Is dat alles?quote:Op zondag 21 april 2013 17:39 schreef knoblaucha6 het volgende:
Heel dat gedonder om dat werkelijk té stompzinnige nummer ( ik lag ook enorm in een deuk bij P&W met die neerlandicus) vind in het terecht dat dat idiote stompzinnige, voor de meeste Nederlanders, laat stáán voor WA nogal beledigend, nergens op slaand compleet fout lied met die achterlijke wannabee-bn-ers-van-ooit- eens-en-nooit-iets-gepresteerd-te-hebben-maar-we-werden-gevraagd-voor-het-eerst-in-járen () het nog het allerbeste om gewoon met z'n allen het Wilhelmus landelijk te gaan blaten. Want hé, dat ís ons volkslied en dat is het enige juiste wat massaal mag klinken.
(en verder mag, ondanks dat nergens op slaande virtuele geweld richting hem, John E. zelf eens even fatsoen in acht nemen want écht: die tweet over die Chinese naakthond was het ultieme bewijs van slappigheid, geen ruggengraat, enorme grofheid en het bewijs van een slechte verliezer en daarbij ook nodeloos kwetsend en bovenal té stompzinnig voor woorden.)
John E. is een total loser met zo'n reactie, net als die "poging tot zingen" Borsato, zonder elkaar zijn ze niks (en mét elkaar overigens ook totaal niks)Gruwelijke over het paard getilde en zichzelf overwaarderende kwijlbabbels, allebei.
Ben je klaar nu, met je machogebral?quote:Op zondag 21 april 2013 17:39 schreef knoblaucha6 het volgende:
Heel dat gedonder om dat werkelijk té stompzinnige nummer ( ik lag ook enorm in een deuk bij P&W met die neerlandicus) vind in het terecht dat dat idiote stompzinnige, voor de meeste Nederlanders, laat stáán voor WA nogal beledigend, nergens op slaand compleet fout lied met die achterlijke wannabee-bn-ers-van-ooit- eens-en-nooit-iets-gepresteerd-te-hebben-maar-we-werden-gevraagd-voor-het-eerst-in-járen () het nog het allerbeste om gewoon met z'n allen het Wilhelmus landelijk te gaan blaten. Want hé, dat ís ons volkslied en dat is het enige juiste wat massaal mag klinken.
(en verder mag, ondanks dat nergens op slaande virtuele geweld richting hem, John E. zelf eens even fatsoen in acht nemen want écht: die tweet over die Chinese naakthond was het ultieme bewijs van slappigheid, geen ruggengraat, enorme grofheid en het bewijs van een slechte verliezer en daarbij ook nodeloos kwetsend en bovenal té stompzinnig voor woorden.)
John E. is een total loser met zo'n reactie, net als die "poging tot zingen" Borsato, zonder elkaar zijn ze niks (en mét elkaar overigens ook totaal niks)Gruwelijke over het paard getilde en zichzelf overwaarderende kwijlbabbels, allebei.
Wortelstamppot hèquote:Op zondag 21 april 2013 17:49 schreef iBenny het volgende:
Dus de rappers hebben het stamppot deel verzonnen![]()
?!
Nee, want ik doe het in één post waar velen blijkbaar héél veel onnozele posts voor nodig hebben.quote:Op zondag 21 april 2013 17:49 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ben je klaar nu, met je machogebral?
Ja, zou ik ook snel zeggen als ik Ali Bouali wasquote:Op zondag 21 april 2013 18:01 schreef MilaNL het volgende:
Ali B zei dat Lange Frans de stamppot bedacht had.
Ja maar die zijn beiden ook nogal niet geheelquote:Op zondag 21 april 2013 18:01 schreef MilaNL het volgende:
Ali B zei dat Lange Frans de stamppot bedacht had.
Ja, tuurlijk. Iedereen pakt nu zijn kans.quote:Op zondag 21 april 2013 18:05 schreef Jojoke het volgende:
Wolter Kroes heeft ook een koningslied (nog even en er zijn 16 miljoen liedjes)
http://www.telegraaf.nl/p(...)_Wolter_Kroes__.html
"Nederland dat kleurt oranje"quote:Op zondag 21 april 2013 18:05 schreef Jojoke het volgende:
Wolter Kroes heeft ook een koningslied (nog even en er zijn 16 miljoen liedjes)
http://www.telegraaf.nl/p(...)_Wolter_Kroes__.html
quote:Op zondag 21 april 2013 14:03 schreef Paul het volgende:
BREKEND Willeke Alberti wil "samen zijn" gaan zingen als vervangingslied
Je schrijft het helemaal verkeerd. Het hoort met een W.quote:
Dit zijn ook een stel overroepen zwakzinnigen en/of nobody's bij elkaar. Alleen Alain Clark, Paul de Leeuw heb ik een beetje hoog zitten. Dat die niet doorhadden tijdens de productie dat dat koningslied een wanstaltig gedrocht ging worden.quote:Op zondag 21 april 2013 17:58 schreef Joeri. het volgende:
Alain Clark
Anita Meijer
Edsilia Rombley
Glennis Grace
Lee Towers
Rowwen Hèze
Ruth Jacott
Syb van der Ploeg
Het Metropole
Paul de Leeuw
Aliyah
Babette van Veen
Ben Cramer
Bollebof
Carel Kraayenhof
Chris Hordijk
Do
Esmée Denters
Fouradi
Frans Duijts
Frederique Spigt
Henk Poort
Iris Kroes
Jaap Reesema
Jamai
Jim Bakkum
Kraantje Pappie
Laura Jansen
Lavinia Meijer
Lisa Lois
Marco Borsato
Niels Geusebroek
Nielson
Pearl Jozefzoon
Ruben Hein
Sharon Doorson
Trijntje Oosterhuis
Dit is de lijst met mensen die hebben meegewerkt aan het lied. Ik verdenk Nielson.
Wasabistamppotquote:Op zondag 21 april 2013 18:11 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Je schrijft het helemaal verkeerd. Het hoort met een W.
Ik kon het niet meer met je eens zijnquote:Op zondag 21 april 2013 18:12 schreef Falco het volgende:
[..]
Dit zijn ook een stel overroepen zwakzinnigen en/of nobody's bij elkaar. Alleen Alain Clark, Paul de Leeuw heb ik een beetje hoog zitten. Dat die niet doorhadden tijdens de productie dat dat koningslied een wanstaltig gedrocht ging worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |