abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_125547776
Dit is wel heerlijk trouwens ^O^ Zo'n borsato die verwachtte dat heel NL op het zelfde moment dat lied zou meezingen _O- Ga maar lkkr janken in je lege kluis marcotje c_/

Overigens: http://nos.nl/koningshuis(...)-besluit-ewbank.html
/fucking care wat BNers er van vinden. Wat maakt hun belangrijker dan FOKkers?
  zondag 21 april 2013 @ 10:16:38 #102
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_125547780
Maar een positief ding heeft dit wel opgeleverd.

Nederland blijkt nog altijd over een zelfcorrigerend vermogen te bezitten _O_
pi_125547791
quote:
1s.gif Op zondag 21 april 2013 09:39 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Een aantal mensen schijnt met name op grond van de tekst voor de eer bedankt te hebben.
Deze tweet is dan ook wel leuk

@pauldemunnik: Opvallend veel goede reacties op onze afwezigheid bij het Koningslied.. Wat zou dat betekenen..

:D
Dit account is niet meer in gebruik.
  zondag 21 april 2013 @ 10:20:33 #104
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_125547814
quote:
Jamai: "Ik schaam me diep dat ik een Nederlander ben."
:')______!!1!!!111122!!
Dit, dus.
pi_125547816
quote:
0s.gif Op zondag 21 april 2013 10:16 schreef Syntix het volgende:
Overigens: http://nos.nl/koningshuis(...)-besluit-ewbank.html
/fucking care wat BNers er van vinden. Wat maakt hun belangrijk dan FOKkers?
Ze zijn van elkaar afhankelijk om bn'er te blíjven, dus dan maar bij elkaar in de kont kruipen. :{

Negatieve kritiek spuien ze wel tegen hun partner, tussen vier muren, zonder camera's in de buurt.
pi_125547854
quote:
10s.gif Op zondag 21 april 2013 10:14 schreef DS4 het volgende:

[..]

Wat een Hollandse azijnpisreactie zeg...
Dit is gewoon wartaal, die eerste quasi belediging sloeg tenminste nog ergens op en het antwoord wat niet gevraagd werd maar is ren harde neen
pi_125547861
Oh jee, kan nu de troonwisseling wel plaatsvinden dan? Het gooi ligt plat, massaal moeten psychologen worden ingevlogen om de tere zieltjes te repareren.

Of betekent dit dat WA ook voor de eer bedankt en zich ook terugtrekt? Ik vond het lied wel bij hem passen eigenlijk.
  zondag 21 april 2013 @ 10:28:37 #108
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_125547866
Eeeeeeeeeeeewbank neem je rot-zooi mee
Dit, dus.
pi_125547867
Het is natuurlijk idioot om allerlei verwensingen naar het hoofd van die Ewbank te slingeren.

Aan de andere kant mag die Ewbank zelf ook wel een beetje normaal doen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_125547874
quote:
1s.gif Op zondag 21 april 2013 09:21 schreef psychosomatic het volgende:

[..]

Met een vette bankrekening komen ook de kontlikkers. Die vertellen hem al jaren dat hij geweldig is en commercieel succes van Borsato leek dat te bevestigen. Deze man heeft al jaren niks negatiefs over z'n creaties te horen gekregen. Op Twitter en FB louter lof van z'n fans. Maar ja, als je een liedje namens het volk aanbiedt aan de koning dan zullen ook zij die niet met hun hoofd in z'n kont zitten van zich laten horen.

Sowieso is het hele idee achter dit nummer achterlijk en als je dan ook met zoveel mensen aan die tekst gaat werken dan wordt het nooit wat. Gooi er nog wat Nederhop tegenaan en het is een kapsalon ipv haute cuisine (die hij dacht te maken).
My thoughts exactly ^O^
pi_125547893
quote:
'Barsten van energie'
Paul de Leeuw, die een van de 51 zangers van het Koningslied is, schrijft: "Ho ho ho!!! Wat gaan we nou doen? Buigen .... Nee we gaan barsten! Barsten van energie! Godver... Dit is het en dit gaat het worden!!!"[/quote]

Paul de Leeuw buigt en pakt hem diep :')

[quote]Marco Borsato, wiens vaste componist Ewbank is, toont begrip voor het besluit. "#begrip #metopgehevenhoofd #oranjeboven", twittert hij.[/quote]

Wat een hipstergedoe met zn ### :')

[quote]Ewbanks zus Jennifer zegt op Twitter dat ze het vreselijk vindt. "Ik ben zo boos! Ik schaam mij diep voor diegene die zich zo respectloos op John hebben gestort."
Armen over elkaar en boos kijken :')
pi_125547954
quote:
0s.gif Op zondag 21 april 2013 10:13 schreef Syntix het volgende:
Dit is de eerste winst op het koningshuis, wanneer gaan we verder en breken we de hele monarchie af?
Geboren voorrecht is niet van deze tijd :r

Monarchie :') :r
Dus je hebt liever iedere 4 jaar/kabinetsperiode een nieuw 'lied'?
Als het niet met een hamer te repareren is, is het een elektrisch probleem.
pi_125548013
Waarom is een geboren voorrecht niet iets van deze tijd? :')

Wat een arrogantie om dat zo even te bepalen.
pi_125548033
quote:
1s.gif Op zondag 21 april 2013 10:26 schreef opgebaarde het volgende:

Dit is gewoon wartaal
Kennelijk volg je de reacties wat minder goed dan ik... ;)
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_125548096
Bij het horen van dit nieuws trok er een warme golf van vaderlandsliefde en nationale trots door me heen. Na de Spanjaarden en hun zilvervloot, die vermaledijde Engelsen bij Chatham, de woeste Noordzee en het altijd lastige Belgische korfbalteam heeft ons onvervaarde volkje ook korte metten gemaakt met die afschuwelijke Draeck van Ewbank.

We zouden er een lied over moeten componeren.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_125548234
quote:
15s.gif Op zondag 21 april 2013 10:48 schreef Confetti het volgende:
Waarom is een geboren voorrecht niet iets van deze tijd? :')

Wat een arrogantie om dat zo even te bepalen.
:') who the fuck is you.
pi_125548249
quote:
0s.gif Op zondag 21 april 2013 10:56 schreef Weltschmerz het volgende:
Bij het horen van dit nieuws trok er een warme golf van vaderlandsliefde en nationale trots door me heen. Na de Spanjaarden en hun zilvervloot, die vermaledijde Engelsen bij Chatham, de woeste Noordzee en het altijd lastige Belgische korfbalteam heeft ons onvervaarde volkje ook korte metten gemaakt met die afschuwelijke Draeck van Ewbank.

QFT!!
pi_125548296
Update:

Comité zoekt oplossing Koningslied

Het is nog onduidelijk welk lied op 30 april tijdens een concert in Ahoy wordt gezongen. Het Nationaal Comité Inhuldiging heeft geen alternatief bekendgemaakt. Het concert gaat wel door.

De bedoeling was dat heel Nederland het officiële Koningslied van John Ewbank op de dag van de inhuldiging om 19.30 uur zou zingen. Willem-Alexander en Máxima zouden in Amsterdam, voorafgaand aan hun rondvaart op het IJ, op een groot scherm meekijken.

Begrip

Na een storm van kritiek op het lied trok componist Ewbank het nummer gisteravond terug. Het Nationaal Comité Inhuldiging betreurt de gang van zaken, maar heeft begrip voor de beslissing van Ewbank.

Toch blijft het de bedoeling om 30 april de koning gezamenlijk toe te zingen. Samen met de Nederlandse Publieke Omroep zal het comité zoeken naar een goede oplossing, zegt een woordvoerder. "Het was ons ook opgevallen dat het lied de gemoederen nogal bezighoudt."

NOS
pi_125548317
quote:
Toch blijft het de bedoeling om 30 april de koning gezamenlijk toe te zingen. Samen met de Nederlandse Publieke Omroep zal het comité zoeken naar een goede oplossing, zegt een woordvoerder.
Tering hoe moeilijk kan het zijn. Gewoon het Wilhelmus zingen en klaar.
  zondag 21 april 2013 @ 11:12:22 #120
241662 Jian
Well, well, well
pi_125548320
quote:
0s.gif Op zondag 21 april 2013 10:56 schreef Weltschmerz het volgende:

Goed idee ik heb toevallig nog een tekstje liggen, Ik doe vast de openingszin;

Wilhelmus van Nassouwe ben ik, van Duitsen bloed, den vaderland getrouwe blijf ik tot in den dood.

En .... ?
pi_125548366
quote:
0s.gif Op zondag 21 april 2013 11:12 schreef Jian het volgende:

[..]

Wilhelmus van Nassouwe ben ik, van Duitsen bloed, den vaderland getrouwe blijf ik tot in den dood.

En .... ?
Catchy, maar het is toch hopelijk geen plagiaat?? ;) :P
Democracy is the theory that the common people know what they want, and deserve to get it good and hard. - H.L. Mencken
pi_125548407
quote:
0s.gif Op zondag 21 april 2013 11:12 schreef Ravvie het volgende:

[..]

Tering hoe moeilijk kan het zijn. Gewoon het Wilhelmus zingen en klaar.
Inderdaad, simpel maar doeltreffend. :)
  zondag 21 april 2013 @ 11:19:05 #123
241662 Jian
Well, well, well
pi_125548486
quote:
0s.gif Op zondag 21 april 2013 11:14 schreef Snapcount2 het volgende:

[..]

Catchy, maar het is toch hopelijk geen plagiaat?? ;) :P
Nee zeg, tekst origineel van Daphne Deckers hoor ^O^
  zondag 21 april 2013 @ 11:24:01 #124
365860 AdoraBelle
graag verwijderen
pi_125548601
quote:
1s.gif Op zondag 21 april 2013 08:47 schreef Aventura het volgende:

[..]

nee echt, die zin komt letterlijk uit dat lied. Ze is echt wel grappig.
Nee, ze is niet grappig. Ze heeft de vierde zin in dat lied gepakt. Nou, heel grappig hoor. Dán heb je er moeite in gestoken, dán ben je echt grappig bezig. Not.
pi_125548617
quote:
0s.gif Op zondag 21 april 2013 11:12 schreef Jian het volgende:

[..]

En .... ?
... De kro-oning van een Oranje heeft ons altijd erg vermaakt, zoiets?

Of,

John, Frans, Ali en Pardoel,
die wilden scoren, die wilden scoren...
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')