Paar jaar geleden hebben sommige dat ook gedaan en als resultaat stunt ging niet doorquote:Op zondag 21 april 2013 14:59 schreef Toto69 het volgende:
Vrijdag ook examenstunt maar ik hoor al van meerdere dat ze gewoon lekker in bed blijven liggen, waaronder ik
Oh hij gaat bij ons vast wel door maar ik heb er echt geen behoefte aanquote:Op zondag 21 april 2013 15:01 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Paar jaar geleden hebben sommige dat ook gedaan en als resultaat stunt ging niet door
OMG SPEEEESquote:
lekker xdxdquote:
ERMAHGERD HOE IS HET?quote:
green day?quote:Op zondag 21 april 2013 15:04 schreef Toto69 het volgende:
Do you know what's worth fighting for, when it's not worth dying for, does it take your breathe away and you feel yourself suffocating
maar als we gaan rappen dan zijn we gewoon de bomquote:
tha bombquote:Op zondag 21 april 2013 15:51 schreef supersof het volgende:
[..]
maar als we gaan rappen dan zijn we gewoon de bom
NEE!!1quote:
Jullie komen lyricaal zwak en je flow is wackquote:Op zondag 21 april 2013 15:51 schreef AppelCake het volgende:
[..]
maar als we gaan rappen zijn we gewoon tha bomb
chilling op school chilling op straat dat is waar het deze chicks om gaatquote:Op zondag 21 april 2013 15:54 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Jullie komen lyricaal zwak en je flow is wack
wat nou de bom
hahaha bij mij kwam net die zin toen ik dat lasquote:Op zondag 21 april 2013 15:55 schreef AppelCake het volgende:
[..]
chilling op school chilling op straat dat is waar het deze chicks om gaat
nee,quote:
het isquote:
omg dan hebben ze betere geluidsopnamespullen nodig.quote:Op zondag 21 april 2013 16:00 schreef supersof het volgende:
[..]
het is
schoolm vind ik echt een hel, je ziet me pas lachen na de bel
Of jij moet gewoon beter luisteren dove belgquote:Op zondag 21 april 2013 16:01 schreef AppelCake het volgende:
[..]
omg dan hebben ze betere geluidsopnamespullen nodig.
Nee jij bent de enige die het niet hoordequote:Op zondag 21 april 2013 16:01 schreef AppelCake het volgende:
[..]
omg dan hebben ze betere geluidsopnamespullen nodig.
Coolquote:Op zondag 21 april 2013 16:01 schreef A-Scudder het volgende:
Zie mijn zusje in deze videoclip
Heb hem weer ontdekt
Sssssst straks hoort WP hetquote:Op zondag 21 april 2013 16:02 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee jij bent de enige die het niet hoorde
Jammerquote:Op zondag 21 april 2013 16:07 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik niet OMG what a coincidence LOL
Waarom?quote:Op zondag 21 april 2013 16:08 schreef A-Scudder het volgende:
[..]
Jammer
had je best wel willen ontmoeten
ja echt ze sijn egt geweldigquote:
ahahahahquote:
Omdat elfjequote:Op zondag 21 april 2013 16:09 schreef wietparkiet het volgende:
Waarom vleugels? heeft hij een huidmutatie ofzo?
quote:
wat is het originele plaatjequote:
Hij is push op mtv.quote:
oh ik kijk eigenlijk geen mtv. Maar kende hem al wel langerquote:
Misschien doe ik dat nog welquote:Op zondag 21 april 2013 16:11 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Shop er een nichterig vriendje bij
nicequote:
dan ik *quote:Op zondag 21 april 2013 16:16 schreef AppelCake het volgende:
omg mijn beste vriend die vroeger dommer van mij was is nu slimmer dan ik omgomgomg
haha fack ik nog nooit. alleen op de basisschool voor dictee.quote:Op zondag 21 april 2013 16:19 schreef AppelCake het volgende:
[..]
ik heb toch een 10 voor Nederlands gehaald
Het is dan ook niet moeilijk om slimmer dan jij te zijnquote:Op zondag 21 april 2013 16:16 schreef AppelCake het volgende:
omg mijn beste vriend die vroeger dommer dan mij was is nu slimmer dan ik omgomgomg
Dus ben je dan meteen slimquote:Op zondag 21 april 2013 16:19 schreef AppelCake het volgende:
[..]
ik heb toch een 10 voor Nederlands gehaald
Dankjequote:Op zondag 21 april 2013 16:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
En scuddah, naast dat het absoluut niet mijn stijl is, knap gedaan
quote:
dicteesquote:Op zondag 21 april 2013 16:19 schreef JRRY het volgende:
[..]
haha fack ik nog nooit. alleen op de basisschool voor dictee.
het ging over dt enallesquote:Op zondag 21 april 2013 16:20 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Dus ben je dan meteen slim![]()
Jaman Fuck logic
quote:Op zondag 21 april 2013 16:19 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Het is dan ook niet moeilijk om slimmer dan jij te zijn
quote:
quote:Op zondag 21 april 2013 16:20 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Dus ben je dan meteen slim![]()
Jaman Fuck logic
Nee maar je insinueert wel dat je slim bentquote:Op zondag 21 april 2013 16:23 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik zeg helemaal niet dat ik dan meteen slim ben?
Nee, maar ik ben tenminste wel slimmer dan mijn exen.quote:Op zondag 21 april 2013 16:24 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Nee maar je insinueert wel dat je slim bent
Gek he, je handen hebben ook geen denkvermogenquote:Op zondag 21 april 2013 16:25 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Nee, maar ik ben tenminste wel slimmer dan mijn exen.
lolwut?quote:Op zondag 21 april 2013 16:26 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Gek he, je handen hebben ook geen denkvermogen
Blue Ivy is mooier, misschien gaan ze wel trouwen als Blue mama nadoet met het trouwen van lelijke mannen.quote:
quote:Op zondag 21 april 2013 16:35 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ja dat zegt natuurlijk meteen dat je zo slim als Einstein bent
quote:Op zondag 21 april 2013 16:23 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik zeg helemaal niet dat ik dan meteen slim ben?
Nee geen hit srryquote:
Jawelquote:Op zondag 21 april 2013 16:38 schreef JRRY het volgende:
[..]
Jawel echt wel.
Ik dacht bij Just Give Me A Riesen ook niet dat het een hit zou worden
Ik kan hem niet vindenquote:
busjongenquote:
Ja maar ik weet zijn naam dus niet hequote:Op zondag 21 april 2013 16:47 schreef JRRY het volgende:
sof, als je weet in welke plaats hij woont dan kan je op fb gewoon die plaats intypen, dan heb je m gauw (als het een dorpje is, bij een stad werkt dat niet) tenzij hij zijn woonplaats niet heeft vermeld
ja dus maar als het een plaatsjes is met 2000 inwoners ofzo en je typt die plaats in heb je 'm zo als je het uiterlijk nog goed herinnert.quote:Op zondag 21 april 2013 16:48 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja maar ik weet zijn naam dus niet he
demi lovatoquote:Op zondag 21 april 2013 16:49 schreef AppelCake het volgende:
Puttin’ my defences up ‘Cause I don’t wanna fall in love If I ever did that I think I’d have a heart attack
Als ik mijn plaatsnaam invul en dan naar mensen ga dan krijg ik alleen mensen met zo'n achternaam. Of hoe doe je dat danquote:Op zondag 21 april 2013 16:49 schreef JRRY het volgende:
[..]
ja dus maar als het een plaatsjes is met 2000 inwoners ofzo en je typt die plaats in heb je 'm zo als je het uiterlijk nog goed herinnert.
Ohja natuurlijk.quote:Op zondag 21 april 2013 16:51 schreef supersof het volgende:
[..]
Als ik mijn plaatsnaam invul en dan naar mensen ga dan krijg ik alleen mensen met zo'n achternaam. Of hoe doe je dat dan
lolwut?quote:Op zondag 21 april 2013 16:53 schreef JRRY het volgende:
[..]
ja britney is de beste disneyster.
en justin timberlake.
OMGOMGOMGOMGOMGquote:Op zondag 21 april 2013 17:07 schreef Dromenvangertje het volgende:
oh my, die BMW jongen post net een halfnaakte pic van hem op het strand op facebook
goddddd![]()
Toyota celica 1.8, google maarquote:Op zondag 21 april 2013 17:10 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
oh nee paar week terug date ik een jongen en hij heeft een bmw cabrio op 19 jarige leeftijd.
ik denk bij toyota meteen aan die familie auto'squote:
Ik ook maar deze is wel vet, met spoiler en sideskirtsquote:Op zondag 21 april 2013 17:13 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik denk bij toyota meteen aan die familie auto'smaar dit ziet er netjes uit
aston martins thoughquote:Op zondag 21 april 2013 17:14 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik ook maar deze is wel vet, met spoiler en sideskirts
en dan de oldtimers godverquote:Op zondag 21 april 2013 17:15 schreef Toto69 het volgende:
[..]
vette auto's inderdaad, beter dan een volkswagen golf
Jep, petjes, golfje, energy drink d'r bij, voila.quote:Op zondag 21 april 2013 17:16 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
en dan de oldtimers godver
haha golfjesdaar rijdt iedere 18-20 jarige in
Laat wel gelijk zien hoe slim die op die leeftijd met zijn geld omgaat om gelijk een bwm te kopen die meestal zuipen als de pestquote:Op zondag 21 april 2013 17:10 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
oh nee paar week terug date ik een jongen en hij heeft een bmw cabrio op 19 jarige leeftijd.
ik heb geeneens een golfquote:Op zondag 21 april 2013 17:16 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
en dan de oldtimers godver
haha golfjesdaar rijdt iedere 18-20 jarige in
Het dak kan je naar boven en naar beneden doen. Dus niet altijd een cabrio.quote:Op zondag 21 april 2013 17:17 schreef Taexon het volgende:
[..]
Laat wel gelijk zien hoe slim die op die leeftijd met zijn geld omgaat om gelijk een bwm te kopen die meestal zuipen als de pest
Ook wel lekker warm in de winter
Aw das dan wel weer lekkerquote:Op zondag 21 april 2013 17:20 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Het dak kan je naar boven en naar beneden doen. Dus niet altijd een cabrio.
Verder heb je wel gelijk dat ze erg zuipen ja.
Ook lekker tochquote:Op zondag 21 april 2013 17:23 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Kan beter
[..]
Jep maar ja, weekendje thuis zitten dan maar hé
Jij vindt alles lekker!quote:Op zondag 21 april 2013 17:25 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ach lekker uitzieken is ook lekker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 21 april 2013 17:26 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Jij vindt alles lekker!neehoor hou gewoon wel van bankhangenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dingen doen is ook leuk hoor maar soms is chill thuiszitten in je joggingbroek enzo heerlijk
Ja dat ook
Tax wil tetten :)!
Nja gewoon niks doen kan ook wel chill zijn jaquote:Op zondag 21 april 2013 17:27 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
neehoor hou gewoon wel van bankhangendingen doen is ook leuk hoor maar soms is chill thuiszitten in je joggingbroek enzo heerlijk
Ja dat ook
Ja zeker, helemaal als ik zaterdag een lange dag heb gehadquote:Op zondag 21 april 2013 17:27 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nja gewoon niks doen kan ook wel chill zijn ja
Dan zou ik ook geen zin meer hebben neequote:Op zondag 21 april 2013 17:28 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ja zeker, helemaal als ik zaterdag een lange dag heb gehad
ach hoef het ook niet elk weekend druk te hebbenquote:Op zondag 21 april 2013 17:29 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dan zou ik ook geen zin meer hebben nee
das waarquote:Op zondag 21 april 2013 17:30 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ach hoef het ook niet elk weekend druk te hebben
klinkt voor geen meter inderdaadquote:Op zondag 21 april 2013 17:33 schreef supersof het volgende:
verleden tijd van daten: datete. Zo raar vind ik dat ook
niks raars aanquote:Op zondag 21 april 2013 17:33 schreef supersof het volgende:
verleden tijd van daten: datete. Zo raar vind ik dat ook
Dat is best wel ziek van die persoon ja.quote:Op zondag 21 april 2013 17:38 schreef Dromenvangertje het volgende:
is het niet fucking ziek dat iemand, die mij jarenlang geestelijk heeft vernederd, ineens contact met mij wil omdat hij mij al die tijd gewoon leuk vond maar gemeen doen een makkelijkere uitweg vond, en nu ineens weer op het punt staat mijn leven de grond in te boren omdat ik niet poeslief tegen hem doe
Wie?quote:Op zondag 21 april 2013 17:38 schreef Dromenvangertje het volgende:
is het niet fucking ziek dat iemand, die mij jarenlang geestelijk heeft vernederd, ineens contact met mij wil omdat hij mij al die tijd gewoon leuk vond maar gemeen doen een makkelijkere uitweg vond, en nu ineens weer op het punt staat mijn leven de grond in te boren omdat ik niet poeslief tegen hem doe
Sla zijn kop in met een aluminium knuppel en pis in het gat in zijn hoofd.quote:Op zondag 21 april 2013 17:38 schreef Dromenvangertje het volgende:
En je zegt dat ook gewoon date en niet datete?quote:Op zondag 21 april 2013 17:36 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
klinkt voor geen meter inderdaad
ik speel meestal op safe en zeg gewoon ik had een date met diegenequote:Op zondag 21 april 2013 17:47 schreef supersof het volgende:
[..]
En je zegt dat ook gewoon date en niet datete?
ik heb het nog nooit gezegdquote:Op zondag 21 april 2013 17:58 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik speel meestal op safe en zeg gewoon ik had een date met diegene
ik ook niet maar zo zou ik het zeggenquote:Op zondag 21 april 2013 17:58 schreef supersof het volgende:
[..]
ik heb het nog nooit gezegdhahahaah
bohh wou dat ik dat kon doenquote:Op zondag 21 april 2013 17:46 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Sla zijn kop in met een aluminium knuppel en pis in het gat in zijn hoofd.
echte meisjes op de prairie?quote:Op zondag 21 april 2013 18:32 schreef Dromenvangertje het volgende:
hoe heet dat ene programma op rtl5 waarbij een groep in een western gebied zit en allemaal opdrachten moeten uitvoeren en de winnaar een geldbedrag krijgt
Als we meeten en we zien 'm toevallig, moet je 't effe zeggen.quote:Op zondag 21 april 2013 18:17 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ken je niet, woont wel in de stad though
ja dat is dat programma.quote:Op zondag 21 april 2013 18:34 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
nee er zitten ook jongens bij
Ja, dat heet echte meisje op de prairie. Echt waarquote:Op zondag 21 april 2013 18:34 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
nee er zitten ook jongens bij
Sinds wanneer ben jij modquote:Op zondag 21 april 2013 18:40 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ja, dat heet echte meisje op de prairie. Echt waar
Van jng ofzo?quote:
Oh ok.quote:
LB CONGRATSquote:
Een hungergames achtig iets?quote:Op zondag 21 april 2013 18:45 schreef supersof het volgende:
Was leuk geweest als er een wedstrijd was gekomen: kies de jng mod ofzo [ afbeelding ]
quote:
Thanksquote:
ben nu een smurfquote:
Alleen dames selecteren, en ik jureer.quote:Op zondag 21 april 2013 18:45 schreef supersof het volgende:
Was leuk geweest als er een wedstrijd was gekomen: kies de jng mod ofzo [ afbeelding ]
Oh zou ik naar de volgende ronde zijn gegaan danquote:Op zondag 21 april 2013 18:49 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Alleen dames selecteren, en ik jureer.
oerbeerquote:
TIMMEHquote:Op zondag 21 april 2013 18:49 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Alleen dames selecteren, en ik jureer.
Fobo says yesquote:Op zondag 21 april 2013 18:49 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh zou ik naar de volgende ronde zijn gegaan dan
quote:
Legaal én lekkerquote:Op zondag 21 april 2013 18:49 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh zou ik naar de volgende ronde zijn gegaan dan
Ja!quote:Op zondag 21 april 2013 18:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
Araaaaa
Straks sigaretje om het te vieren?
Kijk gewoon in de winkel wat ze hebben.quote:Op zondag 21 april 2013 18:52 schreef Ezell het volgende:
Jongens en meisjes, ik ben op zoek naar een nieuwe rugzak. Suggesties iemand?
Mag ik mee?quote:Op zondag 21 april 2013 18:55 schreef Stuart het volgende:
Wooop wooop weer even 4 dagen naar Spanje geboekt
OMG ik ben vandaag ook al aan het kijkenquote:Op zondag 21 april 2013 18:52 schreef Ezell het volgende:
Jongens en meisjes, ik ben op zoek naar een nieuwe rugzak. Suggesties iemand?
Nee sorryquote:Op zondag 21 april 2013 18:55 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Kom je ook bij de meet de 11de? Niemand komt volgens mij, het gaat floppen
quote:Op zondag 21 april 2013 18:55 schreef Stuart het volgende:
Wooop wooop weer even 4 dagen naar Spanje geboekt
Half juni naar de verjaardag van mijn vaderquote:
nicequote:Op zondag 21 april 2013 18:59 schreef Stuart het volgende:
[..]
Half juni naar de verjaardag van mijn vader
Hoi![]()
Ja, ben ik wel blij meequote:
Maar online meer keuze.quote:
Is moeilijk hè.quote:Op zondag 21 april 2013 18:58 schreef Stuart het volgende:
[..]
OMG ik ben vandaag ook al aan het kijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. ik heb deze
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Ja, ik heb geen idee hoe groot het precies moet zijn. Beetje lastig zo online kijkenquote:Op zondag 21 april 2013 18:59 schreef Ezell het volgende:
[..]
Maar online meer keuze.
[..]
Is moeilijk hè.
quote:Op zondag 21 april 2013 19:00 schreef supersof het volgende:
LeukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. ik heb deze
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
Ja gaat welquote:Op zondag 21 april 2013 18:59 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, ben ik wel blij mee
Gaat goed thanks en met jou?
Mijn moeder en broertje vinden hem kinderachtigquote:
Wat waardeloos zegquote:Op zondag 21 april 2013 19:01 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja gaat welEr is echt niks te eten in huis want mijn moeder is de laatste paar maanden heel erg gaan overdrijven met gezond eten
en dan vinden ze het raar dat ik zelf wat koop
Ik heb een meetlint voor dit soort dingen.quote:Op zondag 21 april 2013 19:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, ik heb geen idee hoe groot het precies moet zijn. Beetje lastig zo online kijken
Ik vind hem leuk hoorquote:Op zondag 21 april 2013 19:01 schreef supersof het volgende:
[..]
Mijn moeder en broertje vinden hem kinderachtig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |