De vorige delen van deze reeks staan hier.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
SPOILER: Skills van Mano_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Inside-out skills van sinepedraapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Faalhazen-skills van Moira.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van PiyeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Aap1000Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van GibsonLesPaul88Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Dr.MikeyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Dientje12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van AmaranthaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Beetje skere joint van Vas maar rookbaar en daar gaat het omOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andere hendige tuts:SPOILER: Ster-tip van edjuh18Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 'Kamer'-tip van sinepedraapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hasj-chocolademelk van GekkePoesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Horse van CodeRoodOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Moonshine van GibsonLesPaul88 (+recept)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk jij dat jij het beter kan? Maak een mooie fotoshoot met uitleg van jouw skills en dan kan die ook in het rijtje
Stonerkunst:SPOILER: By Mano_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By StudeurOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By MurderaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By GibsonLesPaul88Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By StudeurOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vette stoner muziek
Digitaal stoner vermaak
http://weavesilk.com/
http://zoomquilt2.madmindworx.com/zoomquilt2.swf (snelheid op z'n hoogst)
Stoner Movie TiPquote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef murp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.![]()
Ik heb ervaring met deze webshop, erg fijn. Ze worden idd verpakt zonder logo van de website ofzo, gewoon een blanco enveloppe met van dat bubbeltjesplastic dat je niet voelt wat erin zit.quote:Op zondag 21 april 2013 14:12 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Maar ik kan ze niet thuis laten bezorgen, ouders enzo..
Ik lees dat ze niet gevaarlijk zijn en geen een iemand eraan is overleden, een beetje zoals wiet.
Maar dat je echt veel shit moet proberen omdat je best wel een kans hebt op badtrips (alleen in een omgeving die je kent, als je je veilig voelt, als je er klaar voor bent, etc).
Maar het lijkt me wel echt heel vet.
Als je ze bestelt, komen ze ze dan echt afleveren, of gewoon via de post?
En zijn ze verpakt op een manier dat je niet ziet dat het truffels zijn van de buitenkant?![]()
Heb jij dan ookal truffels geprobeerd?quote:Op zondag 21 april 2013 14:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik heb ervaring met deze webshop, erg fijn. Ze worden idd verpakt zonder logo van de website ofzo, gewoon een blanco enveloppe met van dat bubbeltjesplastic dat je niet voelt wat erin zit.
Ik ben echt een maagd vergeleken met jullie.
Dit -- Parkiet is mijn papa
zijn -- Parkiet is mijn papa
vier -- Parkiet is mijn papa
regels -- Parkiet is mijn papa![]()
Jesus christ lees m'n post dan van vorig topic, ik reageerde notabene als eerste op jouw vraag over hallucinogenenquote:Op zondag 21 april 2013 14:36 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Heb jij dan ookal truffels geprobeerd?
Ik ben echt een maagd vergeleken met jullie.![]()
![]()
Zo ben ik wel, ja.quote:zondag 21 april 2013 14:29 schreef Moira. het volgende:[/b]
[..]
Nja, ik snap je ook wel, maar soms denk ik echt gast, chill, don't worry, maak dingen niet moeilijker dan ze hoeven te zijn voor jezelf
Maarja.. ik weet niet. Ik wil gewoon alles rustig uitzoeken etc voordat ik echt aan iets begin.Dit -- Parkiet is mijn papa
begin dan met 2-CB, dat is wat milder dan truffels en je kan de trip nog sturen, het komt in vlagen en niet zoals met truffels dat je hem een paar uur compleet de pan uit spacedquote:Op zondag 21 april 2013 14:38 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Zo ben ik wel, ja.
Maarja.. ik weet niet. Ik wil gewoon alles rustig uitzoeken etc voordat ik echt aan iets begin.![]()
![]()
quote:Op zondag 21 april 2013 14:37 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Jesus christ lees m'n post dan van vorig topic, ik reageerde notabene als eerste op jouw vraag over hallucinogenenOh, daarom heb ik hem ook gemist denk ik, andere antwoorden stonden lager in het topic..quote:Op [quote]
[b]Op zondag 21 april 2013 12:52 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Begin maar eens met truffels dan. Ikzelf heb tot nu toe truffels, 2-cb, 6-apb(benzofury, keta en lachgas gedaan. Truffels zijn echt fucking leuk
Sorry.
Welke truffels adviseer je voor de eerste keer en hoeveel gram? En zijn truffels net als wiet, dat ze je emoties die je op dat moment hebt, versterken? Of..Dit -- Parkiet is mijn papa
Hehe, nou ik had toen de eerste keer al fucking sterke maar ik had maar 7 gram dus merkte niet zoveel, lichte visuals en that's it. Ga gewoon een keer naar een smartshop en laat je adviseren, ik kan wel zeggen dat je de lichtste moet nemen maar dat doe ik ook nooit als ik iets nieuws probeer, gewoon vaart erinquote:Op zondag 21 april 2013 14:39 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
[..]
Oh, daarom heb ik hem ook gemist denk ik, andere antwoorden stonden lager in het topic..
Sorry.
Welke truffels adviseer je voor de eerste keer en hoeveel gram? En zijn truffels net als wiet, dat ze je emoties die je op dat moment hebt, versterken? Of...
![]()
Ja eigenlijk hetzelfde hier.quote:Op zondag 21 april 2013 14:42 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hehe, nou ik had toen de eerste keer al fucking sterke maar ik had maar 7 gram dus merkte niet zoveel, lichte visuals en that's it. Ga gewoon een keer naar een smartshop en laat je adviseren, ik kan wel zeggen dat je de lichtste moet nemen maar dat doe ik ook nooit als ik iets nieuws probeer, gewoon vaart erin.
Maar als je echt gaat hallucineren enzo, begin ik wel rustiger enzo jwz. Kan je ook enge hallucinaties krijgen? (Gewoon benieuwd)
Of is het meer undefined shapes en felle kleuren?
Nou als je flink wat neemt dan zie je wel echt een paar uur de wereld niet meer helder, dan is alles vervormd en alle kleuren zijn fucking fel en je hoort dingen anders. Bij een lichte portie zie je misschien de kleuren iets helderder, ben je lacherig en zie je voorwerpen een beetje golven. En ja je kan een bad trip krijgen als je niet goed in je vel zit enz.quote:Op zondag 21 april 2013 14:47 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ja eigenlijk hetzelfde hier.Maar als je echt gaat hallucineren enzo, begin ik wel rustiger enzo jwz. Kan je ook enge hallucinaties krijgen? (Gewoon benieuwd)
Of is het meer undefined shapes en felle kleuren?![]()
Ah ik zorg wel gewoon dat ik het met een goeie vriend doe die het ook nog nooit gedaan heeft, dan komt alles wel goed denk ik.quote:Op zondag 21 april 2013 14:52 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nou als je flink wat neemt dan zie je wel echt een paar uur de wereld niet meer helder, dan is alles vervormd en alle kleuren zijn fucking fel en je hoort dingen anders. Bij een lichte portie zie je misschien de kleuren iets helderder, ben je lacherig en zie je voorwerpen een beetje golven. En ja je kan een bad trip krijgen als je niet goed in je vel zit enz.Dankjewel. Heb het op mijn 'to-do'-lijstje gezet.
Goeie plek om dit te vragen denk ik, ik heb tot morgen 7 euro op mijn rekening maar wil graag 5 eraf pinnen weet iemand waar dit nog kan?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Bij de bank zelf, niet bij pinautomaten.quote:Op zondag 21 april 2013 15:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
Goeie plek om dit te vragen denk ik, ik heb tot morgen 7 euro op mijn rekening maar wil graag 5 eraf pinnen weet iemand waar dit nog kan?Dit -- Parkiet is mijn papa
Op zondag?quote:Op zondag 21 april 2013 15:02 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Bij de bank zelf, niet bij pinautomaten.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Oh, tot morgen. Hoezo, gaat iemand iets eraf schrijven terwijl je dat niet wilt?quote:
nee wil smoken.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Mensen zeggen pinautomaten bij de Rabobank. (Zijn er meestal 2, eentje heeft 5euro biljetten).
Maar dit weet ik zelf ook niet zeker.Dit -- Parkiet is mijn papa
Ik heb rabobank en kan alleen maar 10tjes pinnen hoorquote:Op zondag 21 april 2013 15:05 schreef Unscrewed het volgende:
Mensen zeggen pinautomaten bij de Rabobank. (Zijn er meestal 2, eentje heeft 5euro biljetten).
Maar dit weet ik zelf ook niet zeker.![]()
![]()
Ja ik weet dat het vroeger zo was maar als ik daar op google is het laatste resultaat uit 2011.quote:Op zondag 21 april 2013 15:05 schreef Unscrewed het volgende:
Maar dit weet ik zelf ook niet zeker.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
En vijf euro bij pinnen bij supermarkten of benzinestations doen ze dat?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Hmm, ja waar ik het las was trouwens ook uit 2006.quote:Op zondag 21 april 2013 15:06 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik heb rabobank en kan alleen maar 10tjes pinnen hoor
Ik weet het ook niet, kan denk ik niet meer (wat overigens nergens op slaat).Dit -- Parkiet is mijn papa
Vaak niet, maar als je geluk hebt... je kan wel vragen of je bij mag pinnen, dan heb je veel meer kans dat het mag (bv. 1euro snoepje kopen en 5euro erbij pinnen).quote:Op zondag 21 april 2013 15:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
En vijf euro bij pinnen bij supermarkten of benzinestations doen ze dat?Dit -- Parkiet is mijn papa
Nee ook pas vanaf 10quote:Op zondag 21 april 2013 15:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
En vijf euro bij pinnen bij supermarkten of benzinestations doen ze dat?![]()
![]()
Waarom hebben coffeeshops nooit pinautomaten eigenlijk? vraag ik me al lange tijd af, ze krijgen toch zoveel inkomsten binnen..![]()
![]()
Chinezen in friettenten hebben vaak ook geen pinautomaten. Waarom zou dat zo zijn?quote:Op zondag 21 april 2013 15:08 schreef Vaseline_ het volgende:
Waarom hebben coffeeshops nooit pinautomaten eigenlijk? vraag ik me al lange tijd af, ze krijgen toch zoveel inkomsten binnen..
Oh ja goeie vergelijking, ik snap hem helemaal.quote:Op zondag 21 april 2013 15:09 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Chinezen in friettenten hebben vaak ook geen pinautomaten. Waarom zou dat zo zijn?![]()
Klopt ook heel irritant.quote:Op zondag 21 april 2013 15:09 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Chinezen in friettenten hebben vaak ook geen pinautomaten. Waarom zou dat zo zijn?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
sommige welquote:Op zondag 21 april 2013 15:08 schreef Vaseline_ het volgende:
Waarom hebben coffeeshops nooit pinautomaten eigenlijk? vraag ik me al lange tijd af, ze krijgen toch zoveel inkomsten binnen..![]()
![]()
In Hengelo heb je er een.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Serieus.quote:Op zondag 21 april 2013 15:10 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh ja goeie vergelijking, ik snap hem helemaal.
Weet je hoeveel koffieshops illegaal bezig zijn?
(Net als die friettenten door Chinezen)Dit -- Parkiet is mijn papa
Duh, hoe het binnenkomt is illegaal maar het verkopen is niet illegaal meer, dus snap het niet zoquote:Op zondag 21 april 2013 15:13 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Serieus.
Weet je hoeveel koffieshops illegaal bezig zijn?
(Net als die friettenten door Chinezen). Overigens zou ik het ook niet chill vinden als je allemaal briefgeld binnen hebt, gevoelig voor berovingen enzo lijkt mij
![]()
![]()
Nederland is ook echt fucking scheef als het om wetten gaat, he?quote:Tot 2002 waren paddo's en alle paddo gerelateerde producten volledig legaal in Nederland. Op dat moment waren gedroogde paddo's dan ook vrij verkrijgbaar in de smartshops in Nederland. In 2002 is er een rechtszaak geweest dat als uitkomst had dat gedroogde paddo's vanaf dat moment illegaal waren. Verse paddo's bleven echter legaal. De gedachte hierachter was het uitgevoerde 'bewerkingsproces' van de paddo's. De stof psilocybine is al heel lang verboden in Nederland, maar omdat paddo's uit de natuur komen waren ze legaal. Echter, vanaf 2002, op het moment dat je ze plukte en droogde was je actief met de bewerking van drugs (psilocybine) bezig. Dus illegaal.
Ja snap ik.. maar ja jwz.quote:Op zondag 21 april 2013 15:15 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Duh, hoe het binnenkomt is illegaal maar het verkopen is niet illegaal meer, dus snap het niet zo. Overigens zou ik het ook niet chill vinden als je allemaal briefgeld binnen hebt, gevoelig voor berovingen enzo lijkt mij
Koffieshops beroven.
'bewerkingsproces' ook echtquote:Op zondag 21 april 2013 15:23 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Nederland is ook echt fucking scheef als het om wetten gaat, he?je laat die dingen drogen en klaar. Vage wetten ja, ook dat truffels wel mogen en paddo's niet, van truffels kan je net zo goed rare gedachten krijgen om van het balkon af te springen ofzo
![]()
![]()
Bij ons kan je binnen in de Rabobank 5 euro pinnen, in zo'n halletje die altijd open isquote:Op zondag 21 april 2013 15:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
Goeie plek om dit te vragen denk ik, ik heb tot morgen 7 euro op mijn rekening maar wil graag 5 eraf pinnen weet iemand waar dit nog kan?Your beauty never ever scared me.![]()
"Na enkele incidenten met Paddo's in 2008 (met name in Amsterdam) heeft de Nederlandse regering besloten dat ook verse Paddo's illegaal werden. Echter, deze wet is in een dermate manier opgesteld dat er alleen maar melding wordt gemaakt van 'De Paddestoel'. Juridisch gezien is de Magic Truffel geen paddestoel; het is sclerotia. Verse truffels zijn daarom dan ook 100% legaal in Nederland. Ook de Paddo kweeksets worden in de wet van 2008 buiten beschouwing gelaten en zijn dus volledig legaal."quote:Op zondag 21 april 2013 15:25 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
'bewerkingsproces' ook echtje laat die dingen drogen en klaar. Vage wetten ja, ook dat truffels wel mogen en paddo's niet, van truffels kan je net zo goed rare gedachten krijgen om van het balkon af te springen ofzo
"Juridisch gezien is de Magic Truffel geen paddestoel; het is sclerotia. Verse truffels zijn daarom dan ook 100% legaal in Nederland. "![]()
Ik snap er geen kut meer van, wie bedenkt deze bullshit en waarom word deze bullshit goedgekeurd door de hogere machtenquote:Op zondag 21 april 2013 15:40 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
"Na enkele incidenten met Paddo's in 2008 (met name in Amsterdam) heeft de Nederlandse regering besloten dat ook verse Paddo's illegaal werden. Echter, deze wet is in een dermate manier opgesteld dat er alleen maar melding wordt gemaakt van 'De Paddestoel'. Juridisch gezien is de Magic Truffel geen paddestoel; het is sclerotia. Verse truffels zijn daarom dan ook 100% legaal in Nederland. Ook de Paddo kweeksets worden in de wet van 2008 buiten beschouwing gelaten en zijn dus volledig legaal."
"Juridisch gezien is de Magic Truffel geen paddestoel; het is sclerotia. Verse truffels zijn daarom dan ook 100% legaal in Nederland. "![]()
.
![]()
Geen idee.quote:Op zondag 21 april 2013 15:41 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik snap er geen kut meer van, wie bedenkt deze bullshit en waarom word deze bullshit goedgekeurd door de hogere machten.
Maar ik vind het wel baas.
Toch wel jammer, wil wel paddo's proberen en heb geen zin om daar zelf naar op zoek te gaanquote:Op zondag 21 april 2013 15:42 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Geen idee.Maar ik vind het wel baas.
![]()
![]()
ik heb geen balkon wat nu?quote:Op zondag 21 april 2013 15:25 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
'bewerkingsproces' ook echtje laat die dingen drogen en klaar. Vage wetten ja, ook dat truffels wel mogen en paddo's niet, van truffels kan je net zo goed rare gedachten krijgen om van het balkon af te springen ofzo
![]()
Moet je afvallenquote:Op zondag 21 april 2013 15:50 schreef wietparkiet het volgende:
Daar pas ik niet doorheen en dat kan pijn doen.
![]()
Nu zie je er ook alleen uit als een grote teddybeer hoorquote:Op zondag 21 april 2013 15:54 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dan zijn mensen niet meer bang voor me![]()
![]()
kale teddybeer danquote:Op zondag 21 april 2013 15:55 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nu zie je er ook alleen uit als een grote teddybeer hoor![]()
![]()
HOEMP HOEMP HOEMP PA PAAAAAAAAAAAAOp maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.![]()
Nou, dat staat vast. Ik ga over 2-3 weken paddo's proberen met vrienden. Zal ik hier dan zeggen hoe het gegaan is?Dit -- Parkiet is mijn papa
Vanavond eet je vis?quote:Op zondag 21 april 2013 16:06 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ik ben geen teddybeer meer een grizzlybeer![]()
Lijkt mij wel tof,om te lezen ja.quote:Op zondag 21 april 2013 16:09 schreef Unscrewed het volgende:
Nou, dat staat vast. Ik ga over 2-3 weken paddo's proberen met vrienden. Zal ik hier dan zeggen hoe het gegaan is?![]()
Gister niet zo veel animo voorquote:lach al half nokkie op de bank bij keenan
lkkr kotsen lkkrquote:hadden roald gehaaldquote:![]()
Ben je dronken?quote:Op zondag 21 april 2013 16:13 schreef wietparkiet het volgende:
Gister niet zo veel animo voorlach al half nokkie op de bank bij keenan
hadden roald gehaald![]()
quote:Op zondag 21 april 2013 16:17 schreef wietparkiet het volgende:
Ik maak een foutje en meteen ben ik dronken![]()
![]()
Voor 8 uur helemaal naar de ratte zuipen en dan om 8 uur slapen en dan om 7 uur weer op de fiets naar het werk![]()
Dat spul uit de koelkast was toch sinasappelsap?quote:Op zondag 21 april 2013 16:27 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Mix het met sinaasappelsap. Of drink het puur.![]()
Nee,maar zal ook wel lekker zijn ermee.quote:Op zondag 21 april 2013 16:32 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Dat spul uit de koelkast was toch sinasappelsap?![]()
Ik had nog een drol achtergelaten in zijn tuin.quote:Op zondag 21 april 2013 16:34 schreef LompeHork het volgende:
Kak, vergeten m'n rattengif uit de koelkast bij wp te halen.![]()
Zo. Ik heb maar weer eens een flink volle tas met wasgoed ingepakt, kan straks eindelijk weer eens wat van m'n kleren wassen
Straks een paar daagjes weg
Fuck the EBU.![]()
OMG OMG LOMPEHORK IN MIJN TOPIC!!!!!!!111EINZ.quote:Op zondag 21 april 2013 16:34 schreef LompeHork het volgende:
Kak, vergeten m'n rattengif uit de koelkast bij wp te halen.Fuck the EBU.![]()
Waar naar toe?quote:Op zondag 21 april 2013 16:41 schreef Moira. het volgende:
Zo. Ik heb maar weer eens een flink volle tas met wasgoed ingepakt, kan straks eindelijk weer eens wat van m'n kleren wassen
Straks een paar daagjes weg![]()
Hadden meer mensen last van ofzo. Ik gelukkig nietquote:Op zondag 21 april 2013 16:42 schreef Moira. het volgende:
Wat is er trouwens mis met mijn internet, ik zie geen UI's![]()
![]()
quote:Op zondag 21 april 2013 16:42 schreef Moira. het volgende:
Wat is er trouwens mis met mijn internet, ik zie geen UI'squote:Op zondag 21 april 2013 15:54 schreef wietparkiet het volgende:
ik zie geen UI's help
ik ben nuchter btw![]()
roriquote:Op zondag 21 april 2013 16:45 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Maakt niet uit,omdat je nu ro zei. In plaats van roro![]()
Cyberaanval.quote:Op zondag 21 april 2013 16:46 schreef Moira. het volgende:
EN WAAROM DOET DE AUTOREFRESH HET NIET MEER
apocalypse alles![]()
How you tried turning it on and off again?quote:Op zondag 21 april 2013 16:46 schreef Moira. het volgende:
EN WAAROM DOET DE AUTOREFRESH HET NIET MEER
apocalypse alles![]()
quote-alerts doen het ook niet, en mijn quotes zijn ook niet meer groen dus ik kan niet meer duidelijk onderscheiden wie mij quotequote:Op zondag 21 april 2013 16:44 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Hadden meer mensen last van ofzo. Ik gelukkig niet
Fuck the EBU.![]()
Met de powerknop natuurlijk.quote:Op zondag 21 april 2013 16:47 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
How you tried turning it on and off again?![]()
Kun je hem weer je jointjes voor je laten draaienquote:Op zondag 21 april 2013 16:46 schreef Klojo120 het volgende:
Mijn stoner mattie komt eindelijk eens bij mij chillen!
Fuck the EBU.![]()
IK ZEG JOU HET IS DE ILLOEMINADIE OPEN JE OGEN MENSENquote:Op zondag 21 april 2013 16:52 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
wtf. Ik dacht dat ik 'Have' had getyptFuck the EBU.![]()
We hebben anderhalve j en nog 0,7 gram white widow.. dus ja gaat leuk wordenquote:Op zondag 21 april 2013 16:51 schreef Moira. het volgende:
[..]
Kun je hem weer je jointjes voor je laten draaienHeeft FOK!verkiring met Studeur![]()
Whehequote:Op zondag 21 april 2013 16:53 schreef Moira. het volgende:
[..]
IK ZEG JOU HET IS DE ILLOEMINADIE OPEN JE OGEN MENSEN
Maar betrap me vaker op dat soort dingen. Best wel een probleem![]()
![]()
Zolang je maar niet de verkeerde naam typt naar je geliefde ooit ofzoquote:Op zondag 21 april 2013 16:59 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Whehe
Maar betrap me vaker op dat soort dingen. Best wel een probleem![]()
![]()
Je bent wel dronken he?quote:Op zondag 21 april 2013 17:00 schreef wietparkiet het volgende:
Het licht aan dit topicwant andere topics zie ik wel UI's
![]()
Veel te helder, doe dat licht maar weer uit.quote:Op zondag 21 april 2013 17:00 schreef wietparkiet het volgende:
Heeft FOK!verkiring met Studeur![]()
Dat merk ik nu idd ook opquote:Op zondag 21 april 2013 17:00 schreef wietparkiet het volgende:
Fuck the EBU.![]()
Haha dat is mij nog nooit gebeurdquote:Op zondag 21 april 2013 17:00 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zolang je maar niet de verkeerde naam typt naar je geliefde ooit ofzo
Maar moet straks ook rapporteren op het werk en als dat fout gaat kan zomaar serieuze consequenties hebben.![]()
Zolang je maar niet de verkeerde naam uitschreeuwt tijdens de seks ofzoquote:Op zondag 21 april 2013 17:00 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zolang je maar niet de verkeerde naam typt naar je geliefde ooit ofzo...
Been there done that?quote:Op zondag 21 april 2013 17:04 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Zolang je maar niet de verkeerde naam uitschreeuwt tijdens de seks ofzo...
![]()
![]()
Hoeven we ons geen zorgen over te maken, FOK!kers hebben geen seksquote:Op zondag 21 april 2013 17:04 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
![]()
daarom nooit namen noemen.quote:Op zondag 21 april 2013 17:04 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Gelukkig waren we breathplay aan het doen dus was ik haar kop aan het dompen in een kussen, ze hoorde het niet.quote:Heeft FOK!verkiring met Studeur![]()
HHeb jij al seks, dan?quote:Op zondag 21 april 2013 17:04 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Fuck the EBU.![]()
geilquote:Op zondag 21 april 2013 17:05 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Gelukkig waren we breathplay aan het doen dus was ik haar kop aan het dompen in een kussen, ze hoorde het niet.![]()
en wp flikker expres fl negeren kktriest jongen dat je zo doet ik had je hoog staan maar dit valt tegen zomaar imena dn negeren exhct triest van jefan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad![]()
Al láng. Heb je mijn gezicht nooit gezien? Je weet toch dat ze voor me in de rij staan.quote:Heeft FOK!verkiring met Studeur![]()
quote:Op zondag 21 april 2013 17:07 schreef Beach het volgende:
sorry dat was fl op mijn account hij zit naast me![]()
![]()
Maar ik heb lekker verkering met jou en zij nietquote:Op zondag 21 april 2013 17:07 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Al láng. Heb je mijn gezicht nooit gezien? Je weet toch dat ze voor me in de rij staan.![]()
Fuck the EBU.![]()
zijn jullie eindelijk een stelletje?quote:Op zondag 21 april 2013 17:07 schreef Beach het volgende:
sorry dat was fl op mijn account hij zit naast me![]()
Had ik eerst ookquote:Op zondag 21 april 2013 17:07 schreef Moira. het volgende:
Kanker, ik kan zelfs geen berichten meer editten hierWat is deze
paar updates later van mijn browser was het gekanker met ui's, editten en quoten over.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad![]()
Kloptquote:Op zondag 21 april 2013 17:07 schreef Moira. het volgende:
[..]
Maar ik heb lekker verkering met jou en zij niet![]()
Nee ik ben hetero.quote:Op zondag 21 april 2013 17:08 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
zijn jullie eindelijk een stelletje?fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad![]()
0900 - N E Equote:Op zondag 21 april 2013 17:09 schreef wietparkiet het volgende:
Moira en ik worden gehackt
bel de internetscotoeHeeft FOK!verkiring met Studeur![]()
En jij een nare negeerder. Je was zulke goede vrienden met FL en nu doe je zo tegen hem.quote:fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad![]()
met de breedte en omtrek zit het wel goedquote:Op zondag 21 april 2013 17:11 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Sommige vrouwen houden van 5 cm..
Dik.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad![]()
Ik heb zo mijn redenenquote:Op zondag 21 april 2013 17:10 schreef Beach het volgende:
[..]
En jij een nare negeerder. Je was zulke goede vrienden met FL en nu doe je zo tegen hem.![]()
Weet sowieso niet waarom je zo butthurt doet![]()
Is toch niet jouw zaak? if so moet je me maar even DM'en en uitleggen welk aandeel jij hierin hebt![]()
![]()
quote:Op zondag 21 april 2013 17:11 schreef Beach het volgende:
[..]
met de breedte en omtrek zit het wel goed
gwn ik leef mee met fl :Squote:Op zondag 21 april 2013 17:11 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ik heb zo mijn redenen![]()
Weet sowieso niet waarom je zo butthurt doet![]()
Is toch niet jouw zaak? if so moet je me maar even DM'en en uitleggen welk aandeel jij hierin hebt
en nee ik ga niet dmennen ik heb hier geen aandelen in genomen no way dat ik je back met aandelenfan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad![]()
Hoe update ik mijn browser dan als hij zelf niet aangeeft dat er een update is?quote:Op zondag 21 april 2013 17:08 schreef Beach het volgende:
[..]
Had ik eerst ookpaar updates later van mijn browser was het gekanker met ui's, editten en quoten over.
Fuck the EBU.![]()
Flikker dan gewoon op met je negeerder dit nergeerder datquote:Op zondag 21 april 2013 17:12 schreef Beach het volgende:
[..]
gwn ik leef mee met fl :S
en nee ik ga niet dmennen ik heb hier geen aandelen in genomen no way dat ik je back met aandelen![]()
ik zit me toch ook niet met jouw zaken te bemoeien klojo![]()
![]()
Dit.quote:Op zondag 21 april 2013 17:13 schreef Klojo120 het volgende:
Hou de ruzies uit het Stonertopic, hier alleen Liefde en EenheidFuck the EBU.![]()
Hangt van je browser af denk ik.quote:Op zondag 21 april 2013 17:13 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hoe update ik mijn browser dan als hij zelf niet aangeeft dat er een update is?fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad![]()
Hey, waarom betrek je mij erbij?quote:Op zondag 21 april 2013 17:13 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Flikker dan gewoon op met je negeerder dit nergeerder dat![]()
ik zit me toch ook niet met jouw zaken te bemoeien klojoHeeft FOK!verkiring met Studeur![]()
homoquote:Op zondag 21 april 2013 17:13 schreef Klojo120 het volgende:
Hou de ruzies uit het Stonertopic, hier alleen Liefde en Eenheid![]()
Doe maar niet nee.quote:Op zondag 21 april 2013 17:13 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Flikker dan gewoon op met je negeerder dit nergeerder dat![]()
ik zit me toch ook niet met jouw zaken te bemoeien klojofan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad![]()
als je het "fanny" noemt denk ik dat je ze te zien krijgt omdat ze je toch als hun homo broer zien.quote:Op zondag 21 april 2013 17:14 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
EN NOG MEER FANNY'S GEZIEN DAN JIJ WAT NOU![]()
![]()
fawaka heb ik dat verteldquote:Op zondag 21 april 2013 17:15 schreef Murdera het volgende:
[..]
als je het "fanny" noemt denk ik dat je ze te zien krijgt omdat ze je toch als hun homo broer zien.
quote:Dit -- Parkiet is mijn papa
Oke.quote:
Omabalquote:Dit -- Parkiet is mijn papa
Wil iemand deze post even quoten zodat ik het idee heb dat mensen aandacht aan mij schenken?Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
hoiquote:Op zondag 21 april 2013 17:17 schreef Ugjerke het volgende:
Wil iemand deze post even quoten zodat ik het idee heb dat mensen aandacht aan mij schenken?![]()
quote:Op zondag 21 april 2013 17:17 schreef Ugjerke het volgende:
Wil iemand deze post even quoten zodat ik het idee heb dat mensen aandacht aan mij schenken?![]()
nou vooruitquote:Op zondag 21 april 2013 17:17 schreef Ugjerke het volgende:
Bushokjequote:Op zondag 21 april 2013 17:17 schreef Ugjerke het volgende:
Wil iemand deze post even quoten zodat ik het idee heb dat mensen aandacht aan mij schenken?Heeft FOK!verkiring met Studeur![]()
doeiquote:Op zondag 21 april 2013 17:18 schreef Moira. het volgende:
Ik ga er vandoor schatjens![]()
Tot dinsdag (of misschien tussendoor mobiel ff kort ofzo)
![]()
![]()
groetjes aan Mono
Veel plezierquote:Op zondag 21 april 2013 17:18 schreef Moira. het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Tot dinsdag.quote:Op zondag 21 april 2013 17:18 schreef Moira. het volgende:
![]()
![]()
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Toedellssquote:Op zondag 21 april 2013 17:18 schreef Moira. het volgende:
![]()
Where the nipples are hot and the thoughts are spicy.quote:Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
quote:quote:quote:quote:
Wait whatquote:Op zondag 21 april 2013 17:19 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Where the nipples are hot and the thoughts are spicy.![]()
![]()
quote:Op zondag 21 april 2013 17:18 schreef Moira. het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat zag ik op de gevel van een restaurant staan. Nou ja, iets anders dan.quote:Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
HEEE UGJERKE SCHATJE ALLES GOED IK GEEF JE AANDACHTquote:Op zondag 21 april 2013 17:17 schreef Ugjerke het volgende:
OH JA NU ZEKER LEKKER AANDACHT IN CAPS DAT TELT TIEN KEER TOCHquote:Op zondag 21 april 2013 17:25 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
HEEE UGJERKE SCHATJE ALLES GOED IK GEEF JE AANDACHTOp maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Pics van je linkerborstquote:Op zondag 21 april 2013 17:27 schreef Murdera het volgende:
Mijn linkerborst is bijna een beetje verbrandHeeft FOK!verkiring met Studeur![]()
quote:Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Hoihoiquote:Op zondag 21 april 2013 17:17 schreef Ugjerke het volgende:
Wil iemand deze post even quoten zodat ik het idee heb dat mensen aandacht aan mij schenken?Dit -- Parkiet is mijn papa
AIM IN LOF WID UN ELIEJUNquote:Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Beetje laat hoor, maar vooruit.quote:Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Als iemand hier ooit nog truffels, lsd, shrooms, etc gaat gebruiken.. maak dan even art. Ik post rond 2mei ook wel foto's van dingen die ik heb gemaakt tijdens het trippen, lol. Heb er echt zin in, nu al..Dit -- Parkiet is mijn papa
quote:sorry.
Geeft niet, knuffelskusje.quote:
Kost veel tijd he.quote:Op zondag 21 april 2013 17:34 schreef Amarantha het volgende:
Zo ik heb mijn tumblr rondje weer gehad vandaagfan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad![]()
Tumblr ben ik nog niet aan begonnen.quote:Op zondag 21 april 2013 17:34 schreef Amarantha het volgende:
Zo ik heb mijn tumblr rondje weer gehad vandaagOp maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Verwijder het en je ziet hoeveel tijd het bespaart en dat tumblr eigenlijk stom isquote:
zooo ik zie er weer uit als een crackverslaafdegisteren geeindigd in een club die gewoon de hele zondag nog door ging
om 12:00 thuis en nog even geslapen, straks werken
Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
quote:Op zondag 21 april 2013 17:40 schreef Beach het volgende:
[..]
Verwijder het en je ziet hoeveel tijd het bespaart en dat tumblr eigenlijk stom isDit -- Parkiet is mijn papa
Moet zo even met iemand zijn hond(je) lopen. Beetje buitenlucht is vast wel goed voor me hahaYour beauty never ever scared me.![]()
VERBRAND HEM EET HEM OP HOTDOGquote:Op zondag 21 april 2013 18:10 schreef Amarantha het volgende:
Moet zo even met iemand zijn hond(je) lopen. Beetje buitenlucht is vast wel goed voor me hahaHeeft FOK!verkiring met Studeur![]()
Thug life, brah.quote:Op zondag 21 april 2013 17:50 schreef Studeur het volgende:
zooo ik zie er weer uit als een crackverslaafdegisteren geeindigd in een club die gewoon de hele zondag nog door ging
om 12:00 thuis en nog even geslapen, straks werken
Fuck the EBU.![]()
hondje, zo'n kleine kutkeffer zekerquote:Op zondag 21 april 2013 18:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Aah nee. Het is een heel lief hondje![]()
![]()
Die moet je gewoon de sloot in schoppen.quote:Op zondag 21 april 2013 18:22 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
hondje, zo'n kleine kutkeffer zekerOp maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Inderdaad, vooral chihuahua's. De duivel huist in hunquote:Op zondag 21 april 2013 18:23 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Die moet je gewoon de sloot in schoppen..
![]()
Jack Russellquote:Op zondag 21 april 2013 18:22 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
hondje, zo'n kleine kutkeffer zekerYour beauty never ever scared me.![]()
Ik zat dit dus te lezen:
http://www.jellinek.nl/vr(...)-paddos-of-truffels/
Totdat ik dit las:
"Voor kinderen zijn psilocybine-bevattende paddenstoelen giftig."Haha, wat een onzin.
Ik dacht ik deel dat even.
Ze kunnen toch gewoon waarschuwen: "Kinderen moeten dit niet gebruiken," waarom zulke onzinnige leugens?
Sowieso, hoe kan ik zo'n site vertrouwen als er leugens op staan..Dit -- Parkiet is mijn papa
Zijn die dingen niet sowieso giftig? Het effect komt toch doordat je lichaam reageert op het gif en daardoor bepaalde stoffen rondpompt? Of was dat een andere drug?quote:Op zondag 21 april 2013 18:53 schreef Unscrewed het volgende:
Ik zat dit dus te lezen:
http://www.jellinek.nl/vr(...)-paddos-of-truffels/
Totdat ik dit las:
"Voor kinderen zijn psilocybine-bevattende paddenstoelen giftig."Haha, wat een onzin.
Ik dacht ik deel dat even.
Ze kunnen toch gewoon waarschuwen: "Kinderen moeten dit niet gebruiken," waarom zulke onzinnige leugens?
Sowieso, hoe kan ik zo'n site vertrouwen als er leugens op staan..Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ze zijn giftig, maar niet 'gevaarlijk' giftig. Er zit voor een enorm klein deel gifstoffen in, en dan spreken over zo weinig dat je het er eigenlijk niet over hoeft te hebben.quote:Op zondag 21 april 2013 20:20 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Zijn die dingen niet sowieso giftig? Het effect komt toch doordat je lichaam reageert op het gif en daardoor bepaalde stoffen rondpompt? Of was dat een andere drug?
Maar het is natuurlijk onzin dat het alleen voor kinderen giftig is, het is niet alsof je opeens allerlei nieuwe stoffen aan gaat maken die de gifstoffen van die truffels afbreken als je 18 wordt. Sowieso, kinderen gaan daar ook niet in trappen. Het is veel beter als ze gewoon een goeie waarschuwing neerzetten waar kinderen misschien nog iets van leren ook.Dit -- Parkiet is mijn papa
Nee, je lichaam verandert niet opeens als je 18 wordt. Maar ik kan me voorstellen dat voor een klein lichaam van een kind die hoeveelheid gif in verhouding opeens teveel is.quote:Op zondag 21 april 2013 20:26 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ze zijn giftig, maar niet 'gevaarlijk' giftig. Er zit voor een enorm klein deel gifstoffen in, en dan spreken over zo weinig dat je het er eigenlijk niet over hoeft te hebben.
Maar het is natuurlijk onzin dat het alleen voor kinderen giftig is, het is niet alsof je opeens allerlei nieuwe stoffen aan gaat maken die de gifstoffen van die truffels afbreken als je 18 wordt. Sowieso, kinderen gaan daar ook niet in trappen. Het is veel beter als ze gewoon een goeie waarschuwing neerzetten waar kinderen misschien nog iets van leren ook.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Het ligt eraan over welke leeftijd we praten. Natuurlijk ben je te jong voor zulke dingen als je een kind bent, maar ik denk echt niet dat er verschil zit tussen 16, 17 en 18jarigen. onder de 15 is natuurlijk een heel ander verhaal.quote:Op zondag 21 april 2013 20:31 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Nee, je lichaam verandert niet opeens als je 18 wordt. Maar ik kan me voorstellen dat voor een klein lichaam van een kind die hoeveelheid gif in verhouding opeens teveel is.Dit -- Parkiet is mijn papa
quote:Op zondag 21 april 2013 20:41 schreef Monopoly het volgende:
Biertje, peukie, zielige muziek
Beetje down bui vanavond. Blegh, voel me net een vrouw![]()
![]()
Knuffel voor je.quote:Op zondag 21 april 2013 20:41 schreef Monopoly het volgende:
Beetje down bui vanavond. Blegh, voel me net een vrouw![]()
![]()
Wat is er loos?quote:Op zondag 21 april 2013 20:41 schreef Monopoly het volgende:
Beetje down bui vanavond. Blegh, voel me net een vrouw
Kom dan gaan we als mannen onder elkaar lekker naar tetten kijken.
Maakt alles weer beter.
Vas, je weet wat je te doen staat.
Mijn tieten zijn verkocht aan de hoogste bieder, sorry.quote:Op zondag 21 april 2013 20:53 schreef Unscrewed het volgende:
Maakt alles weer beter.
Vas, je weet wat je te doen staat.![]()
Is mijn bod van 5 cent nog overtroffen?quote:Op zondag 21 april 2013 20:54 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Mijn tieten zijn verkocht aan de hoogste bieder, sorry.![]()
quote:Op zondag 21 april 2013 20:54 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Mijn tieten zijn verkocht aan de hoogste bieder, sorry.
quote:Op zondag 21 april 2013 21:00 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Is mijn bod van 5 cent nog overtroffen?quote:![]()
In het alledaagse spraakgebruik noem je een 17-jarige geen kind.quote:Op zondag 21 april 2013 20:35 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Het ligt eraan over welke leeftijd we praten. Natuurlijk ben je te jong voor zulke dingen als je een kind bent, maar ik denk echt niet dat er verschil zit tussen 16, 17 en 18jarigen. onder de 15 is natuurlijk een heel ander verhaal.Dat gebruik je tot iemand 12 jaar is.
Één koper voor beide tieten? Doe maar..quote:Op zondag 21 april 2013 20:54 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Mijn tieten zijn verkocht aan de hoogste bieder, sorry.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Tja, I guess. Maar dan nog, ik lees net dat truffels non-toxic zijn.quote:Op zondag 21 april 2013 21:01 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
In het alledaagse spraakgebruik noem je een 17-jarige geen kind.Dat gebruik je tot iemand 12 jaar is.
Ik zit net naar kutmuziek te luisteren.quote:Op zondag 21 april 2013 21:03 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Tja, I guess. Maar dan nog, ik lees net dat truffels non-toxic zijn.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Doen wel meer mannen, van die vrouwen op internet die dan gesponsord worden voor neptieten door naaktfoto's e.d te sturenquote:Op zondag 21 april 2013 21:02 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Één koper voor beide tieten? Doe maar..![]()
![]()
Ik zit net naar goeie muziek te luisteren.quote:Op zondag 21 april 2013 21:08 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik zit net naar kutmuziek te luisteren.Dit -- Parkiet is mijn papa
Of het is terecht en de pre-op foto's zijn geen flikker waard.quote:Op zondag 21 april 2013 21:08 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Doen wel meer mannen, van die vrouwen op internet die dan gesponsord worden voor neptieten door naaktfoto's e.d te sturen
Of het is onterecht en die mannen zouden haar moeten sponsoren om van de operatie af te zien.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Even een serieuze vraag, sorry dat ik veel over truffels vraag opeens, maar weet iemand goeie muziek om te luisteren als je aan het trippen bent? Dan zet ik dat vast op mijn telefoon.
the velvet undergroundquote:Op zondag 21 april 2013 21:10 schreef Unscrewed het volgende:
Even een serieuze vraag, sorry dat ik veel over truffels vraag opeens, maar weet iemand goeie muziek om te luisteren als je aan het trippen bent? Dan zet ik dat vast op mijn telefoon.![]()
![]()
Nee 't zijn gewoon mooie meiden maar door hollywood enzo willen ze datquote:Op zondag 21 april 2013 21:10 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Of het is terecht en de pre-op foto's zijn geen flikker waard.
Of het is onterecht en die mannen zouden haar moeten sponsoren om van de operatie af te zien.je kent het wel
![]()
Zonde is dat.quote:Op zondag 21 april 2013 21:11 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee 't zijn gewoon mooie meiden maar door hollywood enzo willen ze datje kent het wel
Mannen houden sowieso wel van tieten.
Max Cooper.quote:Op zondag 21 april 2013 21:10 schreef Unscrewed het volgende:
Even een serieuze vraag, sorry dat ik veel over truffels vraag opeens, maar weet iemand goeie muziek om te luisteren als je aan het trippen bent? Dan zet ik dat vast op mijn telefoon.
Alles van hun?quote:
OH OH EN BOARDS OF CANADA NATUURLIJKquote:Op zondag 21 april 2013 21:10 schreef Unscrewed het volgende:
quote:quote:quote:Dankjewel!quote:
Ik zal even alles downloadenkopen en op mijn telefoontje zetten.
quote:
Goede keuze, mevrouw!Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
En welke muziek is dus een echte nee? Drukke muziek neem ik aan?Dit -- Parkiet is mijn papa
quote:Op zondag 21 april 2013 21:22 schreef Unscrewed het volgende:
En welke muziek is dus een echte nee? Drukke muziek neem ik aan?Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Maakt niet uit, heb ook weleens hardstyle opgehadquote:Op zondag 21 april 2013 21:22 schreef Unscrewed het volgende:
En welke muziek is dus een echte nee? Drukke muziek neem ik aan?![]()
![]()
wtf.quote:
En toch luister ik ernaar en vind het wel leuk-achtig.quote:
Oh.quote:Op zondag 21 april 2013 21:24 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Maakt niet uit, heb ook weleens hardstyle opgehadEn toen?
quote:
En toen ging ik op het balkon zitten en vlogen alle sterren door de hemel en leek het alsof de lucht naar beneden kwam vallenquote:Heb in een hoekje zitten staren
![]()
quote:Op zondag 21 april 2013 21:34 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
En toen ging ik op het balkon zitten en vlogen alle sterren door de hemel en leek het alsof de lucht naar beneden kwam vallenHeb in een hoekje zitten staren
Klinkt echt vet.. heb er echt zoveel zin in nu... nog maar 10 daagjes.
Heb je ook kunst gemaakt?Dit -- Parkiet is mijn papa
Nee man ik kon niet eens scherp genoeg zien laat staan een potlood vasthoudenquote:Op zondag 21 april 2013 21:36 schreef Unscrewed het volgende:
[..]Klinkt echt vet.. heb er echt zoveel zin in nu... nog maar 10 daagjes.
Heb je ook kunst gemaakt?![]()
![]()
Pink floyd.quote:Op zondag 21 april 2013 21:10 schreef Unscrewed het volgende:
Even een serieuze vraag, sorry dat ik veel over truffels vraag opeens, maar weet iemand goeie muziek om te luisteren als je aan het trippen bent? Dan zet ik dat vast op mijn telefoon.![]()
![]()
Bij een Rabobank kon het nog.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ei klutsen en bakken met mayo en ketchup eten op brood.quote:
Gegarandeerd dat je je daarna prima voelt.![]()
Ah, jammer. Ik vind zulke dingen altijd wel interessant om te zien.quote:Op zondag 21 april 2013 21:36 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee man ik kon niet eens scherp genoeg zien laat staan een potlood vasthouden
Ik probeer altijd achter de betekenis van alles te komen, maar dat kan denk ik pas als ik in de 'magic shroom wereld' ben geweest.Ja! Dat merkte ik eerst zelf ook.quote:Op zondag 21 april 2013 22:13 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ei klutsen en bakken met mayo en ketchup eten op brood.
Gegarandeerd dat je je daarna prima voelt.
At 2 eitjes en meteen was alles weer goed.Dit -- Parkiet is mijn papa
bedankt voor de tip maar ik krijg niks mn strot door. net pannekoeken gegeten en ik kreeg het echt niet wegquote:Op zondag 21 april 2013 22:13 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ei klutsen en bakken met mayo en ketchup eten op brood.
Gegarandeerd dat je je daarna prima voelt.
Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Toch gewoon doenquote:Op zondag 21 april 2013 22:18 schreef Studeur het volgende:
[..]
bedankt voor de tip maar ik krijg niks mn strot door. net pannekoeken gegeten en ik kreeg het echt niet weg, werkt echt.
Als je moet kotsen, dat helpt ook.
Daarna kan je alsnog een ei naar binnen smijten.
Wtf, ik lees op de ene site dat 7.5gr potente truffels genoeg is voor zware visuals etc, en dan op allerlei amerikaanse sites enzo lees ik dat je toch echt zeker rond de 15gr naar binnen moet werken om ook maar enige visuals te krijgen. Lekker duidelijk dit. Ik koop denk ik maar 30gr en als allebei 7.5gr niet genoeg is eet ik wel meer erbij? Of is dat niet slim?
[ Bericht 96% gewijzigd door Unscrewed op 21-04-2013 23:03:17 ]Dit -- Parkiet is mijn papa
Nouja, ik heb er nu ook echt schijt aan, lees al zeker 5uur over dat spul. Ik gooi gewoon 15gr achter de kiezen.
Als ik een badtrip krijg, ga ik wel rukken, dan kom je sowieso meteen in een positieve mindset.
Maar ik ga slapen.
Weltrusten schatjes.![]()
![]()
En wie ben jijquote:Op maandag 22 april 2013 00:12 schreef Sjors_Peter het volgende:
hoi k ben 14 en kwil voor erst gaan blown eimand tips voor my?!Your beauty never ever scared me.![]()
10 gram voor de eerste keer, meer zou ik echt niet doen eigenlijk. zeker ook geen wiet bij gaan roken de eerste keer dat je het doet.quote:Op zondag 21 april 2013 22:22 schreef Unscrewed het volgende:
Wtf, ik lees op de ene site dat 7.5gr potente truffels genoeg is voor zware visuals etc, en dan op allerlei amerikaanse sites enzo lees ik dat je toch echt zeker rond de 15gr naar binnen moet werken om ook maar enige visuals te krijgen. Lekker duidelijk dit. Ik koop denk ik maar 30gr en als allebei 7.5gr niet genoeg is eet ik wel meer erbij? Of is dat niet slim?![]()
de rook niet in je mond houden maar echt naar binnen zuigen je longen inquote:https://www.youtube.com/watch?v=wOipPa_POqA
0:28 ze zegt het!
[img]http://i55.tinypic.com/2mfmznr.png[/img]
ONZ / Docenten hebben sex. Waarom zij wel en ik niet?![]()
quote:
https://www.youtube.com/watch?v=wOipPa_POqA
0:28 ze zegt het!
[img]http://i55.tinypic.com/2mfmznr.png[/img]
ONZ / Docenten hebben sex. Waarom zij wel en ik niet?![]()
Niet doenquote:Op maandag 22 april 2013 00:12 schreef Sjors_Peter het volgende:
hoi k ben 14 en kwil voor erst gaan blown eimand tips voor my?!They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op maandag 22 april 2013 00:12 schreef Sjors_Peter het volgende:
hoi k ben 14 en kwil voor erst gaan blown eimand tips voor my?!Naam wel in caps.
Anyway, smoke hem meteen puur, je gaat toch niks voelen de eerste keer.. of juist wel, wat ook kan gebeuren. kijk sommige mensen voelen de eerste keer helemaal niks, anderen gaan doodgaan echt zwaar stoned zijn waardoor de koe niet meer door de ring past en dus gemolken moet worden zodat er plaats vrij word gemaakt voor de voorwaartse beweging naar de ring toe, minder air resistance = greater speed = bigger motion. Je kan daarna de melk in vla mixen.
weltrusten meidDit -- Parkiet is mijn papa
En en soms komt de gevlekte koala naar de masturbatie kamer, maar die zit dan op het toilet dus de paperclip hoeft niet gebogen te worden voordat de ijsthee is opgedronken door de 12 jarige beer met een printer op zijn oogbal.Dit -- Parkiet is mijn papa
Wow je moet gaan dichten.,They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op maandag 22 april 2013 01:04 schreef Unscrewed het volgende:
[..]Naam wel in caps.
Anyway, smoke hem meteen puur, je gaat toch niks voelen de eerste keer.. of juist wel, wat ook kan gebeuren. kijk sommige mensen voelen de eerste keer helemaal niks, anderen gaan doodgaan echt zwaar stoned zijn waardoor de koe niet meer door de ring past en dus gemolken moet worden zodat er plaats vrij word gemaakt voor de voorwaartse beweging naar de ring toe, minder air resistance = greater speed = bigger motion. Je kan daarna de melk in vla mixen.
weltrusten meidgoede teksten ditquote:Op maandag 22 april 2013 01:05 schreef Unscrewed het volgende:
En en soms komt de gevlekte koala naar de masturbatie kamer, maar die zit dan op het toilet dus de paperclip hoeft niet gebogen te worden voordat de ijsthee is opgedronken door de 12 jarige beer met een printer op zijn oogbal.Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Goedemorgen!Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Mogguh!
yoghurt?quote:Dit -- Parkiet is mijn papa
regels -- Parkiet is mijn papa
Forum Opties Forumhop: Hop naar: