haal van me beeldscherm en stop aicha magradi erinquote:
hoezo lapo hunter?quote:Op zondag 21 april 2013 13:43 schreef ManageTheAnger het volgende:
Jup, verander de OP ff.... lapo hunter
hipsterquote:Op zondag 21 april 2013 13:45 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
hoezo lapo hunter?zit op mobiel dus doe straks.
Wel vaag ja.. Mijn schoonzus heeft gedroomd over mijn opa ( alle kenmerken noemde ze op) en ze heeft mijn opa nooit gekend. Ik ben geen zweverig type maar dat is toch geen toeval?quote:Op zondag 21 april 2013 13:50 schreef mtchel112 het volgende:
laatste zweverige dingetje over dromen:
moeder van mn beste maat droomde laatst over een oude man en vrouw, en die man zei dat zn vrouw iets aan dr keel had alleen ze was doof.
toen mn oma laatst was opgenomen in het ziekenhuis (infectie aan dr luchtpijp) ging ik ff langs bij die maat, en vertelde ik dus wat er aan de hand was enzo, en zn ma schrok zicht helemaal de tering in en vertelde over die droomhet grappige is, is dat mn oma ook doof is (en beide dingen had ze niet kunnen weten)
best wel vaag
ik ben ook totaal niet zweverig, die moeder van me zegt dat dit vaker heeft, en dat zij zulke berichten doorkrijgt voor mensen waar zij van houdt.quote:Op zondag 21 april 2013 13:52 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Wel vaag ja.. Mijn schoonzus heeft gedroomd over mijn opa ( alle kenmerken noemde ze op) en ze heeft mijn opa nooit gekend. Ik ben geen zweverig type maar dat is toch geen toeval?
haha het is zo'n medium!quote:Op zondag 21 april 2013 13:53 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
ik ben ook totaal niet zweverig, die moeder van me zegt dat dit vaker heeft, en dat zij zulke berichten doorkrijgt voor mensen waar zij van houdt.
ik weet gewoon echt niet wat ik er van moet denken
ah oke? Wat voor opleiding doe je?quote:Op zondag 21 april 2013 13:54 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
19 :p
ik ga even verder met voorbereidingen voor deze week, veel drugsonderzoeken te doen
forensisch laboratorium onderzoek, net een inbraakonderzoek achter de rug en nu bezig met doping en drugs.quote:Op zondag 21 april 2013 13:55 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
ah oke? Wat voor opleiding doe je?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |