quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:01 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Als ie maar niet denkt dat Venlo ook wel een mooie stad is om te wonen. Goedkoop appartement naast mij gaat namelijk weer verhuurd worden. FFUUUUUU
Zeg het hier dan nietquote:Op donderdag 16 mei 2013 15:01 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Als ie maar niet denkt dat Venlo ook wel een mooie stad is om te wonen. Goedkoop appartement naast mij gaat namelijk weer verhuurd worden. FFUUUUUU
Zou FF zijn rijbewijs al hebben?quote:Op woensdag 15 mei 2013 17:31 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Haten op FF.Overigens zit op huurtoeslag wel 'n maximum. Je kunt dus niet iets gaan huren waar je 2000 E/maand voor betaalt en dan denken dat de belastingdienst wel even 1800 E lapt, bij wijze van spreken.
Ik hoop stiekem dat er een ambtenaar meeleest, die nog even goed naar zijn Wajong kijkt.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:02 schreef Nagelschaartje het volgende:
Hakuna weet gewoon precies wat hij moet zeggen om topics vol reacties te krijgen. Het woningbouwspektakel is weer afgezwakt, dus hoe zullen we nu weer aandacht krijgen? Laten we maar weer beginnen over die vrouw en de stalkneigingen, gegarandeerd reacties.
TS is gewoon een aandachtshoer en weet precies hoe hij de aandacht moet krijgen. Positief of negatief, dat maakt niet uit, als hij maar het middelpunt is.
Van het ene drama het volgende drama in, hij doet het erg goed. Ook in andere topics probeert hij alle aandacht naar zichzelf krijgen.
Liever niet, tenzij jij hem onder verantwoording neemt.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:09 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Ik hoop stiekem dat er een ambtenaar meeleest, die nog even goed naar zijn Wajong kijkt.
Hoop liever stiekem dat er een vrouw met (heel) lang haar meeleest en denk..wow die man vind ik well leuk om nader kennis mee te maken. Zij mag gerust ouder als mij n zijn. Als zij maar geen kindeen heeft, slank is en uiteraard heel lang haar.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:09 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Ik hoop stiekem dat er een ambtenaar meeleest, die nog even goed naar zijn Wajong kijkt.
De Prullenbak?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:26 schreef Nagelschaartje het volgende:
En daar is hij weer, geen enkele inhoudelijke reactie, maar een nieuw onderwerp waar lekker veel over gepost kan worden.
Aandacht![]()
![]()
Zou dit topic niet eens naar een ander subforum moeten?
gewoon op slot... TS mag een dagboek kopen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |