iets kleins idd, nl n liedje.quote:Op zondag 21 april 2013 21:01 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Iets kleins? Het nummer werd al weken aangekondigd als het groooooote nummer voor de kroning, het lied werd al bijna belangrijker gebracht dan de kroning zelf, dat is niet 'iets kleins' meer te noemen. "tis treurig dat deze kleine groep zo'n invloed heeft", dat zeg je in de quote hierboven. Je beschouwt de mensen die het koningslied dus niet als een goed liedje zien hiermee duidelijk als minderwaardig en vind het treurig dat zij met hun (duidelijke) kritiek, is het een Neerlandicus die het 'lied' analyseert, zij het een muur aan tweetgrappen, zij het wat dan ook... Zo'n koningslied weet te laten intrekken.
"en mij berispen op het feit dat ik zogenaamd uit de hoogte doe is wel heel erg de ketel verwijten, als er ergens een groep was die uit de hoogte deed dan is het wel deze haatzaaierij", ik ben vooral benieuwd waar er precies door deze groep uit de hoogte werd gedaan op een manier die níet eveneens werd gebruikt door de groep die dit nummer 'prima' vond.
Het maakt mij geen fuck uit of jij het nummer prima of niet vind, ik vind het een onzinnig samenhangend hoopje stront (om de quote van daarstraks even terug te halen) en vind inderdaad dat door de groep van voorstanders van het nummer wel erg uit de hoogte wordt gedaan onder het mom van "Mja, die groep bestaat toch alleen maar uit meelopers". Dat is geen kwestie van pot verwijt de ketel, dat is een kwestie van ik vind het kut en jij niet.
Melodie was echt veel te dramatisch, de tekst was net een liefdeslied. Het rapstuk was, hoe slecht ook, het enige dat nog enigszins wees op een feestelijke gebeurtenis.quote:Op maandag 22 april 2013 01:04 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Melodie was wel prachtig. De tekst ging ook nog wel, maar die rap?!?!?!![]()
![]()
En dit ook ja, alsof hij 12 jaar is en koning gaat worden.quote:Op maandag 22 april 2013 00:24 schreef betonrechter het volgende:
naast het feit dat het een ontzettend schraal nummer is, is het ook nog eens neerbuigend richting Willem Alexander. in de tekst lijkt het echt alsof hij niet klaar is voor het koningschap ofzo.
http://forum.fok.nl/user/history/892/4quote:Op zondag 21 april 2013 21:31 schreef Jabberwocky het volgende:
Serieus? Zijn daar nog ergens topics over te lezen?
Hazes was in ieder geval wat slimmer met het jatten van melodiën. Mooi, herkenbaar, meezingbaar, verbroederend, enz. Tekst flink wijzigen en je hebt een koningslied.quote:Op zondag 21 april 2013 21:05 schreef Parlay het volgende:
Ik ben geen Hazes-fan maar bij het nummer "Wij houden van Oranje" staat bij mij het kippevel tot mijn tenen.
Waarom niet dit nummer "geven" als volk. Het is tenslotte een volkszanger en met hier en daar een aanpassing kan het best een Koningsnummer zijn.
Het lied is gewoon bagger. Ik vind het een beetje raar om dat nu af te gaan schuiven op zeikerige Nederlanders of meepraten met elkaar.quote:Op maandag 22 april 2013 09:37 schreef Apotheose het volgende:
eigenlijk is het ook een hype geworden om het lied bagger te vinden.
Yesquote:Op zondag 21 april 2013 15:59 schreef Fascination het volgende:
http://www.maximemmen.nl/
Doen jullie allemaal mee?![]()
![]()
Yeeeees.quote:
Hoi John.quote:Op maandag 22 april 2013 11:09 schreef LeaderRoel het volgende:
Ik vind het ook echt triest hoe John Ewbank wordt uitgemaakt op Twitter. Mensen zeggen zelfs dat hij gestenigd moet worden of in een concentratiekamp hoort!? HET IS MAAR EEN LIEDJE! En dan als hij een keer een opmerking terugmaakt over een chinese naakthond is hij opeens zelf weer een gemene man en is al het twittergeweld tegen hem gerechtvaardigd?
Oe ik had nog een shirt nodig voor volgende week.quote:Op maandag 22 april 2013 10:56 schreef Dimauro het volgende:
[ afbeelding ]
en we gaan gewoon verder..
Dat is inderdaad triest, maar dat is een beetje een effect van het internet. Doordat je iets niet rechtstreeks in iemands gezicht zegt, ben je wat makkelijker met hele harde uitspraken. Ondanks dat het lied echt ongelooflijk kut was, slaat het nergens op om zo te reageren.quote:Op maandag 22 april 2013 11:09 schreef LeaderRoel het volgende:
Ik vind het ook echt triest hoe John Ewbank wordt uitgemaakt op Twitter. Mensen zeggen zelfs dat hij gestenigd moet worden of in een concentratiekamp hoort!? HET IS MAAR EEN LIEDJE! En dan als hij een keer een opmerking terugmaakt over een chinese naakthond is hij opeens zelf weer een gemene man en is al het twittergeweld tegen hem gerechtvaardigd?
Het enige wat Witteman heeft gedaan is een petitie starten. Dijkshoorn riep op tot een milde steniging, dat is van een heel ander kaliber.quote:Op maandag 22 april 2013 11:00 schreef AlanGarner het volgende:
Gaat die trieste Sylvia Witteman nog even verongelijkt doen ook, met d'r cynische kut-reactiesdie vrouw snapt het gewoon nog steeds niet. Neem een voorbeeld aan Dijkshoorn en stop gewoon voorlopig even met Twitter.
Nah dat valt mee. Erger zijn de mensen die zich willen afzetten tegen de overheersende mening en dan gaan verkondigen dat ze het een heel goed nummer vinden.quote:Op maandag 22 april 2013 09:37 schreef Apotheose het volgende:
eigenlijk is het ook een hype geworden om het lied bagger te vinden.
...en als je wél openlijk én direct aan het adres van John Iewbank kritiek geeft, wordt je kind voor 'Chinese naakthond' uitgemaakt door de persoon in kwestie, en/of jijzelf voor een 'nageboorte'.quote:Op maandag 22 april 2013 11:15 schreef Piye het volgende:
[..]
Dat is inderdaad triest, maar dat is een beetje een effect van het internet. Doordat je iets niet rechtstreeks in iemands gezicht zegt, ben je wat makkelijker met hele harde uitspraken. Ondanks dat het lied echt ongelooflijk kut was, slaat het nergens op om zo te reageren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |