SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gemiddelde temperatuur komende 48uur
Locaties in Groningen![]()
[ A - Grote markt ][ B - UMCG ][ C - Station (CS) ][ D - Stadspark ][ E - Euroborg ][ F - Noorderplantsoen ]
Neutraal, ik laat het over aan de politiek
Ik ben Tegen, er zijn alternatieven.
Tegen, geld inzetten voor anderen dingen
Ik ben 100% Tegen, onacceptabel in de crisis
Overige... (leg zelf uit)
Tussenstand:
Meer info? zie = http://www.regiotram.nl of http://groningertram.com
De OPMa come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>
Haha die heb ik ook een aantal keer voorbij zien komen, ziet er inderdaad vrij apart uit.quote:Op zondag 21 april 2013 00:28 schreef GrunnigsTrots het volgende:
Zoiets, gister kwam er ook al zo'n groep op rolschaatsen en een geluidsinstallatie op wieltjes door de straat heen knallen, dat was nog aparter, geloofde m'n ogen niet
maar wel leukquote:Op zondag 21 april 2013 12:26 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Haha die heb ik ook een aantal keer voorbij zien komen, ziet er inderdaad vrij apart uit.
Sikkenspoortje (of iets dergelijks?)quote:Op zondag 21 april 2013 21:27 schreef boem-dikkie het volgende:
Weet iemand hier wat er achter dat deurtje zit in het Noorderplantsoen in zo'n bult?
dat doen ze toch al jaren?quote:Op zondag 21 april 2013 12:26 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Haha die heb ik ook een aantal keer voorbij zien komen, ziet er inderdaad vrij apart uit.
Die "bult" is een stuk van de oude stadswal.quote:Op zondag 21 april 2013 21:27 schreef boem-dikkie het volgende:
Weet iemand hier wat er achter dat deurtje zit in het Noorderplantsoen in zo'n bult?
Als je een beetje kan skaten is het erg leuk om mee te doen hoor!quote:Op zondag 21 april 2013 12:26 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Wel lief dat je Renesite mistte.quote:Op maandag 22 april 2013 17:05 schreef Catch22- het volgende:
Ik mistte al wat... maar jij was het dus.
met figuren als GT in dit topic ga je zelfs mensen als Renesite waarderen.quote:Op dinsdag 23 april 2013 13:41 schreef irisdepieruz het volgende:
[..]
Wel lief dat je Renesite mistte.
Je bent ook zo'n sociale jongen![]()
Daag, buurman.quote:Op dinsdag 23 april 2013 13:55 schreef Catch22- het volgende:
[..]
met figuren als GT in dit topic ga je zelfs mensen als Renesite waarderen.
hohooiquote:
Z'n beste beslissing in al die jarenquote:Rehwinkel (PvdA) wil geen tweede ambtstermijn. Dat zei hij vandaag op een gemeenteraadsvergadering, schrijft RTV Noord. Rehwinkel vindt dat de geplande gemeentelijke herindeling vraagt om een nieuwe burgemeester.
www.zeeven.nlquote:Op donderdag 25 april 2013 10:20 schreef Californium het volgende:
Ik ben Cali
Ik ga rond 1-8 of 1-9 ook in Groningen wonen (hopelijk) omdat ik daar een baan heb aangeboden gekregen. Nu moet ik alleen eerst even afstuderen en een woonruimte zien te vinden en heb al gemerkt dat dat niet heel makkelijk is
NU nog nietquote:Op donderdag 25 april 2013 10:43 schreef Catch22- het volgende:
[..]
www.zeeven.nl
als je een beetje inkomen hebt in ieder geval.
Waarom moeten we niet met je neuken trouwens?
waaar ken ik jou van? Zit nu ff mobiel en zie geen icoontjes.quote:Op donderdag 25 april 2013 10:20 schreef Californium het volgende:
Ik ben Cali
Ik ga rond 1-8 of 1-9 ook in Groningen wonen (hopelijk) omdat ik daar een baan heb aangeboden gekregen. Nu moet ik alleen eerst even afstuderen en een woonruimte zien te vinden en heb al gemerkt dat dat niet heel makkelijk is
Een hostel willen we juist niet.quote:Op donderdag 25 april 2013 12:09 schreef Catch22- het volgende:
Jongerenhotel simplon is goedkoop. Appartementen zou ik niet weten
airbnb al geprobeerd?quote:
waarschijnlijk had hij weer een psychose, maar erkent hij dat niet en doet hij of het een droom was.quote:Op donderdag 25 april 2013 12:57 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
waarover heb je zo waanzinnig gedroomd?
Dat ik een ex van de middelbare school tegenkwam, wat eens in de paar jaar gebeurt.quote:Op donderdag 25 april 2013 12:57 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
waarover heb je zo waanzinnig gedroomd?
Serieus?quote:Op donderdag 25 april 2013 09:15 schreef boem-dikkie het volgende:
Wat is dat trouwens voor onzin bij Hooghoudt dat je aan de ronde tafeltjes alleen de 'simpele' kaart mag gebruiken en de vierkante tafeltjes beide kaarten.
Watquote:Op donderdag 25 april 2013 09:15 schreef boem-dikkie het volgende:
Wat is dat trouwens voor onzin bij Hooghoudt dat je aan de ronde tafeltjes alleen de 'simpele' kaart mag gebruiken en de vierkante tafeltjes beide kaarten.
veel plezier! Niet rellen trouwens, slecht ideequote:Op donderdag 25 april 2013 15:51 schreef allochtoontje1993 het volgende:
Ah, daar heb je helemaal gelijk in!
Het is leuker om op een normale zaterdag de stad rustig te verkennen dan inderdaad met de herdenking/ festiviteiten.
Dan word het de volgende week, bedankt voor je reactie! :-)
Volgens mij mag dat alleen maar in Haren.quote:Op donderdag 25 april 2013 19:08 schreef Catch22- het volgende:
[..]
veel plezier! Niet rellen trouwens, slecht idee
quote:
Wat ga je doen? Ga je in je eentje verhuizen? SPECSquote:
Promoveren @ UMCGquote:Op donderdag 25 april 2013 22:27 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wat ga je doen? Ga je in je eentje verhuizen? SPECS
Cool. Jij had/hebt toch met een FOK!kerquote:Op donderdag 25 april 2013 22:28 schreef Californium het volgende:
[..]
Promoveren @ UMCGIk ga in eerste instantie alleen verhuizen omdat
vanwege ziekte een half jaar extra college moet volgen hier in Nimma. Hij zal daarna ook richting Groningen gaan
Ik had idd iets met Hostimeisterquote:Op donderdag 25 april 2013 22:30 schreef Renesite het volgende:
[..]
Cool. Jij had/hebt toch met een FOK!ker
naar Wagamama kun je ook al niet meer. Restaurant heeft haar deuren laatst gesloten.quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:56 schreef GrunnigsTrots het volgende:
honger, maar de chinees heeft volgens mij nog geen soep en het is te koud en nat om naar de subway te rijden
nooit gegetenquote:Op vrijdag 26 april 2013 14:58 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
naar Wagamama kun je ook al niet meer. Restaurant heeft haar deuren laatst gesloten.
Niet zo gek als je 20 euro vraagt voor een bakje noedels.quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:58 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
naar Wagamama kun je ook al niet meer. Restaurant heeft haar deuren laatst gesloten.
Ik zit in een gezellig gesprek inmiddelsquote:Op vrijdag 26 april 2013 15:52 schreef Luco het volgende:
Heeft iemand anders die DM's over het winstmodel van Fok! ook ontvangen?
Je-zusquote:
Voor mij oud nieuws. Don't ask.quote:Op vrijdag 26 april 2013 15:52 schreef Luco het volgende:
Ja. Wat een gehuilquote:Op vrijdag 26 april 2013 15:52 schreef Luco het volgende:
ik bedoelde wat andersquote:Op vrijdag 26 april 2013 20:09 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
precies. Move along. Nothing to see
enlight mequote:Op vrijdag 26 april 2013 20:24 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
weet wel waar je op doelt en nee, dat is geen nieuws
cheeeckquote:Op vrijdag 26 april 2013 21:01 schreef MaxMark het volgende:
Heb de hele PM-rel gemist
Was het weleens een rel?
mja, voor FOK!begrippen stelde het niets voorquote:Op vrijdag 26 april 2013 21:01 schreef MaxMark het volgende:
Heb de hele PM-rel gemist
Was het weleens een rel?
Beetje verwijder je die post.quote:
K woord geblurt?quote:Op zaterdag 27 april 2013 10:13 schreef Misstique het volgende:
De krachttermen mogen wel wat minder hier, nergens voor nodig.
Dinsdagavond zijn de festiviteiten allang weer voorbij dus dat zal wel gaan tenzij je een lekke band wil omdat je naar de Grote Markt moet met je autootje.quote:Op zondag 28 april 2013 23:38 schreef princess-a het volgende:
Weet iemand hier of de binnenstad aanstaande dinsdagavond enigszins te bereiken is met de auto?
Bijna, oude ebbinge/butjesstraat..quote:Op zondag 28 april 2013 23:41 schreef MCH het volgende:
[..]
Dinsdagavond zijn de festiviteiten allang weer voorbij dus dat zal wel gaan tenzij je een lekke band wil omdat je naar de Grote Markt moet met je autootje.
Ajax had hem al enigszins afgeschreven, toen kreeg hij hier een kans,quote:Op zondag 28 april 2013 23:37 schreef Catch22- het volgende:
Niet bepaald, die ging pas een jaar later lekker ballen.
Groningen heeft die play-off plek dan ook al wel zeker
klopt, maar toen hij terug kwam speelde hij alleen omdat er verder niemand was ennog slecht ook.quote:Op zondag 28 april 2013 23:45 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Ajax had hem al enigszins afgeschreven, toen kreeg hij hier een kans,
dat ging goed en toe kon die terug.
Moeten ze wel winnen in Venlo, daarnaast is een hogere notering gunstig voor
welke tegenstander je straks treft.
doe ik ook vaak genoeg als ik over drugs wil pratenquote:Op maandag 29 april 2013 09:31 schreef Catch22- het volgende:
Ga lekker naar de stoners SC met jouw gelul
Nieuwstadquote:Op maandag 29 april 2013 17:48 schreef RickoKun het volgende:
Zijn er dingen te doen voor mijn oude lui van 55 jaar oud in de stad?
Mooi Wark op de vismarkt toch broertjequote:Op maandag 29 april 2013 17:48 schreef RickoKun het volgende:
Vraagje:
Zijn er dingen te doen voor mijn oude lui van 55 jaar oud in de stad?
Naar mijn ervaring is dr overal aleen maar techno e.d in de stad vanavond?
ricko kon niet eten omdat ie aan de.... Zatquote:
Nah, ik ben meer van de ochtendquote:
Ik wens je succes als je om 10 uur komt aanzettenquote:Op maandag 29 april 2013 21:16 schreef VGA4xZoom het volgende:
Zijn er ook Groninger-vrijmarktvetaranen hier? Zijn alle plekken om 7 uur meteen vergeven of kan je om 10 uur ook nog komen aanzetten?
nee. Die bij de Korreweg is zelfs tot 22.00 uur openquote:Op dinsdag 30 april 2013 16:11 schreef GrunnigsTrots het volgende:
is de jumbo vandaag gewoon van 4-9 open?
Ja, is er iemand langs geweest? Ik stond achter bar 2 vlak aan de kant van de G-star/douwe egbertsquote:Op maandag 29 april 2013 19:15 schreef Catch22- het volgende:
Straks maar even mijn pua-game op dv droppen
Nee. Ik ben maandagavond een uurtje op de vismarkt geweest, toen vond ik het wel weer mooi geweest.quote:Op woensdag 1 mei 2013 12:59 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja, is er iemand langs geweest? Ik stond achter bar 2 vlak aan de kant van de G-star/douwe egberts
Pff, slecht hoorquote:Op woensdag 1 mei 2013 13:00 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Nee. Ik ben maandagavond een uurtje op de vismarkt geweest, toen vond ik het wel weer mooi geweest.
Klopt. Ik word oudquote:
Verkoop je nog drugs tegenwoordig? Ik zit een beetje skeer.quote:Op donderdag 2 mei 2013 10:41 schreef GrunnigsTrots het volgende:
ja, en je moeder en je zusje geneukt nou goed
Welke klapgeep gaat zomaar de weg op vanaf de stoep, naast een vrachtwagen, bij een druk kruispunt. Hoe kan je zo'n vrachtwagen überhaupt missen? With all due respect maar als als die jongen plat was geweest had het zijn eigen schuld geweestquote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:27 schreef GrunnigsTrots het volgende:
http://112groningen.nl/Gr(...)-niet-overreden.html
dan heb je heel erg geluk
dat was ook mijn eerste gedachte, maar dat is met 75% van de ongelukken met fietsers in de stad zoquote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:31 schreef Luco het volgende:
[..]
Welke klapgeep gaat zomaar de weg op vanaf de stoep, naast een vrachtwagen, bij een druk kruispunt. Hoe kan je zo'n vrachtwagen überhaupt missen? With all due respect maar als als die jongen plat was geweest had het zijn eigen schuld geweest
Fietsers hoeven zich bijna nergens te houden aan 1richtingsverkeerquote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:41 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
dat was ook mijn eerste gedachte, maar dat is met 75% van de ongelukken met fietsers in de stad zo
er is er zelfs een keertje eentje letterlijk onder mijn auto gereden toen ik op het schuitediep een parkeerplek uitreed, dat is 2 banen 1 richtingsverkeer en ik reed achteruit dus keek alleen naar de kant waar verkeer vandaan hoorde te komen.
toen stond er opeens heel druk een man op m'n auto te rammen dus ik roep dat ie op moet kankeren en gewoon in de juiste richting moet rijden, en toen zag ik opeens in m'n achteruitkijkspiegel z'n vrouw overeind krabbelen
wel op het schuitediepquote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:46 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Fietsers hoeven zich bijna nergens te houden aan 1richtingsverkeer
inderdaad. Ik hoop dat het deze klapjosti nu wel duidelijk is geworden dat alle voertuigen een dode hoek hebben en dat je daar rekening mee moet houden.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:31 schreef Luco het volgende:
[..]
Welke klapgeep gaat zomaar de weg op vanaf de stoep, naast een vrachtwagen, bij een druk kruispunt. Hoe kan je zo'n vrachtwagen überhaupt missen? With all due respect maar als als die jongen plat was geweest had het zijn eigen schuld geweest
dan nog erg dom, daar kan ook net iemand (een kind..) lopen. Ik kijk altijd alle kanten op, ook al zou er geen verkeer vandaan moeten kunnen komen.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:41 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
dat was ook mijn eerste gedachte, maar dat is met 75% van de ongelukken met fietsers in de stad zo
er is er zelfs een keertje eentje letterlijk onder mijn auto gereden toen ik op het schuitediep een parkeerplek uitreed, dat is 2 banen 1 richtingsverkeer en ik reed achteruit dus keek alleen naar de kant waar verkeer vandaan hoorde te komen.
toen stond er opeens heel druk een man op m'n auto te rammen dus ik roep dat ie op moet kankeren en gewoon in de juiste richting moet rijden, en toen zag ik opeens in m'n achteruitkijkspiegel z'n vrouw overeind krabbelen
Was het een kabouter op een kabouterfiets?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:41 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
er is er zelfs een keertje eentje letterlijk onder mijn auto gereden
die zou eerder op de stoep lopen en net aan de waterkant midden op de wegquote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:14 schreef Catch22- het volgende:
[..]
dan nog erg dom, daar kan ook net iemand (een kind..) lopen. Ik kijk altijd alle kanten op, ook al zou er geen verkeer vandaan moeten kunnen komen.
Wielrenners zijn echt een rijdende steenpuist in het verkeer. Hoe vaak ik ze tegenkomen in groepjes aan de verkeerde kant op het fietspad (m.a.w. ze horen op het fietspad aan de andere kant van de weg te rijden). En dan niet of nauwelijks aan de kant gaan he. Ik vertik het dan iig ook om aan de kant te gaan, maar dat doe ik bij alle spookrijders op de fiets.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:05 schreef Catch22- het volgende:
Er zijn helaas teveel mongolen ip de weg (te voet, op de fiets en in de auto) dat je overal rekening mee moet houden.
Wielrenners kunnen er ook wat van trouwens. Die denken ook dat ze de koning van de weg zijn
zo te zien carbon, dus nog wel duurderquote:Op zaterdag 4 mei 2013 10:57 schreef GrunnigsTrots het volgende:
http://112groningen.nl/Gr(...)d-bij-valpartij.html
daar gaat je racefietsje van 2000 euro
Hoeft niet per se.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 14:19 schreef Catch22- het volgende:
[..]
zo te zien carbon, dus nog wel duurder
ja, die dingen beginnen rond de 2000 ofzoquote:Op zaterdag 4 mei 2013 14:19 schreef Catch22- het volgende:
[..]
zo te zien carbon, dus nog wel duurder
Would be nicequote:Op zaterdag 4 mei 2013 19:32 schreef boem-dikkie het volgende:
Gestrand in Denemarken. Aansluiting van koelstofslang naar motor geknapt. 5 uur heen en weer gebeld met de ANWB. Bijna alle garages dicht. Nu één of andere garage in de middle of nowhere gevonden. Daar is onze auto heen gebracht en wij zijn afgezet bij een hotel. Hopelijk morgen de boel gerepareerd.
Vertel meid, wat heb je gezien?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 20:34 schreef Ziba. het volgende:
Hebben jullie gehoord over de potloodventer?
is e lekkeh?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 20:34 schreef Ziba. het volgende:
Hebben jullie gehoord over de potloodventer?
Die moet dan wel een dikke knuppel hebben hangen daarquote:Op zaterdag 4 mei 2013 21:09 schreef Ziba. het volgende:
Niet gezien, zag een status en een status. Het gaat om een getinte man. Wordt gezegd.
spannondquote:
quote:
Helemaal gelijk in. Geboren en getogen op 3km van de Meer en de Arena. En natuurlijk gun ik de FC ook wel iets, maar ik ben op de eerste plaats Ajaciedquote:Op zondag 5 mei 2013 11:15 schreef Catch22- het volgende:
Luca is volgens mij een geboren Amsterdammer. En ik ben voetbalsgewijs opgevoed door mijn amsterdamse opa
Je kunt ook supporten om mooi voetbal of een tof team, heeft weinig met de stad te maken dan lijkt me.quote:Op zondag 5 mei 2013 12:29 schreef Catch22- het volgende:
Vind t zelf nogal nep als je supporter wordt van een club omdat je toevallig in die stad bent gaan wonen
Of omdat je opa een haakneus heeft.quote:Op zondag 5 mei 2013 12:36 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Je kunt ook supporten om mooi voetbal of een tof team, heeft weinig met de stad te maken dan lijkt me.
dat kan ook. De fc spreekt alleen niet echt aanquote:Op zondag 5 mei 2013 12:36 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Je kunt ook supporten om mooi voetbal of een tof team, heeft weinig met de stad te maken dan lijkt me.
Het feest is toch in Amsterdam?quote:Op zondag 5 mei 2013 11:08 schreef Catch22- het volgende:
[..]
spannond
Men kan mij vandaag zien in t stadspark. Kans is hetgrootst bij sticks&moon, sef en flexican en the oppoites
Moet zeggen dat de gemiddelde reactie van Groningers op een Ajax-shirt me mee valt. Was bij een maat gaan kijken, op weg naar huis door meerdere mensen gefeliciteerdquote:
Stuk betere reactie dan toen ik 5 jaar terug door Hoogkerk aan het skaten was en iemand me in m'n gezicht spuugde en kankerjood noemde.quote:
och. Mijn IQ is hoger dan een kortzichtige doperwtquote:Op zondag 5 mei 2013 17:24 schreef Luco het volgende:
[..]
Stuk betere reactie dan toen ik 5 jaar terug door Hoogkerk aan het skaten was en iemand me in m'n gezicht spuugde en kankerjood noemde.
ik ga toch niet met een lekker gevoel over straat in een Ajax shirtquote:Op zondag 5 mei 2013 17:24 schreef Luco het volgende:
[..]
Stuk betere reactie dan toen ik 5 jaar terug door Hoogkerk aan het skaten was en iemand me in m'n gezicht spuugde en kankerjood noemde.
en terecht!quote:Op zondag 5 mei 2013 19:43 schreef Catch22- het volgende:
[..]
ik ga toch niet met een lekker gevoel over straat in een Ajax shirt
Dat lag aan het feit dat je in Hoogkerk was, niet dat je een Ajaxshirt droeg.quote:Op zondag 5 mei 2013 17:24 schreef Luco het volgende:
[..]
Vato Gonzales komtquote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:18 schreef boem-dikkie het volgende:
Dance Experience XL.
En ik niet. 20 euro voor een 'dancefeest'. Ik ken geen enkele naam.
is 't niet underground genoeg mejonge?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:18 schreef boem-dikkie het volgende:
Dance Experience XL.
En ik niet. 20 euro voor een 'dancefeest'. Ik ken geen enkele naam.
Thats the spirit.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:32 schreef Dromenvangertje het volgende:
maakt niet uit zolang ik maar geld verdien
ja dat klopt, die is er maaaaaaanden geleden ingekomen en nooit uitgehaaldquote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:11 schreef BorisDeLul het volgende:
Die poll
Volgens mij is het tramverhaal allang afgelopen, door die kneuzenmachtsgreeep op 't Stadhoes vorig jaar.
Nee hoor. Ik betaal überhaupt geen 20 euro voor een dancefeest.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:37 schreef Catch22- het volgende:
[..]
is 't niet underground genoeg mejonge?
och dat boeit me niet. Voor die 3-4x per jaarquote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:00 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik betaal überhaupt geen 20 euro voor een dancefeest.
Volgens mij is dat de enige AH waar ik nóóit kom...quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:08 schreef GrunnigsTrots het volgende:
http://112groningen.nl/Gr(...)-daders---video.html
zoveel mensen in die winkel en niemand die ze eruit schopt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |