in de krant stond Paulissen, maar is dat niet eigenlijk een verdedigende middenvelder?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 11:25 schreef Kn0x het volgende:
Wie speelde er eigenlijk in de spits? Ik had op Twitter wel de spelers gezien maar niet echt de opstelling.
Paulissen en Donald, maar goed, wie moet er anders in de spits staan? Németh was nog met vakantie, Secerovic viel pas laat in en voor de rest? Pluim is ook een middenvelder. Die speelde (@planethugo) wel goed, ja, ik hoop ook dat hij blijft.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 11:25 schreef Kn0x het volgende:
Wie speelde er eigenlijk in de spits? Ik had op Twitter wel de spelers gezien maar niet echt de opstelling.
Ik mag toch hopen dat we dit seizoen een heel stuk eerder veilig zijn, wat mij betreft wordt het een lekker rustig seizoen...quote:Op zaterdag 6 juli 2013 10:55 schreef Ajacied422 het volgende:
demouge gaat weer persoonlijk roda jc in de eredivisie houden, mark my words.
Kan je lang gaan wachten.quote:Op maandag 8 juli 2013 11:50 schreef LucvanDijk het volgende:
Interesse om Cillessen te huren van Ajax... Laat maar komen, zou ik zeggen.
Hopen mag altijd!quote:
Hangt er van af of Vermeer nog weggaat.quote:Op maandag 8 juli 2013 11:52 schreef LucvanDijk het volgende:
[..]
Hopen mag altijd!Cillessen wilde wel speeltijd dit seizoen en ze willen 'm ook verhuren. Vraag is natuurlijk waar hij naartoe wil.
Dat sowieso natuurlijkquote:Op maandag 8 juli 2013 11:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hangt er van af of Vermeer nog weggaat.
Al zie ik Kees luijcx ook heel graag komen. Prima technische verdediger/middenvelderquote:Kurto/Nieuwe keeper
Monteyne/Dijkhuizen - Biemans - Ramos - Van Peppen
Donald - Kali - Fledderus
Hocher
Huppertz - Demouge
Kampioenuhquote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:15 schreef LucvanDijk het volgende:
1-0 verloren van Alemannia Aachen, hossa hossa!
Volgens mij wel. Tegen Groene Ster was hij er wel, maar ook niet in wedstrijdoutfit.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:49 schreef planethugo het volgende:
[..]
Kampioenuh
Werker in de basis las ik, is Ramos geblesseerd?
Volgens mij spelen we komend seizoen met 11 nederlandersquote:Kurto/Nieuwe keeper
Monteyne/Dijkhuizen - Biemans - Luijckx- Van Peppen
Donald - Kali - Fledderus
Hocher
Huppertz - Demouge
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |