Deze tweet is dan ook wel leukquote:Op zondag 21 april 2013 09:39 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Een aantal mensen schijnt met name op grond van de tekst voor de eer bedankt te hebben.
Ze zijn van elkaar afhankelijk om bn'er te blíjven, dus dan maar bij elkaar in de kont kruipen.quote:Op zondag 21 april 2013 10:16 schreef Syntix het volgende:
Overigens: http://nos.nl/koningshuis(...)-besluit-ewbank.html
/fucking care wat BNers er van vinden. Wat maakt hun belangrijk dan FOKkers?
Dit is gewoon wartaal, die eerste quasi belediging sloeg tenminste nog ergens op en het antwoord wat niet gevraagd werd maar is ren harde neenquote:
My thoughts exactlyquote:Op zondag 21 april 2013 09:21 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Met een vette bankrekening komen ook de kontlikkers. Die vertellen hem al jaren dat hij geweldig is en commercieel succes van Borsato leek dat te bevestigen. Deze man heeft al jaren niks negatiefs over z'n creaties te horen gekregen. Op Twitter en FB louter lof van z'n fans. Maar ja, als je een liedje namens het volk aanbiedt aan de koning dan zullen ook zij die niet met hun hoofd in z'n kont zitten van zich laten horen.
Sowieso is het hele idee achter dit nummer achterlijk en als je dan ook met zoveel mensen aan die tekst gaat werken dan wordt het nooit wat. Gooi er nog wat Nederhop tegenaan en het is een kapsalon ipv haute cuisine (die hij dacht te maken).
Armen over elkaar en boos kijkenquote:'Barsten van energie'
Paul de Leeuw, die een van de 51 zangers van het Koningslied is, schrijft: "Ho ho ho!!! Wat gaan we nou doen? Buigen .... Nee we gaan barsten! Barsten van energie! Godver... Dit is het en dit gaat het worden!!!"[/quote]
Paul de Leeuw buigt en pakt hem diep![]()
[quote]Marco Borsato, wiens vaste componist Ewbank is, toont begrip voor het besluit. "#begrip #metopgehevenhoofd #oranjeboven", twittert hij.[/quote]
Wat een hipstergedoe met zn ###
[quote]Ewbanks zus Jennifer zegt op Twitter dat ze het vreselijk vindt. "Ik ben zo boos! Ik schaam mij diep voor diegene die zich zo respectloos op John hebben gestort."
Dus je hebt liever iedere 4 jaar/kabinetsperiode een nieuw 'lied'?quote:Op zondag 21 april 2013 10:13 schreef Syntix het volgende:
Dit is de eerste winst op het koningshuis, wanneer gaan we verder en breken we de hele monarchie af?
Geboren voorrecht is niet van deze tijd
Monarchie![]()
Kennelijk volg je de reacties wat minder goed dan ik...quote:
quote:Op zondag 21 april 2013 10:48 schreef Confetti het volgende:
Waarom is een geboren voorrecht niet iets van deze tijd?![]()
Wat een arrogantie om dat zo even te bepalen.
QFT!!quote:Op zondag 21 april 2013 10:56 schreef Weltschmerz het volgende:
Bij het horen van dit nieuws trok er een warme golf van vaderlandsliefde en nationale trots door me heen. Na de Spanjaarden en hun zilvervloot, die vermaledijde Engelsen bij Chatham, de woeste Noordzee en het altijd lastige Belgische korfbalteam heeft ons onvervaarde volkje ook korte metten gemaakt met die afschuwelijke Draeck van Ewbank.
We zouden er een lied over moeten componeren.
Tering hoe moeilijk kan het zijn. Gewoon het Wilhelmus zingen en klaar.quote:Toch blijft het de bedoeling om 30 april de koning gezamenlijk toe te zingen. Samen met de Nederlandse Publieke Omroep zal het comité zoeken naar een goede oplossing, zegt een woordvoerder.
Goed idee ik heb toevallig nog een tekstje liggen, Ik doe vast de openingszin;quote:Op zondag 21 april 2013 10:56 schreef Weltschmerz het volgende:
Bij het horen van dit nieuws trok er een warme golf van vaderlandsliefde en nationale trots door me heen. Na de Spanjaarden en hun zilvervloot, die vermaledijde Engelsen bij Chatham, de woeste Noordzee en het altijd lastige Belgische korfbalteam heeft ons onvervaarde volkje ook korte metten gemaakt met die afschuwelijke Draeck van Ewbank.
We zouden er een lied over moeten componeren.
Catchy, maar het is toch hopelijk geen plagiaat??quote:Op zondag 21 april 2013 11:12 schreef Jian het volgende:
[..]
Goed idee ik heb toevallig nog een tekstje liggen, Ik doe vast de openingszin;
Wilhelmus van Nassouwe ben ik, van Duitsen bloed, den vaderland getrouwe blijf ik tot in den dood.
En .... ?
Inderdaad, simpel maar doeltreffend.quote:Op zondag 21 april 2013 11:12 schreef Ravvie het volgende:
[..]
Tering hoe moeilijk kan het zijn. Gewoon het Wilhelmus zingen en klaar.
Nee zeg, tekst origineel van Daphne Deckers hoorquote:Op zondag 21 april 2013 11:14 schreef Snapcount2 het volgende:
[..]
Catchy, maar het is toch hopelijk geen plagiaat??![]()
Nee, ze is niet grappig. Ze heeft de vierde zin in dat lied gepakt. Nou, heel grappig hoor. Dán heb je er moeite in gestoken, dán ben je echt grappig bezig. Not.quote:Op zondag 21 april 2013 08:47 schreef Aventura het volgende:
[..]
nee echt, die zin komt letterlijk uit dat lied. Ze is echt wel grappig.
... De kro-oning van een Oranje heeft ons altijd erg vermaakt, zoiets?quote:Op zondag 21 april 2013 11:12 schreef Jian het volgende:
[..]
Goed idee ik heb toevallig nog een tekstje liggen, Ik doe vast de openingszin;
Wilhelmus van Nassouwe ben ik, van Duitsen bloed, den vaderland getrouwe blijf ik tot in den dood.
En .... ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |