Denk dat je wel een fuck van je bf krijgt.quote:Op zondag 21 april 2013 20:14 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik vraag ook altijd money aan iedereen, behalve m'n bf danMaar ik krijg dinsdag helemaal geen fuck
Nee laat maar nuquote:Op zondag 21 april 2013 20:14 schreef Chloroform het volgende:
Oh ja, jullie hebben elkaar allemaal op FB.
Gefeliciteerd dan wd'tje.![]()
quote:Op zondag 21 april 2013 20:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Denk dat je wel een fuck van je bf krijgt.
Oké doei.quote:
Godtering.quote:
Nou, op mijn b-day zelf nietquote:Op zondag 21 april 2013 20:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Denk dat je wel een fuck van je bf krijgt.
Hij heeft Vitesse al genaaid vandaag met z'n onterechte handsgejank.quote:
Thats my boyquote:Op zondag 21 april 2013 20:17 schreef krioro het volgende:
[..]
Hij heeft Vitesse al genaaid vandaag met z'n onterechte handsgejank.
Waarom niet?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.![]()
quote:Op zondag 21 april 2013 20:18 schreef VeerEli het volgende:
Ajax wordt kampioen olé olé. WIJ ZIJN AJAX WIJ ZIJN DE BESTEHSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben erbij 5 mei.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.u jelly
[ Bericht 31% gewijzigd door #ANONIEM op 21-04-2013 20:19:45 ]![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks![]()
Ben dinsdag jarig en hij werkt momenteel op 2,5 uur afstand rijden van mijquote:Bovendien heb ik zelf ook tot eind van de middag stage dus het is compleet zinloos voor hem om heen en weer te rijden en zelfs vrijwel niet te doen. Wordt één boring ass birthday
Maar vier het zaterdag gewoon
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.![]()
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.![]()
Vriendin van John Ewbank.quote:!
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.![]()
quote:Op zondag 21 april 2013 20:19 schreef krioro het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pelle zei alleen hands en pas later op de vertraagdr beelden bleek het geen hands te zijn. Dus geen gezeik over mn bbySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.![]()
Jeetje.quote:Op zondag 21 april 2013 20:19 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ben dinsdag jarig en hij werkt momenteel op 2,5 uur afstand rijden van mijBovendien heb ik zelf ook tot eind van de middag stage dus het is compleet zinloos voor hem om heen en weer te rijden en zelfs vrijwel niet te doen. Wordt één boring ass birthday
Maar vier het zaterdag gewoon
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.![]()
Hoop dat ze hem heeft verlaten na dat walgelijke nummerquote:Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.![]()
Terechte neuk.quote:
Feli btw.
I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Ze is hem nu vast gedwee aan het troostpijpen.quote:Op zondag 21 april 2013 20:22 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hoop dat ze hem heeft verlaten na dat walgelijke nummerOp maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: