Ik bén al oud, dus daar zal het niet aan liggen.quote:
Juist wel lijkt me.quote:Op maandag 22 april 2013 11:30 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Ik bén al oud, dus daar zal het niet aan liggen.
Of misschien zijn er gewoon mensen die wat kriebelig worden van het zo overheersend afschaffen van diversiteit. Dat jij er wat minder gevoelig voor bent, prima tochquote:
Maar een jonge blom van geest.quote:Op maandag 22 april 2013 11:30 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Ik bén al oud, dus daar zal het niet aan liggen.
Ik post niet in OUD tussen alle theemutsen, misschien dat dat het is.quote:Op maandag 22 april 2013 11:31 schreef Luigi het volgende:
[..]
Of misschien zijn er gewoon mensen die wat kriebelig worden van het zo overheersend afschaffen van diversiteit. Dat jij er wat minder gevoelig voor bent, prima toch.
Nou ja, de tijd dat kwaliteit de norm was is gewoon voorbij, op alle fronten.quote:
Psies.quote:
Ik vind het gewoon écht een fijn idee dat je de moeite hebt genomen om op mijn username te klikken zodat je op zoek kon gaan naar iets persoonlijks om me op te 'pakken'. Heerlijk. Daar kan ik het wel een tijdje op.quote:Op maandag 22 april 2013 11:32 schreef gelly het volgende:
Ik post niet in OUD tussen alle theemutsen, misschien dat dat het is.
Dit itt de kwaliteitsmuziek die vroeger gemaakt werd zegmaar.quote:Op maandag 22 april 2013 11:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
De muziek van Ewbank is een Gamma-fiets.
Ik heb een fiets van de Blokker. Om mee van en naar het station te fietsen. Voor dat doel een prima ding. Het fietst, het komt vooruit. Maar weinig comfort en het is een beetje een barrel. Valt na een tijdje uit elkaar. Vanzelf.quote:Op maandag 22 april 2013 11:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
De muziek van Ewbank is een Gamma-fiets.
Ik ken je al wat langer dan vandaag.. Als we het dan toch over vroeger hebben, je bent nu zelf onderdeel van de middelmaat waar je zo'n hekel aan hebt.quote:Op maandag 22 april 2013 11:34 schreef Luigi het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon écht een fijn idee dat je de moeite hebt genomen om op mijn username te klikken zodat je op zoek kon gaan naar iets persoonlijks om me op te 'pakken'. Heerlijk. Daar kan ik het wel een tijdje op.
Maar gelukkig hebben we jou nog, toch?quote:Op maandag 22 april 2013 11:37 schreef gelly het volgende:
[..]
Ik ken je al wat langer dan vandaag.. Als we het dan toch over vroeger hebben, je bent nu zelf onderdeel van de middelmaat waar je zo'n hekel aan hebt.
Trek toch niet zo alle aandacht naar jezelf toe, hij doet ook raar tegen mij, hoor.quote:Op maandag 22 april 2013 11:38 schreef Luigi het volgende:
[..]
Maar gelukkig hebben we jou nog, toch?.
En idd, mea culpa. Ik heb ook mijn tekortkomingen. Ik zal de eerste zijn om dat toe te geven. Maar liever dat dan gedachtenloos en kritiekloos erin ten onder gaan. Snap ik nog steeds niet waar je boze houding vandaan komt. En waarom je gelijk zo persoonlijk moet worden.
Ik voelde me nog wel zo bijzonder...quote:Op maandag 22 april 2013 11:40 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Trek toch niet zo alle aandacht naar jezelf toe, hij doet ook raar tegen mij, hoor.
Ik krijg gewoon jeuk van mensen die een hekel aan middelmaat hebben maar zelf niet meer dan dat zijn, beetje type huisvrouw met pittig kort kapsel die zichzelf 'lekker gek' vindt.quote:Op maandag 22 april 2013 11:38 schreef Luigi het volgende:
[..]
Maar gelukkig hebben we jou nog, toch?.
En idd, mea culpa. Ik heb ook mijn tekortkomingen. Ik zal de eerste zijn om dat toe te geven. Maar liever dat dan gedachtenloos en kritiekloos erin ten onder gaan. Snap ik nog steeds niet waar je boze houding vandaan komt. En waarom je gelijk zo persoonlijk moet worden.
Check.quote:Op maandag 22 april 2013 11:43 schreef gelly het volgende:
[..]
Ik krijg gewoon jeuk van mensen die een hekel aan middelmaat hebben maar zelf niet meer dan dat zijn, beetje type huisvrouw met pittig kort kapsel die zichzelf 'lekker gek' vindt.
Of die van mening zijn dat vroeger alles beter was zodra ze boven de 30 zijn en de 40 naderen.
Kan je dan niet even ergens anders gaan krabben?quote:Op maandag 22 april 2013 11:43 schreef gelly het volgende:
[..]
Ik krijg gewoon jeuk van mensen die een hekel aan middelmaat hebben maar zelf niet meer dan dat zijn, beetje type huisvrouw met pittig kort kapsel die zichzelf 'lekker gek' vindt.
Eigenlijk moeten mensen die jouw mening niet delen dus maar gewoon hun mond houden?quote:Of die van mening zijn dat vroeger alles beter was zodra ze boven de 30 zijn en de 40 naderen.
Nieuw = goed, bedoel je? Daar komt het dus van.quote:Op maandag 22 april 2013 11:43 schreef gelly het volgende:
[..]
Of die van mening zijn dat vroeger alles beter was zodra ze boven de 30 zijn en de 40 naderen.
Precies. Ik ben trots op het Nederlandse volk dat we eens een keer een grens hebben getrokken. Tot hier en niet verder!quote:Op maandag 22 april 2013 11:49 schreef novel het volgende:
[..]
Overigens is dit geen middelmaat. Maar bagger.
Yesss!quote:Op maandag 22 april 2013 12:00 schreef Tijn het volgende:
[..]
Precies. Ik ben trots op het Nederlandse volk dat we eens een keer een grens hebben getrokken. Tot hier en niet verder!
En dat mag wel veel vaker gebeuren.quote:Op maandag 22 april 2013 12:00 schreef Tijn het volgende:
[..]
Precies. Ik ben trots op het Nederlandse volk dat we eens een keer een grens hebben getrokken. Tot hier en niet verder!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |