Er moet heus wel iets te regelen zijn met dat hok van Pax.quote:Op zondag 21 april 2013 11:10 schreef Kreator het volgende:
Maar met 2 kinderen in een appartement waar je geen slaapkamer in kunt maken, word je wel gelukkig?
Hok krijgt een lengte van 4 meter, dus daar kan wel een wandje voor oid.quote:Op zondag 21 april 2013 12:57 schreef Pvoesss het volgende:
Dan slapen we dus samen met de magnetron, droger en wasmachine
Waarom zou je eerst de muur weg halen om hem vervolgens weer terug te plaatsen?quote:Op zondag 21 april 2013 13:01 schreef Piger het volgende:
Hok krijgt een lengte van 4 meter, dus daar kan wel een wandje voor oid.
Om het hok groter te maken en vervolgens de apparatuur weg te werken.quote:Op zondag 21 april 2013 13:32 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Waarom zou je eerst de muur weg halen om hem vervolgens weer terug te plaatsen?
editquote:Op zaterdag 20 april 2013 19:49 schreef Paxlie het volgende:
Korte toelichting, ik wil binnenkort gaan samenwonen met mijn vriendin. Dat houdt in dat er twee (kleine) kinderen meekomen en ik dus meer dan één slaapkamer nodig heb. Ik heb een fantastisch mooi appartement maar echt voorbereid op een gezin is het niet.
Gevolg: er moet een slaapkamer bij komen. Die slaapkamer hoeft niet groot. Een bed van 2.10 bij 1.80 moet er passen (met wat omloop) en dan zijn we er wel. Kasten kunnen in de gang bijvoorbeeld.
Wie heeft er goede ideëen?
Plattegrond van het huis waar we over praten is hier te vinden:
Klikkerdeklik
Owjah, samenwonen is metPvoesss
.
Dit is leidingwerk aanpassen, dat is echt verschrikkelijk veel werk = veel geld. Geen optie.quote:
Kutoplossing gezien alle geluiden die er geproduceerd worden in dat hok. Op zich wel iets om over na te denken maar echt praktisch vind ik hem niet.quote:Op zondag 21 april 2013 13:01 schreef Piger het volgende:
[..]
Hok krijgt een lengte van 4 meter, dus daar kan wel een wandje voor oid.
Bij andere oplossingen ga je flink achteruit in ruimtelijk gevoel.
Het liefst gooi je de muur tussen hal en keuken eruit, maar dat gaat hem helaas niet worden.
De kamers zijn best ok. Op zich wel iets om over na te denken deze optie. Kost ook een minimale hoeveelheid verbouwing wat dat betreft. Misschien kan je dan zelfs de muur + deur van keuken naar entree weghalen evenals stukje muur + deur van huidige slaapkamer naar entree.quote:Op zondag 21 april 2013 11:38 schreef teckna het volgende:
[ afbeelding ]
Heb je ongeveer hetzelfde alleen dan in de lengte. Ik weet niet hoe smal de kamers dan worden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |