Ik zag 'm inderdaad. Hij had bar weinig ruimte en toch krijgt hij de bal er tussendoorquote:Op zondag 21 april 2013 14:50 schreef kapiteintje het volgende:
Geweldig moeilijke goal van die Toornstra zeg.
Is PEC niet vreemdquote:Op zondag 21 april 2013 14:53 schreef Tchock het volgende:
Onvervalsde handsbal was dat trouwens het doelpunt. Maar goed
Sinds Ajax - Heerenveen mag dat.quote:Op zondag 21 april 2013 14:53 schreef Tchock het volgende:
Onvervalsde handsbal was dat trouwens het doelpunt. Maar goed
Dalijk als ik plotseling sterf ben ik blij dat hier iemand is die het zal voorzetten.quote:Op zondag 21 april 2013 14:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik post wel vaker de geschorsten en mensen die op scherp staan, heb mijn VI'tje erbij.
PEC laat het wel vaker lopen... Hij's gewoon voorzichtig, en terechtquote:Op zondag 21 april 2013 14:53 schreef Tchock het volgende:
Langeler staat te kijken alsof hij met 2-0 achter staat![]()
Doe Feyenoord en Vitesse ook eens even heel snel alvast doorgeven.quote:Op zondag 21 april 2013 14:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Op scherp bij PEC:
Aafjes, Lachman, Pluim, van Polen
Op scherp bij NAC:
Gudelj - Janse - Buijs - Seuntjens - Ten Rouwelaar
Op scherp bij Utrecht:
VD Maarel
Op scherp bij NEC:
Palsson, Rieks
Nee, Langeler heeft gewoon maar twee gezichtsuitdrukkingen. Of hij lacht heel breed of hij kijkt alsof hij net in een hondendrol is gaan staan.quote:Op zondag 21 april 2013 14:55 schreef RvLaak het volgende:
[..]
PEC laat het wel vaker lopen... Hij's gewoon voorzichtig, en terecht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |