Net zo populair als de vliegdiensten van niets naar nergensquote:Op zondag 21 april 2013 11:57 schreef Peterselieman het volgende:
hoe populair zijn die van niets naar nergenshuizen treinen eigenlijk?
Lastig te zeggen, ik loop 2 keer per dag door het station Marne la Vallee (puur omdat dat van mijn bus naar de personeelsingang de kortste route is) en er staat toch iedere keer een club mensen te wachten voor de stop and go penalty....quote:Op zondag 21 april 2013 11:57 schreef Peterselieman het volgende:
hoe populair zijn die van niets naar nergenshuizen treinen eigenlijk?
True, maar vind jij dat ze dan maar iedereen tot aan deursluitingtoe moeten laten?quote:Op zondag 21 april 2013 12:06 schreef Peterselieman het volgende:
beetje het verhaal van de paarse krokodil
66,20 euro per maandquote:Op zondag 21 april 2013 11:51 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Hmm, ik probeer een abbonementje aan te vragen op DB regio, na de aanvraag verschijnt er dat ze voor dat traject je je persoonlijk gaan benaderen (Eschmarke-Glanerbrug)
tot een paar minuten voor deursluiting. De controles zijn immers strikt, dus je hebt enkele minuten nog nodig om je trein te bereiken.quote:Op zondag 21 april 2013 12:09 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
True, maar vind jij dat ze dan maar iedereen tot aan deursluitingtoe moeten laten?
of 1 zwartrijboete per 200 jaar natuurlijk. Trefkans nadert ernstig naar nul daar, zeker op zo'n stukje.quote:
Monatsticket, ik heb gewoon www.vrr.de gebruiktquote:Op zondag 21 april 2013 12:14 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Dus Nederland is in dit geval goedkoper,
Maar betreft dit een Ticket 1000 of 2000?
Valt dat onder VRR ja? Niet onder ZVM Münsterland??quote:Op zondag 21 april 2013 12:26 schreef bork het volgende:
[..]
Monatsticket, ik heb gewoon www.vrr.de gebruikt.
Kon het ritje bij hun gewoon in de planner vindenquote:Op zondag 21 april 2013 12:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Valt dat onder VRR ja? Niet onder ZVM Münsterland??
Ik heb gezocht tot ik een ons woog daarquote:Op zondag 21 april 2013 12:26 schreef bork het volgende:
[..]
Monatsticket, ik heb gewoon www.vrr.de gebruikt.
Werkt dit?quote:Op zondag 21 april 2013 12:31 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Ik heb gezocht tot ik een ons woog daar
Zover was ik ook, maar ik had nog niet op de prijs geklikt, wat zit dat verstopt zegquote:Op zondag 21 april 2013 12:32 schreef bork het volgende:
[..]
Werkt dit?
http://efa.vrr.de/vrrstd/(...)schede%2C+Glanerbrug
Prototype Regioshuttle?quote:Op zondag 21 april 2013 12:49 schreef bork het volgende:
Ik heb in 2012 een foto gemaakt van dit treintje, net ontdekt wat het is. Weet iemand het?
[ link | afbeelding ]
Volgens mij heb ik die in Leipzig veel zien kachelen.quote:Op zondag 21 april 2013 12:49 schreef bork het volgende:
Ik heb in 2012 een foto gemaakt van dit treintje, net ontdekt wat het is. Weet iemand het?
[ link | afbeelding ]
Want daar gaan toch maar 3 mensen heen op zondagquote:Reisadvies
U kunt gebruikmaken van de omreisroute of de bussen
tussen Amersfoort en Deventer en verder kunt u omreizen via Zwolle
tussen Apeldoorn, Twello en Deventer kunt u reizen met de bus in plaats van de trein
naar Apeldoorn Osseveld reist u vanaf station Apeldoorn met een taxibusje
Kerkgangers?quote:Op zondag 21 april 2013 13:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Want daar gaan toch maar 3 mensen heen op zondag![]()
tsja, diegenen die het doen zouden ze eens onder moeten spuiten. Kijken of ze het dan nog zo leuk vindenquote:Op zondag 21 april 2013 13:13 schreef James1988 het volgende:
Het tuig heeft de ICK-rijtuigen bij Lage Zwaluwe weten te vinden... alle 21 rijtuigen die aan de oostkant staan zijn inmiddels voorzien van graffiti. De rijtuigen erachter heb ik niet kunnen zien, maar die zullen ook wel onder handen zijn genomen
geilquote:Op zondag 21 april 2013 13:06 schreef bork het volgende:
Niet goed, een van deze treintjes heeft ooit als spooktrein rondgereden, zonder reizigers en personeel aan boord
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |