Haha als er een is die daar geen commentaar op kan hebben vanwege eigen gedragquote:Op maandag 22 april 2013 18:13 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Alleen jammer dat het zonder onderbouwing is maar goed die komt toch niet. Dus trekken aan een dood paard ga ik niet doen
Ik heb het inhoudelijk onderbouwd. Vrij beknopt maar het is ook niet erg ingewikkeld. Welk onderdeel is te lastig of foutief?quote:Op maandag 22 april 2013 18:19 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Om te beginnen door het niet te onderbouwen
Het is een posting van meerdere regels daar hebben sommige users in dit topic problemen mee. Je zou het op het "dam"of "mm" niveau moeten proberen met one liners of deze retards gewoon negeren.quote:Op maandag 22 april 2013 18:21 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ik heb het inhoudelijk onderbouwd. Vrij beknopt maar het is ook niet erg ingewikkeld. Welk onderdeel is te lastig of foutief?
http://www.cbs.nl/nl-NL/m(...)3/2013-04-22-m11.htmquote:Op maandag 22 april 2013 13:27 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wat is er overigens gebeurt met de huizenprijzen van 1-1-2008 tot 31-3-2013?
Ik heb het inhoudelijk onderbouwd. Vrij beknopt maar het is ook niet erg ingewikkeld. Welk onderdeel is te lastig of foutief?quote:Op maandag 22 april 2013 19:28 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wanneer komt de onderbouwing nou?
Lijkt me nogal absurd aangezien de banken juist veel strikter zijn geworden met het verstrekken van hypotheken. Zou dat dan weer versoepeld gaan worden? Ik mag toch hopen dat we nu wel geleerd hebben van de fouten in het verleden.quote:Op maandag 22 april 2013 16:35 schreef michaelmoore het volgende:
ik hoorde net op RTL Z dat de huizenprijzen weer als een speer omhoog zullen gaan volgend jaar en de bubble weer opgeblazen kan worden en iedereen weer 120% kan gaan lenen, ook de mensen met tijdelijke functies en ouderen > 50 jaar
tuurlijk, naast dat oudere mensen helemaal niet meer kunnen / willen kopen , omdat ze geen hyp krijgen, tenzij ze hun spaargeld erin stoppenquote:Op maandag 22 april 2013 23:52 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Lijkt me nogal absurd aangezien de banken juist veel strikter zijn geworden met het verstrekken van hypotheken. Zou dat dan weer versoepeld gaan worden? Ik mag toch hopen dat we nu wel geleerd hebben van de fouten in het verleden.
Dan gaat er nog 12-15% vanaf voor het beter gaatquote:Op maandag 22 april 2013 19:44 schreef arjan1212 het volgende:
[..]
http://www.cbs.nl/nl-NL/m(...)3/2013-04-22-m11.htm
dit is augustus 2008 - maart 2013. -18% ex inflatie
En blijven dan leeg staan, wanneer de nood hoog genoeg is dan zakt prijs vanzelf of een goed betalende wietkwekert dat kan ook nog.quote:Op dinsdag 23 april 2013 04:36 schreef arjan1212 het volgende:
Koophuizen die te huur staan zijn meestal toch stervensduur..?
hier staat ook al een heel ritsie huurhuizen leeg in de Vrije sector tot 820 huurquote:Op dinsdag 23 april 2013 04:33 schreef sig000 het volgende:
Je krijgt ook een rare verschuiving van huizen die maar niet verkocht worden naar de huurmarkt en daar dan de prijzen op die markt onder druk zetten.
wat is daar raar aan?quote:Op dinsdag 23 april 2013 04:33 schreef sig000 het volgende:
Je krijgt ook een rare verschuiving van huizen die maar niet verkocht worden naar de huurmarkt en daar dan de prijzen op die markt onder druk zetten.
De grote duim van mm moet je met korreltje zout nemenquote:Op maandag 22 april 2013 23:52 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Lijkt me nogal absurd aangezien de banken juist veel strikter zijn geworden met het verstrekken van hypotheken. Zou dat dan weer versoepeld gaan worden? Ik mag toch hopen dat we nu wel geleerd hebben van de fouten in het verleden.
In een gezonde situatie zou er juist meer verhuur zijn. Maar de situatie op de woningmarkt is natuurlijk verre van gezond.quote:Op dinsdag 23 april 2013 07:23 schreef sig000 het volgende:
Er komen huizen op de markt die in een gezonde situatie nooit in de verhuur gaan.
Ach ze blijven onderdeel uitmaken van de totale woningmarkt alleen in een ander segment.quote:Op dinsdag 23 april 2013 07:23 schreef sig000 het volgende:
[..]
Er komen huizen op de markt die in een gezonde situatie nooit in de verhuur gaan.
Nederland heeft al heel veel huurwoningen in internationaal verband. Hoe kom je er dan bij dat dit in een gezonde situatie meer zou moeten zijn?quote:Op dinsdag 23 april 2013 07:42 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
In een gezonde situatie zou er juist meer verhuur zijn. Maar de situatie op de woningmarkt is natuurlijk verre van gezond.
Juist die hele constructie met tijdelijke verhuur via de leegstandswet past totaal niet in het geheel met huurbescherming. Opeens wordt huurbescherming voor een klein groepje mensen vrijwel volledig afgeschaft, ten gunste van de verhuurders. Maar vanwege het tijdelijke karakter zal de eigenaar/verhuurder na een aantal jaar toch eieren voor z'n geld moeten kiezen: of permanent verhuren, of goedkoper verkopen.
De hele leegstandswet lijkt dan ook gericht op uitstel.
En daardoor in dat segment de prijzen naar beneden drukken.quote:Op dinsdag 23 april 2013 07:42 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ach ze blijven onderdeel uitmaken van de totale woningmarkt alleen in een ander segment.
Maar deels in dat segment in andere delen van de huurmarkt is de vraag nog veel groter dan het aanbod.quote:Op dinsdag 23 april 2013 07:46 schreef sig000 het volgende:
[..]
En daardoor in dat segment de prijzen naar beneden drukken.
Verkoop ligt op zijn gat, meer woningen te huur, ook daar daalt prijs.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |