Puur over de wedstrijd heb ik het Geo.quote:Op zondag 21 april 2013 18:10 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Tja, wat wil je horen.. dat het knap is met zo'n matig elftal zo hoog staan?
quote:Op zondag 21 april 2013 18:11 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
HypocrietjesPSV belachelijk maken voor het uitfluiten van de eigen spelers
Ah oke, Feyenoord is beter, Vitesse ongeinspireerd en zwak, Feyenoord op weg geholpen door de scheidsrechter met een onterechte penalty.quote:Op zondag 21 april 2013 18:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Puur over de wedstrijd heb ik het Geo.
Dit zou een topwedstrijd moeten zijn, zegt wat over de Eredivisiequote:Op zondag 21 april 2013 18:11 schreef PizzaGeit het volgende:
Statistieken wedstrijd:
47 % balbezit 53
18 doelpogingen 1
8 corners 3
9 overtredingen mee 10
2 buitenspel 0
8 vrije trappen 13
1 reddingen doelman 2
quote:Op zondag 21 april 2013 18:12 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Dit zou een topwedstrijd moeten zijn, zegt wat over de Eredivisie Bony
Snappen doe ik het ook niet tbhquote:Op zondag 21 april 2013 18:12 schreef PSV1990- het volgende:
waarom brengt ie nou leerdam in?
walgelijke vent die koeman
Wat dat betreft lijkt het wel op de Primera Division ja. Feyenoord dat er net als Barcelona met kop en schouders bovenuit steektquote:Op zondag 21 april 2013 18:12 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Dit zou een topwedstrijd moeten zijn, zegt wat over de Eredivisie
Zo vies zijn ze wel bij Feyenoord.quote:Op zondag 21 april 2013 18:12 schreef Thezeurminator het volgende:
Heerlijk Leerdam nog even belachelijk maken. Eigenlijk moet je die standaard elke wedstrijd de 92ste minuut laten invallen.
En dan verliezen in een Fries dorp? Make sensequote:Op zondag 21 april 2013 18:13 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Wat dat betreft lijkt het wel op de Primera Division ja. Feyenoord dat er net als Barcelona met kop en schouders bovenuit steekt
En dan 3e staan. fail.quote:Op zondag 21 april 2013 18:13 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Wat dat betreft lijkt het wel op de Primera Division ja. Feyenoord dat er net als Barcelona met kop en schouders bovenuit steekt
Met dat doelsaldo van +19quote:Op zondag 21 april 2013 18:13 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
quote:Op zondag 21 april 2013 18:14 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Met dat doelsaldo van +19![]()
boh.. instant boner, net Barca inderdaad
Spelers moeten gewoon niet alleen aan zichzelf denken. Als je al vanaf je 10de bij Feyenoord speelt en dan zo weg wilt naar een slechtere club omdat je 2 ton meer kan verdienen dan verpest je gewoon je carrière.quote:Op zondag 21 april 2013 18:13 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Zo vies zijn ze wel bij Feyenoord.
Betwijfel of hij nog naar Vitesse gaat.quote:Op zondag 21 april 2013 18:14 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik zou gewoon twee keer in eigen goal schieten als ik Leerdam zou zijn. Dan speel je volgend jaar vCL.
Dan staat PSV nog steeds 2de.quote:Op zondag 21 april 2013 18:14 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik zou gewoon twee keer in eigen goal schieten als ik Leerdam zou zijn. Dan speel je volgend jaar vCL.
Oneens. Gewoon netjes contract uitzittenquote:Op zondag 21 april 2013 18:15 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Spelers moeten gewoon niet alleen aan zichzelf denken. Als je al vanaf je 10de bij Feyenoord speelt en dan zo weg wilt naar een slechtere club omdat je 2 ton meer kan verdienen dan verpest je gewoon je carrière.
Als een random Ajax speler gratis de deur uit loopt dan denk je wel anders. Verlengen of verkopenquote:Op zondag 21 april 2013 18:15 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Oneens. Gewoon netjes contract uitzitten
Wat een onzin zegquote:Op zondag 21 april 2013 18:15 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Spelers moeten gewoon niet alleen aan zichzelf denken. Als je al vanaf je 10de bij Feyenoord speelt en dan zo weg wilt naar een slechtere club omdat je 2 ton meer kan verdienen dan verpest je gewoon je carrière.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |