Doet het weer nietquote:Op zondag 21 april 2013 14:17 schreef Sinister-D- het volgende:
Nu maar hopen dat alonso z'n DRS terug werkt
Echt. De Knaldonaldo van 2013.quote:
Hij heeft Sutil geraaktquote:Op zondag 21 april 2013 14:20 schreef WEST het volgende:
eerste 7 ronden gemist maar de vleugel massa wat is daar gebeurd?
Neu, die komt gewoon nooit in beeldquote:
Wie klapte er op Vergne dan? Was dat Pic of VDG?quote:Op zondag 21 april 2013 14:21 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Neu, die komt gewoon nooit in beeld
Zet nog gewoon sector tijden neer.
Voor Kimi ook.quote:Op zondag 21 april 2013 14:22 schreef LWD-Godius het volgende:
[..]
Als di resta een 2 stopper kan doen dan wordt het nog interessant.
Vdgquote:Op zondag 21 april 2013 14:21 schreef MK84 het volgende:
[..]
Wie klapte er op Vergne dan? Was dat Pic of VDG?
Sky zegt Pic, maar Pic stond vervolgens 7e. Zal wel VDG zijn geweest dan.quote:Op zondag 21 april 2013 14:21 schreef MK84 het volgende:
[..]
Wie klapte er op Vergne dan? Was dat Pic of VDG?
Ik weet het.quote:
1.5quote:Op zondag 21 april 2013 14:26 schreef Scrutinizer het volgende:
Vettel is 3 sekonden sneller dan DiResta en Raikkonen.
Iedereen van de snelleren is zo'n 2 sec sneller dan zij.quote:Op zondag 21 april 2013 14:26 schreef Scrutinizer het volgende:
Vettel is 3 sekonden sneller dan DiResta en Raikkonen.
je gebed wordt verhoordquote:Op zondag 21 april 2013 14:30 schreef zoem het volgende:
Tijd van Kimi zakt in, tijd voor een pitstop.
Die waren toch best spannend?quote:Op zondag 21 april 2013 14:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vettel moet maar even kapot gaan, anders wordt het weer zo'n seizoen als de afgelopen jaren..
Vooral 2011 en de serie in 2012 waar Vettel 4x achtereen won. Het was toen dat Vettel een paar keer in het begin van het seizoen kapot ging (2010 en 2012) dat het niet een saaie bedoeling werd.quote:
lekke bandquote:Op zondag 21 april 2013 14:33 schreef Sinister-D- het volgende:
Was met Massa? Die rijdt zo langzaam.....
Ze hebben het over een flat spotquote:Op zondag 21 april 2013 14:33 schreef Sinister-D- het volgende:
Was met Massa? Die rijdt zo langzaam.....
Dan werken die nieuwe updates wel.quote:Op zondag 21 april 2013 14:32 schreef Peterselieman het volgende:
ik moet zeggen dat Pic er een goed racetempo op na houdt
Alonso had m misschien wel kunnen hebben.quote:Op zondag 21 april 2013 14:35 schreef alwaysonhold het volgende:
Vettel dus nog steeds onklopbaar in race pace?!
Denk het ookquote:Op zondag 21 april 2013 14:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Alonso had m misschien wel kunnen hebben.
Nee.quote:Op zondag 21 april 2013 14:42 schreef Sinister-D- het volgende:
Alonso terug in de punten. En zijn rondetijden zijn niet heel slecht, zou zijn DRS weer werken dan.
Volgens mij zit ie naar je ava te starenquote:Op zondag 21 april 2013 14:44 schreef Sinister-D- het volgende:
Wat is Perez toch allemaal aan het doen man
quote:Op zondag 21 april 2013 14:48 schreef Breaker.Faker het volgende:
ik ben uitgegooid uit de stream ik kom er ook niet meer op. Nu moet ik naar Sport1 kijken waar ik geen enkele informatie krijg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zet je live-timing toch aan?quote:Op zondag 21 april 2013 14:48 schreef Breaker.Faker het volgende:
ik ben uitgegooid uit de stream ik kom er ook niet meer op. Nu moet ik naar Sport1 kijken waar ik geen enkele informatie krijg.
quote:Op zondag 21 april 2013 14:49 schreef LWD-Godius het volgende:
YES, DiR er voorbij, nu die pace zetten.
http://www.firstrow1.eu/sport/motosport.htmlquote:Op zondag 21 april 2013 14:48 schreef Breaker.Faker het volgende:
Mwa. Qua inhaalacties en gevechten is 't wel een mooie race, maar de sfeer is daar gewoon drie keer niks.quote:
Was dat niet meike26?quote:Op zondag 21 april 2013 14:53 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Wie was die amateur-psychiater ook alweer hier die met zekerheid het verval van Vettel voorspelde na dat gedoe met Webber?
Vettel geeft geen fuck joh.
Volgend jaar met de nieuwe motoren gaan ze er vast een paar mooi opblazen.quote:Op zondag 21 april 2013 14:53 schreef HiDiHo het volgende:
Waarom blazen ze hun motor niet meer op?
Ik zeg terug naar V12
Ik hoop het....dit gaat allemaal veel te smoothquote:Op zondag 21 april 2013 14:54 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Volgend jaar met de nieuwe motoren gaan ze er vast een paar mooi opblazen.
Mercedes bedoel jequote:Op zondag 21 april 2013 14:54 schreef Xebber het volgende:
Kijk Red Bull. Zó race je tegen je teamgenoot.
Ik vond die Race van Vettel tegen Webber toch mooierquote:Op zondag 21 april 2013 14:54 schreef Xebber het volgende:
Kijk Red Bull. Zó race je tegen je teamgenoot.
Yep, grote motoren, kleine vleugels.quote:Op zondag 21 april 2013 14:53 schreef HiDiHo het volgende:
Waarom blazen ze hun motor niet meer op?
Ik zeg terug naar V12
Hehequote:Op zondag 21 april 2013 14:54 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat moet wel, die weet van iedere coureur wat-ie denkt.
Multi65 of Multi56 danquote:
quote:Op zondag 21 april 2013 14:38 schreef LWD-Godius het volgende:
"Pace is looking good, Lewis" - Lewis: "Doesn't feel that way, man"
Dit. Meer zijn ellebogen gebruiken. Fantastisch om te zien.quote:Op zondag 21 april 2013 15:00 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Tsja ze hadden tegen Perez gezegd dat ie meer moest vechten tijdens het verdedigen.
Preciesquote:Op zondag 21 april 2013 15:00 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Tsja ze hadden tegen Perez gezegd dat ie meer moest vechten tijdens het verdedigen.
P8quote:
In Bahrein geloof ik.quote:
Ze willen gewoon geen geld neerleggen voor mol, van dam is lekker goedkoop, alleen denk ik niet dat veel mensen hun abo gaan houden. Ik denk dat sport1 het na 1 seizoen het voor gezien houdt.quote:Op zondag 21 april 2013 15:02 schreef SimonBalk het volgende:
leuke race, maar ik erger me kapot aan die Van Dam. Wat een fouten elke keer, je zou bijna denken dat hij niet geinteresseerd is in de Formule1. Mol maakte ook wel fouten, maar wat ik nu elke keer hoor is nog veel erger. Binnenkort maar mijn sport1 abbo opzeggen en uitzoeken hoe ik via Sky de races kan volgen.
Hadden ze niet de rechten voor 3 seizoenen gekocht?quote:Op zondag 21 april 2013 15:05 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Ze willen gewoon geen geld neerleggen voor mol, van dam is lekker goedkoop, alleen denk ik niet dat veel mensen hun abo gaan houden. Ik denk dat sport1 het na 1 seizoen het voor gezien houdt.
quote:Op zondag 21 april 2013 15:05 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Hadden ze niet de rechten voor 3 seizoenen gekocht?
Saaie race ja.quote:
Volgens jaar gaat Veronica toch meer races uitzenden?quote:Op zondag 21 april 2013 15:05 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Ze willen gewoon geen geld neerleggen voor mol, van dam is lekker goedkoop, alleen denk ik niet dat veel mensen hun abo gaan houden. Ik denk dat sport1 het na 1 seizoen het voor gezien houdt.
die gast is lekker goedkoopquote:Op zondag 21 april 2013 15:07 schreef Breaker.Faker het volgende:
ronald leverd nu ook commentaar bij de terugblik van dtm 2012 op rtl7.
Het moet niet gekker worden.
Ik hoop het want mijn F1 gevoel is in 25 jaar niet zo laag/slecht geweest als dit seizoen. Het kost nu meer en de kwaliteit is over het algemeen achteruit gegaan.quote:Op zondag 21 april 2013 15:05 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Mijn Abbo gaat ook op stop volgend weekend. Dan pik je nog net Monaco mee mocht dat nodig zijn.quote:Op zondag 21 april 2013 15:02 schreef SimonBalk het volgende:
leuke race, maar ik erger me kapot aan die Van Dam. Wat een fouten elke keer, je zou bijna denken dat hij niet geinteresseerd is in de Formule1. Mol maakte ook wel fouten, maar wat ik nu elke keer hoor is nog veel erger. Binnenkort maar mijn sport1 abbo opzeggen en uitzoeken hoe ik via Sky de races kan volgen.
Britse humorquote:Op zondag 21 april 2013 15:11 schreef zoem het volgende:
Sky: Webber got 2 grid penalties; he is going for the hattrick
Wat doet Massa verkeerd dan?quote:Op zondag 21 april 2013 15:10 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Kunnen we Massa, Webber, Perez en Grosjean niet een aparte competitie voor 2e brokkenpiloten geven?
je kijkt/luistert een stream?quote:Op zondag 21 april 2013 15:11 schreef zoem het volgende:
Sky: Webber got 2 grid penalties; he is going for the hattrick
quote:Op zondag 21 april 2013 15:14 schreef THEFXR het volgende:
2,3 en 4 moeten nog stoppen dan heeft vettel 40 sec voorsprong
Rai en DiR hoeven niet meer.quote:Op zondag 21 april 2013 15:14 schreef THEFXR het volgende:
2,3 en 4 moeten nog stoppen dan heeft vettel 40 sec voorsprong
Hij heeft een flinke crash gehad in het begin, misschien is er iets kapot aan zijn wagen?quote:Op zondag 21 april 2013 15:17 schreef twiFight het volgende:
vd Garde +75 seconden. Rijdt die gast in een Suzuki Alto of zo?
Klopt, ik zou Grosjean P3 niet gunnen, go Paul!quote:Op zondag 21 april 2013 15:19 schreef zoem het volgende:
Zou mooi zijn als Kimi en Di Resta deze plek vast weten te houden.
F1-manager?quote:Op zondag 21 april 2013 15:20 schreef twiFight het volgende:
[..]
Klopt, ik zou Grosjean P3 niet gunnen, go Paul!
Ja dat snap ik ook niet. Het is niet alsof ze het te druk hebben.quote:Op zondag 21 april 2013 15:20 schreef Racerblade het volgende:
Waarom beslist de FIA tegenwoordig bijna alles na de race? Vorige week was Webber inmiddels uitgevallen, nu kan je hem toch prima een drivethrough geven?
Omdat ze de rijders willen horen, telemetrie willen zien, etc.quote:Op zondag 21 april 2013 15:20 schreef Racerblade het volgende:
Waarom beslist de FIA tegenwoordig bijna alles na de race? Vorige week was Webber inmiddels uitgevallen, nu kan je hem toch prima een drivethrough geven?
volgens mij is ie gewoon cpt. slowquote:Op zondag 21 april 2013 15:18 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Hij heeft een flinke crash gehad in het begin, misschien is er iets kapot aan zijn wagen?
Misschien willen ze hem een schorsing geven?quote:Op zondag 21 april 2013 15:20 schreef Racerblade het volgende:
Haha nee, ik vind DiResta wel een sympathieke man in interviews, en Force India rijdt goed de laatste tijd, ook al aan het einde van vorig seizoen, dus ik gun ze best een podium.quote:
dat was t plan?quote:Op zondag 21 april 2013 15:23 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Stel je voor dat ze soft en medium hadden meegenomen naar de race. Dan hadden we 6 stops gehad.
Ja dat was het oorspronkelijke plan.quote:
Oh, dit dan. Dat had misschien wel meegevallen.quote:
Ik denk dat, zoals nu al enkele teams deden, ze de softs voornamelijk voor de quali gebruikt hadden en de hards voor de race bewaard hadden. Moet je alleen niet meerdere punctures krijgen tijdens de race..quote:Op zondag 21 april 2013 15:23 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Stel je voor dat ze soft en medium hadden meegenomen naar de race. Dan hadden we 6 stops gehad.
Zou Hamilton daar nog de banden voor hebben?quote:Op zondag 21 april 2013 15:27 schreef Weltschmerz het volgende:
Webber en Hamilton, als dat maar goed gaat....
twitter:MyCaterhamF1 twitterde op zondag 21-04-2013 om 15:27:35Problem with @GvanderGarde's right front means we have to box him again. Poor lad's not had any luck today! reageer retweet
ik niet iigquote:
Hamilton zijn banden zijn 1 ronde verser dan die van Webberquote:Op zondag 21 april 2013 15:28 schreef twiFight het volgende:
[..]
Zou Hamilton daar nog de banden voor hebben?
Geen probleem zo te zienquote:Op zondag 21 april 2013 15:28 schreef twiFight het volgende:
[..]
Zou Hamilton daar nog de banden voor hebben?
Wordt na de race bekeken.quote:
en nog under investigastion ookquote:Op zondag 21 april 2013 15:28 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:MyCaterhamF1 twitterde op zondag 21-04-2013 om 15:27:35Problem with @GvanderGarde's right front means we have to box him again. Poor lad's not had any luck today! reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |