Ja die hebben nog meer slaap nodig hequote:Op donderdag 2 mei 2013 19:38 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wel voor de jongere FOK!(k)(st)ers onder ons.
Ja ja, opladen voor het weekend heet dat.quote:Op donderdag 2 mei 2013 19:40 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja die hebben nog meer slaap nodig he
Oh noemen de oudere dat zo.quote:Op donderdag 2 mei 2013 19:40 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja ja, opladen voor het weekend heet dat.
Godvers slim wel. Al heb ik het eerder andersom. In het weekend bijkomen/voorbereiden op de week.quote:
Daar heb ik mijn werk voor.quote:Op donderdag 2 mei 2013 19:50 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Godvers slim wel. Al heb ik het eerder andersom. In het weekend bijkomen/voorbereiden op de week.
Ik mijn opleidingquote:
Ja volgens mij wel! Iig op de parade is dan alles open.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 10:54 schreef Neo-Mullen het volgende:
Morgen
Vraagje: als er geen koopzondag is in de stad, zijn terrasjes en cafe's dan wel gewoon open?
Dan is het Jazz in Duketown dus dan is zeker alles open.quote:
ik. Soms.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:13 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ook Bossche FOK!kers die bij fitforfree sporten?
Waar altijd wc-papier ligt?quote:
Ah ik doe hetzelfde bij FlashGymquote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:21 schreef BarrieButsers het volgende:
Betaal er geld voor. Echt sporten is een ander verhaal
Nee zo goed ben je nou ook weer nietquote:Op zaterdag 4 mei 2013 10:48 schreef muhahaha het volgende:
Jullie mogen mij ook wel geld geven hoor.
Blijf jij dan maar lekker je geld wegdragen naar fit4free.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 11:51 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee zo goed ben je nou ook weer niet
Je mag ook jaarlijks een bedrag aan me geven barrie.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 19:40 schreef BarrieButsers het volgende:
Gewoon jaarlijkse afschrijving fixen. Dan voelt het minder kut
Ja dan zeg ik mn abo daar wel op.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 19:46 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je mag ook jaarlijks een bedrag aan me geven barrie.
Gaan we toch samen sporten.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 19:57 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja dan zeg ik mn abo daar wel op.
Jup.quote:Op zondag 5 mei 2013 00:08 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ghehehe beter stopzetten dan.
[..]
Nah ik train liever buiten.
Wat is firforfree?quote:
Nee, zo veel geef ik daar niet om!quote:Op zondag 5 mei 2013 10:26 schreef Ceased2Be het volgende:
Mogge!
Iemand nog naar het speciaalbierfestival straks?
quote:Op zondag 5 mei 2013 16:08 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wie ben jij en wat heb je met de echte Barrie gedaan?
Herkenbaar.quote:Op zondag 5 mei 2013 16:41 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]Over 12uur zal ik wel weer anders praten waarschijnlijk.
Kits spul datquote:Op zondag 5 mei 2013 18:10 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Herkenbaar.
Gisteren een beetje van de Tequila gesnoept, instant genezen.
Mijn eerste biertje was 8%, daarna 6.5% en toen 8.8%quote:Op maandag 6 mei 2013 00:26 schreef BlackLining het volgende:
Speciaalbiertjes
Slaat trouwens wel belachelijk hard aan, die speciale zooi drinken in de volle zon, zonder fatsoenlijk ontbijt
Da's toch geweldig?quote:Op maandag 6 mei 2013 05:37 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Mijn eerste biertje was 8%, daarna 6.5% en toen 8.8%
Tussendoor maar ff een pizzabrood op de markt gehaald, na de eerste stonden we al te tollen
quote:Op maandag 6 mei 2013 06:59 schreef BarrieButsers het volgende:
Oei zie nu pas dat ik mijn wekker een uur te laat heb gezet
Als ik normaal wel ochtendseks zou hebben, heb ik wat uit te leggen.quote:
quote:Op maandag 6 mei 2013 07:39 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Als ik normaal wel ochtendseks zou hebben, heb ik wat uit te leggen.
Die tent nog zien opstijgen?quote:Op maandag 6 mei 2013 05:37 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Mijn eerste biertje was 8%, daarna 6.5% en toen 8.8%
Tussendoor maar ff een pizzabrood op de markt gehaald, na de eerste stonden we al te tollen
Eh nee?quote:
Stonden van die kleine tentjes midden op het plein he, soort van die partytenten zeg maar. Goeie windvlaag, en één van die tenten ging met stokken en al de lucht inquote:
En dan was het pas echt hilarisch geweest!quote:Op maandag 6 mei 2013 12:12 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Wel lomp, want die tent vloog echt hoog. Als die met al die stokken naar beneden was gekomen op een terrasje ofzo waren er zeker mensen flink gewond geraakt
Eens. Paar graad minder is ook prima.quote:Op maandag 6 mei 2013 15:09 schreef Neo-Mullen het volgende:
Lekker weertje zo, voor mij hoeft het ook geen graad warmer te worden van mij.
Nah, als ik dan een keer buiten ga zwemmen en je komt het water uit, dan is t fucking koudquote:Op maandag 6 mei 2013 16:24 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Eens. Paar graad minder is ook prima.
Ja met kou moet je ook niet gaan buitenzwemmenquote:Op maandag 6 mei 2013 16:37 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Nah, als ik dan een keer buiten ga zwemmen en je komt het water uit, dan is t fucking koud
Ja jong gekkie, als het een paar graden kouder wordt dan nu is het te koud om buiten te zwemmenquote:Op maandag 6 mei 2013 16:51 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja met kou moet je ook niet gaan buitenzwemmen
Nou, misschien iets. Maar veel warmer hoeft het niet neequote:Op maandag 6 mei 2013 15:09 schreef Neo-Mullen het volgende:
Lekker weertje zo, voor mij hoeft het ook geen graad warmer te worden van mij.
Vriezen je balletjes eraf allesquote:Op maandag 6 mei 2013 17:01 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ja jong gekkie, als het een paar graden kouder wordt dan nu is het te koud om buiten te zwemmen
Bovendien heb ik dan maar een klein bobbeltje in m'n zwembroek. Alle meisjes lachen zo van 'HAHAHAHA!'quote:
En harde tepeltjes.quote:Op maandag 6 mei 2013 17:08 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Bovendien heb ik dan maar een klein bobbeltje in m'n zwembroek. Alle meisjes lachen zo van 'HAHAHAHA!'
En anders van sopsop?quote:Op maandag 6 mei 2013 17:08 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Bovendien heb ik dan maar een klein bobbeltje in m'n zwembroek. Alle meisjes lachen zo van 'HAHAHAHA!'
Staken!quote:Op dinsdag 7 mei 2013 13:02 schreef BarrieButsers het volgende:
Nondeju tosti is 10cent duurder geworden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |