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Lijkt op het leven dat vele mensen met een gezin hebben.
quote:Toen Sally eind twintig was, werd ze slachtoffer van een ongeluk waarbij haar knie en enkel werden verbrijzeld. Daarna moest ze weer opnieuw leren lopen. Ze kon niet meer terugkeren naar de actieve levensstijl die ze voor het ongeluk had en daardoor werd ze steeds zwaarder. Op 45-jarige leeftijd weegt ze uiteindelijk meer dan 150 kilo. Voor haar komt dan het besef dat als ze haar levensstijl niet omgooit, ze niet in staat zal zijn om haar zoontje Jackson groot te brengen. Na goedkeuring van een arts, begint Sally haar zware, confronterende training met Chris Powell.
Precies. Ook als je niet sportief kan zijn kost het toch enorm veel inzet en doozettingsvermogen om je tot 150 kilo te vreten.quote:
Ik vrees het ook jaquote:
4 min later -> gejankquote:Op zondag 5 mei 2013 20:10 schreef MissJ het volgende:
ze komt tot nu toe wel over als iemand die er echt voor zal gaan zonder veel gejank.
ik neem mijn woorden bij deze terugquote:
Chris mag best bij me langs komen hoorquote:Op zondag 5 mei 2013 20:27 schreef Maraca het volgende:
Jullie worden steeds minder actief in het meepostenMoet ik Chris soms op jullie afsturen, om jullie een schop onder de kont te geven?
Jij kijgt Wendy van Dijkquote:
neeeeeeequote:
Ik snap dat ook niet..quote:Op zondag 5 mei 2013 20:32 schreef MissJ het volgende:
50 kilo afvallen in 3 maanden, lijkt me niet bepaald gezond, maar goed.
Daar gaan wij als tv kijkers toch niet op wachten......quote:Op zondag 5 mei 2013 20:33 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik snap dat ook niet..
Ik zou zeggen doe het over 3 jaar ipv 1. Maarja ze willen/gaan natuurlijk geen 3 jaar begeleiding betalen
Dus dat. En het moet spectaculair zijn voor het programma, dus hoe meer afvallen in kortere tijd, hoe beter.quote:Op zondag 5 mei 2013 20:33 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik snap dat ook niet..
Ik zou zeggen doe het over 3 jaar ipv 1. Maarja ze willen/gaan natuurlijk geen 3 jaar begeleiding betalen
Ze kunnen toch nu beginnen met filmen en over drie jaar uitzenden?quote:Op zondag 5 mei 2013 20:34 schreef Samson het volgende:
[..]
Daar gaan wij als tv kijkers toch niet op wachten......
Dan is het concept van het programma al lang achterhaald....quote:Op zondag 5 mei 2013 20:35 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ze kunnen toch nu beginnen met filmen en over drie jaar uitzenden?
zal mij niks verbazenquote:
Nou ja, als hij elke keer 3 maanden ergens anders woont dan zullen ze elkaar niet zo vaak zienquote:
Ja, laat dat nou een kleeeeeein leugentje omwille van het programma zijn, naar het schijntquote:Op zondag 5 mei 2013 20:46 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nou ja, als hij elke keer 3 maanden ergens anders woont dan zullen ze elkaar niet zo vaak zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |