SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Neem ff een andere UI man, nu val je niet op in m'n ooghoeken.quote:Op zondag 21 april 2013 15:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan komt Vitesse niet op twee punten.![]()
Caland zag ik wel zitten in de bus.quote:Op zondag 21 april 2013 15:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je zit zelf niet in de bus ik herhaal niet in de bus.Groot fan van User Wotte![]()
Als jij het wilt.quote:Op zondag 21 april 2013 15:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Neem ff een andere UI man, nu val je niet op in m'n ooghoeken.![]()
quote:Op zondag 21 april 2013 15:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
![]()
Wie weet welk nummer en artiest dat eigenlijk is bij die Experia reclame?Hij moet gewoon uit de kast komen en, zoals GGMM al voorstelt, een Feyenoord UI nemenquote:Op zondag 21 april 2013 15:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als Vitesse wint staan ze nog op 3 punten.quote:Op zondag 21 april 2013 15:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan komt Vitesse niet op twee punten.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
Feyenoord: Mulder; Janmaat, De Vrij, Mathijsen, Martins Indi; Clasie, Immers, Vilhena; Schaken, Pellè, Goossens.
Vitesse: Velthuizen; Kalas, Kashia, Van der Heijden, Van Aanholt; Pröpper, Janssen; Ibarra, Havenaar, Kakuta; Reis.![]()
Ik zou Bony koste wat het kost hebben opgesteld, ook al is hij maar 40 of 50%.
Hij is niet van het balbezit, hij is een soort Mario Gomez, één moment en hij kan een goal maken.Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?![]()
Op papier heeft Vitesse een beter elftal.quote:Op zondag 21 april 2013 15:29 schreef Kopsterk het volgende:
Feyenoord: Mulder; Janmaat, De Vrij, Mathijsen, Martins Indi; Clasie, Immers, Vilhena; Schaken, Pellè, Goossens.
Vitesse: Velthuizen; Kalas, Kashia, Van der Heijden, Van Aanholt; Pröpper, Janssen; Ibarra, Havenaar, Kakuta; Reis.Oke.quote:Op zondag 21 april 2013 15:29 schreef Asskicker14 het volgende:
Hij is niet van het balbezit, hij is een soort Mario Gomez, één moment en hij kan een goal maken.![]()
Genieten van De Kuip, zolang het nog kan.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
bedankt stijnquote:Op zondag 21 april 2013 15:29 schreef Asskicker14 het volgende:
Hij is niet van het balbezit, hij is een soort Mario Gomez, één moment en hij kan een goal maken.Groot fan van User Wotte![]()
PSV ookquote:Op zondag 21 april 2013 15:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Op papier heeft Vitesse een beter elftal.
[..]
Oke.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |