Still learningquote:Op zondag 21 april 2013 20:07 schreef Chloroform het volgende:
Ik heb Veer ergere fouten zien maken.
Still love that bitch.
Is wel zo hoor. Alleen de kans dat een slank persoon gezond is is nog altijd groter.quote:Op zondag 21 april 2013 20:06 schreef VeerEli het volgende:
Chloro en Chai check die reactie eens nu in facebook-ergernissen![]()
Ben je vandaag jarig? Weet ik toch niet.quote:Op zondag 21 april 2013 20:07 schreef wolvendagen het volgende:
Niet eens een felicitatie topic voor mij. Kaolo Fas
Ja. Dat hoor je te wetenquote:Op zondag 21 april 2013 20:08 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ben je vandaag jarig? Weet ik toch niet.
Ik stuur 'm gewoon.quote:Op zondag 21 april 2013 20:07 schreef Chloroform het volgende:
Ik heb Veer ergere fouten zien maken.
Still love that bitch.
Het heet toch niet voor niks OVERgewicht?quote:Op zondag 21 april 2013 20:08 schreef Chai het volgende:
[..]
Is wel zo hoor. Alleen de kans dat een slank persoon gezond is is nog altijd groter.
Chai, stop.quote:
quote:Op zondag 21 april 2013 20:10 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Happy b-day WD! 2 dagen voor mij, wat een toeval
Thanks gurliequote:Op zondag 21 april 2013 20:10 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Happy b-day WD! 2 dagen voor mij, wat een toeval
Hoe oud geworden? 20 toch? Hahaha koetjiekoequote:Op zondag 21 april 2013 20:10 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Thanks gurlieja toeval, ben wel jonger huhuhuh
Awww bawww dankjewelquote:Op zondag 21 april 2013 20:10 schreef krioro het volgende:
[..]
Gefeliciteerd wolfje.
Hier mijn cadeau, de vosjestweeling die ik voor ons heb geadopteerd:
[ afbeelding ]
Ja werd wakker met mn eerste ouderdomsrimpelquote:Op zondag 21 april 2013 20:11 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hoe oud geworden? 20 toch? Hahaha koetjiekoe
Dacht dat jij in mei jarig was. Eerst bewijs, dan feliciteer ik je pasquote:
quote:Op zondag 21 april 2013 20:12 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja werd wakker met mn eerste ouderdomsrimpel
mijn meets zijn met kale koppen en grote ogen op zondag ochtendquote:
Ze is echt jarig.quote:Op zondag 21 april 2013 20:12 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dacht dat jij in mei jarig was. Eerst bewijs, dan feliciteer ik je pas
Krijg de schijt maar danquote:Op zondag 21 april 2013 20:12 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dacht dat jij in mei jarig was. Eerst bewijs, dan feliciteer ik je pas
Yisss. Had gevraagd om gouden ringetjes en voor de rest wist ik niks dus heb geld gekregen verder en als ik nog wat bedenken kan mag ik dat ook nog halenquote:
Ik vraag ook altijd money aan iedereen, behalve m'n bf danquote:Op zondag 21 april 2013 20:13 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Yisss. Had gevraagd om gouden ringetjes en voor de rest wist ik niks dus heb geld gekregen verder en als ik nog wat bedenken kan mag ik dat ook nog halenmaar weet never iets
Grazi(ano pelle)quote:Op zondag 21 april 2013 20:12 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ze is echt jarig.
Nog gefeliciteerd vargar dägar.
Idd, zoveel onderlinge liefde hier.quote:Op zondag 21 april 2013 20:14 schreef Chloroform het volgende:
Oh ja, jullie hebben elkaar allemaal op FB.
Gefeliciteerd dan wd'tje.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |