quote:Op zondag 21 april 2013 16:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wij hebben tenminste nog enige variatie in onze nummers.
Jullie met je :
AJJAJEJAJLUEJAJ AJAX AMSTERDAM!!!!AJJAJEJAJLUEJAJ AJAX AMSTERDAM!!!!
Hoezo?quote:Op zondag 21 april 2013 16:34 schreef GGMM het volgende:
Het zou echt extreem gênant zijn als Vitesse vandaag alsnog zou winnen.
Vitesse won ook zonder Bony van Ajaxquote:Op zondag 21 april 2013 16:34 schreef GGMM het volgende:
Waarom gênant? Beste topclub onderlingquote:Op zondag 21 april 2013 16:34 schreef GGMM het volgende:
Ajax verloor ook van Vitesse zonder Bony...quote:Op zondag 21 april 2013 16:34 schreef GGMM het volgende:
Wel met v. Ginkel.quote:Op zondag 21 april 2013 16:34 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Vitesse won ook zonder Bony van Ajax
quote:Op zondag 21 april 2013 16:34 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Vites zonder bony en v. ginkel = Willem II
maar die worden kampioenquote:Op zondag 21 april 2013 16:34 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Vitesse won toch ook van Ajax zonder Bony?quote:Op zondag 21 april 2013 16:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh, je had nog niet gehoord dat Bony en Van Ginkel niet meedoen?
Hallo Tom. Nog weddenschappen niet nagekomen de laatste tijd?quote:Op zondag 21 april 2013 16:34 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
In een uit wedstrijd? En zonder Van Ginkel?quote:Op zondag 21 april 2013 16:35 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Vitesse won toch ook van Ajax zonder Bony?
Mooi dat je niks terug te zeggen hebt. Zoals altijdquote:Op zondag 21 april 2013 16:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hallo Tom. Nog weddenschappen niet nagekomen de laatste tijd?
quote:Op zondag 21 april 2013 16:35 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Mooi dat je niks terug te zeggen hebt. Zoals altijd
quote:Op zondag 21 april 2013 16:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
In een uit wedstrijd? En zonder Van Ginkel?
Ajax uit of thuis maakt toch niet uit, kutpubliek.quote:Op zondag 21 april 2013 16:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
In een uit wedstrijd? En zonder Van Ginkel?
maar ggmm zijn club wordt wel kampioenquote:Op zondag 21 april 2013 16:35 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Mooi dat je niks terug te zeggen hebt. Zoals altijd
Zwakzinnige comeback. Zoals we van je gewend zijn.quote:Op zondag 21 april 2013 16:36 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ajax uit of thuis maakt toch niet uit, kutpubliek.
Tjacka rot eens op.quote:Op zondag 21 april 2013 16:36 schreef Tjacka het volgende:
[..]
maar ggmm zijn club wordt wel kampioen
maaar ze worden wel kampioenquote:Op zondag 21 april 2013 16:36 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ajax uit of thuis maakt toch niet uit, kutpubliek.
Wie is hier nou de zwakzinnige, gij of ikquote:Op zondag 21 april 2013 16:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zwakzinnige comeback. Zoals we van je gewend zijn.
Ja, want Van Ginkel is zo fantastischquote:
Jij, dat zeg ik net.quote:Op zondag 21 april 2013 16:37 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Wie is hier nou de zwakzinnige, gij of ik
Jij werkte toch bij de mac?quote:Op zondag 21 april 2013 16:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij, dat zeg ik net.
Al kan ik me voorstellen dat je het niet kon volgen, je bent immers zwakzinnig.
Feyenoord presteert beter thuis dan uit.quote:Op zondag 21 april 2013 16:37 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ja, want Van Ginkel is zo fantastisch
Bovendien presteert Vitesse beter uit dan thuis, dus ook dat is een matig argument.
Deze dissquote:Op zondag 21 april 2013 16:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij, dat zeg ik net.
Al kan ik me voorstellen dat je het niet kon volgen, je bent immers zwakzinnig.
Klopt, maar dat is dan geen goed argument als Vitesse zelf beter uit presteert dan thuisquote:Op zondag 21 april 2013 16:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Feyenoord presteert beter thuis dan uit.
En niet te zuinig ook.
11 jaar geleden. Wauw. Dat is langer geleden dan het laatste kampioenschap van Feyenoord.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is 14 jaar.quote:Op zondag 21 april 2013 16:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
11 jaar geleden. Wauw. Dat is langer geleden dan het laatste kampioenschap van Feyenoord.
Toch?
quote:Op zondag 21 april 2013 16:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
11 jaar geleden. Wauw. Dat is langer geleden dan het laatste kampioenschap van Feyenoord.
Toch?
Auchquote:Op zondag 21 april 2013 16:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Toch?
Oh oke, dacht dat je er nu nog werktequote:Op zondag 21 april 2013 16:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Toch?
quote:Op zondag 21 april 2013 16:39 schreef Tyron het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Groot fan van User Wotte
Maar andersom wel? Oke dan.quote:Op zondag 21 april 2013 16:38 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Klopt, maar dat is dan geen goed argument als Vitesse zelf beter uit presteert dan thuis
bedanktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tyron, ik stel voor dat je je laat nakijken bij de psychiatrieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heldquote:Op zondag 21 april 2013 16:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Toch?
NEE STIJN NEEEEEEEEEEquote:Op zondag 21 april 2013 16:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tyron, ik stel voor dat je je laat nakijken bij de psychiatrie
Ajacied422 vs Tyron battle incomingquote:Op zondag 21 april 2013 16:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tyron, ik stel voor dat je je laat nakijken bij de psychiatrie
Godverdomme, wat zou ik me kk hard schamen als ik Pizzageit was geweest nu. Je pwned hem keihard in zijn kontje.quote:Op zondag 21 april 2013 16:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Toch?
Ja moet je horen man, lekker massaal achter de club. Kunnen die Joodjes nog wat van leren.quote:
Winst Vitesse beter hoezo? Gelijkspel is toch het beste voor Ajax?quote:Op zondag 21 april 2013 16:42 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Verlies Feyenoord is beter voor Ajax.
Neequote:Op zondag 21 april 2013 16:42 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Neequote:Op zondag 21 april 2013 16:42 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Wat voor Ajax beter is is irrelevant. Ajax gaat nooit meer 4 puntenj verspelen.quote:Op zondag 21 april 2013 16:42 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |