Het zal heel moeilijk zijn, maar het klinkt wel als de beste keuze.quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:05 schreef dolfina-chica het volgende:
En als ik heel realistisch ben, is het het beste voor het oudje, dat ik haar laat inslapen cq naar de slacht laat gaan.
Haar heupen en rug zijn zo versleten, dat het voor haar niet meer dan eerlijk is, om daar niet mee te gaan sollen.
Ja, je weet wat ze is voor mij.. dus ja.. dat jij je triest voelt, snap ik..quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:25 schreef Isabeau het volgende:
Och dolfijntje, wat word ik hier triest vanEn ik kan me niet indenken hoe jij je wel niet moet voelen. Ik hoop dat je pony in ieder geval dan goed terecht gaat komen (er is hoop, lees ik) . Sterkte meis
Het is nu morgen. Heb je nieuws?quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:33 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
Ja, je weet wat ze is voor mij.. dus ja.. dat jij je triest voelt, snap ik..
Er is hoop.. morgen afwachten..
Vanavond weet ik meer... ik zit te wachten op berichtquote:Op woensdag 24 april 2013 21:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Het is nu morgen. Heb je nieuws?
Ik duimquote:Op woensdag 24 april 2013 21:15 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
Vanavond weet ik meer... ik zit te wachten op bericht
quote:Op woensdag 24 april 2013 22:28 schreef dolfina-chica het volgende:
Dank je wel voor het duimen... is gelukt..
Pony heeft nieuw plekje!
Morgen uitgebreid verslag!
Zeg datquote:Op woensdag 24 april 2013 22:55 schreef Cat22 het volgende:
Fijn voor pony!![]()
En het ouwetje... een nieuw plekje niet meer haalbaar?
Als het voor het beestje ook niet fijn meer is, dan is inslapen inderdaad de beste keuze. Maar wat een dubbel gevoel zeg.
Er lopen daar inderdaad wilde paarden, ik heb er vorig jaar nog 1 op de foto gezet die de weg overstak. Misschien niet leuk en helemaal de bedoeling, maar wel goedkoop, en ze overleven dat vast wel toch?!quote:Op zondag 21 april 2013 10:58 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Naar de Veluwe rijden en die beesten loslaten.
Was ik ook niet van plan.. zie het ook niet als serieuze oplossingquote:Op zaterdag 27 april 2013 08:01 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
zo'n oud beestje? die vind waarschijnlijk geen aansluitng meer bij een kudde ofzo en of ze dat lang overleven is maar de vraag. Ik zou daar in elk geval niet rustig meer van kunnen slapen..
Daarover ga ik nog in overleg...quote:Op donderdag 25 april 2013 12:59 schreef Candaasje het volgende:
Financieel is het denk ik dan ook niet meer haalbaar om je oude paard nog even van de lente/zomer te laten genieten, voordat je haar laat inslapen?
Ik ken helaas niemand die je kan helpen vrees ik.
quote:Op zondag 28 april 2013 00:21 schreef Isabeau het volgende:
Maar toch mooi dat hij nu een nieuw plekje heeft? Kan je hem nog een keer bezoeken of is dat niet mogelijk?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |