grg gdnquote:Op zaterdag 20 april 2013 23:29 schreef Stuart het volgende:
Sorry, had het niet eens in de gaten. Thanks voor openen
Ja jij ook?quote:Op zaterdag 20 april 2013 23:32 schreef JRRY het volgende:
Hey yes er zijn nog leuke mensen online
Leuke avond gehad?
Ik ben misschien te eerlijk en daardoor bot maar ik vind het niksquote:
Die had jij voorheenquote:Op zaterdag 20 april 2013 23:35 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Tenminste beter dan deze
[ afbeelding ]
Argumentatie aub.quote:Op zaterdag 20 april 2013 23:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ben misschien te eerlijk en daardoor bot maar ik vind het niks![]()
Ik ben geen fan van gekke bekken UI's. Zeker niet als ze ook nog eens niet grappig zijnquote:
Ik heb ruzie met mijn ex dus ik lach me kapot xdxd #yoloquote:Op zaterdag 20 april 2013 23:36 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Best druk hier in de JONG slowchat op een zaterdag avond, gaan jullie niet uit of gaan jullie pas later weg?
Hahaha ik ben jong ik ben alweer thus.quote:Op zaterdag 20 april 2013 23:36 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Best druk hier in de JONG slowchat op een zaterdag avond, gaan jullie niet uit of gaan jullie pas later weg?
Ja maar toch ziet ze er leuk uitquote:Op zaterdag 20 april 2013 23:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ben geen fan van gekke bekken UI's. Zeker niet als ze ook nog eens niet grappig zijn
Heb net even gechilled met vrienden, uitgaan doe ik eigenlijk vrij weinigquote:Op zaterdag 20 april 2013 23:36 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Gelukkig kunnen smaken verschillenquote:
#swek #joolooquote:Op zaterdag 20 april 2013 23:36 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik heb ruzie met mijn ex dus ik lach me kapot xdxd #yolo
Ik ook. Laten we de PS3 maar eens aanzetten.quote:Op zaterdag 20 april 2013 23:36 schreef JRRY het volgende:
[..]
Hahaha ik ben jong ik ben alweer thus.
Nee mijn niet-sociale tijd besteed ik aan FOK!quote:Op zaterdag 20 april 2013 23:37 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
#swek #jooloo
[..]
Ik ook. Laten we de PS3 maar eens aanzetten.
quote:
En ik ben liefhebbend bezigquote:
Gaat wel en met jouquote:Op zaterdag 20 april 2013 23:37 schreef Toto69 het volgende:
Hoe is het hier met iedereen? alvast sorry als ik je niet quote want dat wil niet echt op mobiel
Leuker jaquote:
Ben&Jerry'squote:Op zaterdag 20 april 2013 23:41 schreef Stuart het volgende:
[..]
Leuker ja
Helaas is het door het formaat een beetje onduidelijk maar daar kun jij niets aan doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |