Paar jaar geleden hebben sommige dat ook gedaan en als resultaat stunt ging niet doorquote:Op zondag 21 april 2013 14:59 schreef Toto69 het volgende:
Vrijdag ook examenstunt maar ik hoor al van meerdere dat ze gewoon lekker in bed blijven liggen, waaronder ik
Oh hij gaat bij ons vast wel door maar ik heb er echt geen behoefte aanquote:Op zondag 21 april 2013 15:01 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Paar jaar geleden hebben sommige dat ook gedaan en als resultaat stunt ging niet door
OMG SPEEEESquote:
lekker xdxdquote:
ERMAHGERD HOE IS HET?quote:
green day?quote:Op zondag 21 april 2013 15:04 schreef Toto69 het volgende:
Do you know what's worth fighting for, when it's not worth dying for, does it take your breathe away and you feel yourself suffocating
maar als we gaan rappen dan zijn we gewoon de bomquote:
tha bombquote:Op zondag 21 april 2013 15:51 schreef supersof het volgende:
[..]
maar als we gaan rappen dan zijn we gewoon de bom
NEE!!1quote:
Jullie komen lyricaal zwak en je flow is wackquote:Op zondag 21 april 2013 15:51 schreef AppelCake het volgende:
[..]
maar als we gaan rappen zijn we gewoon tha bomb
chilling op school chilling op straat dat is waar het deze chicks om gaatquote:Op zondag 21 april 2013 15:54 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Jullie komen lyricaal zwak en je flow is wack
wat nou de bom
hahaha bij mij kwam net die zin toen ik dat lasquote:Op zondag 21 april 2013 15:55 schreef AppelCake het volgende:
[..]
chilling op school chilling op straat dat is waar het deze chicks om gaat
nee,quote:
het isquote:
omg dan hebben ze betere geluidsopnamespullen nodig.quote:Op zondag 21 april 2013 16:00 schreef supersof het volgende:
[..]
het is
schoolm vind ik echt een hel, je ziet me pas lachen na de bel
Of jij moet gewoon beter luisteren dove belgquote:Op zondag 21 april 2013 16:01 schreef AppelCake het volgende:
[..]
omg dan hebben ze betere geluidsopnamespullen nodig.
Nee jij bent de enige die het niet hoordequote:Op zondag 21 april 2013 16:01 schreef AppelCake het volgende:
[..]
omg dan hebben ze betere geluidsopnamespullen nodig.
Coolquote:Op zondag 21 april 2013 16:01 schreef A-Scudder het volgende:
Zie mijn zusje in deze videoclip
Heb hem weer ontdekt
Sssssst straks hoort WP hetquote:Op zondag 21 april 2013 16:02 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee jij bent de enige die het niet hoorde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |