abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 24 april 2013 @ 17:43:25 #101
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_125686175
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2013 17:33 schreef -Hakuna- het volgende:

[..]

Heb ik allemaal om gevraagt, via de huisarts, Mondriaan zorggreop en maatschappelijk werk. Of mijn indicatie is niet acuut genoeg of ze vinden het niet ernstig genoeg. Tja daar sta je dan, ik had het ook liever alllemaal anders gehad. Maar de contacten die ik nu heb, kan ik beter op terugvallen dan op hilpverleners die maar 1 of 2 keer met je praten en dan vervolges niks erme doen, maar wel snel 200 euro eigen bijdragen cashen. Nou dat geld kan ik beter gebruiken voor te sparen en/of mijn laatste schuldeiser afbetalen.
In 2013 is er geen eigen bijdrage meer voor geestelijke gezondheidszorg. Dus daar kan je je ook niet achter verschuilen.

http://www.ggznederland.n(...)e-ggz-van-tafel.html
Leef en Laten Leven
pi_125687154
Fijn dat je er mag blijven wonen, maar ik zou toch echt om begeleiding vragen! En bij impulsieve neigingen misschien eerst hulp inroepen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 24 april 2013 @ 18:20:07 #103
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_125687347
quote:

[..]

Heb ik allemaal om gevraagt, via de huisarts, Mondriaan zorggreop en maatschappelijk werk. Of mijn indicatie is niet acuut genoeg of ze vinden het niet ernstig genoeg. Tja daar sta je dan, ik had het ook liever alllemaal anders gehad. Maar de contacten die ik nu heb, kan ik beter op terugvallen dan op hilpverleners die maar 1 of 2 keer met je praten en dan vervolges niks erme doen, maar wel snel 200 euro eigen bijdragen cashen. Nou dat geld kan ik beter gebruiken voor te sparen en/of mijn laatste schuldeiser afbetalen.
Dat je indicatie niet acuut is wil niet zeggen dat je wel zonder kunt.
Gewoon op de wachtlijst en zorgen dat je hulp krijgt als je aan de beurt bent.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_125687669
quote:

[..]

Heb ik allemaal om gevraagt, via de huisarts, Mondriaan zorggreop en maatschappelijk werk.
Is het mogelijk dat je daar nogal selectief je verhaal hebt gedaan?
pi_125687980
quote:
1s.gif Op woensdag 24 april 2013 18:28 schreef computergirl het volgende:

[..]

Is het mogelijk dat je daar nogal selectief je verhaal hebt gedaan?
Nee joh, hoe kom je daar nu bij? :')
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  woensdag 24 april 2013 @ 18:44:41 #106
16715 Mylene
*schatje*
pi_125688192
Een bloemetje voor de onderbuurvrouw en woningstichting zit er dus niet in.
  woensdag 24 april 2013 @ 18:46:29 #107
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_125688255
quote:
1s.gif Op woensdag 24 april 2013 18:37 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Nee joh, hoe kom je daar nu bij? :')
Ja, daar snap ik nou ook helemaal niks van
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_125688557
Eigenlijk is het toch triest waar je iedere keer mee wegkomt.
Tenminste.. Het roept medelijden met de buren op. Ik heb ook naast zo'n figuur gewoond die iedere keer een laatste kans kreeg van de woningbouw, hoeveel last ik ook van hem had (hele andere problematiek trouwens, maar wel onredelijk gedrag, zeer slechte psychische staat en dreigementen). De kansen kreeg hij van mij trouwens ook, maar het gedoe begon elke keer opnieuw.
Wat was ik blij toen die uiteindelijk toch uitgezet werd.

Als jij geen hulp krijgt, gaat er niks veranderen. Je autisme is niet ineens over.
Dus als jij wil voorkomen dat deze situatie zich herhaalt en je er alsnog uitgegooid wordt (met een verklaring dat jij een laatste kans krijgt heeft de woningbouw een erg sterk middel in handen), ga je als de sodemieter naar de huisarts om op elke wachtlijst die er is gezet te worden. Want met alleen een goed gesprek met de ex-buren ga je er niet komen, gezien je geschiedenis.
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
  woensdag 24 april 2013 @ 20:38:47 #109
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_125693177

Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_125697662
Ben net terug van de avondwandeling en kwam 2 mensen tegen (zitten altijd met goed weer buiten op de stoep bij hun voordeur) die van de situatie wisten en ze zagen al op een afstand dat ik al vrolijk en blij was. Ze vroegen meteen hoe het is afgelopen. Ze vertelde dat ze ook een zoon hadden die onder gelijksoortige omstandigheden heeft moeten verhuizen, waarbij ze vertelde dat hun zoon maar niet onder begeleid wonen kan komen wanwege de wachtlijsten en bezuinigingen. Op het Rimo en Mondriaan wordt in Heerlen en Landgraaf flink bezuinigd en daardoor is de vraag groter dan het aanbod, maar hun zoon had daarbij ook nog een drugs en gokprbleem. Dat laatste speeld gelukkig niet bij mijj.

Maar ik wacht even af wat de advocaat van de woingstichting allemaal nog gaat sturen per brief, er zullen waarschijnlijk afspraken op papier staan waar ik mij aan moet houden, zal met deze brief naar het maatschappelijk werk gaan en de huisarts. kijken wat ze adviseren. Maar feit is wel dat ik mijn probleem niet door anderen moet laten oplossen, en zelf achterover gaan leunen. Heb mijn schulden ook zo goed als zelf afgelost, dan lukt dat hiermee ook wel met de nofige hulp..

[ Bericht 0% gewijzigd door -Hakuna- op 24-04-2013 22:00:23 ]
Kappers knippen met metaal in je haar en halen zo het goud van je hoofd.
pi_125698332
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2013 16:33 schreef -Hakuna- het volgende:

[..]

Heel veel, nu weet ik wat ik kwijt kan raken als ik door was gegaan met al die acties. Nu boeien mij woon en leefgeluiden nauwelijks meer.
en hoe zit t ook alweer met je Hyperacusis?
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
pi_125698909
quote:
1s.gif Op woensdag 24 april 2013 22:02 schreef marsan het volgende:

[..]

en hoe zit t ook alweer met je Hyperacusis?
Het is er nog steeds, maar trek mij er nu minder van aan. Oordopjes mp3 muziek en terugtrekken op de grote slaapkamer kom ik tot rust als ik naar mijn gevoel te veel geluid hoor. Het appartement van mij is groot en de grote slaapkamer ligt een beetje afgezonderd binnen het complex. Alleen de 4 grote hoekappartementen hebben deze bijzondere indeling, De kleine appartementen van de linker en rechter zijvleugel van dit complex daarvan liggen de slaapkamers tegen zowel de slaap en woonkamer van de buren aan.
Kappers knippen met metaal in je haar en halen zo het goud van je hoofd.
pi_125704929
Wat is TS toch ook een uitvreter pur sang. :{
  donderdag 25 april 2013 @ 00:24:05 #114
1337 Zak
.........................?
pi_125705948
Ik snap echt niet dat de huisarts Zegt dat er wachtlijsten zijn. Ik heb mensen die er veel beter aan toe zijn dan jij meteen door zien gaan naar het welterhof. Ik denk dat je hier beter op je plek bent.
pi_125705999
Jammer dat het zo afgelopen is. -O-
pi_125706295
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2013 00:26 schreef klipper het volgende:
Jammer dat het zo afgelopen is. -O-
Dit ja. TS gaat hier echt niks van leren.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
  donderdag 25 april 2013 @ 00:46:24 #117
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_125706394
Heel jammer, dit. Ik had je eigenlijk best wel hard op je bek willen zien gaan
  donderdag 25 april 2013 @ 01:17:39 #118
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_125706745
Mensen...hadden jullie nou echt een andere uitkomst verwacht? TS is slim genoeg om zich overal uit te wurmen. :') Helaas inderdaad en ook ergernisopwekkend, maar goed.
Hallon!
pi_125707501
quote:
10s.gif Op donderdag 25 april 2013 01:17 schreef BlueMage het volgende:
Mensen...hadden jullie nou echt een andere uitkomst verwacht? TS is slim genoeg om zich overal uit te wurmen. :') Helaas inderdaad en ook ergernisopwekkend, maar goed.
Het lijkt idd op een toneelstukje. Er is een script, wat onbekende factoren, maar de hoofdlijnen zijn al bepaald...

En TS is zich daar goed van bewust. Ik denk dat TS er he-le-maal niets van heeft geleerd. Missie geslaagd, je mag blijven zitten. Nu nog even voor de vorm iedereen bedanken, toezeggen dat je je excuses zult maken en dan rustig op zoek naar andere woonruimte (Ja, want TS wil nog steeds vrijstaand en groot wonen, maar dan graag op de voorwaarden die TS stelt.)
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
pi_125707504
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2013 22:09 schreef -Hakuna- het volgende:

[..]

Het is er nog steeds, maar trek mij er nu minder van aan.
Wat is dit nu weer voor bullshit. Je hebt ergens last van, maar omdat je niet anders kan zul jij je er minder van aantrekken???

[ Bericht 0% gewijzigd door Ridocar op 27-04-2013 05:15:55 ]
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
pi_125708810
quote:
18s.gif Op donderdag 25 april 2013 04:52 schreef Ridocar het volgende:

[..]

Wat is dit nu weer voor bullshit. Je hebt ergens last van, maar omdat ik niet anders kan zul jij je er minder van aantrekken???
Ja dat kan dus niet. Maar dat zijn dan ook zelfgemaakte conclusies.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_125774553
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2013 22:09 schreef -Hakuna- het volgende:

[..]

Het is er nog steeds, maar trek mij er nu minder van aan. Oordopjes mp3 muziek en terugtrekken op de grote slaapkamer kom ik tot rust als ik naar mijn gevoel te veel geluid hoor. Het appartement van mij is groot en de grote slaapkamer ligt een beetje afgezonderd binnen het complex. Alleen de 4 grote hoekappartementen hebben deze bijzondere indeling, De kleine appartementen van de linker en rechter zijvleugel van dit complex daarvan liggen de slaapkamers tegen zowel de slaap en woonkamer van de buren aan.
die diagnose heb je ooit zelf gesteld?
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
  maandag 29 april 2013 @ 09:56:35 #123
35189 Troel
scherp en bot
pi_125856447
quote:
14s.gif Op maandag 22 april 2013 10:39 schreef Kreator het volgende:

[..]

Veel minder. Het is ook niet echt een bungalowpark. Het zijn van die huisjes op gepachte grond ergens buiten Haaksbergen; prachtige omgeving, huis staan ook niet bovenop elkaar. Vroeger was dat geloof ik wel een vakantiepark, maar nu permanent bewoond en volgens mij is dat ook gewoon toegestaan.
Ik heb liever een huisje in de buurt van Limburg ;)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Official ESF Kreviewer maandag 29 april 2013 @ 09:57:03 #124
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_125856461
quote:
7s.gif Op maandag 29 april 2013 09:56 schreef Troel het volgende:

[..]

Ik heb liever een huisje in de buurt van Limburg ;)
Ik heb liever aids.
  maandag 29 april 2013 @ 09:57:36 #125
35189 Troel
scherp en bot
pi_125856481
quote:
14s.gif Op maandag 29 april 2013 09:57 schreef Kreator het volgende:

[..]

Ik heb liever aids.
Ik bedoel: Is een huisje in de buurt van Limburg niet wat voor TS ;)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')