grg gdnquote:Op zaterdag 20 april 2013 23:29 schreef Stuart het volgende:
Sorry, had het niet eens in de gaten. Thanks voor openen
Ja jij ook?quote:Op zaterdag 20 april 2013 23:32 schreef JRRY het volgende:
Hey yes er zijn nog leuke mensen online
Leuke avond gehad?
Ik ben misschien te eerlijk en daardoor bot maar ik vind het niksquote:
Die had jij voorheenquote:Op zaterdag 20 april 2013 23:35 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Tenminste beter dan deze
[ afbeelding ]
Argumentatie aub.quote:Op zaterdag 20 april 2013 23:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ben misschien te eerlijk en daardoor bot maar ik vind het niks![]()
Ik ben geen fan van gekke bekken UI's. Zeker niet als ze ook nog eens niet grappig zijnquote:
Ik heb ruzie met mijn ex dus ik lach me kapot xdxd #yoloquote:Op zaterdag 20 april 2013 23:36 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Best druk hier in de JONG slowchat op een zaterdag avond, gaan jullie niet uit of gaan jullie pas later weg?
Hahaha ik ben jong ik ben alweer thus.quote:Op zaterdag 20 april 2013 23:36 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Best druk hier in de JONG slowchat op een zaterdag avond, gaan jullie niet uit of gaan jullie pas later weg?
Ja maar toch ziet ze er leuk uitquote:Op zaterdag 20 april 2013 23:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ben geen fan van gekke bekken UI's. Zeker niet als ze ook nog eens niet grappig zijn
Heb net even gechilled met vrienden, uitgaan doe ik eigenlijk vrij weinigquote:Op zaterdag 20 april 2013 23:36 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Gelukkig kunnen smaken verschillenquote:
#swek #joolooquote:Op zaterdag 20 april 2013 23:36 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik heb ruzie met mijn ex dus ik lach me kapot xdxd #yolo
Ik ook. Laten we de PS3 maar eens aanzetten.quote:Op zaterdag 20 april 2013 23:36 schreef JRRY het volgende:
[..]
Hahaha ik ben jong ik ben alweer thus.
Nee mijn niet-sociale tijd besteed ik aan FOK!quote:Op zaterdag 20 april 2013 23:37 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
#swek #jooloo
[..]
Ik ook. Laten we de PS3 maar eens aanzetten.
quote:
En ik ben liefhebbend bezigquote:
Gaat wel en met jouquote:Op zaterdag 20 april 2013 23:37 schreef Toto69 het volgende:
Hoe is het hier met iedereen? alvast sorry als ik je niet quote want dat wil niet echt op mobiel
Leuker jaquote:
Ben&Jerry'squote:Op zaterdag 20 april 2013 23:41 schreef Stuart het volgende:
[..]
Leuker ja
Helaas is het door het formaat een beetje onduidelijk maar daar kun jij niets aan doen
Vervelend zeg. Hoop dat je je dan al beter voeltquote:Op zaterdag 20 april 2013 23:43 schreef Toto69 het volgende:
[..]
griepje vrees ikwil dinsdag wel beter zijn want dan ga ik vliegen
Thanksquote:Op zaterdag 20 april 2013 23:45 schreef Stuart het volgende:
[..]
Vervelend zeg. Hoop dat je je dan al beter voelt
Waar ga je naartoe?
Wow, dat klinkt wel extreem gaaf zegquote:Op zaterdag 20 april 2013 23:47 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Thanksik ga naar Teuge (bij Apeldoorn) en dan eerst 15 minuutjes theorie en dan zelf 15 minuutjes vliegen met een piloot erbij
Hoop dat het gaaf wordt jaquote:Op zaterdag 20 april 2013 23:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wow, dat klinkt wel extreem gaaf zeg![]()
quote:
Wat ongelooflijk stoer zeg. Dat lijkt mij ook wel ontzettend leukquote:Op zaterdag 20 april 2013 23:49 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hoop dat het gaaf wordt jahet is in een Cessna 172 (google afbeeldingen
) en je kan je vlucht ook nog laten filmen geloof ik..
Achja als je toch niks te doen hebt, leuk tochquote:Op zaterdag 20 april 2013 23:50 schreef supersof het volgende:
[..]ik ben nu al best lang de vrienden van vrienden van mij aan het doorzoeken op zoek naar die jongen
quote:Op zaterdag 20 april 2013 23:50 schreef supersof het volgende:
[..]ik ben nu al best lang de vrienden van vrienden van mij aan het doorzoeken op zoek naar die jongen
quote:Op zaterdag 20 april 2013 23:50 schreef JRRY het volgende:
[..]
Achja als je toch niks te doen hebt, leuk toch![]()
dat vliegtuig inderdaad! Nou ik heb een ticket gekocht voor 49.50, was een HEMA actiequote:Op zaterdag 20 april 2013 23:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat ongelooflijk stoer zeg. Dat lijkt mij ook wel ontzettend leuk
[ afbeelding ]
Neequote:Op zaterdag 20 april 2013 23:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]![]()
. Weet je hoe die heet?
sof je bent obsessed door hem?quote:Op zaterdag 20 april 2013 23:51 schreef supersof het volgende:
[..]hopelijk vind ik hem. En donderdag ga ik weer naar de bushalte
Als ie weer bij de bushalte is: ''Kom je hier vaker?''quote:
Dat valt me reuze mee inderdaad. Tof, ik ben benieuwd naar je ervaring na dinsdagquote:Op zaterdag 20 april 2013 23:51 schreef Toto69 het volgende:
[..]
dat vliegtuig inderdaad! Nou ik heb een ticket gekocht voor 49.50, was een HEMA actiedus das nog best haalbaar.
kquote:Op zaterdag 20 april 2013 23:52 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ik zat net in de wietrook nu rock ik wierrook
Ja ik las hetquote:Op zaterdag 20 april 2013 23:53 schreef Bitterlemon het volgende:
Koningslied is ingetrokken door John Ewbank.
Nee hoorquote:
Je bent niet verliefd?quote:Op zaterdag 20 april 2013 23:54 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee hoorIk wil gewoon weten wie het is nu
misschien laat ik het filmen voor op een CD en misschien kan ik dus wel wat beeldmateriaal regelen voor hierquote:Op zaterdag 20 april 2013 23:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat valt me reuze mee inderdaad. Tof, ik ben benieuwd naar je ervaring na dinsdag![]()
Dit, denk het niet thoughquote:Op zaterdag 20 april 2013 23:55 schreef JRRY het volgende:
Stiekem hoop ik dat meisjes bij mij hetzelfde hebben als wat sof heeft bij die ene jongen
Hoe kan ik nou verliefd zijn op hemquote:
Haha je weet maar nooit tochquote:Op zaterdag 20 april 2013 23:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dit, denk het niet though
''liefde op het eerste gezicht''quote:Op zaterdag 20 april 2013 23:55 schreef supersof het volgende:
[..]
Hoe kan ik nou verliefd zijn op hem
Jaa ik moet maar even kijken wat ik ga zeggenquote:Op zaterdag 20 april 2013 23:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als ie weer bij de bushalte is: ''Kom je hier vaker?''
Nee maar serieus, knoop een praatje aan
Wow dat is coolquote:Op zaterdag 20 april 2013 23:57 schreef badschaap het volgende:
Hoe raak ik t snelst weer ont uchterd? Beb nu sel aardig wasted nmlijk xd
Gewoon, heel algemeenquote:Op zaterdag 20 april 2013 23:56 schreef supersof het volgende:
[..]
Jaa ik moet maar even kijken wat ik ga zeggenik ben hier zo slecht in
hopelijk als hij er is begint hij net als donderdag
Je kan ook zo'n contact advertentie plaatsen op facebook toch? Doe dat anders.quote:
Ik probeer een fuck te geven maar het lukt nietquote:
Hahaquote:Op zaterdag 20 april 2013 23:59 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Je kan ook zo'n contact advertentie plaatsen op facebook toch? Doe dat anders.
Alleen als je héél wanhopig bent dan he.quote:
ahhahaa ja bij hartstocht in de bus zekerquote:Op zaterdag 20 april 2013 23:59 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Je kan ook zo'n contact advertentie plaatsen op facebook toch? Doe dat anders.
Waarvoor dankquote:Op zaterdag 20 april 2013 23:53 schreef Bitterlemon het volgende:
Koningslied is ingetrokken door John Ewbank.
Klinkt leuk!quote:Op zaterdag 20 april 2013 23:55 schreef Toto69 het volgende:
[..]
misschien laat ik het filmen voor op een CD en misschien kan ik dus wel wat beeldmateriaal regelen voor hier
Ja, ben heel benieuwd hoe het wordt! laatste keer in een vliegtuig was 2008 dus dat wordt even raarquote:
Toen heb je ook al zelf gevlogen?quote:Op zondag 21 april 2013 00:03 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja, ben heel benieuwd hoe het wordt! laatste keer in een vliegtuig was 2008 dus dat wordt even raar
Een meid heeft zelfs eens mijn achternaam opgezocht in het telefoonboek (ons telefoon nummer staat er niet in) en zo mijn oom weten te bereiken, en die heeft haar toen mijn adres gegeven zodat ze een Valentijnsdag kaart kon sturen.quote:Op zondag 21 april 2013 00:01 schreef supersof het volgende:
[..]
ahhahaa ja bij hartstocht in de bus zeker
hahahahhahahaquote:Op zondag 21 april 2013 00:04 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Een meid heeft zelfs eens mijn achternaam opgezocht in het telefoonboek (ons telefoon nummer staat er niet in) en zo mijn oom weten te bereiken, en die heeft haar toen mijn adres gegeven zodat ze een Valentijnsdag kaart kon sturen.
Heb maar heel subtiel laten merken dat het helaas niet wederzijds was.quote:
Als een meisje zoveel moeite doet voor je moet je haar op zijn minst een kans geven tochquote:Op zondag 21 april 2013 00:06 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Heb maar heel subtiel laten merken dat het helaas niet wederzijds was.Voelde me wel heel schuldig.
quote:Op zaterdag 20 april 2013 23:55 schreef JRRY het volgende:
Stiekem hoop ik dat meisjes bij mij hetzelfde hebben als wat sof heeft bij die ene jongen
Kende je haar dan?quote:Op zondag 21 april 2013 00:06 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Heb maar heel subtiel laten merken dat het helaas niet wederzijds was.Voelde me wel heel schuldig.
Ze had al een paar keer gevraagd of ik haar niet als meer dan ''zomaar een vriend'' zag. Toen had ik al gezegd dat ik haar een leuke meid vond, maar dat was het dan ook. Geen zin om een goede vriendschap te verknallen door een relatie die toch geen stand kan houden.quote:Op zondag 21 april 2013 00:07 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Als een meisje zoveel moeite doet voor je moet je haar op zijn minst een kans geven toch
Ja, maar zo vaak zagen we elkaar niet.quote:
Wat lelijkquote:Op zondag 21 april 2013 00:17 schreef AppelCake het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Je weet wel, dat ding dat 10 jaar oud is
Trusten.quote:Op zondag 21 april 2013 00:16 schreef supersof het volgende:
Ik dacht ik wacht met slapen totdat de film gedownload is maar duurt nog te langNu slapen dus maar
![]()
Ah sof.quote:Op zondag 21 april 2013 00:16 schreef supersof het volgende:
Ik dacht ik wacht met slapen totdat de film gedownload is maar duurt nog te langNu slapen dus maar
![]()
Zo hee, vet tof.quote:Op zondag 21 april 2013 00:19 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Toen kwamen voor het eerst kleuren in mobiele speldingeses.
Over 9 uur ben ik er weerquote:
Hahahaaquote:Op zondag 21 april 2013 00:20 schreef supersof het volgende:
[..]
Over 9 uur ben ik er weerAlhoewel ik niet weer heel de dag op fok wil zitten maar als ik toch fb profielen doorzoek
Ja ik wil ook wat anders doenquote:Op zondag 21 april 2013 00:21 schreef JRRY het volgende:
[..]
Hahahaa
Ik ga morgen werken aan school ofzo
Je blijft?quote:Op zondag 21 april 2013 00:27 schreef supersof het volgende:
oh nog vier minuten en dan is ie al klaar
Schade ik ga nu weg want hij is klaarquote:
doeiquote:
doeiquote:Op zondag 21 april 2013 00:33 schreef supersof het volgende:
[..]
Schade ik ga nu weg want hij is klaardoei
Fluister mijn naaaam, en ik kom eraannquote:
Sweet dreams Supertjequote:Op zondag 21 april 2013 00:33 schreef supersof het volgende:
[..]
Schade ik ga nu weg want hij is klaardoei
Stu the Stewquote:
Alles goed?quote:
Ja, wel aardig thanks. Hoe is het met jou?quote:
Goed goed, was lekker weer vandaagquote:Op zondag 21 april 2013 00:45 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, wel aardig thanks. Hoe is het met jou?
Hier ook, dat maakt best een verschil inderdaadquote:
Nee Forever Young je weet togggquote:Op zondag 21 april 2013 00:46 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Jij mag wat mij betreft wel beginnen ja
Ja dit wel keer duizend ja.quote:Op zondag 21 april 2013 00:46 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Jij mag wat mij betreft wel beginnen ja
Inderdaad. En volgende week zaterdag op vakantiequote:Op zondag 21 april 2013 00:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hier ook, dat maakt best een verschil inderdaad
Lekker manquote:Op zondag 21 april 2013 00:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja dit wel keer duizend ja.
[..]
Inderdaad. En volgende week zaterdag op vakantie
Blijk van waardering voor een geslaagde opmerkingquote:Op zondag 21 april 2013 00:49 schreef wietparkiet het volgende:
fok it probeer niet mee te liften op mijn talent
Jep. Route is alleen nog niet zekerquote:
Wat maakt een spatje regen nou uitquote:Op zondag 21 april 2013 00:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jep. Route is alleen nog niet zekerWilde laatste 3 dagen van mijn Interrail nog als stranddagen spenderen in Nice, maar blijkt dat het daar gaat regenen op die datum
Dus ik moet nog even wat anders zoeken
Mr de zee is tog ook water? XDDDquote:Op zondag 21 april 2013 00:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jep. Route is alleen nog niet zekerWilde laatste 3 dagen van mijn Interrail nog als stranddagen spenderen in Nice, maar blijkt dat het daar gaat regenen op die datum
Misschien heb je in Italy meer gelukquote:Op zondag 21 april 2013 00:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
JAJA HAHAHAHA EINZZZZ GOEIEJN GRAP HIHAHO POLITIE BRANDWEER EMIEL XDXDXDquote:
quote:Op zondag 21 april 2013 00:52 schreef EugeneKrabs het volgende:
'John Ewbank trekt Koningslied terug'
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Zat ik al naar te kijken inderdaad. Trekt me sowieso al meer en daar ben ik dan toch al. Reis ik gewoon wat verder naar het zuiden, moet lekker weer zijn daarquote:
jijquote:Op zondag 21 april 2013 00:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
JAJA HAHAHAHA EINZZZZ GOEIEJN GRAP HIHAHO POLITIE BRANDWEER EMIEL XDXDXD
beetje raar hoor emielquote:Op zondag 21 april 2013 00:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
JAJA HAHAHAHA EINZZZZ GOEIEJN GRAP HIHAHO POLITIE BRANDWEER EMIEL XDXDXD
grapje tochquote:
Ja maar ik ben op mijn hoofd gevallenquote:
Dat zal ongetwijfeld wel mooi zijn daar. Ik ben nog nooit in dat land geweestquote:Op zondag 21 april 2013 00:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zat ik al naar te kijken inderdaad. Trekt me sowieso al meer en daar ben ik dan toch al. Reis ik gewoon wat verder naar het zuiden, moet lekker weer zijn daar
Moet je doen. Italie is echt mooi, prachtige steden, natuur. Zon, de taal het etenquote:Op zondag 21 april 2013 00:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat zal ongetwijfeld wel mooi zijn daar. Ik ben nog nooit in dat land geweest
Dat gerap er tussendoorquote:Op zondag 21 april 2013 00:54 schreef jordyqwerty het volgende:
Maar kom op zeg, hoe halen ze het ook in hun hoofd om zo'n infantiel woonwagenlied aan een koning te willen aanbieden_________
Het klinkt inderdaad wel aantrekkelijk moet ik zeggenquote:Op zondag 21 april 2013 00:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Moet je doen. Italie is echt mooi, prachtige steden, natuur. Zon, de taal het eten![]()
Perfect
Vooral Rome heeft zoveel sfeer, kijk er echt naar uit daar weer 3 dagen te zijnquote:Op zondag 21 april 2013 00:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het klinkt inderdaad wel aantrekkelijk moet ik zeggen
Jij gaat vast een heel leuke vakantie hebben straksquote:Op zondag 21 april 2013 00:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vooral Rome heeft zoveel sfeer, kijk er echt naar uit daar weer 3 dagen te zijn
Mijn oma woont in Spijkenisse, blijf daar maar slapenquote:Op zondag 21 april 2013 00:56 schreef Etsu het volgende:
Omg help
Ik zit ergens in Spijkenisse en de metro's rijden niet meer en de bussen ook niet en ik weet niet waar ik ben_!
![]()
Klote kut hoeren RET
Computerfluisteraar woont daar.quote:Op zondag 21 april 2013 00:56 schreef Etsu het volgende:
Omg help
Ik zit ergens in Spijkenisse en de metro's rijden niet meer en de bussen ook niet en ik weet niet waar ik ben_!
![]()
Klote kut hoeren RET
spiekriequote:Op zondag 21 april 2013 00:56 schreef Etsu het volgende:
Omg help
![]()
Klote kut hoeren RET
Niet grappig, zit nu onder een brug te bibberen van de kou tot m'n ma me ophaaltquote:Op zondag 21 april 2013 00:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mijn oma woont in Spijkenisse, blijf daar maar slapen
Nee, wat had hij te melden?quote:Op zondag 21 april 2013 00:57 schreef jordyqwerty het volgende:
Hebben jullie Wim Daniëls gisteren gezien?
Denk het ook wel. Hopelijk nog wat toffe mensen leren kennen, maar dat komt vast wel goed in een hostelquote:Op zondag 21 april 2013 00:56 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jij gaat vast een heel leuke vakantie hebben straks
quote:Op zondag 21 april 2013 00:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, wat had hij te melden?
[..]
Denk het ook wel. Hopelijk nog wat toffe mensen leren kennen, maar dat komt vast wel goed in een hostel
Waarom onder een brug?quote:Op zondag 21 april 2013 00:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
Niet grappig, zit nu onder een brug te bibberen van de kou tot m'n ma me ophaalt
Dat gaat inderdaad wel lukkenquote:Op zondag 21 april 2013 00:58 schreef Fok-it het volgende:
Denk het ook wel. Hopelijk nog wat toffe mensen leren kennen, maar dat komt vast wel goed in een hostel
Denken dat het centrum überhaupt nu nog open isquote:Op zondag 21 april 2013 00:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom onder een brug?Ze hebben daar ook gewoon een centrum hoor
Misschien ergens nog een dorpskroegquote:Op zondag 21 april 2013 01:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
Denken dat het centrum überhaupt nu nog open is
Spijkenissequote:
Heb je die ragequit van Ewbank gelezen?quote:Op zondag 21 april 2013 01:04 schreef Fok-it het volgende:
Hij is wel heel overdreven hoor, die Wim Daniels. Hij is wel puur uit om Ewbank te krenken![]()
Desondanks wel echt 1 grote faal hoor, daar niet van
op zijn facebookpage bedoel je? Ja beetje jammer inderdaadquote:Op zondag 21 april 2013 01:08 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Heb je die ragequit van Ewbank gelezen?lekker volwassen
STARTET DAS SPIEL1!!!!!quote:Op zondag 21 april 2013 01:08 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Heb je die ragequit van Ewbank gelezen?lekker volwassen
Daar was ik dus net en omdat er verbouwingen zijn aan de spoor tussen tussenwater en hoogvliet en gezeik met overstappen enzo, heeft een vriend me afgezet bij tussenwater om daar verder metro te nemen om thuis te komenquote:Op zondag 21 april 2013 01:07 schreef Fok-it het volgende:
Spijkenisse valt nog mee trouwens,
Hoogvliet__
Arme stakkerquote:Op zondag 21 april 2013 01:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
Daar was ik dus net en omdat er verbouwingen zijn aan de spoor tussen tussenwater en hoogvliet en gezeik met overstappen enzo, heeft een vriend me afgezet bij tussenwater om daar verder metro te nemen om thuis te komen
Er was dus een conducteur en aan hem vroeg ik welke kant ik op moest richting Capelle aan den IJssel want snap er geen kutdrol van d'r metro's ivm verbouwingen, stuurt ie mij zo een kant op.
Zo gezegd, zo gedaan, ik stap metro in en ga naar de akkers en opeens word ik uit gegooid omdat metro's gaan sluiten en nu zit ik hier
Zanger Rinus zou nog een betere tekst kunnen schrijvenquote:Op zondag 21 april 2013 01:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
op zijn facebookpage bedoel je? Ja beetje jammer inderdaad
huilenquote:Op zondag 21 april 2013 01:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
Daar was ik dus net en omdat er verbouwingen zijn aan de spoor tussen tussenwater en hoogvliet en gezeik met overstappen enzo, heeft een vriend me afgezet bij tussenwater om daar verder metro te nemen om thuis te komen
Er was dus een conducteur en aan hem vroeg ik welke kant ik op moest richting Capelle aan den IJssel want snap er geen kutdrol van d'r metro's ivm verbouwingen, stuurt ie mij zo een kant op.
Zo gezegd, zo gedaan, ik stap metro in en ga naar de akkers en opeens word ik uit gegooid omdat metro's gaan sluiten en nu zit ik hier
Ik heb net Code Name: Geronimo gezien, die was vetquote:Op zondag 21 april 2013 01:12 schreef EugeneKrabs het volgende:
bill and ted's excellent adventure is de beste film ooit!
ga ik downenquote:Op zondag 21 april 2013 01:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb net Code Name: Geronimo gezien, die was vet![]()
Over de geheime missie van de Navy Seals op Bin Laden.
T-Bag en Mahone van Prison Break spelen ook een rol erinquote:
quote:Op zondag 21 april 2013 01:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
T-Bag en Mahone van Prison Break spelen ook een rol erinHad gelijk weer zin om Prison Break te gaan kijken
Je moet dan ook die extra aflevering speciaal nog kijkenquote:Op zondag 21 april 2013 01:14 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]![]()
maar het einde was wel een beetje raar hoor emiel, van prison break
okee dan ga ik die ooit kijkenquote:Op zondag 21 april 2013 01:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je moet dan ook die extra aflevering speciaal nog kijkenDan snap je het.
Weet je wel waarom Michael dood is?quote:
was wel tumor, hersentumor. Maar daar is hij niet aan doodgegaanquote:Op zondag 21 april 2013 01:17 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ja opeens kwam die 'tumor' weer terug, wat eigenlijk geen tumor was maar een goedaardig iets
oh maar hij bloedde opeens weer aan het strandquote:Op zondag 21 april 2013 01:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
was wel tumor, hersentumor. Maar daar is hij niet aan doodgegaan
Ja naja daar moet je de extra aflevering voor kijken, of je wil het nu al wetenquote:Op zondag 21 april 2013 01:18 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
oh maar hij bloedde opeens weer aan het strand
Ik zal Ed vragen of hij zin heeft om te komen gr grquote:Op zondag 21 april 2013 01:20 schreef Etsu het volgende:
RIP Etsu
Morgen begrafenis om 12:00 uur in Groningen.
Kom allen. Er is achteraf taart en thee.
ik ga die aflevering wel kijken ooit op een dagquote:Op zondag 21 april 2013 01:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja naja daar moet je de extra aflevering voor kijken, of je wil het nu al weten
dan lig ik nog lekker te pitten sorry manquote:Op zondag 21 april 2013 01:20 schreef Etsu het volgende:
RIP Etsu
Morgen begrafenis om 12:00 uur in Groningen.
Kom allen. Er is achteraf taart en thee.
seizoen 3 vond ik alleen kutquote:Op zondag 21 april 2013 01:20 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ik ga die aflevering wel kijken ooit op een dag
Nee?quote:
Heb jij nog nooit Prison Break gezien?quote:
Was indertijd ontzettend populair maar misschien zijn een aantal hier daar nog wat jong voorquote:Op zondag 21 april 2013 01:24 schreef Fok-it het volgende:
Ik ga er toch vanuit dat iedereen die serie gezien heeft
Ja klopt ook inderdaadquote:Op zondag 21 april 2013 01:25 schreef Stuart het volgende:
[..]
Was indertijd ontzettend populair maar misschien zijn een aantal hier daar nog wat jong voor
Was ook spannendquote:Op zondag 21 april 2013 01:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja klopt ook inderdaadIk vond het echt een bazenserie, dat verhaal is zo krankzinnig goed in elkaar gezet.
download 'm en kijk 'm als je niks te doen hebt, hij is echt goedquote:Op zondag 21 april 2013 01:26 schreef Fok-it het volgende:
En die film lijkt me kut krabsIk heb sowieso niet zoveel met science-fiction films.
Heel spannend. Nog steeds mijn favoriete serie tot nu toequote:
Haha oke, ga ik doenquote:Op zondag 21 april 2013 01:27 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
download 'm en kijk 'm als je niks te doen hebt, hij is echt goed
Zijn echt van die `Dude, where`s my car'' films ofniet?quote:Op zondag 21 april 2013 01:28 schreef EugeneKrabs het volgende:
maar deze vond ik ook goed Be Kind Rewind (2008) - IMDb
ja preciesquote:Op zondag 21 april 2013 01:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zijn echt van die `Dude, where`s my car'' films ofniet?
OK NIET NAAR DE COMMENTS KIJKEN.quote:
Dazed and Confused (1993) - IMDbquote:Op zondag 21 april 2013 01:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zijn echt van die `Dude, where`s my car'' films ofniet?
eurotrip toch?quote:Op zondag 21 april 2013 01:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
OK NIET NAAR DE COMMENTS KIJKEN.
Deze weet je ook wel he?
quote:
pff ik weet wel dat het van de band is die ook alien ant farm van mj heeft gecoverd (als ik het goed hebquote:Op zondag 21 april 2013 01:31 schreef Fok-it het volgende:
Bonuspunten als je de zanger herkent zonder de comments
ik dacht dat ik die film kende maar geen idee..quote:Op zondag 21 april 2013 01:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
OK NIET NAAR DE COMMENTS KIJKEN.
Deze weet je ook wel he?
Het is echt een hele bekende acteurquote:Op zondag 21 april 2013 01:32 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
pff ik weet wel dat het van de band is die ook alien ant farm van mj heeft gecoverd (als ik het goed heb)
Alien ant farm is toch een band en zij hebben een nummer van MJ gecoverdquote:Op zondag 21 april 2013 01:32 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
pff ik weet wel dat het van de band is die ook alien ant farm van mj heeft gecoverd (als ik het goed heb)
Smooth Criminal jaquote:Op zondag 21 april 2013 01:32 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Alien ant farm is toch een band en zij hebben een nummer van MJ gecoverd
Ohja kutquote:Op zondag 21 april 2013 01:32 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Alien ant farm is toch een band en zij hebben een nummer van MJ gecoverd
Je herkent hem niet?quote:
Matt Damon jaquote:Op zondag 21 april 2013 01:36 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
dat is die van de bourne films ofniet?
voor extra bitcoinsquote:Op zondag 21 april 2013 01:37 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
dat was een cheatcode voor rollercoaster tycoon toch
Geen ideequote:Op zondag 21 april 2013 01:37 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
dat was een cheatcode voor rollercoaster tycoon toch
Wat is er?quote:
Uhm. Nee mijn dag was niet boeiend.quote:
Hoe?quote:Op zondag 21 april 2013 01:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Uhm. Nee mijn dag was niet boeiend.Ik ben wel beetje bruin geworden
schrijf het op in je dagboekquote:Op zondag 21 april 2013 01:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hoe?
Ik heb vandaag 3x gehoord dat ik lijkbleek uitzie.
Nou hoe? Rond een uurtje of 3 leek het net alsof ik al in Italie aan het strand lag in plaats van in Nederlandquote:Op zondag 21 april 2013 01:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hoe?
Ik heb vandaag 3x gehoord dat ik lijkbleek uitzie.
quote:Op zondag 21 april 2013 01:41 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik ga schijten en daarna slapen man
Ik heb vandaag alleen maar wolken gezienquote:Op zondag 21 april 2013 01:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou hoe? Rond een uurtje of 3 leek het net alsof ik al in Italie aan het strand lag in plaats van in Nederland
Nietsquote:Op zondag 21 april 2013 01:44 schreef Etsu het volgende:
Bijna thuis omg, m'n bed
Morgen werkenwat gaan jullie doen?
Sporten. En zonnenquote:Op zondag 21 april 2013 01:44 schreef Etsu het volgende:
Bijna thuis omg, m'n bed
Morgen werkenwat gaan jullie doen?
Ik woon sinds 2002 in de UK en sinds 2006 in Londonquote:Op zondag 21 april 2013 01:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hoelang blijf je in Londen eigenlijk? Of woon je daar gewoon vast?
Wajongquote:Op zondag 21 april 2013 01:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sporten. En zonnenMits het lekker weer is
Werken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |