Wat je vond het saai?quote:Op zondag 21 april 2013 04:34 schreef McNulty het volgende:
ppffff volgende keer gewoon weer op de zondag downloaden. Fuckin hell
Main event was ook niet saaiquote:Op zondag 21 april 2013 04:36 schreef THEFXR het volgende:
[..]
hij heeft alleen het main event gezien, dus een hele card op 1 match beoordelen
uhmm neequote:Op zondag 21 april 2013 04:36 schreef THEFXR het volgende:
[..]
hij heeft alleen het main event gezien, dus een hele card op 1 match beoordelen
Ik vind het relaxter om in de middag te kijken. Video kwaliteit is ook beter.quote:
Zeker een mooi event!quote:Op zondag 21 april 2013 16:17 schreef Tazmaniac het volgende:
Mooi event
Wel matig gepicked deze week
Het is zowaar nog spannend geworden
Torrents of nieuwsgroepenquote:Op maandag 22 april 2013 13:23 schreef Teis91 het volgende:
Waar zijn de gevechten terug te kijken/te downloaden?
nee en boksen hoort hier niet thuis.quote:Op maandag 22 april 2013 14:31 schreef slashdotter3 het volgende:
Hoe zit het met UFC, mogen de atleten daar plaspillen gebruiken?
===================
http://www.hln.be/hln/nl/(...)omt-in-een-dag.dhtml
Junior Bauwens dient klacht in nadat tegenstander 7,5 kilo bijkomt in één dag
Bokser Jean-Pierre 'Junior' Bauwens dient een klacht in tegen de Spanjaard Ruben Nieto, tegen wie hij vrijdag in Gent een Europees titelgevecht verloor. Volgens Bauwens gebruikte de Spanjaard een vochtafdrijvend middel om in een lagere gewichtscategorie te kunnen boksen.
"Wij hebben een klacht ingediend omdat we van mening zijn dat Nieto vochtafdrijvende middelen heeft gebruikt om in een lagere gewichtscategorie te kunnen boksen", zegt Walter Van Steenbrugge, advocaat en begeleider van Bauwens. "Op de weging van donderdag bedroeg zijn gewicht 63,3 kilogram. Een dag later was dat 70,8 kilogram."
"We hebben daar indicaties voor verzameld en overhandigd aan het gerecht. We doen dit om de oneerlijkheid tegen te gaan. Jean-Pierre heeft zo hard voor die wedstrijd getraind. Als je dan bij de neus genomen wordt, leg je je daar niet zomaar bij neer."
"Zo'n groot verschil kan onmogelijk het gevolg zijn van lichaamseigen processen. Dit moet onderzocht worden. Nieto moet uitleg geven over dat gewichtsverschil. Ik ben zeker dat we een ijzersterk dossier hebben." Dat de Spaanse bokser enkele kilo's meer woog dan op de officiële weging, wijst op gebruik van diuretica. Die worden gebruikt om snel af te vallen door water te lozen.
Diuretica staan in de volksmond bekend als 'plastabletten'. "Door zulke producten te slikken, moet je ongelooflijk veel plassen op zeer korte termijn", vertelt dopingaanjager Peter Van Eeno van het Gentse DoCoLab. "Afhankelijk van het individu kun je zo tot vijf liter lichaamsvocht verliezen."
Door het gewichtsverlies kon Nieto in een lagere gewichtsklasse spelen, waardoor er sprake is van dopinggebruik. "We hebben een wedstrijd verloren tegen iemand die minstens twee gewichtsklassen te laag kampte", vertelt Van Steenbrugge. "Het is alsof bij een voetbalwedstrijd een van de teams met dertien spelers op het veld verschijnt. We zijn bedrogen, ook financieel."
Ruben Nieto ontkent ondertussen de dopingbeschuldigingen. "Ik heb nog nooit doping genomen." Advocaat Van Steenbrugge durft er niet aan denken wat er zou gebeurd zijn, moest Junior niet zo goed getraind staan. "Vecht je tegen iemand van twee, drie klassen lager, dan kun je hem doodslaan. Gelukkig staat Junior mentaal en fysiek sterker dan ooit." Bauwens verloor vrijdagavond in het Gentse Tolhuis na een kamp in twaalf rondes op punten van Nieto. De inzet was de EU-titel bij de superlichtgewichten.
Niet zo agressief FXRquote:
vind kickboksen 8/10 leuker dan mma eigenlijkquote:Op maandag 22 april 2013 17:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Van mij mag het hier zo nu en dan ook over boksen en K1 gaan heb ik geen moeite mee
er zijn nl aparte topics voor boksen, K-1 en over doping in sport.quote:Op maandag 22 april 2013 17:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Van mij mag het hier zo nu en dan ook over boksen en K1 gaan heb ik geen moeite mee
zo goed?quote:Op maandag 22 april 2013 17:00 schreef ChesterPerry het volgende:
http://instagram.com/p/YaGDw5xQyt/
legends.
Oeeeeh. Als dat geen gym war gaat worden.quote:
Ik nietquote:Op maandag 22 april 2013 17:32 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
vind kickboksen 8/10 leuker dan mma eigenlijk
Neuh, op instagram stond dat dat alleen nog maar bij sparren zou blijven.quote:Op maandag 22 april 2013 18:07 schreef McNulty het volgende:
[..]
Oeeeeh. Als dat geen gym war gaat worden.
"Woensdag gehaktdag" - Bas Ruttenquote:Op maandag 22 april 2013 20:12 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Neuh, op instagram stond dat dat alleen nog maar bij sparren zou blijven.
quote:Spong's intentions, which were made clear to both promotions, was to fight eight days apart for both organizations, however, he is currently awaiting a new visa while in his adopted home country of Holland, which could rule him out of one, if not both fights.
normaal kan het ook niet, want de NSAC geeft altijd standaard 30 dagen rust uit na een gevecht.quote:
dezequote:Op woensdag 24 april 2013 18:21 schreef Zonnetje1981 het volgende:
Weet iemand welke livestreams ik het beste kan gebruiken aankomend weekend?
Niet dat ik straks betaal en slechte kwaliteit heb.
Via de UFC krijg je een HD stream voor maar 6 dollar, maar er worden hier ook altijd linkjes in DM doorgespeelt tijdens de avondquote:Op woensdag 24 april 2013 18:21 schreef Zonnetje1981 het volgende:
Weet iemand welke livestreams ik het beste kan gebruiken aankomend weekend?
Niet dat ik straks betaal en slechte kwaliteit heb.
Geo doet dit voornamelijkquote:Op woensdag 24 april 2013 18:54 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Via de UFC krijg je een HD stream voor maar 6 dollar, maar er worden hier ook altijd linkjes in DM doorgespeelt tijdens de avond(die zijn wel gratis maar wel wat mindere kwaliteit)
whut?quote:
Precies, als je hem dmt voor aanvang van de matches stuurt hij je een werkende HD link.quote:
Hij heeft die underground connectionz.quote:Op woensdag 24 april 2013 19:22 schreef Beach het volgende:
[..]
Precies, als je hem dmt voor aanvang van de matches stuurt hij je een werkende HD link.
ik vond hem juist open, vooral over zijn loss tegen serraquote:Op woensdag 24 april 2013 19:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Heb het toch 10 minuten vol gehouden om naar Georges te luisteren wat een misselijke kwal is het toch
Dan luister ik nog even verder misschien komt het nogquote:Op woensdag 24 april 2013 19:27 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik vond hem juist open, vooral over zijn loss tegen serra
Zomaar haten op de boy.quote:Op woensdag 24 april 2013 19:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Heb het toch 10 minuten vol gehouden om naar Georges te luisteren wat een misselijke kwal is het toch
he is ready for aliens en heeft een kantana om ze in moodjes te hakkenquote:Op woensdag 24 april 2013 19:42 schreef Geo4kant het volgende:
vind het maar lastig te volgen over dat alien gelul met dat french engels
Ah, hij heeft tegenwoordig een zwaard nodig om iemand te finishen..quote:Op woensdag 24 april 2013 19:46 schreef THEFXR het volgende:
[..]
he is ready for aliens en heeft een kantana om ze in moodjes te hakken
Vind hem sowieso maar lastig te verstaan.quote:Op woensdag 24 april 2013 19:42 schreef Geo4kant het volgende:
vind het maar lastig te volgen over dat alien gelul met dat french engels
ik verstond hem superquote:Op woensdag 24 april 2013 19:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Vind hem sowieso maar lastig te verstaan.
maakt niks uit, zijn knieën blijven kapotquote:Op woensdag 24 april 2013 23:00 schreef n00cL30n het volgende:
Glaube Feitosa nieuwe coach van Shogun Rua?
ach, gast is gewoon een goudzoeker, net zoals toney, die was blut toen hij tegen couture vochtquote:
Tazquote:Op donderdag 25 april 2013 17:28 schreef THEFXR het volgende:
wie gaat het beste gameplan hebben, taz of feno??
Die UFC on FOX blijft echt ergquote:
Wat was dat met die persco dat ie keihard begint te lachen?quote:
Die verschrikkelijk slechte Joe Rogan imitatie?quote:Op donderdag 25 april 2013 18:57 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Wat was dat met die persco dat ie keihard begint te lachen?![]()
Nee op 4:50 geloof ik.quote:Op donderdag 25 april 2013 19:00 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Die verschrikkelijk slechte Joe Rogan imitatie?
Matige troll dit.quote:Op donderdag 25 april 2013 18:57 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Wat was dat met die persco dat ie keihard begint te lachen?![]()
Casualquote:
Whehequote:
quote:
quote:![]()
Mensen die niet casual zijn
quote:
naar wie dan?quote:Op donderdag 25 april 2013 19:36 schreef Tazmaniac het volgende:
Gaan we de picks van a.s. zondag naar een bepaalde user mailen?
Gaat eigenlijk maar over 4 mensen (jij, Feno, Geo en ik), denk dat ik ze gewoon hier ga plaatsen aangezien voor mij de kans toch erg klein is.quote:Op donderdag 25 april 2013 19:36 schreef Tazmaniac het volgende:
Gaan we de picks van a.s. zondag naar een bepaalde user mailen?
Eerst maar eens kijken of er mensen zijn die hun picks geheim willen houdenquote:
Tenzij er grote verschillen in zitten tussen de nummer 2,3,4 is TAZ al praktisch champ. Hij hoeft straks alleen maar te kijken en te zorgen dat hij zoveel mogelijk dezelfde pics pakt, ongeacht van de uitslag van de matches is hij dan al champ.quote:Op donderdag 25 april 2013 20:00 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Gaat eigenlijk maar over 4 mensen (jij, Feno, Geo en ik), denk dat ik ze gewoon hier ga plaatsen aangezien voor mij de kans toch erg klein is.
@GEO, dat ga ik dus niet doen.. ik heb de afgelopen 2 events zelfs tegen mijn daadwerkelijke picks gepicked om het spannend te houden. De Fries bijvoorbeeld. En al had Diaz natuurlijk net zoveel kans om te winnen van Thomson, ik heb hem wel bewust gekozen omdat Feno al voor Thompson was gegaan. Dus dan ga ik niet nu precies hetzelfde invullen.quote:Jon Jones vs. Chael Sonnen
Michael Bisping vs. Alan Belcher
Roy Nelson vs. Cheick Kongo
Phil Davis vs. Vinny Magalhaes
Jim Miller vs. Pat Healy
Daar gaat het dus juist omquote:Op donderdag 25 april 2013 20:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hij hoeft straks alleen maar te kijken en te zorgen dat hij zoveel mogelijk dezelfde pics pakt
Zijn wel allemaal vrij makkelijke pics op Belcher Bisping naquote:Op donderdag 25 april 2013 20:06 schreef Tazmaniac het volgende:
Main Card
[..]
@GEO, dat ga ik dus niet doen.. ik heb de afgelopen 2 events zelfs tegen mijn daadwerkelijke picks gepicked om het spannend te houden. De Fries bijvoorbeeld. En al had Diaz natuurlijk net zoveel kans om te winnen van Thomson, ik heb hem wel bewust gekozen omdat Feno al voor Thompson was gegaan. Dus dan ga ik niet nu precies hetzelfde invullen.
Daarom vind ik het dus een goed idee om van de top 4 de picks geheim te houden.. mocht het dan blijken dat ik toevallig dezelfde picks maak dan Fno etc. is dat TUF luck voor hun
Gemakkelijke picks bestaan niet, er is altijd wel een underdog die voor een verrassing zorgt.quote:Op donderdag 25 april 2013 20:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zijn wel allemaal vrij makkelijke pics op Belcher Bisping na
quote:Op donderdag 25 april 2013 20:10 schreef Geo4kant het volgende:
Hoezo ga je expres kut pics maken om het spannend te maken
Fabricio Werdum- "So much cock, cock guy"
Met vleierij een hogere positie proberen te behalen. Ik zie wat je aan het doen bent.quote:Op donderdag 25 april 2013 20:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Degene die Magalhaes en Sonnen kiest is wel een baas uiteraard
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 56% gewijzigd door #ANONIEM op 25-04-2013 23:39:28 ]
quote:Op donderdag 25 april 2013 23:39 schreef Geo4kant het volgende:
Heavyweights Matt Mitrione, Brendan Schaub Booked for UFC on Fox 8mooie schorsing van Mitrione, hij heeft net gevochten,lolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Net alsof ik nog wat kan bereikenquote:Op donderdag 25 april 2013 21:40 schreef McNulty het volgende:
[..]
Met vleierij een hogere positie proberen te behalen. Ik zie wat je aan het doen bent.
Hoeveel geld heb je?quote:Op vrijdag 26 april 2013 00:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Net alsof ik nog wat kan bereiken
Ik ben al gestopt met het maken van preditctionsquote:Op vrijdag 26 april 2013 00:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Net alsof ik nog wat kan bereiken
Cheal wil of durft daar niet te zeggen dat Wandy zn bek moet houden over zn respect gelul. Echt zo'n rare sfeer daarquote:Op donderdag 25 april 2013 19:19 schreef Hoogstaande het volgende:
Dat stuk met Wandy en Chael blijft echt het megageniaal![]()
Er gaat echt een hele rare manier van dreiging uit.
Chael zit hem recht in zijn gezicht te dissen: "ok" en "thank you", alleen wandy heeft het niet doorquote:Op vrijdag 26 april 2013 09:20 schreef wuuht het volgende:
[..]
Cheal wil of durft daar niet te zeggen dat Wandy zn bek moet houden over zn respect gelul. Echt zo'n rare sfeer daar
Jij bent een baas dusquote:Op vrijdag 26 april 2013 13:54 schreef Paxlie het volgende:
Jon Jones vs. Chael Sonnen - for light-heavyweight title
Alan Belcher vs. Michael Bisping
Cheick Kongo vs. Roy Nelson
Pat Healy vs. Jim Miller
als hij verliest welquote:Op vrijdag 26 april 2013 16:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Sonnen zal er wel mee kappen na morgen kan die mooi beetje aan zijn tv carrière werken
ik ga met je meequote:Op vrijdag 26 april 2013 13:54 schreef Paxlie het volgende:
Jon Jones vs. Chael Sonnen - for light-heavyweight title
Pat Healy vs. Jim Miller
Dat is het nadeel van het snel krijgen van titleshots. Als je verliest, what's next? Frankie Edgar zit in dezelfde positie nu. Maar Cheal moet nog vechten...quote:Op vrijdag 26 april 2013 16:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Sonnen zal er wel mee kappen na morgen kan die mooi beetje aan zijn tv carrière werken
Is de doping weer uitgewerkt bij Dana?quote:
Absoluut!quote:Op vrijdag 26 april 2013 19:27 schreef Geo4kant het volgende:
Even een momentje voorTHEFXR
voor zijn bijdrage aan dit topic steeds.
Lol wie zijn dat? De schoonmakers?quote:Op vrijdag 26 april 2013 16:53 schreef THEFXR het volgende:
de volgende hebben de zak gekregen:
Philip De Fries
Christopher Spang
Besam Yousef
Jimmy Quinlan
Kevin Casey
Gilbert Smith
Adam Cella
Collin Hart
Casualquote:Op vrijdag 26 april 2013 19:37 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Lol wie zijn dat? De schoonmakers?
er bestaat ook witte inktquote:Op vrijdag 26 april 2013 22:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Waarom laten negers zich eigenlijk nog tatten dat ziet er toch niet uit
Dat sowieso, zij is meer alpha dan hijquote:Op vrijdag 26 april 2013 22:17 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ja en is idd groter dan der vriendje, hij is gewoon haar bitch
Vinny is niks inderdaad.. heeft maar 5 BJJ world championship medals, walk in the park.quote:Op vrijdag 26 april 2013 22:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Dit mag toch geen problemen op leveren voor Davis
Alleen geweldige Jiu Jitsu is niet genoegquote:Op vrijdag 26 april 2013 22:23 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Vinny is niks inderdaad.. heeft maar 5 BJJ world championship medals, walk in the park.
Ik denk ook wel dat Phil wint hoorquote:Op vrijdag 26 april 2013 22:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Alleen geweldige Jiu Jitsu is niet genoeg
Dat staat buiten kijf maar zolang het niet naar de grond gaat geef ik hem geen kansquote:Op vrijdag 26 april 2013 22:26 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik denk ook wel dat Phil wint hoormaar blijft gevaarlijk zo iemand.
Hij is bijna 70 (!), alle begrip voor z'n besluit. Respect!quote:Op vrijdag 26 april 2013 19:56 schreef THEFXR het volgende:
Thom Harinck stopt er mee
![]()
![]()
voel me ff slecht, toch een icoon die er mee stopt
"Looks like a fat Elvis Presley"quote:
Wordt gewoon een five round wrestlefuck.quote:Op vrijdag 26 april 2013 22:51 schreef THEFXR het volgende:
trappen er zoveel in dat gepraat van sonnen?
Niemand moet iets.quote:Op vrijdag 26 april 2013 23:28 schreef Fenomeno het volgende:
Hoe gaan we het nu doen?
Moet de top 4 zijn picks nu naar iemand sturen?
quote:Op vrijdag 26 april 2013 19:27 schreef Geo4kant het volgende:
Even een momentje voorTHEFXR
voor zijn bijdrage aan dit topic steeds.
Ben dr bijquote:Op vrijdag 26 april 2013 23:07 schreef THEFXR het volgende:
niemand gaat morgen kijken, want het is een late card?
Naar Beachquote:Op zaterdag 27 april 2013 00:52 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Niemand moet iets.
Als iemand zijn picks geheim wil houden dan mag deze het naar Beach sturen.
Is dus helemaal je eigen keuze.
Geo heeft er verstand vanquote:Op zaterdag 27 april 2013 12:51 schreef Geo4kant het volgende:
Jon Jones vs. Chael Sonnen
Pat Healy vs. Jim Miller
Vanwaar diequote:
De grootste casual en nieuwkomer in dit topic met zulke belangrijke info vertrouwen is wel ene 'quote:
Mij casual en nieuwkomer noemenquote:Op zaterdag 27 april 2013 14:31 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
De grootste casual en nieuwkomer in dit topic met zulke belangrijke info vertrouwen is wel ene '' waardig.
Dan heb je er gewoon geen verstand van.quote:Op zaterdag 27 april 2013 14:40 schreef Beach het volgende:
[..]
Mij casual en nieuwkomer noemen
Ik zat eerder in de MMA topics dan jij hoor.
quote:Op zaterdag 27 april 2013 14:55 schreef Hooidraad het volgende:
Geo, koest. Dan krijg je straks een koekje.
Hoezo, raakt Cena zn titel kwijt?quote:Op zaterdag 27 april 2013 12:53 schreef Geo4kant het volgende:
Laatste paar uurtjes dat ik mijn sig kan hebben
Je moeder in de badkuip.quote:Op zaterdag 27 april 2013 15:09 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Hoezo, raakt Cena zn titel kwijt?
nelson slaat hem ko of subbed hem, maar een dec, no way, die robot is echt langzaamquote:Op zaterdag 27 april 2013 12:51 schreef Geo4kant het volgende:
Jon Jones vs. Chael Sonnen
Pat Healy vs. Jim Miller
vergeet de 3 jaar ringrust niet.quote:Op zaterdag 27 april 2013 14:40 schreef Beach het volgende:
[..]
Mij casual en nieuwkomer noemen
Ik zat eerder in de MMA topics dan jij hoor.
Ik moet ergens gokken wil ik nog kans maken hequote:Op zaterdag 27 april 2013 15:14 schreef THEFXR het volgende:
[..]
nelson slaat hem ko of subbed hem, maar een dec, no way, die robot is echt langzaam
Wat had Gegard aan zijn been dan? Helemaal gemist in dat gevechtquote:Op zaterdag 27 april 2013 15:22 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Deze vond ik best slecht alleen maar backstage shit en geen leuke dingen.
Hij was al geblesseerd voor het gevecht, maar dat had hij samen met de UFC geheim gehouden, hij is nu geopereerd. geloof dat het zijn meniscus was.quote:Op zaterdag 27 april 2013 15:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat had Gegard aan zijn been dan? Helemaal gemist in dat gevecht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 27 april 2013 15:40 schreef THEFXR het volgende:
Phil Davis knows
De bitch likes it rough maar Phil heeft waarschijnlijk de geldkraan dichtgedraaid en gaat ze nu doen alsof ze mishandeld wordtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
meer om de voogdij van het kind, de trutquote:Op zaterdag 27 april 2013 15:45 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
De bitch likes it rough maar Phil heeft waarschijnlijk de geldkraan dichtgedraaid en gaat ze nu doen alsof ze mishandeld wordt
SPT / [Centraal] MMA topic #216 Bendo vs Melendezquote:Op zaterdag 27 april 2013 19:10 schreef Heer-Snader het volgende:
Hoelaat begint het hele gebeuren vandaag?
Dit is best funny, want ik dacht wat jullie zouden pakken als jullie zouden bedenken wat ik zou pakkenquote:Op zaterdag 27 april 2013 17:44 schreef Hooidraad het volgende:
Lastig picken dit. Ik vermoed dat Taz de volgende kaarten heeft: Jones, Bisping, Nelson, Davis, Miller.
Dus ik pak: Jones, Belcher, Kongo, Magalhaes, Healy. No way dat ik voor Sonnen ga
Wat een afgang gaat dit worden
het begint nu dus om 01.00 uurquote:Op zaterdag 27 april 2013 19:41 schreef Tazmaniac het volgende:
Catone trouwens out voor vannacht. Dehydration.
Mind gamesquote:Op zaterdag 27 april 2013 19:26 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Dit is best funny, want ik dacht wat jullie zouden pakken als jullie zouden bedenken wat ik zou pakken
quote:
quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Kan zijn dat ik de maincard voor morgen vroeg bewaar
SPOILER: voetbalOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:58 schreef Geo4kant het volgende:
[..]SPOILER: voetbalOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:01 schreef Geo4kant het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gebandquote:Op zaterdag 27 april 2013 22:26 schreef McNulty het volgende:
Een ban a.u.b. voor Litmanen en Geo want zij praten vies in dit topic!
Zeg jij met je Heidi fetish.quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:26 schreef McNulty het volgende:
Een ban a.u.b. voor Litmanen en Geo want zij praten vies in dit topic!
OMDAT IK GODVERDOMME MOLLY QERIM WILDEquote:Op zaterdag 27 april 2013 22:39 schreef McNulty het volgende:
[..]
Wrom jij Heidi niet leuk vinde a mattie!
[ afbeelding ]
Hahahahhahaha. Brah are u gay?quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:45 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]
Verder heeft ze amper of geen goede foto's online staan. Ze zag er altijd leuk uit voor de camera.
wil je ook haar voetjes kussen?quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:39 schreef McNulty het volgende:
[..]
Wrom jij Heidi niet leuk vinde a mattie!
[ afbeelding ]
aaah, zo'n kraaien neusquote:Op zaterdag 27 april 2013 22:45 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]
Verder heeft ze amper of geen goede foto's online staan. Ze zag er altijd leuk uit voor de camera.
quote:
Ik.quote:
het main event?quote:Op zaterdag 27 april 2013 23:32 schreef Fenomeno het volgende:
Ik
Zometeen ff 2 uurkes pitten en dan kijken.
Net zoals je cluppie.quote:Op zondag 28 april 2013 00:58 schreef Geo4kant het volgende:
Ik heb de mijne gewoon gepostik win echt niet meer dus.
Weet ikquote:Op zondag 28 april 2013 01:08 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Klopt maar daar heb je mij niet mee, dat heb ik van te voren ook voorspeld
Ooit in een nekcrank of guilotine gezeten? Dan weet je de dag erna precies hoe slecht het voor je nek isquote:Op zondag 28 april 2013 01:15 schreef Geo4kant het volgende:
Soms denk ik, als die nou rolt dan breekt zijn nek..
of van dat kan toch niet goed zijn voor je spine/neck discs.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |