Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
ik ook nietquote:
quote:
quote:
Fixed.quote:Op zaterdag 20 april 2013 19:48 schreef Stuart het volgende:
Heb jij seks met Olli ofzo? Ollie is er wel erg vol van
Geen ideequote:Op zaterdag 20 april 2013 19:48 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja..... dat lijkt me logisch
Te zwaar getafeld?
en hoi
Is olli daarom zo dik?quote:
quote:
Misschien welquote:Op zaterdag 20 april 2013 19:54 schreef Miniem het volgende:
[..]
Worden alle meisjes dik als je ze vult?
Ben jij dik? volgens mij niet he?quote:Op zaterdag 20 april 2013 19:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Misschien welDus hele dikke meisjes hebben dus dus...
![]()
Ess ziet eruit als een jonge blonde godinquote:
I knowquote:Op zaterdag 20 april 2013 19:56 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ess ziet eruit als een jonge blonde godin
Neequote:
wel als de vulling sperma betreftquote:Op zaterdag 20 april 2013 19:54 schreef Miniem het volgende:
[..]
Worden alle meisjes dik als je ze vult?
Ik heb bepaalde 'technieken' om te voorkomen dat ik dikgespoten wordtquote:
quote:
Vertel.quote:Op zaterdag 20 april 2013 19:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb bepaalde 'technieken' om te voorkomen dat ik dikgespoten wordt
Ja!quote:
Nicequote:Op zaterdag 20 april 2013 19:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja!Heeft GFje gedaan
Tegelijk met JB denk ik
quote:
quote:
Hij was dronkenquote:Op zaterdag 20 april 2013 20:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]![]()
![]()
gister zei je nog dat ik lelijk was miniempje![]()
Straks word ik nog dikquote:
Ohja dat was ook zoquote:
Uhuh..quote:
mij wil je niet, ik ben al dik volquote:
Ik doe niet meer meequote:
Beter dan ruzie maken toch?quote:
het wordt duidelijk lentequote:
zie hier maar eens iets tactisch op te zeggenquote:Op zaterdag 20 april 2013 20:10 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
mij wil je niet, ik ben al dik vol
quote:
quote:
Quoted for future reference.quote:
Je hebt (wannabe)-niggah clientenquote:Op zaterdag 20 april 2013 19:38 schreef littledrummergirl het volgende:
ik moest net verplicht met mn clienten bij dekfc
eten
ektequote:Op zaterdag 20 april 2013 20:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Quoted for future reference.
[..]
Je hebt (wannabe)-niggah clienten?
Lentequote:Op zaterdag 20 april 2013 20:10 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
het wordt duidelijk lente
Dat durf ik nietquote:
holi?quote:Op zaterdag 20 april 2013 20:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Lente![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ga zelfs morgen naar een Indisch festival om te winter uit te zwaaien![]()
![]()
![]()
OMGquote:
Ja neequote:
Moet ik weer naar jou komen?quote:Op zaterdag 20 april 2013 20:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat durf ik nietDat weet je toch?
einde verhaalquote:Op zaterdag 20 april 2013 20:13 schreef MPG het volgende:
[..]
OMG.
En je kunt ze niet opvoeden dat ze normaal eten eten?
holi idd, morgen de studentenvariant in Delftquote:Op zaterdag 20 april 2013 20:13 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
holi?
das toch al geweest
lekker kledderen met poederquote:Op zaterdag 20 april 2013 20:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
holi idd, morgen de studentenvariant in Delft
Zwangerquote:
Jaquote:Op zaterdag 20 april 2013 20:14 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
lekker kledderen met poeder
ja dat vermoedde ik alquote:Op zaterdag 20 april 2013 20:14 schreef littledrummergirl het volgende:
draag oud spul dan... die poedermeuk krijg je niet overal uit gewassen
quote:Op zaterdag 20 april 2013 20:13 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
einde verhaalniks meer aan te doen
Ja maar jij bent ook pas 12quote:
Waarschijnlijk nietquote:Op zaterdag 20 april 2013 20:14 schreef Miniem het volgende:
[..]
Zou je wel een keer durven meeten uberhaupt?
holli?quote:Op zaterdag 20 april 2013 20:15 schreef littledrummergirl het volgende:
ik kwam ooit per ongeluk in een holi optocht incl olifant terecht in mijn multicultiwijkvandaar
quote:Op zaterdag 20 april 2013 20:15 schreef littledrummergirl het volgende:
ik kwam ooit per ongeluk in een holi optocht incl olifant terecht in mijn multicultiwijkvandaar
quote:Op zaterdag 20 april 2013 20:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja maar jij bent ook pas 12
[..]
Waarschijnlijk niet![]()
![]()
holli bolli volli allesquote:
ik vond het wel gaafquote:Op zaterdag 20 april 2013 20:16 schreef essnhills het volgende:
[..]Lekker dan als je er niet op rekent en in je mooie kleren daar loopt
Nou danquote:
Sorryquote:
Dat zekerquote:
oh gaafquote:Op zaterdag 20 april 2013 20:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat zekerDaarom gaan we ook heen morgen
![]()
En ik wil ook hieraan mee gaan doen, even kijken of we vervoer kunnen regelenhttp://www.coloursbythesea.nl/index.php
quote:Op zaterdag 20 april 2013 20:18 schreef Miniem het volgende:
[..]
Ik ga je stiekem stalken bij het museum.
Ik ben afgelopen woensdag weer begonnenquote:Op zaterdag 20 april 2013 20:19 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
oh gaafjammer dat ik pas weer sinds deze week train, qua conditie ga ik die nog niet redden denk ik
Dan weet ik nu waar je je verstopt.quote:Op zaterdag 20 april 2013 20:19 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
dan ga ik me verstoppen in de spoelkeuken![]()
Oh shi...quote:
Verkleed als agent kun je veel vragen stellenquote:Op zaterdag 20 april 2013 20:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh shi...![]()
![]()
Maar je weet lekker niet wélke spoelkeuken![]()
![]()
Dan moet je eerst langs onze zéér professionele beveiligingquote:Op zaterdag 20 april 2013 20:22 schreef Stuart het volgende:
[..]
Verkleed als agent kun je veel vragen stellen
Als ik verkleed kom als agent buigen ze voor me bij de beveiligingquote:Op zaterdag 20 april 2013 20:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dan moet je eerst langs onze zéér professionele beveiliging
Dan zeggen 'wat ben jij cool verkleedt! Maar je zit wel in het verkeerde museum jongenquote:Op zaterdag 20 april 2013 20:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Als ik verkleed kom als agent buigen ze voor me bij de beveiliging
Ik kan ook trucjes hoor.quote:Op zaterdag 20 april 2013 20:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dan zeggen 'wat ben jij cool verkleedt! Maar je zit wel in het verkeerde museum jongen'
Ohja, jij ziet er niet uit als 12 natuurlijkquote:
quote:Op zaterdag 20 april 2013 20:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dan zeggen 'wat ben jij cool verkleedt! Maar je zit wel in het verkeerde museum jongen'
Ik kan heel volwassen zijn jaquote:Op zaterdag 20 april 2013 20:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ohja, jij ziet er niet uit als 12 natuurlijk![]()
Ik kan helicopteren, maar niet doorvertellen hoorquote:Op zaterdag 20 april 2013 20:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ohja, jij ziet er niet uit als 12 natuurlijk![]()
Ik geloof er niks vanquote:
quote:Op zaterdag 20 april 2013 20:26 schreef Miniem het volgende:
[..]
Ik kan helicopteren, maar niet doorvertellen hoor
Ik heb een lange iddquote:Op zaterdag 20 april 2013 20:27 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Maar die past niet in de spoelkeuken hoor
quote:
quote:
Is goedquote:
Dat ben ik alquote:
Dat bepaal ik zelf welquote:
Jij probeert er weer even tussen te komen met een ander onderwerp?quote:
Welnee, reclame op tv, ik zie een nieuw topic en reageer even snel op de TT voordat het programma verdergaatquote:Op zaterdag 20 april 2013 20:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jij probeert er weer even tussen te komen met een ander onderwerp?
wat betekent dat precies?quote:
Waarom ben ik nou weer stomquote:Op zaterdag 20 april 2013 20:31 schreef Miniem het volgende:
[..]
Ja![]()
ik wil alleen maar goedmaaksex hoor![]()
Ohquote:Op zaterdag 20 april 2013 20:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Welnee, reclame op tv, ik zie een nieuw topic en reageer even snel op de TT voordat het programma verdergaat.
Weet wat je vraagt, straks moet je nog in een kist gaan liggen en zaagt hij je doormiddenquote:Op zaterdag 20 april 2013 20:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
Waarom ben ik nou weer stom![]()
dit trucje is een beetje te doorzichtigheb je nog andere trucjes?
![]()
Oh, oke.quote:Op zaterdag 20 april 2013 20:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
Waarom ben ik nou weer stom![]()
dit trucje is een beetje te doorzichtigheb je nog andere trucjes?
![]()
Bedankt voor de waarschuwing, maar ik heb ook zo m'n trucjesquote:Op zaterdag 20 april 2013 20:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Weet wat je vraagt, straks moet je nog in een kist gaan liggen en zaagt hij je doormidden![]()
![]()
.
ohquote:
Misschien welquote:Op zaterdag 20 april 2013 20:33 schreef Miniem het volgende:
[..]
Oh, oke.
Miss ben je onder de indruk van mij helicopterskills?![]()
quote:
quote:
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 20 april 2013 20:35 schreef Miniem het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik word er verlegen van![]()
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Spannendquote:
quote:
Misterquote:
quote:
nou dag hoorquote:
Okquote:
Alles goed met jou?quote:
Ja hoorquote:
En dat had je dus beter niet kunnen doen?quote:Op zaterdag 20 april 2013 20:45 schreef crv het volgende:
[..]
Ja hoor
Enkel last van mijn schouder en arm. Vanmorgen inkopen gedaan voor klusjes in huis en wat planten voor de tuin
Vanmiddag maar weer even een rotklus opgepakt, de tegels in het washok gevoegd en een stukje gekit in de kelder
^moest toch een keer gebeuren, ligt al maanden open dusquote:Op zaterdag 20 april 2013 20:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
En dat had je dus beter niet kunnen doen?
Hmmquote:Op zaterdag 20 april 2013 20:46 schreef crv het volgende:
[..]
^moest toch een keer gebeuren, ligt al maanden open dus
quote:Op zaterdag 20 april 2013 20:47 schreef Miniem het volgende:
Poll: essnhills moet een fobo nemen!
• JA
• JAAA
• JAAAAA!
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Kom op Tijgertjequote:
Jamaar jamaar jamaar dan gaan jullie me begluren enzoquote:
Ik heb gewoon op 'Ja'gestemd'... die andere opties klinken alsof je klaarkomt en daar wacht ik wel mee totdat ik de foto's heb gezienquote:Op zaterdag 20 april 2013 20:47 schreef Miniem het volgende:
Poll: essnhills moet een fobo nemen!
• JA
• JAAA
• JAAAAA!
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
vast welquote:Op zaterdag 20 april 2013 20:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hmmnaja, hopen dat het snel weer over gaat
Beter nog, een filmpje.quote:Op zaterdag 20 april 2013 20:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb gewoon op 'Ja'gestemd'... die andere opties klinken alsof je klaarkomt en daar wacht ik wel mee totdat ik de foto's heb gezien.
quote:Op zaterdag 20 april 2013 20:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb gewoon op 'Ja'gestemd'... die andere opties klinken alsof je klaarkomt en daar wacht ik wel mee totdat ik de foto's heb gezien.
TMIquote:Op zaterdag 20 april 2013 20:51 schreef Miniem het volgende:
[..]
Beter nog, een filmpje.
Ik kreeg een stijfje
je hoeft jezelf er toch niet in te zettenquote:Op zaterdag 20 april 2013 20:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jamaar jamaar jamaar dan gaan jullie me begluren enzo
Random foto's van het internet plukkenquote:Op zaterdag 20 april 2013 20:52 schreef crv het volgende:
[..]
je hoeft jezelf er toch niet in te zetten
ik dacht even dat het een uitvergroting van een sterrenstelsel wasquote:
gewoon wat jezelf leuk vindquote:Op zaterdag 20 april 2013 20:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Random foto's van het internet plukken
quote:Op zaterdag 20 april 2013 20:53 schreef crv het volgende:
[..]
ik dacht even dat het een uitvergroting van een sterrenstelsel was
Ik ben stiekem ook een lekker wijfquote:Op zaterdag 20 april 2013 20:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Random foto's van het internet plukken
Ik dacht dat je een klein autootje wasquote:
Ook, ingedeukt en kwetsbaarquote:Op zaterdag 20 april 2013 20:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik dacht dat je een klein autootje was
mijn scherm stond wat te schuin, dus ik zag een boel spikkelsquote:Op zaterdag 20 april 2013 20:54 schreef Toekito het volgende:
[..]gewoon een pan vol olie en een Olliburgert
quote:
Das vrij klein voor n olliburgert...quote:
dit is zijn linkerachterpoot althans een lapje daarvanquote:
Zo'n fobo zou ik ook wel kunnen maken jaquote:Op zaterdag 20 april 2013 21:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ikheb ook een fobo, is niet eng![]()
kijk maar
Check mijne ook maar valt best meequote:Op zaterdag 20 april 2013 21:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zo'n fobo zou ik ook wel kunnen maken ja
Dat ze hem ff in leven houden...........hij moet nog even verklaren waarom die zo debiel deed.quote:De tweede verdachte van de aanslag in Boston ligt nog steeds in kritieke toestand in het ziekenhuis. De 19-jarige Dzjochar Tsarnajev heeft veel bloed verloren bij zijn arrestatie gisteravond. Het ziekenhuis waar hij ligt wordt zwaar bewaakt.
De politie zou hem nog niet zijn rechten hebben kunnen voorlezen. Daarin is onder meer vastgelegd dat verdachten zwijgrecht hebben en dat alle uitspraken van een verdachte tegen hem kunnen worden gebruikt.
Obama: "Nog veel onduidelijkheden"
Obama heeft opgelucht gereageerd op de arrestatie, maar volgens hem zijn er nog veel vragen waar een antwoord op moet komen. Obama: "Waarom hebben deze jongens, die hier zijn opgegroeid en hier hebben gestudeerd, als deel van onze gemeenschap en ons land, zulk geweld gebruikt? Hoe hebben ze de aanslagen gepland? En hebben ze hulp gehad en kregen ze hulp?"
Rusland gaat ondertussen samenwerken met Amerika om achter de motieven van de broers te komen. Tot nu toe is daar nog niets over bekend, maar de Russische veiligheidsdiensten hebben de FBI laten weten dat ze tot dusver geen nuttige informatie hebben.
Familie van de daders
De andere verdachte van de aanslagen in Boston, zijn broer van 26, schoot de politie gister al dood bij de klopjacht. De broers komen uit de Kaukasus in Rusland en woonden al langer in Amerika. Hun ouders, die nog wel in Rusland wonen, vertelden CNN dat ze niet geloven dat hun zoons dit gedaan hebben. Binnenkort komt de vader van de verdachten naar Amerika.
In Boston zelf heerste gisteravond vooral een feeststemming toen het nieuws naar buiten kwam. De politie werd juichend onthaalt:
Het SWAT-team reageerde daarop over de luidspreker: "Bedankt! Het was een waar genoegen".
Als Tsarjanev niet in het ziekenhuis doodgaat zal hij zo snel mogelijk voor de rechter moeten verschijnen. In Massachusetts is de doodstraf verboden, maar op nationaal niveau kan hij die straf alsnog krijgen.
sinds wanneer jij niet ?quote:
Zijn dat jouw hondjes?quote:
is er maar 1quote:
Ohjaquote:
we willen er wel een 2e bij maar we weten niet of OLH dat wil.quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
OhjaJa ik zag 2 foto's dus 2 hondjes
![]()
OLH?quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:10 schreef crv het volgende:
[..]
we willen er wel een 2e bij maar we weten niet of OLH dat wil.
Onze Lieve Heer (of Hond)quote:
quote:
Nogal, heb je af en toe mijn reactie mbt hem niet gezienquote:Op zaterdag 20 april 2013 21:13 schreef essnhills het volgende:
[..]Op die manier
Is het zo'n baasje ja?
Ja, maar ik dacht dat dat meer rare buien waren waarin ie ff zijn energie kwijt moestquote:Op zaterdag 20 april 2013 21:16 schreef crv het volgende:
[..]
Nogal, heb je af en toe mijn reactie mbt hem niet gezien
watjequote:Op zaterdag 20 april 2013 21:16 schreef DaMart het volgende:
Ik heb in ieder geval goede krachttraining gedaan vandaag... die 40 liter potgrond die ik op één arm naar huis droeg, is nu voelbaar als spierpijn.
quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:16 schreef DaMart het volgende:
Ik heb in ieder geval goede krachttraining gedaan vandaag... die 40 liter potgrond die ik op één arm naar huis droeg, is nu voelbaar als spierpijn.
oh die ook ja, maar hij kan echt heel hooghartig/arrogant zijn. Zoals nuquote:Op zaterdag 20 april 2013 21:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, maar ik dacht dat dat meer rare buien waren waarin ie ff zijn energie kwijt moest
Het lijkt meer een kat dan een hond danquote:Op zaterdag 20 april 2013 21:19 schreef crv het volgende:
[..]
oh die ook ja, maar hij kan echt heel hooghartig/arrogant zijn. Zoals nu
Hij gaat heel parmantig voor je zitten met zijn rug naar je toe, of je even wil krabben.
Doe je dat niet springt tie op de bank, parkeert zijn reet in je buik en gaat zitten wachten tot je hem aait
Hoe kom je daar bij?quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:19 schreef Toekito het volgende:
Essssssssssssssssssssssie waarom is je FoBo al af?
wie weetquote:Op zaterdag 20 april 2013 21:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het lijkt meer een kat dan een hond dan![]()
[..]
Hoe kom je daar bij?Die is helemaal niet af
In één keer op één arm?quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:17 schreef crv het volgende:
[..]
watje![]()
Ik heb 5 zakken van 60 liter thuis gebracht
Hij was vast een kat in z'n vorige levenquote:
quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:22 schreef Toekito het volgende:
Oh dan zat ik bij een andere mooie meid waarvan de naam met Es begint
quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
In één keer op één arm?
Jij Schwarzenegger.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
quote:
Ik ging even naar de keuken wat pakken. Hij kwam gelijk in draf even meequote:Op zaterdag 20 april 2013 21:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hij was vast een kat in z'n vorige leven![]()
quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:31 schreef crv het volgende:
[..]
Ik ging even naar de keuken wat pakken. Hij kwam gelijk in draf even mee
[ afbeelding ]
Vanmiddag
[ afbeelding ]
hij is echt een schat, wij hebben hem uit het asiel. Hij is daar gedumpt in een box zonder naam, chip, briefje. dus we weten niets van hem.quote:
uitgeflamed ?quote:
Wat leuk dat jullie hem uit een asiel hebben gehaaldquote:Op zaterdag 20 april 2013 21:34 schreef crv het volgende:
[..]
hij is echt een schat, wij hebben hem uit het asiel. Hij is daar gedumpt in een box zonder naam, chip, briefje. dus we weten niets van hem.
Ik was aan het bellen met mijn oudersquote:
quote:
Doe dat maarquote:Op zaterdag 20 april 2013 21:36 schreef Toekito het volgende:
Even mijn "bejaarde" nichtje bellen/appen over hoe en hoelaat we morgen naar De Kuip gaan.
afschieten dat soort mensen. als je een dier al niet fatsoenlijk kunt behandelenquote:Op zaterdag 20 april 2013 21:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wat leuk dat jullie hem uit een asiel hebben gehaald![]()
Ik heb met m'n vriend wel eens een hond langs de snelweg gevonden, achtergelaten bij een parkeerplaatsEn het was een hartstikke lief beest die graag geaaid wilde worden enzo
ah ok, alles goed in spanje ?quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik was aan het bellen met mijn ouders
Iddquote:Op zaterdag 20 april 2013 21:37 schreef crv het volgende:
[..]
afschieten dat soort mensen. als je een dier al niet fatsoenlijk kunt behandelen
Helemaal mee eensquote:Op zaterdag 20 april 2013 21:37 schreef crv het volgende:
[..]
afschieten dat soort mensen. als je een dier al niet fatsoenlijk kunt behandelen
quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Idd![]()
We hebben toen de politie gebeld en we zijn bij hem gebleven tot ze hem kwamen ophalen![]()
En de moeder van m'n vriend heeft wel eens mishandelde honden in huis (naast haar eigen 2 hondjes) om ze te rehabiliterenEentje daarvan was zo'n schatje
Die kwam uit Griekenland, zwaar mishandeld en verwaarloosd daar. Super bang dat ie kwam, moest ook een muilkorf om enzo. En met de weken werd ie steeds rustiger en liever
Uiteindelijk was het echt een schat van een beest die nooit iemand kwaad zou doen
![]()
Een wat oudere vrouw heeft hem toen overgenomen toen ie weer helemaal 100% was, en die bleef foto's en verhalen sturenHij is een paar maanden terug overleden
Maar hij heeft gelukkig mooie laatste jaren gehad
![]()
![]()
Een keer toen lag ie tegen me aan op de bank, en ik was hem aan het kroelen. Maar ik moest naar de wc dus ik stond op, die kop van die hond omhoog en zo'n verongelijkt hoog blafje zo van 'wat doe jij nou? Je was mij aan het aaien?! Kom eens gauw terug! Het is MIJN tijd om te genieten nu!'quote:
Zou Joey kunnen zijnquote:
ik denk hetquote:Op zaterdag 20 april 2013 21:51 schreef Stuart het volgende:
Heeft bijna iedereen vandaag een leven ofzo
blijkbaarquote:Op zaterdag 20 april 2013 21:51 schreef Stuart het volgende:
Programma op TV of kijk je op YouTubequote:
Misschien moeten wij ook een leven gaan zoekenquote:
Wat ga je morgen doen danquote:Op zaterdag 20 april 2013 21:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Misschien moeten wij ook een leven gaan zoeken
Ik heb morgen weer een leven![]()
![]()
Nee dat is juist goed, de godganse tijd achter je beeldscerm zitten is niet goedquote:
tvquote:Op zaterdag 20 april 2013 21:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Programma op TV of kijk je op YouTube
quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Misschien moeten wij ook een leven gaan zoeken
Ik heb morgen weer een leven![]()
![]()
omkleden.... ik heb nu iets van krullenquote:Op zaterdag 20 april 2013 21:51 schreef Stuart het volgende:
Ik zit bijna nooit achter mijn beeldschermquote:Op zaterdag 20 april 2013 21:54 schreef crv het volgende:
[..]
Nee dat is juist goed, de godganse tijd achter je beeldscerm zitten is niet goed
Krullenquote:Op zaterdag 20 april 2013 21:54 schreef -Engel- het volgende:
[..]
omkleden.... ik heb nu iets van krullen
Holi festival (Indisch) met lekker Indisch eten en elkaar bekliederen met kleurpoederquote:
Oja, dat had je verteld, sorryquote:Op zaterdag 20 april 2013 21:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Holi festival (Indisch) met lekker Indisch eten en elkaar bekliederen met kleurpoeder![]()
![]()
daar heb ik gelijk een beeld bij van mijn moeder die deed dat ook vroegerquote:Op zaterdag 20 april 2013 21:54 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Krullen heb ik niet en zal ik nooit krijgen ookquote:Op zaterdag 20 april 2013 21:54 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Geeft nietquote:
quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Holi festival (Indisch) met lekker Indisch eten en elkaar bekliederen met kleurpoeder![]()
![]()
Er lijkt me niets aanquote:Op zaterdag 20 april 2013 21:56 schreef Toekito het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Golden_Oldies
jij bedoelt wat anders
Klopt, dit is de studentenvariant in Delftquote:
het is wel leuk hoorquote:
dus de studenten in delft lopen bijna een maand achterquote:Op zaterdag 20 april 2013 21:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
Klopt, dit is de studentenvariant in Delft
ik zuig nergens op als je het niet erg vindquote:
Lollyquote:Op zaterdag 20 april 2013 22:01 schreef crv het volgende:
[..]
ik zuig nergens op als je het niet erg vind
quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:56 schreef crv het volgende:
[..]
daar heb ik gelijk een beeld bij van mijn moeder die deed dat ook vroeger
quote:
zeg ik ook vaak tegen meijn vrouwquote:Op zaterdag 20 april 2013 22:02 schreef Stuart het volgende:
De slogan van Chupa Chups was volgens mij 'pak me en lik me'![]()
Niet dat ze er wat mee doetquote:
Academisch kwartie.. ehh maandje hè?quote:Op zaterdag 20 april 2013 22:00 schreef crv het volgende:
[..]
dus de studenten in delft lopen bijna een maand achter
waarom niet op dezelfde dag ?quote:Op zaterdag 20 april 2013 22:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Academisch kwartie.. ehh maandje hè?![]()
Geen ideequote:
Hmm... ik heb meestal zo'n poedelkrulhoofd na van die kleine wokkels.... in NL moet ik die meestal een hele nacht in hebben maar op Aruba was een paar uur voldoende heeft praktisch de hele dag gezeten... maar ik heb van nature slag hequote:Op zaterdag 20 april 2013 21:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Krullen heb ik niet en zal ik nooit krijgen ookLaatste keer geprobeerd met haarlak, na een half uurtje waren alle krullen er weer uit
sorry, maar ik vind dat gewoon raar.quote:Op zaterdag 20 april 2013 22:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Geen ideeIk zit niet in de organisatie
nietquote:
quote:
Ik heb van nature stijl stijl haarquote:Op zaterdag 20 april 2013 22:08 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hmm... ik heb meestal zo'n poedelkrulhoofd na van die kleine wokkels.... in NL moet ik die meestal een hele nacht in hebben maar op Aruba was een paar uur voldoende heeft praktisch de hele dag gezeten... maar ik heb van nature slag he
Dat magquote:
tuurlijk, lekker indisch etenquote:Op zaterdag 20 april 2013 22:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat magMaar ik ga evengoed heen morgen
Wat goedkoopquote:
Lekker hè?quote:Op zaterdag 20 april 2013 22:11 schreef crv het volgende:
[..]
tuurlijk, lekker indisch eten![]()
Ik doe dat regelmatig
lijkt me wel handig iddquote:Op zaterdag 20 april 2013 22:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Lekker hè?En die kleurpoeder lijkt me ook wel leuk
Al neem ik wel wat reinigingsdoekjes mee voor m'n gezicht
Aangezien ik allergisch ben voor make-up wil ik wat bij me hebben om m'n gezicht schoon te maken mocht het gaan jeuken
oja ik meestal welquote:Op zaterdag 20 april 2013 22:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb van nature stijl stijl haarWel heel makkelijk, ik hoef m'n haar 's morgens niet eens perse te borstelen
Ik ook, maar ik kreeg hem van de kerstmamamuck en die betaalde nog de volle mep destijdsquote:Op zaterdag 20 april 2013 22:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat goedkoop
Ik vond het wel de moeite waard om te lezen trouwens
Same voor mijn oudersquote:Op zaterdag 20 april 2013 22:15 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik kreeg hem van de kerstmamamuck en die betaalde nog de volle mep destijds
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |